Land Rover Defender czy warto?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pt cze 13, 2008 12:31 pm

frytkowe popłuczyny?? :wink:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

ciasteczkowypotwor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 13, 2008 10:04 am

Post autor: ciasteczkowypotwor » pt cze 13, 2008 12:55 pm

dlaczego paliwa dobrej jakości?

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt cze 13, 2008 1:28 pm

bo to niemiecki silnik i tak lubi :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Ryszard Giedrojć
 
 
Posty: 986
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
Lokalizacja: Kozielec

Post autor: Ryszard Giedrojć » pt cze 13, 2008 1:52 pm

Obowiazuje doktryna, że im nowszy silnik i bardziej uzbrojony w elektronikę, to maleje jego odporność na gorsze paliwo. TD5 ma pompowtryskiwacze i cokolwiek to nie znaczy, ma delikatniejsze podniebienie niż 200, 300 i wszystkie woły robocze z Serii.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 13, 2008 2:06 pm

Wąż pisze:bo to niemiecki silnik
arjusiur :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pt cze 13, 2008 2:20 pm

ciasteczkowypotwor pisze:
Wąż pisze:
ciasteczkowypotwor pisze:Czy warto ten rocznik? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4130423
bez względu an to że anglik
:)20
a ja chciałem z niego silnik wyszabrować, ale znalazłem bliżej :)21
mysle o przeróbce na polska wersje :)
i chyba o kompletnym rozebraniu, wymianie podejrzanych elementów i ponownym złożeniu do kupy jak ma to zrobić jednym rzutem ponad 20 tys. km...
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt cze 13, 2008 3:13 pm

ale czemu nie 110 z 85???

uzytkowo sie nie rozni od 89 - poza silnikiem - a lepszy :)21
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pt cze 13, 2008 6:45 pm

Polecam jak najbardziej !! Ale poszukał bym z silnikiem N/a a nie td. Sam mam 90 którą jezdziłem na wyjazdy na Ukrainę i do Rumunii. Plusem tych aut jest nieskomplikowana budowa a minusem hałas jaki wystepuje po przekroczeniu magicznej predkości 90km/h. Jak masz warsztat kupuj jak najtańszą 110 ,zrób remont, zmień silnik na 200 lub 300 i dzida w świat :D
Ps. Kupowałem już od gościa z tego ogłoszenia 110tkę. Była mocno strolona a rama wystepowała w fazie szczątkowej. Za to cenę można było dobrze zbić
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

ciasteczkowypotwor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 13, 2008 10:04 am

Post autor: ciasteczkowypotwor » pt cze 20, 2008 10:16 am

Warsztat mam i moge nawet części dorabiać, chodzi mi o samochód o dobrej konstrukcji, w jakimkolwiek stanie, byle by przyjechał o własnych siłach. Remont kapitalny to dla mnie żaden problem. Swego casu kupiliśmy Transita (nie terenowy) w '99 roku, w wakacje 2000 był gotowy do jazdy i do dnia dzisiejszego ani ślada rdzy nie ma, jedyna poważna awarią było pęknięcie wtryskiwacza, gdzyz skręciliśmy go na 250atm i troche za dużo gazu daliśmy, a jak przyjechał to od pasa w dół było czerwono, zmielony różnicowy w moście, załamana podłoga, wyłechtana skrzynia, pęknięta głowica. Tak że stary zardzewiały dziadek byle by jeździł.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt cze 20, 2008 8:16 pm

Adamo pisze:
darkman pisze:Damian, kolega chce land rovera. Angielskiego.

:P
Teraz to Indyjskiego :)21
czyli dobrze,bo to tez na wschod....bedzie blizej czesci :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt cze 20, 2008 8:20 pm

Wąż pisze:potrzebuje paliwa dobrej jakości,
ty tez chyba potrzebujesz paliwa lepszej jakosci :)21

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » pt cze 20, 2008 9:18 pm

Generalnie 110 wyprodukowane przed rokiem 1990 są dużo lepiej wykonane . mają grubsze blachy i są solidniejsze, wiem to z autopsji właśnie miałem okazję porównać od podszewki1987 z 1998 i ten pierwszy jest solidniej zbudowany, ma więcej wzmocnień itp , póżniejsze czyli defendery miały wiele uproszczeń w fazie produkcyjnej, przez co były tańsze w produkcji, ale i gorzej wykonane, są to szczegóły ,ałe jak bym miał do wyboru rocznik 1987 i 1998 w identycznym stanie , wolałbym ten starszy . Oczywiście pomijam tu kwestię napędu, ponieważ porównanie 2,5 n/a lub td z 200 albo 300 tdi nie ma sensu
Ostatnio zmieniony pt cze 20, 2008 10:11 pm przez carlos 110, łącznie zmieniany 1 raz.
Military OneTen

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » sob cze 21, 2008 12:06 pm

ale 2.5 n/a i 2.5 TD (j19) prostszy jest i drutowaniu kreatywnemu w głuszy bardziej uległy

do 110 TD - wystarcza mocowo jak dla mnie
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » sob cze 21, 2008 2:52 pm

Broncosaurus pisze:ale 2.5 n/a i 2.5 TD (j19) prostszy jest i drutowaniu kreatywnemu w głuszy bardziej uległy

do 110 TD - wystarcza mocowo jak dla mnie
Z 200tdi też niema problemu, a różnica w osiągach kolosalna, poza tym 2,5 td jest bardzo wrażliwy na przegrzanie,a głowic jak na lekarstrwo...
Military OneTen

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » sob cze 21, 2008 3:00 pm

Panie ciasteczkowypotworze, mam fajną 110 do zepchnięcia za bardzo rozsądne pieniądze, jeśli szukasz dobrej sztuki wal na priv.
Military OneTen

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » sob cze 21, 2008 3:05 pm

a miałeś ją dla siebie robić :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob cze 21, 2008 3:07 pm

Przecież Carlos ma trzy sztuki :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » sob cze 21, 2008 3:11 pm

wiem o tym, ale tylko jedna jest kompletna :)21
z tych dwóch pozostałych to jedną da się zrobić :wink:
czyli wychodzi, że ma dwie i pół :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob cze 21, 2008 3:47 pm

Za carlosem nie nadażysz :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » sob cze 21, 2008 4:13 pm

ale wiem gdzie są fanty z jego "ruchomości" :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » sob cze 21, 2008 4:25 pm

Wąż pisze:wiem o tym, ale tylko jedna jest kompletna :)21
z tych dwóch pozostałych to jedną da się zrobić :wink:
czyli wychodzi, że ma dwie i pół :)21
Na chwilę obecną mam dwa kompletne i ramę na kołach od trzeciego...
Od dzisiaj właśnie pomykam pick-upem i skręcam stationa w jedną całość :D
Military OneTen

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob cze 21, 2008 6:38 pm

Z moimi dwoma możemy już małą armię uzbroić :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » sob cze 21, 2008 8:41 pm

Pepek pisze:Z moimi dwoma możemy już małą armię uzbroić :)21
a ma cie mundury?

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob cze 21, 2008 9:01 pm

Mundury to mamy, gorzej z resztą osprzętu :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » ndz cze 22, 2008 7:07 pm

Pepek pisze:Z moimi dwoma możemy już małą armię uzbroić :)21
Conajwyżej zmotoryzować... i maxymalnie jakąś bojówkę :lol:
Military OneTen

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości