Działa działają bez ręcznegoBaron pisze:bez ręcznego, to erkaemy, nie działa...

Moderator: Jerry
Działa działają bez ręcznegoBaron pisze:bez ręcznego, to erkaemy, nie działa...
sugerujesz, że Kubica jeździ na ręcznym? no ja nie wiem, przy tych prędkościach?Baron pisze:lub haubica?
No nie wiem... jak jeden wlazł na działo, to mu dwieście harmat grzmiałoBaron pisze:a jeśli to armata?
lub haubica?
taaaa... to mi przypomina:TRAWOLT pisze:sugerujesz, że Kubica jeździ na ręcznym? no ja nie wiem, przy tych prędkościach?Baron pisze:lub haubica?
![]()
![]()
a może Tobie tylko jedno w głowie? nie no nie przesadzaj, to już by pomówienia były![]()
sla66 pisze:No nie wiem... jak jeden wlazł na działo, to mu dwieście harmat grzmiałoBaron pisze:a jeśli to armata?
lub haubica?
herflikd pisze:Mam pytanie. czy przy zaciagnietym recznym na sliskiej nawierzchni jak dodam gazu to przednie kolka powinny sie krecic???. czy mozna w jakis sposob sprawdzic ze dziala przedni naped bez podnoszenia auta na jakis podnosnikach i tego typu dupsach
Namedrkowali się już czterogwiazdkowi FUROMOWICZEherflikd pisze:Mam pytanie. czy przy zaciagnietym recznym na sliskiej nawierzchni jak dodam gazu to przednie kolka powinny sie krecic???. czy mozna w jakis sposob sprawdzic ze dziala przedni naped bez podnoszenia auta na jakis podnosnikach i tego typu dupsach
Svevovic pisze:Przy wyższej prędkości powinny się kręcić w sensie napędzać np: jedziesz prosto masz zamiar na ręcznym wykręcić tzw. bączka, zaciągasz ręczny, bęben hamulcowy stop, tyny wał stop, koła lub koło przynajmniej jedno stop(bo mech różnic w tylnym moście zadziała a kółko napędza się od podłoża) - to teraz mech różnicowy w skrzyni redukcyjnej (rozdzielczej bo zaraz się przyczepita) daje tam gdzie lżej , zresztą jak każdy mechanizm różnicowy i teraz obserwacja z zewnątrz albo poczucie że coś ciągnie z przodu, i się kręci zazwyczaj koło , które ma lżej , bo znowu mech różnicowy zadziałał w moście przednim, napędza to koło w którym kierunku kręcisz bączka , czyli do sprawdzenia, tyle że trza czasem po śniegu Wiaro gwieździscie nam panująca jeździć.
Grzech to takie rzeczy robić ale na jeziorze gdzie miejsca dużo a w duszy radość a nie sknerstwo - ciągnij ręczny, skręcaj koła no i gazu do opora. da radę sprawdzić nawet dwa koła czy napędzają - taki manewr raz w prawo raz w lewo.
Da rade, wyższa cytowana prędkość to 40 km/h max zresztą na lodzie gdzie i tak jest warstwa zmarzniętej skorupy śniegu ((Uwaga gdy śnieg jest mokry to na jeziorku tak nie robimy bo jest odwilż)) przy wykonywanym bączku tak się dzieje, przednie bliższe skrętu koło to wtedy istny wariat , aż śnieg budę podnosi bo pod budę tak wali. Tatki puntu do 90 km/h, wariactwo, (omijajcie ciemne palmy na lodzie tam woda i śryż bo lód pęka i woda wychodzi). Po zaciągniętym ręcznym efekt niby jest ale ten ręczne w Disco na bębnie dwóch kół nie blokuje bo mech róz tyln mostu ble ble, to co: wtedy gazolca bo słaba krętka i wtedy właśnie czuć jak przednie bliższe koło ciągnie aż stawia w poprzek ale zaraz potem stop. Sprawdzić zatem da radę, a czy wolno bo tylny wał, ręczny , - prawda nie należy ale przynajmniej raz w tym za,,,,,nym życiu nawet trzeba.piotr borowiec pisze:Svevovic pisze:Przy wyższej prędkości powinny się kręcić w sensie napędzać np: jedziesz prosto masz zamiar na ręcznym wykręcić tzw. bączka, zaciągasz ręczny, bęben hamulcowy stop, tyny wał stop, koła lub koło przynajmniej jedno stop(bo mech różnic w tylnym moście zadziała a kółko napędza się od podłoża) - to teraz mech różnicowy w skrzyni redukcyjnej (rozdzielczej bo zaraz się przyczepita) daje tam gdzie lżej , zresztą jak każdy mechanizm różnicowy i teraz obserwacja z zewnątrz albo poczucie że coś ciągnie z przodu, i się kręci zazwyczaj koło , które ma lżej , bo znowu mech różnicowy zadziałał w moście przednim, napędza to koło w którym kierunku kręcisz bączka , czyli do sprawdzenia, tyle że trza czasem po śniegu Wiaro gwieździscie nam panująca jeździć.
Grzech to takie rzeczy robić ale na jeziorze gdzie miejsca dużo a w duszy radość a nie sknerstwo - ciągnij ręczny, skręcaj koła no i gazu do opora. da radę sprawdzić nawet dwa koła czy napędzają - taki manewr raz w prawo raz w lewo.![]()
![]()
ale próbowałeś
I wszystko działa
![]()
![]()
Mnie tłumaczono, że jak zaciągnę ręczny to albo wał albo ręczny szlag trafi![]()
No ale pewno nie znali się
Racja, - a wiesz Piotr nic tak nie kreci jak jazda Daewoo Tico, które dostarcza więcej emocji o 15.35. w mieście wojewódzkim niż Landryna w ciemnym lesie bez fajki, latarki, kom, w uj.. daleko i błocie. Późno gaszę światła na Podlasiu. Na Rapiotr borowiec pisze:a to chyba wole inaczej podnosić sobie adrenalinę
i na nią się godzęN2O pisze:To jakaś dyskryminacja.
a ja kiedyś miałem więcej, mam mniej...może jak średnią wyciągnę, to wyjdzie...SzczesnyLR pisze:Namedrkowali się już czterogwiazdkowi FUROMOWICZE????//, to sprawdzcie?
ja mam 3
tzn. mogę nie odpowiadać
tylko, Pieniu, uważaj, na ciemne palmy!!!Svevovic pisze: (...) omijajcie ciemne palmy na lodzie tam woda i śryż bo lód pęka i woda wychodzi) (...)
jak się palm zachciewa to trza do stolnicy przyjechać na rondo de golaBaron pisze:no, przecież się nawet mówi, że
ktoś jest typ spod ciemnej palmy, prawda?
Wystarczy próbować skręcić z Jerozolimskich w lewo w Nowy Świat. Odpoczynek pod ciemną palmą gwarantowanyTRAWOLT pisze:jak się palm zachciewa to trza do stolnicy przyjechać na rondo de golaBaron pisze:no, przecież się nawet mówi, że
ktoś jest typ spod ciemnej palmy, prawda?
tam jakieś typy spod ciemnej palmy często stoją
powrzechnie nazywani "policjanci z majami"
czyli "wtopić" można jak się drifting na rondzie uprawia![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości