
Płyta ochronna - przód
Moderator: Jerry
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Ale nie wszyscy mają plastikową atrapę na zatrzaski, jak ty.Discotheque pisze:Siatke sobie wlozcie przed chlodnice i klopoty sie skoncza. W 200Tdi idealnie pasuje pospawana ramka i nie trzeba nawet jej specjalnie mocowac bo odpowiednio zrobiona klinuje sie na dole a u gory trzyma ja uszczelka chlodnicy.
1/ te rułki to chyba na hilift tylko czy on tam wlezie w nie?Wiechu pisze:a taką ktoś ma ?
Rozwiązuje za jednym zamachem problem zaczepów. Wygląda sensownie.
2/ już pisałem, iż uważam, że lepsze są zaczepy na wprost ramy zintegrowane ze zderzakiem - tak w kwestii przypomnienia
3/ mam wrażenie, że te zaczepy będą dość nisko na aucie - jak wkleisz przodem będzie problem z dojściem
4/ mam wrażenie, że pomiędzy zderzakiem a płytą będzie piękna szpara nie wiem po co
5/ ja to się nie znam


a po wiele to?
LR Rendzi stajla 

rułki na lifta, ale też tam jakoś łapy od lifta nie widzęTRAWOLT pisze: 1/ te rułki to chyba na hilift tylko czy on tam wlezie w nie?
2/ już pisałem, iż uważam, że lepsze są zaczepy na wprost ramy zintegrowane ze zderzakiem - tak w kwestii przypomnienia
3/ mam wrażenie, że te zaczepy będą dość nisko na aucie - jak wkleisz przodem będzie problem z dojściem
4/ mam wrażenie, że pomiędzy zderzakiem a płytą będzie piękna szpara nie wiem po co

ze ze zderzakiem, to oczywiste holmsie


zaczepy są tuż pod ramą, zdaje Ci się. Jak te montowane niezależnie, które ostatnio ktoś tu pokazywał
Co do szpary fakt, może być.
...i dlatego pytam, czy ktoś to ma

Ostatnio zmieniony czw kwie 24, 2008 10:28 pm przez Wiechu, łącznie zmieniany 1 raz.
łoś też człowiek
- Jaaareeek !
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
- Lokalizacja: Katowice
proszę:Wiechu pisze: rułki na lifta, ale też tam jakoś łapy od lifta nie widzę![]()
http://cgi.ebay.co.uk/LANDROVER-DEFENDE ... 2143a11719
edit:
coś nawias, bruździ, trzeba cały przekopiować
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
W 200Tdi masz miedzy chlodnica a gornym pasem uszczelke i tam wkladasz ramke od gory, atrapa nie ma nic do tego. Jeden ruch reki.grzegorzh pisze:Ale nie wszyscy mają plastikową atrapę na zatrzaski, jak ty.Discotheque pisze:Siatke sobie wlozcie przed chlodnice i klopoty sie skoncza. W 200Tdi idealnie pasuje pospawana ramka i nie trzeba nawet jej specjalnie mocowac bo odpowiednio zrobiona klinuje sie na dole a u gory trzyma ja uszczelka chlodnicy.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
Są jeszcze te wiatraki od klimatyzacji.LR_Olek pisze:bo klimatyzacyja jestgrzegorzh pisze:Hmmm, w 300-ce to jakoś inaczej wygląda.Discotheque pisze:W 200Tdi masz miedzy chlodnica a gornym pasem uszczelke i tam wkladasz ramke od gory, atrapa nie ma nic do tego. Jeden ruch reki.
I od góry nie ma dostępu.
- RAF z Ochoty
- Posty: 530
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
- Lokalizacja: Ochota/WaWa
mi o rozwiązanie systemowe chodzigucio1234 pisze:A jak nie daje rady to zagiętą lancę do tej myjki trzeba kupić.LR_Olek pisze:wymyc myjka cisnieniowaRAF z Ochoty pisze: a może ktoś już rozgryzł jak z tyłem sobie poradzić

LR Disco 96' katowice limited edition
Re: Płyta ochronna - przód
zadam pytanie w zakresie osłon : u mnie (i chyba w każdym ? D2) jest zamontowana taka ruła na przodzie - solidna, fi ma tak ze 40 - 50 mm . Una jest ta ruła pomiędzy końcówkami ramy : wykonana jest dość ciekawie : odcinek poziomy - rura, końce zapłaszczone i podgięte na 90 gradusów do góry - rura spina końce ramy i jest zamontowana pod mocowania zderzaka. jest dość mocno opuszczona w dół - circa tak ze 100 mm poniżej poziomu ramy - próbowałem sobie wyobrazić tam dodatkowo klasyczną osłonę drążka - ale wygląda na to, że ona jakąś podobną rolę pełni ? znaczy osłona od przodu - bo jak cóś pod nią przeskoczy, to kosi równo
. Z przodu jej nie widać, schowana jest w zderzaku (plasticzanym).
pytanie : zostawić i nic nie robić, dołożyć osłonę typową - czy wywalić i założyć osłonę ?

pytanie : zostawić i nic nie robić, dołożyć osłonę typową - czy wywalić i założyć osłonę ?
Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6
Re: Płyta ochronna - przód
Co do tej rury...emkg pisze:zadam pytanie w zakresie osłon : u mnie (i chyba w każdym ? D2) jest zamontowana taka ruła na przodzie - solidna, fi ma tak ze 40 - 50 mm . Una jest ta ruła pomiędzy końcówkami ramy : wykonana jest dość ciekawie : odcinek poziomy - rura, końce zapłaszczone i podgięte na 90 gradusów do góry - rura spina końce ramy i jest zamontowana pod mocowania zderzaka. jest dość mocno opuszczona w dół - circa tak ze 100 mm poniżej poziomu ramy - próbowałem sobie wyobrazić tam dodatkowo klasyczną osłonę drążka - ale wygląda na to, że ona jakąś podobną rolę pełni ? znaczy osłona od przodu - bo jak cóś pod nią przeskoczy, to kosi równo. Z przodu jej nie widać, schowana jest w zderzaku (plasticzanym).
pytanie : zostawić i nic nie robić, dołożyć osłonę typową - czy wywalić i założyć osłonę ?
Ja mam uciachany standardowy zderzak i rura ta stanowi teraz pierwszy bastion przeciw przeciwnościom losu poza czarnym. Wiem jedno, i tak osłonę zakupię, nad tą rurą jest kierownica powietrza do chłodnic, która jak lemiesz spychacza pięknie zagarnia błoto, trawę, zbutwiałe drewno i wszystko to, co znajduje się w błocie i sadzawkach. Poza tym z obserwacji wynika, że drążki i tak są narażone na przywalenia. Osłona musi być jak nic, rurę zostawić. Ja poluję na osłonkę aluminiową.
Kto za młodu głupi nie był, ten na starość nie zmądrzeje
Disko II TD5
Disko II TD5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość