Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: andrzej:) » pt cze 25, 2010 9:12 pm

Nie żebym znał się na Disco, ale rzeczony przypadek potwierdza obiegową opinię, że z LR do pierwszego lepszego mechanizatora jechać nie można.....ciekawe :-?

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: moto » pt cze 25, 2010 9:20 pm

Mick pisze:Moto jak bys zobaczyl co robi olej z uszczelniaczmi w ukladzie hamolcowym to bys nie pieprzyl glupot :)21

Kiedyś w Serii zniszczyłem przewód miedziany i ostro ciekło, nie byłem w PL, (że na każdej stacji jest dot) i pojawił się spory problem....miałem opcje woda lub oliwa silnikowa....jakoś odruchowo dolewałem oliwę, wszak nie hydrol, ale dojechałem na tym syfie do sklepu( 2dni bo była sobota) i uzupełniłem, po miesiącu byłem w domu i przepłukałem układ, działało przez kolejne 6 lat. A to że stoi jak byk w każdym podręczniku że od hebli z dala z produktami naftowymi to insza inszość.

rozumiem ze dajecie gwarancje na "życie " kobicie.....stąd kompleksowa robota

ja nikogo bym nie sądził :)21 po za tym Seria to Seria
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: LR_Olek » pt cze 25, 2010 9:27 pm

hensel pisze:
Koszty: cały układ hamulcowy z pompą nowymi tarczami z tyłu komplet klocków regeneracja zacisków ok. 1400zł (masakra)
taniocha

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: LR_Olek » pt cze 25, 2010 9:28 pm

andrzej:) pisze:Nie żebym znał się na Disco, ale rzeczony przypadek potwierdza obiegową opinię, że z LR do pierwszego lepszego mechanizatora jechać nie można.....ciekawe :-?
mechanik mechanikowi nie rowny ...

sa mechanicy i sa dekle...mimo ze ci drudzy tez sie samozwanczo nazywaja mechanikami :)21

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: moto » pt cze 25, 2010 9:45 pm

LR_Olek pisze:
hensel pisze:
Koszty: cały układ hamulcowy z pompą nowymi tarczami z tyłu komplet klocków regeneracja zacisków ok. 1400zł (masakra)
taniocha
Ciekawe ile w parchu by to kosztowało ?? :wink:
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: majch » pt cze 25, 2010 10:15 pm

LR_Olek pisze:
hensel pisze:
Koszty: cały układ hamulcowy z pompą nowymi tarczami z tyłu komplet klocków regeneracja zacisków ok. 1400zł (masakra)
taniocha
Podobny zakres napraw w Hondzie Civic '04 to jakieś 2000 zł.
Disco to zdecydowanie jedno z najtańszych w utrzymaniu aut 4x4. Chociaż ceny niektórych gratów potrafią zaskoczyć... Linka kick downu do 300tdi ok 900zł.
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

Mick
Posty: 503
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 8:33 pm
Lokalizacja: Swansea/Wales

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: Mick » pt cze 25, 2010 11:49 pm

moto pisze:
Mick pisze:Moto jak bys zobaczyl co robi olej z uszczelniaczmi w ukladzie hamolcowym to bys nie pieprzyl glupot :)21

Kiedyś w Serii zniszczyłem przewód miedziany i ostro ciekło, nie byłem w PL, (że na każdej stacji jest dot) i pojawił się spory problem....miałem opcje woda lub oliwa silnikowa....jakoś odruchowo dolewałem oliwę, wszak nie hydrol, ale dojechałem na tym syfie do sklepu( 2dni bo była sobota) i uzupełniłem, po miesiącu byłem w domu i przepłukałem układ, działało przez kolejne 6 lat. A to że stoi jak byk w każdym podręczniku że od hebli z dala z produktami naftowymi to insza inszość.

rozumiem ze dajecie gwarancje na "życie " kobicie.....stąd kompleksowa robota

ja nikogo bym nie sądził :)21 po za tym Seria to Seria


Nie porownywal bym jednoobwodowego ukladu hamulcowego z ciutke bardziej skomlikowanym ukladem w L322.
Na przyszlosc wiedz ze przewod mozna zaklepac ,nic nie cieknie i nic nie trzeba dolewac :)21

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: ignat36 » sob cze 26, 2010 1:04 am

majch pisze:
LR_Olek pisze:
hensel pisze:
Koszty: cały układ hamulcowy z pompą nowymi tarczami z tyłu komplet klocków regeneracja zacisków ok. 1400zł (masakra)
taniocha
Podobny zakres napraw w Hondzie Civic '04 to jakieś 2000 zł.
Disco to zdecydowanie jedno z najtańszych w utrzymaniu aut 4x4. Chociaż ceny niektórych gratów potrafią zaskoczyć... Linka kick downu do 300tdi ok 900zł.
gdzie tyle linka kosztuje??, zgadza się że jest tylko z oryginału ale jej koszt nie przewyższa 260 zł :)
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: pezet » sob cze 26, 2010 5:56 am

andrzej:) pisze:Nie żebym znał się na Disco, ale rzeczony przypadek potwierdza obiegową opinię, że z LR do pierwszego lepszego mechanizatora jechać nie można.....ciekawe :-?
Bo LR ma duszę, a mechanior powinien mieć serce.
I muszą się jakoś zgrać.

:)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: moto » ndz cze 27, 2010 7:03 pm

Mick pisze:
moto pisze:
Mick pisze:Moto jak bys zobaczyl co robi olej z uszczelniaczmi w ukladzie hamolcowym to bys nie pieprzyl glupot :)21

Kiedyś w Serii zniszczyłem przewód miedziany i ostro ciekło, nie byłem w PL, (że na każdej stacji jest dot) i pojawił się spory problem....miałem opcje woda lub oliwa silnikowa....jakoś odruchowo dolewałem oliwę, wszak nie hydrol, ale dojechałem na tym syfie do sklepu( 2dni bo była sobota) i uzupełniłem, po miesiącu byłem w domu i przepłukałem układ, działało przez kolejne 6 lat. A to że stoi jak byk w każdym podręczniku że od hebli z dala z produktami naftowymi to insza inszość.

rozumiem ze dajecie gwarancje na "życie " kobicie.....stąd kompleksowa robota

ja nikogo bym nie sądził :)21 po za tym Seria to Seria


Nie porownywal bym jednoobwodowego ukladu hamulcowego z ciutke bardziej skomlikowanym ukladem w L322.
Na przyszlosc wiedz ze przewod mozna zaklepac ,nic nie cieknie i nic nie trzeba dolewac :)21
Zaklep w eLce :)21 na jedno koło z przodu z balastem to sobie w koło trawnika można jeździć
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Re: Pompa hamulcowa i zaciśnięte zaciski Disco

Post autor: majch » pn cze 28, 2010 10:41 am

ignat36 pisze: gdzie tyle linka kosztuje??, zgadza się że jest tylko z oryginału ale jej koszt nie przewyższa 260 zł :)

:oops:

Mój błąd... Szukałem na szybko i znalazłem linkę sterowania automatu. Ta kosztuje 980zł.
Linka kick downu kosztuje koło 200 zł.
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości