może w tym problem ?Davidson pisze: od początku jak posiadam dyskotekę mechanika ona nie widziała

Moderator: Jerry
może w tym problem ?Davidson pisze: od początku jak posiadam dyskotekę mechanika ona nie widziała
a w tym rzecz ok dziś co prawda nie udało mi się wyskoczyć do garażu ale jutro z rańca jak najbardziej ale z góry dzięki za pomoc jeszcze małe pytanie przy wymianie filtra powietrza odłączyłem przepływomierz i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem zalane kostki olejem podobnie jak w komputerze może to ma jakieś znaczenie i z kąt tam się znalazł olej ps.spoko stronka z twojego opisu widzę że fanatyk jak ja zresztą pozdrawiamMick pisze:Powrot sie nie przytkal i nie po to jest bezbarwny wezykDavidson pisze:sądzisz że przytkał się powrótMick pisze:Domyslam sie ale dla pewnosci powinienes zaopatrzyc sie w kawalek bezbarwnego ,elastycznego przewodu ktory wepniesz na powrocie paliwa. Zgadnij po co?wężyk już przygotowany zaraz to sprawdzę
![]()
Uszczelka jest wielokrotnego uzytku o ile nie jest uszkodzona i sa ich dwa rodzaje .
Nie ma oddzielnych uszczelek pod sruby sa tylko podkladko/tulejki.
Wracajac do rzeczy ,wezyk jest po to aby sprawdzic czy uklad paliwa sie nie zapowietrza przy rozgrzanym silniku .
czy mówisz o uszczelce pod głowicę i kołkach ustalających?Ryszard Giedrojć pisze:Uszczelka jest wielokrotnego uzytku o ile nie jest uszkodzona i sa ich dwa rodzaje .
Nie ma oddzielnych uszczelek pod sruby sa tylko podkladko/tulejki.
Masz rację są to podkłado/tulejki ale w fakturze z LS były opisane jako uszczelki pod śruby.
on gada o uszczelce pokrywki zaworow...nowicjusz127 pisze:czy mówisz o uszczelce pod głowicę i kołkach ustalających?Ryszard Giedrojć pisze:Uszczelka jest wielokrotnego uzytku o ile nie jest uszkodzona i sa ich dwa rodzaje .
Nie ma oddzielnych uszczelek pod sruby sa tylko podkladko/tulejki.
Masz rację są to podkłado/tulejki ale w fakturze z LS były opisane jako uszczelki pod śruby.
obojętnie o której myśli że jest wielorazowa to potem zmieni na nowąnowicjusz127 pisze:czy mówisz o uszczelce pod głowicę i kołkach ustalających?Ryszard Giedrojć pisze:Uszczelka jest wielokrotnego uzytku o ile nie jest uszkodzona i sa ich dwa rodzaje .
Nie ma oddzielnych uszczelek pod sruby sa tylko podkladko/tulejki.
Masz rację są to podkłado/tulejki ale w fakturze z LS były opisane jako uszczelki pod śruby.
Ryszard Giedrojć pisze:To ułomność przy cytowaniu sprawiła przypisywanie mi poglądu o wielokrotnym użyciu uszczelki pokrywy zaworów. Ja wymieniłem uszczelkę i podkładki. Nic nie cieknie.
Davidson, nie grzebałem przy przepływomierzu, nie wiem skąd tam olej na wtyczce. Z ciekawości u siebie też sprawdzę.
Davidson pisze:Ryszard Giedrojć pisze:To ułomność przy cytowaniu sprawiła przypisywanie mi poglądu o wielokrotnym użyciu uszczelki pokrywy zaworów. Ja wymieniłem uszczelkę i podkładki. Nic nie cieknie.
Davidson, nie grzebałem przy przepływomierzu, nie wiem skąd tam olej na wtyczce. Z ciekawości u siebie też sprawdzę.
dziś wyczyściłem kostki przepływomierza odkręciłem pokrywę zaworów powyczyszczałem kostki z pompowtryskiwaczy i wiązkę pomiędzy komputerem a silnikiem i wiesz że działało wszystko przez około 1h około 50km a tu nagle ponownie wszystko powróciło do poprzedniego problemu nie mam słów a tak się cieszyłem ze problem z głowy![]()
Ryszard posiadasz drag stara 650
Wszystko sie rozkreca i peka bo to podroba i zrobiona z masla ,kop pozadne zelastwo i nie bedzie problemu.Davidson pisze: Ryszard powiedz czy u ciebie w dragu w czasie jazdy od czasu do czasu coś się odkręcabo chłopaki z którymi latam mówią że jeżdżę na wibratorze ostatnio nawet mocowanie od prądnicy się zerwało nie mówię o lusterkach czy kierunkach szok normalnie dlatego pytam bo może przez to że taki utwardzony ten moj drag
Mick pisze:Wszystko sie rozkreca i peka bo to podroba i zrobiona z masla ,kop pozadne zelastwo i nie bedzie problemu.Davidson pisze: Ryszard powiedz czy u ciebie w dragu w czasie jazdy od czasu do czasu coś się odkręcabo chłopaki z którymi latam mówią że jeżdżę na wibratorze ostatnio nawet mocowanie od prądnicy się zerwało nie mówię o lusterkach czy kierunkach szok normalnie dlatego pytam bo może przez to że taki utwardzony ten moj drag
Koledzy,Mick pisze:Wszystko sie rozkreca i peka bo to podroba i zrobiona z masla ,kop pozadne zelastwo i nie bedzie problemu.Davidson pisze: Ryszard powiedz czy u ciebie w dragu w czasie jazdy od czasu do czasu coś się odkręcabo chłopaki z którymi latam mówią że jeżdżę na wibratorze ostatnio nawet mocowanie od prądnicy się zerwało nie mówię o lusterkach czy kierunkach szok normalnie dlatego pytam bo może przez to że taki utwardzony ten moj drag
Ile ten intruz ma kosztowac?Davidson pisze:spoko z czasem bo H-D się ceni a musi być przynajmniej 1200ccm i to styl Drag a co powiecie o intruzie 1800
no 30 tyśiaków trza miećMick pisze:Ile ten intruz ma kosztowac?Davidson pisze:spoko z czasem bo H-D się ceni a musi być przynajmniej 1200ccm i to styl Drag a co powiecie o intruzie 1800
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości