reduktor

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » śr maja 28, 2008 9:51 pm

Dzisiaj z nudów zrobiłem drugie podejście… cieknie z mostu a winowajcą hałasu jest krzyżak wało od strony reduktora. Trzyma się siłą przyzwyczajenia :-( Jutro jeżeli dostane komplet to wymienię (może ktoś zdradzi czy są potrzebne jakieś specjalne narzędzia?)
PS. Za pierwszym razem tego nie wyłapałem ponieważ jak się mocno ruszy wałem to krzyżak się blokuje. Widać zbyt od niechcenia ostatnio go oglądałem.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » śr maja 28, 2008 9:55 pm

hpx4000 pisze:„dobre” przełożenia na reduktorze to jedno, bo jeszcze liczą się przełożenia na skrzyni i mostach, tak?
Zastanawiam się jakby tu zwrócić sobie teoretyczną starte gdybym chciał założyć opony między 33/35”… bo wielkość obecnych jest dość dyskusyjna a i mosty nisko

PS. Damian: na swój sposób tak, bo jak mam 1.2:1 na H to szybciej by jechał gdyby było 1:1 :-)
Im większe opony tym reduktor powinien być wolniejszy na HI cobyś dynamiki nie stracił
Military OneTen

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » śr maja 28, 2008 10:27 pm

specjalne narzędzia zwą się młotek, imadło, jakiś śrubokręt płaski i coś do wybijania (np nasadka) :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr maja 28, 2008 10:29 pm

a ściągacz do zegerów to nie łaska? :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » śr maja 28, 2008 10:49 pm

zależy czy są tam zegery czy poprostu pierścienie zegeropodobne - przy odrobinie wyobraźni można zrobić to za pomocą śrubokręta może dwóch :)21
ja z braku ściągaczy do zegerów robie używam do takich rzeczy szczypiec telefonicznych z lidla :lol: , zawsze zapominam o tym żeby sobie takie szczypce do zegerów kupić. :)23
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » śr maja 28, 2008 10:54 pm

Wąż pisze:a ściągacz do zegerów to nie łaska? :)21
paznokcie może ma szpiczaste i twarde
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw maja 29, 2008 8:55 am

zębami niech rwie,
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw maja 29, 2008 10:46 pm

No i wyjąłem wał aby zmienić krzyżaki i znowu dupa… krzyżak od reduktora może i wybity ale przede wszystkim wał w miejscu gdzie wchodzi krzyżak jest wyrobiony i popękany. Teraz pytanie:
- kupić nowy wał czy używany? (ile te opcje mogą kosztować?)
- oddać wał do naprawy i wzmocnienia?
- może wymienia się tylko tą część wału od strony reduktora (czyli tą która jest na wieloklinie)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw maja 29, 2008 10:50 pm

hpx4000 pisze:No i wyjąłem wał aby zmienić krzyżaki i znowu dupa… krzyżak od reduktora może i wybity ale przede wszystkim wał w miejscu gdzie wchodzi krzyżak jest wyrobiony i popękany. Teraz pytanie:
- kupić nowy wał czy używany? (ile te opcje mogą kosztować?)
- oddać wał do naprawy i wzmocnienia?
- może wymienia się tylko tą część wału od strony reduktora (czyli tą która jest na wieloklinie)
najlepiej nowy wał
co prawda są firmy które naprawiają luzy na wieloklinach ale czy popękane też? generalnie wał po naprawie musi być wyważony to i tak sam tego nie zrobisz
może poszukaj dobrej używki
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw maja 29, 2008 10:52 pm

albo od razu szukaj nowego wału z podwójnym krzyżakiem - chyba Great basin rovers taki sprzedaje.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw maja 29, 2008 10:54 pm

Wieloklin cały. Od używki odpycha mnie fakt że może niedługo stać się to samo z nim. Widzę że sklep v12 sprzedaje wał nowy za 780pln… musze jednak znaleźć coś w warszawie i to jutro bo nie wiem ile wytrzyma wiskoza w reduktorze bez przedniego napędu
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » pt maja 30, 2008 8:02 am

kup nowy, na używce niewiele oszczędzisz a tak jak mówiłeś za chwile może się okazać , że to złom
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt maja 30, 2008 8:20 am

hmm, na uzywce zaoszczędzisz sporo, jakość nie będzie zła, mozna wymienić samą część wału głowną z wielowpustem skoro krótki odcinek z wieloklinem jest ok.
generalnie bez specjalnego ryzyka możesz kupić wał uzywany, natomiast jeśli nie chcesz wracać już potem do tego tematu - kup nowy, choć przy lifcie i tylko lifcie tzw garażowym, krzyżaki i tak będą padały.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » pt maja 30, 2008 8:23 am

Darek nie powinieneś teraz leżeć z bolem głowy ?? ..
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt maja 30, 2008 8:27 am

nie piwszy byłem i wziąlem 2 ibupromy, może nie oslepnę. :D
prysznic i.. lecę teraz dżogingiem porysować rendża travolcie`mu :P bo się lansuje w okolicy,
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt maja 30, 2008 8:30 am

taa ?
zajechał na zakład rendzykiem ?
to moze i ja wpadnę pomacać :P
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » pt maja 30, 2008 8:31 am

to "pare" rysek w moim imieniu :D
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt maja 30, 2008 8:32 am

to biorę dwa gwożdzie w takim razie, Pawle a Ty weź bejspol do reflektorów

:P .. za ile będziesz ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt maja 30, 2008 8:36 am

wiecie co - mnie to wali, róbta co chceta
w dychotece parę rysek w tę czy we wtę nie robi różnicy :roll: :D

a poza tym już Was nie lubię :evil: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pt maja 30, 2008 8:41 am

a to Szanowny Kolega zanabył jakieś nowe ustrojstwo

ps
jak tam drążki - robią ?? :wink: :wink: :wink:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt maja 30, 2008 8:44 am

jpi pisze:jak tam drążki - robią ?? :wink: :wink: :wink:
robią tak jak robiły :)24

kuźwa, żeby człowiek się musiał prosić w warsztatach o wymianę drążka i ustawienie zbieżności - normalnie paranoja, w dupach im się przewraca :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pt maja 30, 2008 8:48 am

TRAWOLT pisze:
jpi pisze:jak tam drążki - robią ?? :wink: :wink: :wink:
robią tak jak robiły :)24

kuźwa, żeby człowiek się musiał prosić w warsztatach o wymianę drążka i ustawienie zbieżności - normalnie paranoja, w dupach im się przewraca :roll: :D
jak to powiedział mój kolega mechanik posiadający samuraja:
normalnie czasu nie mam, a jak dać do mechanika to nikt się grzebać nie chce w terenowych :wink: :wink:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt maja 30, 2008 8:56 am

jpi pisze:jak to powiedział mój kolega mechanik posiadający samuraja:
normalnie czasu nie mam, a jak dać do mechanika to nikt się grzebać nie chce w terenowych :wink: :wink:
taa najlepszy był jeden artysta, podjechałem przed robotą i mówię, że mam drążek niech przełoży i ustawi zbieżność
- my nie zakładamy części przywożonych przez klientów
- a macie w sklepiku części do LR?
- yyy uuu aaa

kuźwa muszę czekać do soboty, żebym sobie sam drążek przełożył i dopiero wtedy pojadę to może jaśnie państwo raczą zbieżność ustawić :evil: :evil:
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pt maja 30, 2008 9:03 am

TRAWOLT pisze:
jpi pisze:jak to powiedział mój kolega mechanik posiadający samuraja:
normalnie czasu nie mam, a jak dać do mechanika to nikt się grzebać nie chce w terenowych :wink: :wink:
taa najlepszy był jeden artysta, podjechałem przed robotą i mówię, że mam drążek niech przełoży i ustawi zbieżność
- my nie zakładamy części przywożonych przez klientów
- a macie w sklepiku części do LR?
- yyy uuu aaa

kuźwa muszę czekać do soboty, żebym sobie sam drążek przełożył i dopiero wtedy pojadę to może jaśnie państwo raczą zbieżność ustawić :evil: :evil:
jak w lokalu

zakaz spożywania produktów zakupionych poza lokalem

Tasiemkę trzeba tam dla dowcipu wysłać, może coś będą mieli :wink:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt maja 30, 2008 9:04 am

no a bez drążka się boisz jeździć, czy co ?



:D
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości