regulowanie luzu w moście salisbury

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: tedi73 » czw sie 13, 2009 9:01 pm

hahaha:) czasami najprostsze rozwiązania same nie przychodzą do głowy
próbowałem śrubokrętami vice grip'em, za ch...a nie chce mi to zleźć, z tej alu. felgi nie mogę teko wydłubać, za mało tam miejsca żeby cokolwiek włożyć
odnośnie mostu, jestem umówiony z mechaniorem, za to uruchomiłem dmuchawę, bo nie działała :), te cięgła nie były ruszane chyba od nowości i blokowało się cos w środku, bo silnik chodził a nie dmuchała
i wywaliłem mechanizmy wycieraczek, te z kółkami zębatymi, wiper spindle wheel box czy jakos tak, bo końcówki były połamane
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: Broncosaurus » pt sie 14, 2009 2:44 am

mechanizmy wycieraczek to wymieniaj razem z tymi adapterkami i linką - czyli komplet

ale zobacz czy ci w sklepie dali rzeczywiscie komplet bo sa 2 typy i mozna jeden na drugi nawet dopasować ale na krótko (linka jest ciut inna i sie haczy co prowadzi do nieuchronnego zjarania silnika itd...
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: tedi73 » pt sie 14, 2009 6:53 pm

z tymi nakładkami na śruby to już sobie poradziłem, a zrobiłem sobie przyrząd sam :), chodziło o to żeby nie dłubać w tej feldze i nie pokancerować jej, bo może sprzedam i kupię stalowe

"adapterkami" nazywasz to? http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT

bo byłem dzisiaj u main dealer'a i właśnie to coś zamówiłem sztuk 2. ale będzie to dopiero na środę więc mogę zmienić zamówienie w razie jak by co,
silnik i linka jest ok, więc chyba nie muszę tego wymieniać?
po prostu ktoś ułamał te końcówki na które montuje się ramie wycieraczki
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: Broncosaurus » sob sie 15, 2009 11:36 am

jak kupujesz to co wkleiłes z ebeja to sprawdz czy linka wpuszczona w to chodzi luzno czy ma opory

bo jak ma opory tzn. nie pasuje - pochodzi ze 2 -3 dni i potem bedzie wybuch - u mnie zdzayl sie w najwieksza ulewe jaka widzialem na mazowieckich w zeszłym roku :)
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: tedi73 » wt sie 18, 2009 1:26 am

niestety nie ma możliwości sprawdzenia tego przed dokonaniem zakupu, może zamówić oryginales tutaj?
http://www.lrseries.com/shop/product/li ... 904&page=1
Genuine to chyba oryginał?
dzisiaj byłem w servisie zapytać o cenę paru części i wpadłem w szok po usłyszeniu ceny za zbiornik do defa :)
620 euro!! pomyślał bym że źle zrozumiałem, ale gość mi spisywał ceny,
ja wszystko rozumiem, ale ...
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: czesław&jarząbek » wt sie 18, 2009 7:36 am

od kiedy euro jest po 1.3zł?

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: tedi73 » wt sie 18, 2009 10:56 am

Witam Mr C. :D
nawet nie wiem ile teraz stoi euro, gdyby było to 1.30 to znaczyło by ..., sami sobie możecie pomarzyć co by to oznaczało :), fajnie by było
ale cena była prawdziwa,
dla porównania w L.R.Series plastikowy zbiornik kosztuje 307 euro, a stalowy (chyba) 155 genuine
i o takiej cenie myślałem, bo na aukcji kupie za około 100 plus przesyłka, a tak miał bym po prostu szybciej,
mało tego dzisiaj zadzwonił do mnie ten sam gość i podał mi ceny części, których wczoraj nie sprawdził (nie miał czasu) :), kilka dla przykładu
środkowy fotel, myślę że z mocowaniem, to 454 euro, 30 za klucz do kół (może być), cena wtryskiwacza była ok 147 euro, ceny z dzisiaj nie zawierały podatku vat
nie musiał bym tego udowadniać, ale myślę że Pan C. nie dowierza :),
wiec zamieszczam skan tego świstka na którym miły gość z servisu wypisał mi ceny

Obrazek
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: czesław&jarząbek » wt sie 18, 2009 11:06 am

zmień dostawcę częsci
:)21

zbiornik ocynkowany w polsce kosztuje poniżej 900zyli
#noichuj

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: tedi73 » wt sie 18, 2009 11:23 am

już zmieniłem, tutaj zbiornik kosztuje coś około 400-600 zł
na jbay'u znalazłem za 80 funtów, do tego muszę zakupić jeszcze kilka gratów

LAND ROVER DEFENDER 110 130 FUEL TANK 86-98 ESR2243
LAND ROVER 110 91-98 FUEL TANK SENDER UNIT **NEW**
LAND ROVER 90 110 DEFENDER WIPER ARMS & BLADES LHD >02
LAND ROVER DEFENDER 110 300TDI CENTRE SILENCER ESR2383
LAND ROVER DEFENDER 110 300 TDI REAR SILENCER ESR2384
LAND ROVER DISCOVERY 300 TDI TIMING BELT KIT MODIFIED
LAND ROVER DEFENDER 90 110 REAR FOG LAMP *NEW*
LAND ROVER DEFENDER WIPER SPINDLE WHEEL BOX TO`01
i z L.R.Series same pierdoły

SPILL PIPE ASSY NTC2156
FUEL PIPE UNION NUT NRC9770
MOUNTING RUBBER 500447
BOLT M10 x 45 mm BH110091L
DISTANCE TUBE FUEL TANK MOUNT NRC4757
WASHER M10 850641
DISTANCE TUBE FUEL TANK MOUNT NRC4757
FUEL SENDER SEALING RING ESR3278

później jeszcze trochę spawania i mam nadzieję, że będzie git, chyba że będę walczył z zawiasem :D
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

rafi 109
Posty: 707
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 9:26 am
Lokalizacja: Piła-Trzcianka

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: rafi 109 » wt sie 18, 2009 12:28 pm

chciało ci się to wypisywać :)9
brakuje jeszcze druta spawalniczego :)12
LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: tedi73 » wt sie 18, 2009 1:51 pm

widocznie nie mam co robić, przecież nie musisz tego czytać :), widzisz przecież tytuł i kto napisał ostatniego posta, zbojkotuj mnie i nie czytaj tego co piszę, walnę focha :( (ta linijka nie na poważnie)
po za tym wypisując to myślałem o tym, że może ktoś komu chciało by się to przeglądać, bo nie ma co robić wskaże mi jakąś pomyłkę, czyli że np. któraś z części nie pasi do tego auta, lub poradzi kupno genuina zamiast zamiennika, jak np. @broncosaurus w tym poście (za co jestem wdzięczny), co w pewnych przypadkach ratuje od wtopy
"mechanizmy wycieraczek to wymieniaj razem z tymi adapterkami i linką - czyli komplet
ale zobacz czy ci w sklepie dali rzeczywiscie komplet bo sa 2 typy i mozna jeden na drugi nawet dopasować ale na krótko (linka jest ciut inna i sie haczy co prowadzi do nieuchronnego zjarania silnika itd..."

P.S. zapomniałem wspomnieć, że muszę też kupić drut spawalniczy :), tylko nie wiem jaki 0,8 mm czy może 1 mm, w sumie to nie wiem tez jak ma być ustawiony amperaż w spawarce, jaki posuw drutu i gdzie się ją k... włącza :D
sorki za złośliwości i formę tego co piszę, wiem że czasami może być irytująca, ale wynika tylko i wyłącznie z niewiedzy i asekuranctwa, nie z lenistwa

edit: aż mi teraz głupio, że dałem się tak ponieść i pewnie bez racji, sorki @rafi 109
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

rafi 109
Posty: 707
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 9:26 am
Lokalizacja: Piła-Trzcianka

Re: regulowanie luzu w moście salisbury

Post autor: rafi 109 » wt sie 18, 2009 9:03 pm

no problem,
piszę bo też nuda zjada :)2 :wink:
a drut to do auta 0,8 a nawet 0,6 do blach, do ramy to jadnak 0,8
amperaż w zależności od grubości materiału i typu spawarki,
blachy na 1-2, rama 3-4, blacha powyżej 4 mm więcej, ale zależy jaki masz typ spawarki,
posów drutu - też zależy od modelu, grubości drutu, amperażu, materiału spawanego- ustawiasz doświadczalnie,
miejsce włączenia - z reguły czerwony przełącznik :wink: :)21
LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość