Płyta ochronna - przód

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt kwie 22, 2008 8:09 pm

to takie proste... :lol:

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt kwie 22, 2008 8:10 pm

gucio1234 pisze:jak nie daje rady to zagiętą lancę
uchu dyplomata :)24 :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » wt kwie 22, 2008 8:22 pm

LR_Olek pisze:
RAF z Ochoty pisze: a może ktoś już rozgryzł jak z tyłem sobie poradzić
wymyc myjka cisnieniowa :)21
Noo. I można jeszcze rencamy wytargać większe kawałki ;)

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt kwie 22, 2008 10:13 pm

Siatke sobie wlozcie przed chlodnice i klopoty sie skoncza. W 200Tdi idealnie pasuje pospawana ramka i nie trzeba nawet jej specjalnie mocowac bo odpowiednio zrobiona klinuje sie na dole a u gory trzyma ja uszczelka chlodnicy.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » czw kwie 24, 2008 11:14 am

Discotheque pisze:Siatke sobie wlozcie przed chlodnice i klopoty sie skoncza. W 200Tdi idealnie pasuje pospawana ramka i nie trzeba nawet jej specjalnie mocowac bo odpowiednio zrobiona klinuje sie na dole a u gory trzyma ja uszczelka chlodnicy.
Ale nie wszyscy mają plastikową atrapę na zatrzaski, jak ty.

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw kwie 24, 2008 1:17 pm

a taką ktoś ma ?
Obrazek

Rozwiązuje za jednym zamachem problem zaczepów. Wygląda sensownie.
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw kwie 24, 2008 1:23 pm

Wiechu pisze:a taką ktoś ma ?
Obrazek

Rozwiązuje za jednym zamachem problem zaczepów. Wygląda sensownie.
1/ te rułki to chyba na hilift tylko czy on tam wlezie w nie?
2/ już pisałem, iż uważam, że lepsze są zaczepy na wprost ramy zintegrowane ze zderzakiem - tak w kwestii przypomnienia
3/ mam wrażenie, że te zaczepy będą dość nisko na aucie - jak wkleisz przodem będzie problem z dojściem
4/ mam wrażenie, że pomiędzy zderzakiem a płytą będzie piękna szpara nie wiem po co
5/ ja to się nie znam :roll: :D
a po wiele to?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » czw kwie 24, 2008 1:24 pm

Oslona wyglada jak Scorpion Racing ...


A po co sa te rurki ?
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw kwie 24, 2008 3:17 pm

TRAWOLT pisze: 1/ te rułki to chyba na hilift tylko czy on tam wlezie w nie?
2/ już pisałem, iż uważam, że lepsze są zaczepy na wprost ramy zintegrowane ze zderzakiem - tak w kwestii przypomnienia
3/ mam wrażenie, że te zaczepy będą dość nisko na aucie - jak wkleisz przodem będzie problem z dojściem
4/ mam wrażenie, że pomiędzy zderzakiem a płytą będzie piękna szpara nie wiem po co
rułki na lifta, ale też tam jakoś łapy od lifta nie widzę :roll:
ze ze zderzakiem, to oczywiste holmsie :D , ale pisałem, że zderzak będzie jutro :D
zaczepy są tuż pod ramą, zdaje Ci się. Jak te montowane niezależnie, które ostatnio ktoś tu pokazywał
Co do szpary fakt, może być.
...i dlatego pytam, czy ktoś to ma :roll:
Ostatnio zmieniony czw kwie 24, 2008 10:28 pm przez Wiechu, łącznie zmieniany 1 raz.
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Jaaareeek ! » czw kwie 24, 2008 4:05 pm

Wiechu pisze: rułki na lifta, ale też tam jakoś łapy od lifta nie widzę :roll:
proszę:

http://cgi.ebay.co.uk/LANDROVER-DEFENDE ... 2143a11719

edit:
coś nawias, bruździ, trzeba cały przekopiować

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw kwie 24, 2008 8:30 pm

grzegorzh pisze:
Discotheque pisze:Siatke sobie wlozcie przed chlodnice i klopoty sie skoncza. W 200Tdi idealnie pasuje pospawana ramka i nie trzeba nawet jej specjalnie mocowac bo odpowiednio zrobiona klinuje sie na dole a u gory trzyma ja uszczelka chlodnicy.
Ale nie wszyscy mają plastikową atrapę na zatrzaski, jak ty.
W 200Tdi masz miedzy chlodnica a gornym pasem uszczelke i tam wkladasz ramke od gory, atrapa nie ma nic do tego. Jeden ruch reki.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » czw kwie 24, 2008 10:20 pm

Discotheque pisze:W 200Tdi masz miedzy chlodnica a gornym pasem uszczelke i tam wkladasz ramke od gory, atrapa nie ma nic do tego. Jeden ruch reki.
Hmmm, w 300-ce to jakoś inaczej wygląda.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt kwie 25, 2008 6:56 am

grzegorzh pisze:
Discotheque pisze:W 200Tdi masz miedzy chlodnica a gornym pasem uszczelke i tam wkladasz ramke od gory, atrapa nie ma nic do tego. Jeden ruch reki.
Hmmm, w 300-ce to jakoś inaczej wygląda.
bo klimatyzacyja jest

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » pt kwie 25, 2008 11:55 am

LR_Olek pisze:
grzegorzh pisze:
Discotheque pisze:W 200Tdi masz miedzy chlodnica a gornym pasem uszczelke i tam wkladasz ramke od gory, atrapa nie ma nic do tego. Jeden ruch reki.
Hmmm, w 300-ce to jakoś inaczej wygląda.
bo klimatyzacyja jest
Są jeszcze te wiatraki od klimatyzacji.
I od góry nie ma dostępu.

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » sob kwie 26, 2008 5:21 pm

gucio1234 pisze:
LR_Olek pisze:
RAF z Ochoty pisze: a może ktoś już rozgryzł jak z tyłem sobie poradzić
wymyc myjka cisnieniowa :)21
A jak nie daje rady to zagiętą lancę do tej myjki trzeba kupić.
mi o rozwiązanie systemowe chodzi :) teraz to sobie mogę tam młotem pneumatycznym pomacać bo po paru wyjazdach dobrze się ubiło...
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
emkg
 
 
Posty: 1246
Rejestracja: wt cze 09, 2009 4:44 pm
Lokalizacja: Stolyca

Re: Płyta ochronna - przód

Post autor: emkg » wt wrz 01, 2009 7:02 pm

zadam pytanie w zakresie osłon : u mnie (i chyba w każdym ? D2) jest zamontowana taka ruła na przodzie - solidna, fi ma tak ze 40 - 50 mm . Una jest ta ruła pomiędzy końcówkami ramy : wykonana jest dość ciekawie : odcinek poziomy - rura, końce zapłaszczone i podgięte na 90 gradusów do góry - rura spina końce ramy i jest zamontowana pod mocowania zderzaka. jest dość mocno opuszczona w dół - circa tak ze 100 mm poniżej poziomu ramy - próbowałem sobie wyobrazić tam dodatkowo klasyczną osłonę drążka - ale wygląda na to, że ona jakąś podobną rolę pełni ? znaczy osłona od przodu - bo jak cóś pod nią przeskoczy, to kosi równo :)21. Z przodu jej nie widać, schowana jest w zderzaku (plasticzanym).
pytanie : zostawić i nic nie robić, dołożyć osłonę typową - czy wywalić i założyć osłonę ?
Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6

Awatar użytkownika
tryna
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 3:56 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Płyta ochronna - przód

Post autor: tryna » śr wrz 02, 2009 7:53 am

emkg pisze:zadam pytanie w zakresie osłon : u mnie (i chyba w każdym ? D2) jest zamontowana taka ruła na przodzie - solidna, fi ma tak ze 40 - 50 mm . Una jest ta ruła pomiędzy końcówkami ramy : wykonana jest dość ciekawie : odcinek poziomy - rura, końce zapłaszczone i podgięte na 90 gradusów do góry - rura spina końce ramy i jest zamontowana pod mocowania zderzaka. jest dość mocno opuszczona w dół - circa tak ze 100 mm poniżej poziomu ramy - próbowałem sobie wyobrazić tam dodatkowo klasyczną osłonę drążka - ale wygląda na to, że ona jakąś podobną rolę pełni ? znaczy osłona od przodu - bo jak cóś pod nią przeskoczy, to kosi równo :)21. Z przodu jej nie widać, schowana jest w zderzaku (plasticzanym).
pytanie : zostawić i nic nie robić, dołożyć osłonę typową - czy wywalić i założyć osłonę ?
Co do tej rury...

Ja mam uciachany standardowy zderzak i rura ta stanowi teraz pierwszy bastion przeciw przeciwnościom losu poza czarnym. Wiem jedno, i tak osłonę zakupię, nad tą rurą jest kierownica powietrza do chłodnic, która jak lemiesz spychacza pięknie zagarnia błoto, trawę, zbutwiałe drewno i wszystko to, co znajduje się w błocie i sadzawkach. Poza tym z obserwacji wynika, że drążki i tak są narażone na przywalenia. Osłona musi być jak nic, rurę zostawić. Ja poluję na osłonkę aluminiową.
Kto za młodu głupi nie był, ten na starość nie zmądrzeje
Disko II TD5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość