Sprzęgło - Seria III

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » czw lip 10, 2008 6:15 pm

cichy_SIII_109_SW pisze: A wracajac do głownego watku:
Jaka powinna być odległość miedzy dociskiem, a tarczą sprzęgła ?
nie uważało się przy rozkręcaniu :)21
odległość musi być taka, by tarcza nie opadała... tzn docisk trzyma tarczę, innymi słowy odległość = 0 :)21
ustalasz tarczę względem tulejki w kole zamachowym* i przykręcasz docisk.

*niezłe kungfu :-?
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » ndz paź 05, 2008 1:48 pm

Tarcza 9,5 cala i dwa szybkie pytania do "mistrzów":

Czy jeśli docisk dokręcany jest na 6 śrub to czy będzie działał jeśli dam tylko 5?
(jedną niestety ukręciłem przy skręcaniu :)24 )

Czy na gwinty śrub od docisku sprzęgła, a które wchodzą w koło zamachwe daje się rochę towotu, czy raczej unikać w tym przypadku smaru ?
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz paź 05, 2008 3:05 pm

ja bym próbował regenerować ten gwint, są takie reperaturki gwintów "heicoile" się chyba nazywa(nie pamiętam jak to się pisze) popytaj w zaprzyjaźnionych warsztatach, może mają. Co do "smaru", to jeśli już, to miedziany.
Powodzenia w nierównym boju :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » ndz paź 05, 2008 10:25 pm

Wąż pisze:
cichy_SIII_109_SW pisze: A wracajac do głownego watku:
Jaka powinna być odległość miedzy dociskiem, a tarczą sprzęgła ?
nie uważało się przy rozkręcaniu :)21
odległość musi być taka, by tarcza nie opadała... tzn docisk trzyma tarczę, innymi słowy odległość = 0 :)21
ustalasz tarczę względem tulejki w kole zamachowym* i przykręcasz docisk.

*niezłe kungfu :-?
jak kto lubi się męczyć...
ja mam wałek sprzęgłowy ze starej skrzyni jako special tool do tej zabawy
Disco 3.9 LPG

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » ndz paź 05, 2008 10:26 pm

cichy_SIII_109_SW pisze:Tarcza 9,5 cala i dwa szybkie pytania do "mistrzów":

Czy jeśli docisk dokręcany jest na 6 śrub to czy będzie działał jeśli dam tylko 5?
(jedną niestety ukręciłem przy skręcaniu :)24 )

Czy na gwinty śrub od docisku sprzęgła, a które wchodzą w koło zamachwe daje się rochę towotu, czy raczej unikać w tym przypadku smaru ?
jak fabryka dała 6 to ma być 6 - sorry
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz paź 05, 2008 11:06 pm

bratek pisze: jak kto lubi się męczyć...
ja mam wałek sprzęgłowy ze starej skrzyni jako special tool do tej zabawy
Ja pracowałem na pożyczonym :)21

choć jakby chwile pomyśleć... to chyba też takowy gdzieś mam :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » pn paź 06, 2008 8:59 am

Dzięki, za podpowiedzi, jutro idę walczyć dalej.
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn paź 06, 2008 10:14 am

hmm jakby ci nie szło z regeneracją tego gwintu to chyba znalazło by się u mnie jakieś zbędne koło zamachowe :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » pn paź 06, 2008 11:28 am

Na razie musze wtykręcić resztę śruby, mam kilka sposobów, a potem się zobaczy co dalej. Zawsze w ostateczności zostaje browar na podorędziu i chwila przerwy na ochłąnęcie z nerw :D
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość