wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
hpx4000
-

- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: hpx4000 » śr maja 28, 2008 9:51 pm
Dzisiaj z nudów zrobiłem drugie podejście… cieknie z mostu a winowajcą hałasu jest krzyżak wało od strony reduktora. Trzyma się siłą przyzwyczajenia

Jutro jeżeli dostane komplet to wymienię (może ktoś zdradzi czy są potrzebne jakieś specjalne narzędzia?)
PS. Za pierwszym razem tego nie wyłapałem ponieważ jak się mocno ruszy wałem to krzyżak się blokuje. Widać zbyt od niechcenia ostatnio go oglądałem.
-
carlos 110
-

- Posty: 185
- Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
- Lokalizacja: łÓdŹ
Post
autor: carlos 110 » śr maja 28, 2008 9:55 pm
hpx4000 pisze:„dobre” przełożenia na reduktorze to jedno, bo jeszcze liczą się przełożenia na skrzyni i mostach, tak?
Zastanawiam się jakby tu zwrócić sobie teoretyczną starte gdybym chciał założyć opony między 33/35”… bo wielkość obecnych jest dość dyskusyjna a i mosty nisko
PS. Damian: na swój sposób tak, bo jak mam 1.2:1 na H to szybciej by jechał gdyby było 1:1

Im większe opony tym reduktor powinien być wolniejszy na HI cobyś dynamiki nie stracił
Military OneTen
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » śr maja 28, 2008 10:27 pm
specjalne narzędzia zwą się młotek, imadło, jakiś śrubokręt płaski i coś do wybijania (np nasadka)

-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr maja 28, 2008 10:29 pm
a ściągacz do zegerów to nie łaska?

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » śr maja 28, 2008 10:49 pm
zależy czy są tam zegery czy poprostu pierścienie zegeropodobne - przy odrobinie wyobraźni można zrobić to za pomocą śrubokręta może dwóch

ja z braku ściągaczy do zegerów robie używam do takich rzeczy szczypiec telefonicznych z lidla

, zawsze zapominam o tym żeby sobie takie szczypce do zegerów kupić.

-
Broncosaurus

- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Post
autor: Broncosaurus » śr maja 28, 2008 10:54 pm
Wąż pisze:a ściągacz do zegerów to nie łaska?

paznokcie może ma szpiczaste i twarde
OneTen
Discofery 300tdi
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » czw maja 29, 2008 8:55 am
zębami niech rwie,
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
hpx4000
-

- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: hpx4000 » czw maja 29, 2008 10:46 pm
No i wyjąłem wał aby zmienić krzyżaki i znowu dupa… krzyżak od reduktora może i wybity ale przede wszystkim wał w miejscu gdzie wchodzi krzyżak jest wyrobiony i popękany. Teraz pytanie:
- kupić nowy wał czy używany? (ile te opcje mogą kosztować?)
- oddać wał do naprawy i wzmocnienia?
- może wymienia się tylko tą część wału od strony reduktora (czyli tą która jest na wieloklinie)
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » czw maja 29, 2008 10:50 pm
hpx4000 pisze:No i wyjąłem wał aby zmienić krzyżaki i znowu dupa… krzyżak od reduktora może i wybity ale przede wszystkim wał w miejscu gdzie wchodzi krzyżak jest wyrobiony i popękany. Teraz pytanie:
- kupić nowy wał czy używany? (ile te opcje mogą kosztować?)
- oddać wał do naprawy i wzmocnienia?
- może wymienia się tylko tą część wału od strony reduktora (czyli tą która jest na wieloklinie)
najlepiej nowy wał
co prawda są firmy które naprawiają luzy na wieloklinach ale czy popękane też? generalnie wał po naprawie musi być wyważony to i tak sam tego nie zrobisz
może poszukaj dobrej używki
LR Rendzi stajla

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw maja 29, 2008 10:52 pm
albo od razu szukaj nowego wału z podwójnym krzyżakiem - chyba Great basin rovers taki sprzedaje.
-
hpx4000
-

- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: hpx4000 » czw maja 29, 2008 10:54 pm
Wieloklin cały. Od używki odpycha mnie fakt że może niedługo stać się to samo z nim. Widzę że sklep v12 sprzedaje wał nowy za 780pln… musze jednak znaleźć coś w warszawie i to jutro bo nie wiem ile wytrzyma wiskoza w reduktorze bez przedniego napędu
-
Saphira

- Posty: 1556
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Saphira » pt maja 30, 2008 8:02 am
kup nowy, na używce niewiele oszczędzisz a tak jak mówiłeś za chwile może się okazać , że to złom
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » pt maja 30, 2008 8:20 am
hmm, na uzywce zaoszczędzisz sporo, jakość nie będzie zła, mozna wymienić samą część wału głowną z wielowpustem skoro krótki odcinek z wieloklinem jest ok.
generalnie bez specjalnego ryzyka możesz kupić wał uzywany, natomiast jeśli nie chcesz wracać już potem do tego tematu - kup nowy, choć przy lifcie i tylko lifcie tzw garażowym, krzyżaki i tak będą padały.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
Saphira

- Posty: 1556
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Saphira » pt maja 30, 2008 8:23 am
Darek nie powinieneś teraz leżeć z bolem głowy

..
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » pt maja 30, 2008 8:27 am
nie piwszy byłem i wziąlem 2 ibupromy, może nie oslepnę.
prysznic i.. lecę teraz dżogingiem porysować rendża travolcie`mu

bo się lansuje w okolicy,
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
Wiechu
-

- Posty: 4980
- Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Wiechu » pt maja 30, 2008 8:30 am
taa ?
zajechał na zakład rendzykiem ?
to moze i ja wpadnę pomacać

łoś też człowiek
-
Saphira

- Posty: 1556
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Saphira » pt maja 30, 2008 8:31 am
to "pare" rysek w moim imieniu

adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » pt maja 30, 2008 8:32 am
to biorę dwa gwożdzie w takim razie, Pawle a Ty weź bejspol do reflektorów

.. za ile będziesz ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pt maja 30, 2008 8:36 am
wiecie co - mnie to wali, róbta co chceta
w dychotece parę rysek w tę czy we wtę nie robi różnicy
a poza tym już Was nie lubię

LR Rendzi stajla

-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » pt maja 30, 2008 8:41 am
a to Szanowny Kolega zanabył jakieś nowe ustrojstwo
ps
jak tam drążki - robią

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pt maja 30, 2008 8:44 am
robią tak jak robiły
kuźwa, żeby człowiek się musiał prosić w warsztatach o wymianę drążka i ustawienie zbieżności - normalnie paranoja, w dupach im się przewraca

LR Rendzi stajla

-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » pt maja 30, 2008 8:48 am
TRAWOLT pisze:
robią tak jak robiły
kuźwa, żeby człowiek się musiał prosić w warsztatach o wymianę drążka i ustawienie zbieżności - normalnie paranoja, w dupach im się przewraca

jak to powiedział mój kolega mechanik posiadający samuraja:
normalnie czasu nie mam, a jak dać do mechanika to nikt się grzebać nie chce w terenowych

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pt maja 30, 2008 8:56 am
jpi pisze:jak to powiedział mój kolega mechanik posiadający samuraja:
normalnie czasu nie mam, a jak dać do mechanika to nikt się grzebać nie chce w terenowych

taa najlepszy był jeden artysta, podjechałem przed robotą i mówię, że mam drążek niech przełoży i ustawi zbieżność
- my nie zakładamy części przywożonych przez klientów
- a macie w sklepiku części do LR?
- yyy uuu aaa
kuźwa muszę czekać do soboty, żebym sobie sam drążek przełożył i dopiero wtedy pojadę to może jaśnie państwo raczą zbieżność ustawić

LR Rendzi stajla

-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » pt maja 30, 2008 9:03 am
TRAWOLT pisze:jpi pisze:jak to powiedział mój kolega mechanik posiadający samuraja:
normalnie czasu nie mam, a jak dać do mechanika to nikt się grzebać nie chce w terenowych

taa najlepszy był jeden artysta, podjechałem przed robotą i mówię, że mam drążek niech przełoży i ustawi zbieżność
- my nie zakładamy części przywożonych przez klientów
- a macie w sklepiku części do LR?
- yyy uuu aaa
kuźwa muszę czekać do soboty, żebym sobie sam drążek przełożył i dopiero wtedy pojadę to może jaśnie państwo raczą zbieżność ustawić

jak w lokalu
zakaz spożywania produktów zakupionych poza lokalem
Tasiemkę trzeba tam dla dowcipu wysłać, może coś będą mieli

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » pt maja 30, 2008 9:04 am
no a bez drążka się boisz jeździć, czy co ?

Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości