Polecam dorobienie tłoczków z kwasówkikoc pisze:...
Interesuje mnie czy ktos juz przerabial temat uwspolczesnienia hamulcow?...

Moderator: Jerry
Polecam dorobienie tłoczków z kwasówkikoc pisze:...
Interesuje mnie czy ktos juz przerabial temat uwspolczesnienia hamulcow?...
Wykręć pompe i zobacz czy tłoczek stawia jakikolwiek opór, jeśli chodzi całkiem luźno to pompa jest do wymiany. Ja sobie sprowadziłem z GB, wyszło połowe taniej niż w polszce.kondziu pisze:Mam podobnie cienkie hamulce. Wymieniłem tłoczki tarcze klocki i dalej lipa. Jak rozpoznać padniętą vacum pompkę? Nic mi z niej nie cieknie. Co heyns pisze na ten temat?
Antek pisze:Polecam dorobienie tłoczków z kwasówkikoc pisze:...
Interesuje mnie czy ktos juz przerabial temat uwspolczesnienia hamulcow?...
Zeby podpompowac na zgaszonym, ma sie zrobic twardo, potem zapalic z pedalem wduszonym, powinienes wyczuc prace pompki i miekniecie pedalu, popracowac silnikiem 2min, zgasic, pedal po zgaszeniu powinien byc miekki i z kazdym kolejnym pompnieciem twardniec.kondziu pisze:Mam podobnie cienkie hamulce. Wymieniłem tłoczki tarcze klocki i dalej lipa. Jak rozpoznać padniętą vacum pompkę? Nic mi z niej nie cieknie. Co heyns pisze na ten temat?
No właśniegri74 pisze:Antek pisze:Polecam dorobienie tłoczków z kwasówkikoc pisze:...
Interesuje mnie czy ktos juz przerabial temat uwspolczesnienia hamulcow?...
Po co , istnieją na rynku takowe
Płyn i tłoczki wymienione z kwasówki. Stare tak się blokowały, że auto było mułowatechudzielec pisze:Wykręć pompe i zobacz czy tłoczek stawia jakikolwiek opór, jeśli chodzi całkiem luźno to pompa jest do wymiany. Ja sobie sprowadziłem z GB, wyszło połowe taniej niż w polszce.kondziu pisze:Mam podobnie cienkie hamulce. Wymieniłem tłoczki tarcze klocki i dalej lipa. Jak rozpoznać padniętą vacum pompkę? Nic mi z niej nie cieknie. Co heyns pisze na ten temat?
Po mojemu to masz fabrycznie napuszczony glut do przegubow - niby raz na cale zycie. W moim Disco z 1998 tez tak jest.koc pisze:
Mam pytanie dodatkowe: w moim dychaczu nie ma srub spustowych oleum z przegubow. Wyczyscilem miejsce w ktorym byc powinny, sadzac, ze moze ktos zaslepil, ale wyglada, ze fabrycznie ich nie ma. Mozliwe to? Sruba wlewu i poziomu jest. I co teraz?
superstefan pisze:w jakims slkepie z czesciami do Tranzita (religia nakazuje oszczednosci)
Pogrubienie 1. - definicja "się zepsuło"kondziu pisze:Dzięki zobaczę za ile uda mi się wyrwać tego angola. Te powietrze nie miało się skąd wziąć bo wcześniej było ok i nic nie robiłem. Zrobiło się to po jakimś czasie jazdy znaczy zauważyłem a wcześniej wyciągałem parcha na windzie i żeby się nie ślizgać trzymałem hamulce w dechę ile wlezie i może wtedy gumki poszły w las w pompie jak dostały dużego ciśnienia i teraz puszczają. Może to być też przyczyną słabych hamulców wcześniej (słabo puszczały ciśnienie ale nie było tego czuć). Sprawdzałem zaworek w serwo trzyma vacu też daje a hamulce liche
U mnie też było podobniekondziu pisze:Mam podobnie cienkie hamulce. Wymieniłem tłoczki tarcze klocki i dalej lipa. Jak rozpoznać padniętą vacum pompkę? Nic mi z niej nie cieknie. Co heyns pisze na ten temat?
Vacum zasysa paluszek, więc chyba działa nie wiem czy słabo czy mocno bo nie mam porównania ale czuć że robi. NA wszelki wypadek i walki z hamulcami w najbiższej przyszłości wymienię vacu. Zaworek na serwie też trzymakacmil pisze:U mnie też było podobniekondziu pisze:Mam podobnie cienkie hamulce. Wymieniłem tłoczki tarcze klocki i dalej lipa. Jak rozpoznać padniętą vacum pompkę? Nic mi z niej nie cieknie. Co heyns pisze na ten temat?![]()
Po wymianie vacu - żyletka![]()
![]()
Jak odłączysz wężyk od pompy i spróbujesz zasłonić go palcem to poczujesz ....podciśnienie , a jak nie to vacu na smietnik
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości