Ad HiJack
Dzięki za info.
Czy orientujecie się z doświadczenia lub jakiegoś forum jaki rozmiar opony klasy AT najlepiej wsadzić do nieliftowanego sprężynowca tak by po lifcie nie wyglądało to śmiesznie, a zanim zostanie zrobiony lift nie obcierało, itp.
Standard w S-ce to 235/70/17 - tj. średnica koła 76,08 cm
Znalazłem wstępnie, że są kapcie w rozmiarze:
245/70/17 - tj. średnica 77,48 cm (+ 1,4 cm)
przykładowo
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/13/8488.html indeks nośności 119
245/75/17 - tj. średnica 78,93 cm (+ 3,85 cm)
przykładowo
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/13/7638.html indeks nośności 121/118R
no i powiem szczerze, że taka opona by mnie urządzała ta w 245/75/17, gdyż to 31 cali, czyli już nie jest źle.
Skoro ma wejść bez bólu 32 cale, to poszukam jeszcze wyżej, np. ponoć wchodzi:
265/70/17 - tj średnica 80,28 cm (+ 4,2 cm) czyli 31,6 cala
no i opona jest BFG AT.
Co sądzicie na ten temat?
Dzieki, Karolek