kliknij...jpi pisze:se klikne może
ps
Gazfan a jakoweś korzyści z tego będą??

Korzyści...? satysfakcja liczebności


Moderator: Jerry
kliknij...jpi pisze:se klikne może
ps
Gazfan a jakoweś korzyści z tego będą??
być jednym z wielu,GAZFAN pisze:kliknij...jpi pisze:se klikne może
ps
Gazfan a jakoweś korzyści z tego będą??
Korzyści...? satysfakcja liczebności![]()
bert pisze:pedaly ?
e... nie wierze..., udajecie tylko
Norbert J. Zbróg
No udajemy. dla Ciebie skarbiebert pisze:pedaly ?
e... nie wierze..., udajecie tylko
Norbert J. Zbróg
Chcesz uprawiać ta dyskusję publicznie.. oki.Yoorek pisze:Może zamiast bawić się facebooki i takie inne pracownicy JLR zajęliby się obsługa klientów, a nie na zasadzie sprzedać i spierdalać. Tak GAZFAN piszę to do Ciebie, jak sprzedawałeś mi auto to jakoś bez problemu moglem się dodzwonić, dzisiaj jak oczekuję od kilku tygodni na odpowiedz JLR w sprawie awarii w okresie gwarancyjnym jakoś nie nie odbierasz, nie oddzwaniasz i nie odpisujesz na PW.
Gratuluje nowoczesnego podejścia.
Aha, tak dodatkowo.Yoorek pisze:....
sprzątaczka jakaś czy cuśgruszkin pisze:kto to
no moze po siostrze kurtke majpi pisze:sprzątaczka jakaś czy cuśgruszkin pisze:kto to![]()
kurtka za krótka, sweterek za długi![]()
![]()
chyba młodszej siostrze świsnęła z szafygruszkin pisze:no moze po siostrze kurtke majpi pisze:sprzątaczka jakaś czy cuśgruszkin pisze:kto to![]()
kurtka za krótka, sweterek za długi![]()
![]()
no tak Wawie takie stawki dla niań, że sobie spokojnie mogła od Gazfiego w lyzynga wziąć + odpisanie vatuandrew75 pisze:nie sprzątaczka tylko opiekunka do dzieci
jpi pisze: Olo jesteś zajeb..ty![]()
LR_Olek pisze:jpi pisze: Olo jesteś zajeb..ty![]()
ja to wiem,ale skad ty masz taki wniosek?
Czy chcę uprawiać publiczną dyskusję?GAZFAN pisze:Chcesz uprawiać ta dyskusję publicznie.. oki.Yoorek pisze:Może zamiast bawić się facebooki i takie inne pracownicy JLR zajęliby się obsługa klientów, a nie na zasadzie sprzedać i spierdalać. Tak GAZFAN piszę to do Ciebie, jak sprzedawałeś mi auto to jakoś bez problemu moglem się dodzwonić, dzisiaj jak oczekuję od kilku tygodni na odpowiedz JLR w sprawie awarii w okresie gwarancyjnym jakoś nie nie odbierasz, nie oddzwaniasz i nie odpisujesz na PW.
Gratuluje nowoczesnego podejścia.
JLR nie obsługuje klientów i nie sprzedaje im samochodów i nie czyni funkcji spierdalać.... Ja też nie.
Jakoś posprzedażnie także rozmawialiśmy itd... że wspomnę temat nawi chociaż bo innych tematów nie pamiętasz. Ale rozumiem, że pamięć sięga tylko do ważnych dla Ciebie faktów.
Ostatnio rzeczywiście natłok zdarzeń powoduje że mam ograniczony kontakt z otoczeniem. I faktycznie łącznie mam 4 połączenia nieodebrane od Ciebie w ostatnim tygodniu. PW niestety nie znalazłem żadnego.
I nigdy nie napisałem że żaden z klientów nie zgłaszał pretensji.
A co zrobiłeś ze swoim Disco i na co go przerobiłeś to wybacz nie wiem.. zapewne przez to że nie odbieram telefonu
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość