NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
sla66
 
 
Posty: 3183
Rejestracja: wt mar 21, 2006 11:43 am
Lokalizacja: W-wa pod płotem Nieporętu

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: sla66 » wt maja 26, 2009 8:54 pm

nowicjusz127 pisze:
Wąż pisze: jeśli choć trochę liznąłeś starszych LRów to powinieneś wiedzieć, że 200/300tdi powszechnie uważane za najlepsze silniki jakie wypuścił LR
może i tak jednak ja unikam ich z prostego powodu-są nudne jak flaki z olejem można zasnąć mając coś takiego na podnośniku i także powoli udają sie na wieczny odpoczynek.wolę silniki bardziej skomplikowane przy których można pogrzebać i naprawa których sprawia satysfakcję,ze sie znalazło.regulacja zaworów i demontaż zatartych pomp wtryskowych pełnych opiłków to nie jest prawdziwa mechanika :D
Jakieś specjalne preferencje :)23
‘Nie jestem panem waszych sumień’ Zygmunt II August

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: Damian » wt maja 26, 2009 9:32 pm

nowicjusz127 pisze:Wężu zauważ że 2,5N/A udaje sie w większości przypadków tam gdzie jego miejsce-n a złom.jesteś już chyba jedną z nielicznych osób co wciąż sie podniecają 40-to letnią konstrukcją :D czas poszedł do przodu,pojawiło sie 200,300 tdi,TD5,nowe 2,4D.....przetrzyj oczka,popatrz jak swiat się zmienił i skończ płynąć pod prąd :lol:
tak, ale 200tdi czy 300tdi jest o wiele rozsądniejszym rozwiązaniem w przypadku samochodu terenowego, samochodu do terenu - czy to do ganiania po krzakach i topienia, czy to do wyprawy w celu walki z niedźwiedziami syberyjskimi
dlaczego? reliability!

td5 i 2,4 z transita za 10 lat nie będą tak dobrze wspominane jak 200 czy 300...
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: Wąż » wt maja 26, 2009 9:47 pm

Damian pisze: dlaczego? reliability!
mówisz to do człowieka który żyje z tego, że nowe samochody się sypią i wymagają profesjonalnego serwisu z kompami diagnostycznymi , ect :)21

regenerowana skrzynia do serii kosztuje mniej niż regenerowana turbina do td5 :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: nowicjusz127 » wt maja 26, 2009 9:51 pm

Damian pisze:
td5 i 2,4 z transita za 10 lat nie będą tak dobrze wspominane jak 200 czy 300...
za 10 lat nikt nie bedzie pamiętał 200/300TDI.tylko wy bedziecie opowiadać o nich przy kominku wnuczkom :lol:
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: nowicjusz127 » wt maja 26, 2009 9:52 pm

Wąż pisze:
Damian pisze: dlaczego? reliability!
mówisz to do człowieka który żyje z tego, że nowe samochody się sypią i wymagają profesjonalnego serwisu z kompami diagnostycznymi , ect :)21

regenerowana skrzynia do serii kosztuje mniej niż regenerowana turbina do td5 :)21
wiesz ile kosztuje regenerowana turbina do TD5?zdziwiłbys sie :D
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: Wąż » wt maja 26, 2009 10:00 pm

no ile? ale podaj cenę dla klienta, a nie dla was :)21
regenerowana skrzynia sufix D 210funtów :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: Damian » wt maja 26, 2009 10:02 pm

nowicjusz127 pisze:
Damian pisze:
td5 i 2,4 z transita za 10 lat nie będą tak dobrze wspominane jak 200 czy 300...
za 10 lat nikt nie bedzie pamiętał 200/300TDI.tylko wy bedziecie opowiadać o nich przy kominku wnuczkom :lol:
oczywiście, co nie zmienia faktu, że 300tdi to był o wiele lepszy silnik do samochodu terenowego niż Td5
mnie to smuci akurat

land rover szczyci się "the best 4x4 so far", ale to mozna potraktować najwyżej wstecznie, bo już chyba tylko Toyota z wiekszych producentów 4x4 zostawiła w produkcji seryjnej prostego, mocnego diesla zasilanego mechanicznie

to, że frajdę Ci sprawia praca z najnowszymi silnikami, które są wyzwaniem dla mechanika, nie oznacza że muszą być taką samą przyjemnością dla użytkownika, który wymaga prostoty i tego, że stary sztrucel dowiezie go na chrzczonej ropie do władywostoku ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: SzczesnyLR » wt maja 26, 2009 10:06 pm

jubej pisze:Witam.Jestem tu nowy,kupiłem ostatnio FREELANDERA Z 2003r. 2,0 TD.Mam taki problem że nie moge otworzyć tylnych drzwi ponieważ szyba niechce się opuścic i jest zablokowana,nie chodzi również tylna wycieraczka.Mechanik poiwedział mi że to musi byc jakiś czujnik.ALe nie zna nazwy;/ Chciałbym się zapytać może wy coś wiecie na ten temat,jeśli tak bede wdzieczny za każdą pomoc.
jedż do warsztatu co ma kompa do LR i potrafi wyciągnąć wnioski
czasem to jest czujnik fakt :)21
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: nowicjusz127 » wt maja 26, 2009 10:06 pm

Wąż pisze:no ile? ale podaj cenę dla klienta, a nie dla was :)21
regenerowana skrzynia sufix D 210funtów :)21
Wężu żebyś zszedł razem ze swoim "zaprzyjaźnionym" warsztatem na zawał?macie ceny po pięciu pośrednikach to co poradzisz?śliski temat nie ma co brnąc :)21
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: Wąż » wt maja 26, 2009 10:13 pm

Damian pisze:
land rover szczyci się "the best 4x4 so far", ale to można potraktować najwyżej wstecznie
:)2
ładna puenta, szkoda że prawdziwa :roll:

w angli jest całkiem spora ilość zakładów specjalizujących się w regeneracji silników, skrzyń... ceny niekiedy mocno przystępne tylko trzeba mieć znajomego w spedycji :)21


brnij brnij, ja mogę wygrzebać cenę z sklepów internetowych chciałbym wiedzieć ile się różni, w polszy nowa kosztuje 3kzł
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: nowicjusz127 » wt maja 26, 2009 10:14 pm

Damian pisze:
nowicjusz127 pisze:
Damian pisze:
td5 i 2,4 z transita za 10 lat nie będą tak dobrze wspominane jak 200 czy 300...
za 10 lat nikt nie bedzie pamiętał 200/300TDI.tylko wy bedziecie opowiadać o nich przy kominku wnuczkom :lol:
oczywiście, co nie zmienia faktu, że 300tdi to był o wiele lepszy silnik do samochodu terenowego niż Td5
mnie to smuci akurat

land rover szczyci się "the best 4x4 so far", ale to mozna potraktować najwyżej wstecznie, bo już chyba tylko Toyota z wiekszych producentów 4x4 zostawiła w produkcji seryjnej prostego, mocnego diesla zasilanego mechanicznie

to, że frajdę Ci sprawia praca z najnowszymi silnikami, które są wyzwaniem dla mechanika, nie oznacza że muszą być taką samą przyjemnością dla użytkownika, który wymaga prostoty i tego, że stary sztrucel dowiezie go na chrzczonej ropie do władywostoku ;)
jasne.tyle że każdy chce więcej mocy,więcej momentu.mniejszego spalania,cichszej pracy.....tego sie nie da wziąc z powietrza.wymagania klientów rosną a zaawansowana technologia jest odpowiedzią na te wymagania
tak na marginesie.dzis miałem D3 z przebiegiem prawie 200 tyś kilometrów.i co?I nic.air springi od nowości,wszystkie komputery też,wtryski i pompa wysokiego ciśnienia także,ta w baku też od nowości.wszystkie zamki tez od nowości.....dostał nowy filtr paliwa,oleju,nową oliwę,nowe drązki kierownicze(genuiny po 30 funtów),naregulowało się geometrię i pojechał w świat......więc chyba ta nowoczesność nie taka straszna co?
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: SzczesnyLR » wt maja 26, 2009 10:19 pm

chyba ta nowoczesność nie taka straszna co?
cuda się zdarzają :wink:
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: sbb » wt maja 26, 2009 10:21 pm

nowicjusz127 pisze: każdy chce ...mniejszego spalaniada ?
a podobno td5 pali więcej ?
:D
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: nowicjusz127 » wt maja 26, 2009 10:25 pm

Szczęsny po avatarze wnoszę,że powinniśmy mówić jednym głosem? :D
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: SzczesnyLR » wt maja 26, 2009 10:29 pm

nowicjusz127 pisze:Szczęsny po avatarze wnoszę,że powinniśmy mówić jednym głosem? :D
może i tak :wink:
ale to na prawde wyjątkowe D3 :)21
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: Wąż » wt maja 26, 2009 10:31 pm

nowicjusz127 pisze: jasne.tyle że każdy chce więcej mocy,więcej momentu.mniejszego spalania,cichszej pracy.....tego sie nie da wziąc z powietrza.wymagania klientów rosną a zaawansowana technologia jest odpowiedzią na te wymagania
2,8tgv, 3,9bdit.... wymieniać dalej?
land rover istnieje dzięki wyrobionej renomie, niezawodności... ta renoma została zbudowana w czasach nie wysilonych silników benzynowych i dieslowskich... obok jest wątek o silniku 2,5 do ferdka.... normalnie śmiech bierze, że pod ferdkiem tez piszą "the best 4x4 so far" :)3

a to czego chcą ludzie, a co wmówili im szpece od marketingu to temat na długie wieczory przy ognisku.

silniki 200/300 to szczyt tego co dało się osiągnąć w dziedzinie moc spalanie bez elektroniki... i tak kurde by zostało gdyby nie pierdolone normy spalin :)11
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: klucz13 » wt maja 26, 2009 10:32 pm

nowicjusz127 pisze:

jasne.tyle że każdy chce więcej mocy,więcej momentu.mniejszego spalania,cichszej pracy.....tego sie nie da wziąc z powietrza.wymagania klientów rosną a zaawansowana technologia jest odpowiedzią na te wymagania
tak na marginesie.dzis miałem D3 z przebiegiem prawie 200 tyś kilometrów.i co?I nic.air springi od nowości,wszystkie komputery też,wtryski i pompa wysokiego ciśnienia także,ta w baku też od nowości.wszystkie zamki tez od nowości.....dostał nowy filtr paliwa,oleju,nową oliwę,nowe drązki kierownicze(genuiny po 30 funtów),naregulowało się geometrię i pojechał w świat......więc chyba ta nowoczesność nie taka straszna co?
Szkolenie korporacyjne przeszedłeś :o Nie ludzie chcą ale im się wmawia a ten cały nowoczesny chłam nie warty funta klaków bez kawałka prądu do komputera i owagoż komputera diagnostycznego więc nie wmawiaj że to mechanika . Czy różnica w spalaniu pomiędzy 300tdi a D3 jest aż tak duża i warta tego elektronicznego badziewia ?? .Prawdziwa mechanika to jeszcze cyseta a dalej to elektroniczne wróżenie z fusów.Za chwilę to komputer pokladowy będzie ci mówił gdzie i kiedy masz się wylać a jak puścisz szczocha o 200g za mało to zablokuje immo , zresztą i bez szczocha może to spotkać :)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: nowicjusz127 » wt maja 26, 2009 10:34 pm

Wąż pisze:obok jest wątek o silniku 2,5 do ferdka.... normalnie śmiech bierze, że pod ferdkiem tez piszą "the best 4x4 so far" :)3



silniki 200/300 to szczyt tego co dało się osiągnąć w dziedzinie moc spalanie bez elektroniki... i tak kurde by zostało gdyby nie pierdolone normy spalin :)11
a co zawinił silnik ferdka,że pajac bez pojęcia wziął sie za rozrząd?
za normy spalin podziękuj ekologom....
a jeżeli TGV z bezpośrednim wtryskiem,turbiną VNT i rotacyjną pompą VP w dalszym ciągu uważasz za prostą konstrukcję śmiało bierz sie za motanie D3 bo to już bardzo blisko.... :D
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 10:39 pm przez nowicjusz127, łącznie zmieniany 1 raz.
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: klucz13 » wt maja 26, 2009 10:36 pm

[quote="nowicjusz127"]
[*tak na marginesie.dzis miałem D3 z przebiegiem prawie 200 tyś kilometrów.i co?I nic.air springi od nowości,wszystkie komputery też,wtryski i pompa wysokiego ciśnienia także,ta w baku też od nowości.wszystkie zamki tez od nowości ]
.
.Jeżdzone tylko po autostradzie zgodnie z przepisami długie przebiegi :wink: to każde auto wytrzyma nawet tasiemcowy potwór
:)21
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 10:54 pm przez klucz13, łącznie zmieniany 2 razy.
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: SzczesnyLR » wt maja 26, 2009 10:37 pm

nowicjusz127 , napisz jeszcze że kompresor zawiechy był od nowości :o
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: Wąż » wt maja 26, 2009 10:42 pm

Jaco jeśli możesz to anegdotę o alcatraz przywołaj :)21

nigdy nie widziałem serii z przebiegiem powyżej 100tyś, ale za to widziałem takie które 4 razy licznik przebiły bez większych grubszych robót :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: SzczesnyLR » wt maja 26, 2009 10:53 pm

Wąż pisze:Jaco jeśli możesz to anegdotę o alcatraz przywołaj :)21

nigdy nie widziałem serii z przebiegiem powyżej 100tyś, ale za to widziałem takie które 4 razy licznik przebiły bez większych grubszych robót :)21
Ucieczka z Alcatraz vs D3
to było tak
koło mojego stanowiska były podnośniki mechaników
jak ok. 12 zaczynali wymieniać tuleje gumowo metalowe wachaczy w D3 lub RRS to słychać było brzeszczoty w akcji
o 13 wychodziłem na przerwe , mechanicyzostawali i wracałem o 13.30
brzeszczoty nadal w akcji , to mówie do mechanika " cholerne podwójne kraty " :wink:
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: nowicjusz127 » wt maja 26, 2009 10:54 pm

no nie po autostradzie ale już go u nas nie ma wiec nie walnę fotki jak było ubłocone.zresztą walić to.niedługo i tak zaczną sie masowe przesiadki na TD5,jak już wszystkie głowice z tdi podskoczą.z każdym dniem jest ich coraz mniej na świecie :D o....nawet teraz pewnie gdzieś,komuś jakaś podskoczyła :D wyjątkiem oczywiście bedzie wężowaty,który dopiero wtedy nieśmiało zacznie wkraczać w ten tajemniczy i jakże nowoczesny świat 200TDI....może za jakieś 5 lat przeczytamy o konwersji Serii na zaawansowany technologicznie silnik Gemini.... :)21
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: Damian » wt maja 26, 2009 10:55 pm

klucz13 pisze:
nowicjusz127 pisze:
...
Szkolenie korporacyjne przeszedłeś :o
ależ oczywiście że przeszedł, nie jedno :D
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA

Post autor: Wąż » wt maja 26, 2009 10:58 pm

nie trafiłeś, 200tdi użytkuje od 5 lat, gdy staremu podpierdzielam samochód... dlaczego nigdy nie wspominam? bo nie warto, jeździ, nuda :)21

do serii nigdy bym takiego silnika nie wsadził bo nie komponuje się z resztą podzespołów :)3
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość