lift budy disco 300

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw paź 09, 2008 2:22 pm

Rajdy trwające przez weekend są niczym w porównaniu do Camel Trophy. Bo poza o wiele dłuższą trasą, warunkami atmosferycznymi (z którymi musiał walczyć też człowiek) te samochodoami niczym nie przypominały potworów teraz jeżdżących. Mają „zwykłe” opony a nie 36” simexy itd.

ps. Zresztą przeżyj się tym autom: http://www.youtube.com/watch?v=r91CtE6xHQ8
Osprzęt na długie przeprawy, klatka i wyciągarka. Tam walczył człowiek a nie samochód.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » czw paź 09, 2008 2:45 pm

RR V8 pisze:ze dwie ja robilem, jedna porusza sie po grodzie kraka (+3cm),pozdrowionka
A druga to byla moja ...:)21

Ale to sie nie liczy bo to dwuseta byla...:)21

Generalnie od kolek 33cale i w gore mozna robic...a i tak bude trza podcinac troszki..., ponizej nie warto...
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

Post autor: Jefersson 00 » czw paź 09, 2008 2:51 pm

hpx4000 pisze:Rajdy trwające przez weekend są niczym w porównaniu do Camel Trophy. Bo poza o wiele dłuższą trasą, warunkami atmosferycznymi (z którymi musiał walczyć też człowiek) te samochodoami niczym nie przypominały potworów teraz jeżdżących. Mają „zwykłe” opony a nie 36” simexy itd.

ps. Zresztą przeżyj się tym autom: http://www.youtube.com/watch?v=r91CtE6xHQ8
Osprzęt na długie przeprawy, klatka i wyciągarka. Tam walczył człowiek a nie samochód.
wcale sie nie nalewam, sam bym tak chcial defem przez jungle z camelem z zembach (bez filtra i w mientkim op.)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw paź 09, 2008 2:52 pm

Jest jeszcze jedno, dajac bude w gore wszystko co ciezkie (rama, skrzynia i reszta) zostaje na swoim miejscu i srodek ciezkosci nie zmienia sie natto ....
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » czw paź 09, 2008 3:01 pm

No może nie do końca tak, ale proporcje przemawiają ewidentnie na korzyść liftu budy.
SITH happens...

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » czw paź 09, 2008 3:15 pm

Adamek pisze:Jest jeszcze jedno, dajac bude w gore wszystko co ciezkie (rama, skrzynia i reszta) zostaje na swoim miejscu i srodek ciezkosci nie zmienia sie natto ....
Disco to wyprawówka i ciężkie rzeczy się do niej dopiero pakuje na górę :D czyli lift budy i tak podnosi środek ciężkości :wink: podnoszenie takiego samochodu wyżej niż 2" uważam za bezsens :)3 i zrobienie tego na zawiasie załatwia wszystkie problemy :)2 a fabryka nie daje idealnie zestawionego zawieszenia :)3 to zawsze jest kompromis ze wskazaniem na komfort i mały ładunek :cry: wymiana zawieszenia pozwala na zastosowanie lepiej dobranych elementów do przewidywanego zastosowania :D

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw paź 09, 2008 3:19 pm

Nigdzie nie jest napisane ze to wyprawowka, tak sie przyjelo... Jeden bedzie robil wyprawy a drugi przeprawy, i nie zmienisz tego...

:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

Post autor: Jefersson 00 » czw paź 09, 2008 3:22 pm

Flor pisze:
Adamek pisze:Jest jeszcze jedno, dajac bude w gore wszystko co ciezkie (rama, skrzynia i reszta) zostaje na swoim miejscu i srodek ciezkosci nie zmienia sie natto ....
Disco to wyprawówka i ciężkie rzeczy się do niej dopiero pakuje na górę :D czyli lift budy i tak podnosi środek ciężkości :wink: podnoszenie takiego samochodu wyżej niż 2" uważam za bezsens :)3 i zrobienie tego na zawiasie załatwia wszystkie problemy :)2 a fabryka nie daje idealnie zestawionego zawieszenia :)3 to zawsze jest kompromis ze wskazaniem na komfort i mały ładunek :cry: wymiana zawieszenia pozwala na zastosowanie lepiej dobranych elementów do przewidywanego zastosowania :D
a ta szara dyskoteka co koło niej stałeś w kretowinach to była dłubnięta na budzie ostro do góry... i wynik zrobiła i w ogóle... i miała właśnie takie opony jakie mi sie myślą 32{32,9}/9.5 sim

terraplane
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 25, 2008 9:50 pm

Post autor: terraplane » czw paź 09, 2008 3:25 pm

zalewiak pisze:A ja widziałem tydzień temu disco podniesione na sprężynach i na budzie.Właściciel mowił że już by nie powtorzył liftu budy i tyle.
Chyba mu się nie dziwię, że już by nie powtórzył. Ciekawe, jak się gość czuje w takiej dyskotece na trawersach... :roll:

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » czw paź 09, 2008 4:22 pm

terraplane pisze:
zalewiak pisze:A ja widziałem tydzień temu disco podniesione na sprężynach i na budzie.Właściciel mowił że już by nie powtorzył liftu budy i tyle.
Chyba mu się nie dziwię, że już by nie powtórzył. Ciekawe, jak się gość czuje w takiej dyskotece na trawersach... :roll:
jeszcze do mnie to zbytnio nie przemawia (nadal mam problemy ze zwieraczami):wink: :wink: , ale chyba disco o wiele lepiej znosi trawersowanie niż kierownik w środku
raz się na Terenowiadzie zapomniałem i jakoś poszedł w rowie bez podpierania pilota

gibanie na boki chyba jest bardziej mentalne niż stanowi rzeczywisty problem
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw paź 09, 2008 4:30 pm

Wbrew wizualnym odczucia, disco wcale nie jest bardziej wywrotne od innych 4x4 (liftowanych oczywiscie)
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » czw paź 09, 2008 5:29 pm

paradox pisze: A druga to byla moja ...:)21

Ale to sie nie liczy bo to dwuseta byla...:)21

Generalnie od kolek 33cale i w gore mozna robic...a i tak bude trza podcinac troszki..., ponizej nie warto...
a dokladnie, bedziesz kiedy jeszcze w Krakowie?? zapraszam na kawe,
pozdrowionka
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw paź 09, 2008 5:31 pm

Yonek pisze:
gosc pisze:lift syfa robi sie w konkretnym celu tzn zwiekszyc przeswit od podloza , lift zawiasu daje efekt oczekiwany , ale lift budy ?
Co ci da lift zawiasu, jak ciągle będziesz mieć śmieszne kółka 225/65/15 np?
troche z tymi kolami przesadzasz bo lift budy o 2 cale daje mozliwosc wlozenia kol takich samych jak przy lifcie zawieszenia o 2 cale , ponadto liftujac zawias masz dodatkowo wiekszy przeswit pomiedzy rama a podlozem , lepszy wykrzyz oraz lepsze katy natarcia i zejscia :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw paź 09, 2008 5:33 pm

Adamek pisze:
gosc pisze: ale lift budy ?
A co to sie nagle stalo ze nie wiesz ?? Toc to co mowiles to mozna poemat napisac o lifcie budy w disco...

:)21
:o :o :o a tobie to sie chyba cos popie..olilo
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw paź 09, 2008 6:27 pm

gosc pisze:
Adamek pisze:
gosc pisze: ale lift budy ?
A co to sie nagle stalo ze nie wiesz ?? Toc to co mowiles to mozna poemat napisac o lifcie budy w disco...

:)21
:o :o :o a tobie to sie chyba cos popie..olilo
Hah, chcial bys.. Niestety ja mam pamiec dobra w przeciwienstwie do ciebie...
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw paź 09, 2008 6:48 pm

przypomnij mi :lol:
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw paź 09, 2008 6:51 pm

gosc pisze:przypomnij mi :lol:
Przestan :)3
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw paź 09, 2008 8:41 pm

gucio1234 pisze:
Roch pisze:
gucio1234 pisze:Dystanse BEEEEE
Dluzsze sprezyny i amorki CACY

Do dwoch cali nie musisz nic motac.
lift budy nie zawiasu ;]
No tak, masz racje. Chcialem pomóc, ale chyba się jeszcze nie obudziłem. :wink: Idę po kawę. :D
Guciu, Guuuciuuu sam jesteś dystans :D więcej czytaj z dystansem, mniej napisowuj. Ale proponujesz springi ? Ciężko będzie wsiadać :P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » czw paź 09, 2008 8:55 pm

zaraz zaraz, ale jakby tak bude jeszcze na spezynach postawic, to dopiero by komfort był!
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » czw paź 09, 2008 8:58 pm

darkman pisze:Guciu, Guuuciuuu sam jesteś dystans :D więcej czytaj z dystansem, mniej napisowuj. Ale proponujesz springi ? Ciężko będzie wsiadać :P
Że o co Ciebie się rozchodzi ciemnyczłowieku ?
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw paź 09, 2008 9:17 pm

Roch pisze:zaraz zaraz, ale jakby tak bude jeszcze na spezynach postawic, to dopiero by komfort był!
no ba!
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw paź 09, 2008 9:24 pm

Ciekawe kiedy zaczna się chwalić ci , którym po takim zabiegu zaczyna sie łamać nadwozie ...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw paź 09, 2008 9:27 pm

w ryndżu pono łamie sie szybciej,
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw paź 09, 2008 9:28 pm

wiekszość sztuk juz jest połamana :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
scyzoryk73
Posty: 2058
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami

Post autor: scyzoryk73 » czw paź 09, 2008 10:04 pm

oj chłopaki...
lift wolno każdemu wymyślić, powodów bez liku: prestiż, nadmiar bezużytecznych drabin w garażu i wiele innych, aż strach myśleć :roll:
jest pomysł, trza go technicznie rozgryźć i pomóc koledze.
debata "po kiego" niewiele wnosi do myśli technicznej
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość