Konkurent dla Defa od Iveco ?? :)

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt wrz 19, 2008 8:35 am

tu_artur pisze:
JarekM pisze:cóż, diesle Iveco są napewno lepsze niż diesle Forda :)
zazdrościsz? czy co, to nie jest włoska robota
myślisz, że to było do ciebie? Że sen nam z powiek spędza twój nowy def i wszyscy o nim myśląc onanizując się? :)21
Well dla mnie to tylko przykład chybionej inwestycji :)21


a tak w ogóle to temat był już przerabiany
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... 72&start=0
:)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
alfik
Posty: 1754
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: alfik » pt wrz 19, 2008 10:55 am

Dla mnie to on jest hiszpański, nie włoski, tak jak LR jest angielski, mimo indyjskiego właściciela i niemieckiego ?? silnika.
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru

tu_artur
 
 
Posty: 150
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 7:27 am
Lokalizacja: Podkowa Leśna

Post autor: tu_artur » pt wrz 19, 2008 12:19 pm

Wąż pisze:
myślisz, że to było do ciebie? Że sen nam z powiek spędza twój nowy def i wszyscy o nim myśląc onanizując się? :)21
Well dla mnie to tylko przykład chybionej inwestycji :)21
a tak w ogóle to temat był już przerabiany
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... 72&start=0
:)21
nie no teraz to mnie załamałeś, a słyszałem, że z Ciebie miły chłopiec jest.
To o silnikach to nie w kontekście, ze mój nowy i ford, tylko generalnie mam inne zdanie, ucieszyłem się, że LR sięgnął po konstrukcje masową od Transita i nie tylko, bo blok to chyba od 8 lat tłuką a i ilość sprzedanych dostawczaków jest większa niż wszystkich Lr-ów - czyli masowość = dostępność.
Co do Ivevo to jakieś 6-8 lat temu gdy wchodził Turbo cośtam 4x4 to pisali, że silnik powstał w zakładach austriackiego Steyera, a z tego co wiem to tam (Magna-Stayer-Puch ) składają i konstruują różne fajne użytki
LR 90 MY'07

tu_artur
 
 
Posty: 150
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 7:27 am
Lokalizacja: Podkowa Leśna

Post autor: tu_artur » pt wrz 19, 2008 12:21 pm

JarekM pisze: to było stwierdzenie.
diesle Iveco są lepsze niż diesle Forda
a ja będę z tym polemizował
LR 90 MY'07

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt wrz 19, 2008 2:05 pm

koniecznie w tym dziale ??
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt wrz 19, 2008 8:32 pm

tu_artur pisze: nie no teraz to mnie załamałeś, a słyszałem, że z Ciebie miły chłopiec jest.
nie miły, tylko szczery :)21
tu_artur pisze: ucieszyłem się, że LR sięgnął po konstrukcje masową od
A ja nie, wole stare dobre 200/300tdi... silniki budowane z myślą o LRach, proste i niezawodne :)2
Efektem twojej masowości jest póki co pozbawienie defa zapasu z maski i akcja serwisowa misek olejowych :)3 Za co? Za te Nm? Elektroniczny system antyzadławieniowy? Zwiększone spalanie? Czy za normy euro?

Gdyby brytole wrócili do produkcji Defów z 200/300, sprzedaż wzrosła by od razu! Dlaczego? Dlatego, że te silniki do dziś bronią reputacji marki i swojej :)2
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt wrz 19, 2008 8:36 pm

Wąż pisze:Gdyby brytole wrócili do produkcji Defów z 200/300, sprzedaż wzrosła by od razu! Dlaczego? Dlatego, że te silniki do dziś bronią reputacji marki i swojej :)2
może pod względem awaryjności tak
ale zwróć uwagę, że teraźniejsze wozy nie jeżdżą jak 200/300 tdi
tylko zapierdzielają jak miło, więc tu też musi zpierdzielać
z tym że coś za coś = elektronika :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt wrz 19, 2008 8:47 pm

Def to nie samochód na autostrady,
to nie samochód do testu łosia,
to stary jebany militarno-rolniczy toczygnojek, z myślą o tym był tworzony :)21
Jak ktoś szuka horsepoweru to wejt, albo tuning(są profesjonalne kity dostępne w angli, a przeróbki często są tak kompleksowe, że ze starego silnika zostaje sam blok, niemniej.... zero elektroniki!).
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt wrz 19, 2008 8:52 pm

Wąż pisze:to stary jebany militarno-rolniczy toczygnojek, z myślą o tym był tworzony :)21
żyjesz przeszłością
teraz rynek jest inny i muszą się do tego stosować
ma zapieprzać i już - bo będzie gorszy od konkurencji

zresztą co do toczygnojka - jak elektronika jest wysoko to na polu da radę
bo przecież LR był rolniczy, a to że Ty czy ktoś topi go po klamki to Wasz problem :D
jesteście znikomym procentem w sprzedaży i już :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
SkinMar
 
 
Posty: 155
Rejestracja: wt mar 18, 2008 6:26 pm
Lokalizacja: Borne Sulinowo

Post autor: SkinMar » pt wrz 19, 2008 11:15 pm

JarekM pisze:
SkinMar pisze:Konkurent dla Defa od Iveco ?? :)
:D :D
ale się naśmiałem :lol:
Następna lipa z krainy makaronu :lol:
A ile miałeś włoskich samochodów, że wyrażasz takie zdanie ??
Bo pachnie mi tu po raz kolejny miłośnikiem złomu spod znaku podwójnegop VV :(
\



żadne VV :evil:
ale pizza jest ok !! :)2 :D

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob wrz 20, 2008 7:37 am

grappa salvia i mirtella też dają radę
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

tu_artur
 
 
Posty: 150
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 7:27 am
Lokalizacja: Podkowa Leśna

Post autor: tu_artur » sob wrz 20, 2008 7:59 am

Wąż pisze:Def to nie samochód na autostrady,
to nie samochód do testu łosia,
to stary jebany militarno-rolniczy toczygnojek, z myślą o tym był tworzony :)21
Jak ktoś szuka horsepoweru to wejt, albo tuning(są profesjonalne kity dostępne w angli, a przeróbki często są tak kompleksowe, że ze starego silnika zostaje sam blok, niemniej.... zero elektroniki!).
ale żeby był musi się sprzedawac - takie jest życie.
LR 90 MY'07

Awatar użytkownika
migawki
 
 
Posty: 151
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 9:07 am
Kontaktowanie:

Post autor: migawki » sob wrz 20, 2008 9:52 am

leon zet pisze:I to nikt inny jak fiat ponownie zniszczył nasz rodzimy przemysł motoryzacyjny i kilka fajnych projektów - jak na ten przykład Beskid. Dlatego mówię NIE dla włoskiego badziewia...
Beskid akurat to bylo wyjście awaryjne i karta przetargowa w rozmowach z fiatem
Nikt u nas nie mial kasy na wprowadzenie modelu do produkcji a Fiat miał

Inna sprawa jak nas wy..li z 125p
mial byc 132 (ojciec montowal takie na zeraniu - probna wersja)
a potem wyszedl ten 125 z podwoziem od starszego modelu :(

ir
Ostatnio zmieniony pt kwie 10, 2009 9:41 pm przez migawki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob wrz 20, 2008 6:51 pm

Spoko, Fiat zapowiada wyprowadzenie fabryk z Polski, więc będzie okazja się wykazać rodzimymi konstrukcjami zamiast :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » sob wrz 20, 2008 6:58 pm

Teraz to już pozamiatane
Jak wszystko z resztą...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości