Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: jpi » ndz maja 19, 2013 10:58 am

ernil pisze:
Dżejpi - nie napisałeś, czy leżysz pod tym autem i podziwiasz, czy leżysz i płaczesz. :)21

podziwiam oczywiście :)21

ps

w piątek byłem w nowo odkrytym mięsnym i panie kierowniczce opowiadałem, że do rzeźnika jeżdżę 15 km; ona na to, że u niej wszystko świeże i w ogóle; w piątek całe prawie 2 kg mielonej łopatki oddałem pani z powrotem
i znowu będę z Torunia jeździł do Lubicza
i nikt ze znajomych w tym miesnym nie kupi

a co do blacharza to sami ocenicie, czy gość będzie miał pracę, czy nie, ja się nie wypowiadam - ja odkładam na migomat, sprężarkę i piaskarkę :)21
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: Marek » ndz maja 19, 2013 2:13 pm

To przyjemności życzę po skompletowaniu sprzętu :wink:

pzdr. :)21

P.S.
Tematy mięsne też ogarniam w Lubiczu, dobrzy są - to jest jedno z niewielu miejsc, gdzie do dziś kolejki po mięso bywają jak za peerelu :)2 Zasłużyli na porządny pijar :)12
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: suzi4WD » ndz maja 19, 2013 2:51 pm

Patryk 160 pisze:można dać kwas, wszędzie ,wszędzie.... ale to wymaga wieeele dodatkowych bardzo innych procedur niż standardowe
Myślałem o podłodze i nadkolach.
Kiedyś nakupiłem odpadów blachy 0,8, 1,2, 1,5.
Jak mi się GV posypie to odbuduje z kwasu.
:)21
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bert » ndz maja 19, 2013 9:44 pm

ernil pisze: Remont czy nowa buda? Wszystko zależy od stanu. Jeżeli główne elementy są zdrowe i jest do czego spawać, to można sobie łatać. I bynajmniej wcale nie trzeba wstawiać łatek spawem ciągłym, jak to ktoś wyżej napisał. Wprost przeciwnie. Najlepiej oczywiście otworowo, ale szkoda na to czasu. Punktowo naprzemiennie z obu stron, następnie jak trzeba to lekko zeszlifować i dobrze zabezpieczyć antykorozyjnie. Potem masa na złącza otworzyć piwo :)21
punktowizna g warta w aucie które robi w terenie, ale jak se stryjenka uważa, mnie tam rybka co se kto robi i na ile za własną kasę
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bandzior » ndz maja 19, 2013 10:01 pm

po kilku remontach jedynek doszedłem do wniosku ze zamiast babrać się w gównie bardziej opłaca się przełożyć całą budę od dII. zdecydowanie mniej podatna na rdzę i dostępna już w niezłych pieniądzach.ewentualnie kupić całą dwójkę z szurtniętym motorem i wsadzić napęd z trzysety....
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bert » ndz maja 19, 2013 10:14 pm

bandzior pisze:po kilku remontach jedynek doszedłem do wniosku ze zamiast babrać się w gównie bardziej opłaca się przełożyć całą budę od dII. zdecydowanie mniej podatna na rdzę i dostępna już w niezłych pieniądzach.ewentualnie kupić całą dwójkę z szurtniętym motorem i wsadzić napęd z trzysety....

długa ta buda jest, a co do 300 ty w DII wedle mnie bez sensu, te piasty bez możliwości wymiany łożysk, te drążki bez możliwości wymiany gałki, te klejone szyby... i cała reszta tych "usprawnień"
z wsadzaniem 300 jest kilka problemów, a to z pompą, a to z klimą a to interkulerem, a to wydechem...
ale jak kto chce to zrobić... się "todato", kwestia kosztów
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bandzior » ndz maja 19, 2013 10:27 pm

wymyślasz....co ile taką piastę albo drążek(mozna sobie zrobić z wymienialnymi gałkami) wymieniasz? a co złego jest w wklejanej szybie? przynajmniej rdza pod gumę nie włazi... jaki problem z klimą ,pompą czy wydechem? przerabiam już trzecią nie zauważyłem specjalnych wyzwań.... kupujesz trzysete angola za 4 tysie i masz wszystko do tej zabawy.zbędne klamory wywalone z d2 sprzedajesz i koszty zakupu angola ci się zwracają
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: selim » ndz maja 19, 2013 10:57 pm

pytanie - po co D2 przerabiać ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bandzior » ndz maja 19, 2013 11:16 pm

żeby wrócic z dalekiej wyprawy do domu na własnych kołach :)21
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bert » pn maja 20, 2013 8:17 am

bandzior pisze:wymyślasz....co ile taką piastę albo drążek(mozna sobie zrobić z wymienialnymi gałkami) wymieniasz? a co złego jest w wklejanej szybie? przynajmniej rdza pod gumę nie włazi... jaki problem z klimą ,pompą czy wydechem? przerabiam już trzecią nie zauważyłem specjalnych wyzwań.... kupujesz trzysete angola za 4 tysie i masz wszystko do tej zabawy.zbędne klamory wywalone z d2 sprzedajesz i koszty zakupu angola ci się zwracają
jadąc gdzieś do czarnej dupy wolę zabrać dwa łożyska i zimering, niż piastę itd itd
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
Robert75
 
 
Posty: 157
Rejestracja: czw mar 12, 2009 11:12 am
Lokalizacja: Orzech

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: Robert75 » pn maja 20, 2013 8:38 am

To ja się podepnę pod temat: gdzie na Śląsku znajdę jakiegoś fachurę, który zrobi mi remont podłogi w dwusecie? Pytałem na regionalnym, ale bez większego odzewu, więc może ktoś tu coś podpowie. Właściwie myślałem o remoncie istniejącej, ale jeśli okaże się, że przełożenie zdrowej budy plus konserwacja będzie lepsza, a wyjdzie w zbliżonym budżecie, to czemu nie. Podłoga uległa daleko idącej biodegradacji, a progów trzeba dobrze poszukać, żeby resztki znaleźć :)
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc
Taka jest moja koncepcja,
Tak ja to widzę...

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bandzior » pn maja 20, 2013 8:46 am

Robert75 pisze:To ja się podepnę pod temat: gdzie na Śląsku znajdę jakiegoś fachurę, który zrobi mi remont podłogi w dwusecie? Pytałem na regionalnym, ale bez większego odzewu, więc może ktoś tu coś podpowie. Właściwie myślałem o remoncie istniejącej, ale jeśli okaże się, że przełożenie zdrowej budy plus konserwacja będzie lepsza, a wyjdzie w zbliżonym budżecie, to czemu nie. Podłoga uległa daleko idącej biodegradacji, a progów trzeba dobrze poszukać, żeby resztki znaleźć :)
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc
a skąd zdrową budę do jedynki wyczarujesz ? :)21
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bandzior » pn maja 20, 2013 8:53 am

bert pisze:
bandzior pisze:wymyślasz....co ile taką piastę albo drążek(mozna sobie zrobić z wymienialnymi gałkami) wymieniasz? a co złego jest w wklejanej szybie? przynajmniej rdza pod gumę nie włazi... jaki problem z klimą ,pompą czy wydechem? przerabiam już trzecią nie zauważyłem specjalnych wyzwań.... kupujesz trzysete angola za 4 tysie i masz wszystko do tej zabawy.zbędne klamory wywalone z d2 sprzedajesz i koszty zakupu angola ci się zwracają
jadąc gdzieś do czarnej dupy wolę zabrać dwa łożyska i zimering, niż piastę itd itd
a ja wolę zabrać piastę za to nie mieć problemu z wyciekami z kuli, albo zostającymi w reku klamkami drzwi :)21 no nie ma się co oszukiwać, DII jest duzo lepiej dopracowana jeśli chodzi o nadwozie od jedynki. idealnym rozwiązaniem moim zdaniem jest połączenie wszystkiego co najlepsze z obu modeli w jednym wozie.
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: ernil » pn maja 20, 2013 8:59 am

bandzior pisze:(...)idealnym rozwiązaniem moim zdaniem jest połączenie wszystkiego co najlepsze z obu modeli w jednym wozie.
A nie kupno patrola? :)21
:wink:
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bandzior » pn maja 20, 2013 9:04 am

patrola tez mam, ale na wyprawę to jednak tylko land rover :)21 a poza tym patroli nie można kochać,nimi się tylko jezdzi :wink:
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bert » pn maja 20, 2013 9:27 am

bandzior pisze:
bert pisze:
bandzior pisze:wymyślasz....co ile taką piastę albo drążek(mozna sobie zrobić z wymienialnymi gałkami) wymieniasz? a co złego jest w wklejanej szybie? przynajmniej rdza pod gumę nie włazi... jaki problem z klimą ,pompą czy wydechem? przerabiam już trzecią nie zauważyłem specjalnych wyzwań.... kupujesz trzysete angola za 4 tysie i masz wszystko do tej zabawy.zbędne klamory wywalone z d2 sprzedajesz i koszty zakupu angola ci się zwracają
jadąc gdzieś do czarnej dupy wolę zabrać dwa łożyska i zimering, niż piastę itd itd
a ja wolę zabrać piastę za to nie mieć problemu z wyciekami z kuli, albo zostającymi w reku klamkami drzwi :)21 no nie ma się co oszukiwać, DII jest duzo lepiej dopracowana jeśli chodzi o nadwozie od jedynki. idealnym rozwiązaniem moim zdaniem jest połączenie wszystkiego co najlepsze z obu modeli w jednym wozie.
ja tam zamiast tracić kasę na kolejne przebudowy (zawsze niedorobione, bo choćby jak dobry warsztat i choćby jak dobry mechanik, to jednak nie jest to fabryka z jej możliwościami) to "se wole" pojechać do tej czarnej dupy nie na 10 dni a na dwa miesiące. Ap-ropo`s klamek, w DII ja się pechowo zdarzy obcierka o pień, skałkę czy co bądź to raz, że klamek nie ma, to jeszcze są zdewastowane drzwi.
waga dwóch łożysk (o miejscu zajmowanym nie wspomnę ;) ) a waga ( o miejscu zajmowanym nie wspomnę ;) ) piasty to jednak różnica jest itd itd

w zasadzie każdy swój rozm ma i robi jak mu on dyktuje, ja - jak wspomniałem, wolę kasiorę przeznaczyć na włóczenie się niż na przebudowy samochodów
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
Robert75
 
 
Posty: 157
Rejestracja: czw mar 12, 2009 11:12 am
Lokalizacja: Orzech

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: Robert75 » pn maja 20, 2013 10:04 am

bandzior pisze:
Robert75 pisze:To ja się podepnę pod temat: gdzie na Śląsku znajdę jakiegoś fachurę, który zrobi mi remont podłogi w dwusecie? Pytałem na regionalnym, ale bez większego odzewu, więc może ktoś tu coś podpowie. Właściwie myślałem o remoncie istniejącej, ale jeśli okaże się, że przełożenie zdrowej budy plus konserwacja będzie lepsza, a wyjdzie w zbliżonym budżecie, to czemu nie. Podłoga uległa daleko idącej biodegradacji, a progów trzeba dobrze poszukać, żeby resztki znaleźć :)
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc
a skąd zdrową budę do jedynki wyczarujesz ? :)21
A bo ja wiem? ;) Może jakiś Włoch trzymał przez 15 lat w garażu :)
Taka jest moja koncepcja,
Tak ja to widzę...

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: jpi » pn maja 20, 2013 10:12 am

Robert75 pisze:
bandzior pisze:
Robert75 pisze:To ja się podepnę pod temat: gdzie na Śląsku znajdę jakiegoś fachurę, który zrobi mi remont podłogi w dwusecie? Pytałem na regionalnym, ale bez większego odzewu, więc może ktoś tu coś podpowie. Właściwie myślałem o remoncie istniejącej, ale jeśli okaże się, że przełożenie zdrowej budy plus konserwacja będzie lepsza, a wyjdzie w zbliżonym budżecie, to czemu nie. Podłoga uległa daleko idącej biodegradacji, a progów trzeba dobrze poszukać, żeby resztki znaleźć :)
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc
a skąd zdrową budę do jedynki wyczarujesz ? :)21
A bo ja wiem? ;) Może jakiś Włoch trzymał przez 15 lat w garażu :)

też o takiej myśle :)21 :)21 :)21
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bandzior » pn maja 20, 2013 12:01 pm

bert pisze:
ja tam zamiast tracić kasę na kolejne przebudowy (zawsze niedorobione, bo choćby jak dobry warsztat i choćby jak dobry mechanik, to jednak nie jest to fabryka z jej możliwościami) to "se wole" pojechać do tej czarnej dupy nie na 10 dni a na dwa miesiące. Ap-ropo`s klamek, w DII ja się pechowo zdarzy obcierka o pień, skałkę czy co bądź to raz, że klamek nie ma, to jeszcze są zdewastowane drzwi.
waga dwóch łożysk (o miejscu zajmowanym nie wspomnę ;) ) a waga ( o miejscu zajmowanym nie wspomnę ;) ) piasty to jednak różnica jest itd itd

w zasadzie każdy swój rozm ma i robi jak mu on dyktuje, ja - jak wspomniałem, wolę kasiorę przeznaczyć na włóczenie się niż na przebudowy samochodów
blacharki też ci fabryka nie zrobi tylko dobry warsztat. co do wydawania niepotrzebnie kasy to tak jak napisałeś wyżej dobrze zrobiona blacharka to koszt nawet 8 tysi. Ja sądzę ze mając w perspektywie wydanie 8 tysi na leczenie jedynki która to już konstrukcyjnie jest mniej odporna na rdzę warto rozważyć wymianę całej budy od DII co jak się dobrze postarasz wyjdzie niewiele drożej albo tyle samo. ale jak pisałeś klient nasz pan :wink:
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bandzior » pn maja 20, 2013 12:02 pm

Robert75 pisze:
bandzior pisze:
Robert75 pisze:To ja się podepnę pod temat: gdzie na Śląsku znajdę jakiegoś fachurę, który zrobi mi remont podłogi w dwusecie? Pytałem na regionalnym, ale bez większego odzewu, więc może ktoś tu coś podpowie. Właściwie myślałem o remoncie istniejącej, ale jeśli okaże się, że przełożenie zdrowej budy plus konserwacja będzie lepsza, a wyjdzie w zbliżonym budżecie, to czemu nie. Podłoga uległa daleko idącej biodegradacji, a progów trzeba dobrze poszukać, żeby resztki znaleźć :)
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc
a skąd zdrową budę do jedynki wyczarujesz ? :)21
A bo ja wiem? ;) Może jakiś Włoch trzymał przez 15 lat w garażu :)
to będzie też do remontu :)21
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bert » pn maja 20, 2013 12:59 pm

bandzior pisze:
bert pisze:
ja tam zamiast tracić kasę na kolejne przebudowy (zawsze niedorobione, bo choćby jak dobry warsztat i choćby jak dobry mechanik, to jednak nie jest to fabryka z jej możliwościami) to "se wole" pojechać do tej czarnej dupy nie na 10 dni a na dwa miesiące. Ap-ropo`s klamek, w DII ja się pechowo zdarzy obcierka o pień, skałkę czy co bądź to raz, że klamek nie ma, to jeszcze są zdewastowane drzwi.
waga dwóch łożysk (o miejscu zajmowanym nie wspomnę ;) ) a waga ( o miejscu zajmowanym nie wspomnę ;) ) piasty to jednak różnica jest itd itd

w zasadzie każdy swój rozm ma i robi jak mu on dyktuje, ja - jak wspomniałem, wolę kasiorę przeznaczyć na włóczenie się niż na przebudowy samochodów
blacharki też ci fabryka nie zrobi tylko dobry warsztat. co do wydawania niepotrzebnie kasy to tak jak napisałeś wyżej dobrze zrobiona blacharka to koszt nawet 8 tysi. Ja sądzę ze mając w perspektywie wydanie 8 tysi na leczenie jedynki która to już konstrukcyjnie jest mniej odporna na rdzę warto rozważyć wymianę całej budy od DII co jak się dobrze postarasz wyjdzie niewiele drożej albo tyle samo. ale jak pisałeś klient nasz pan :wink:
zapomniałeś jeszcze o konieczności zakupu (o którym wcześniej wspomniałeś) angolskiego dawcy :)21
to raz
dwa
to do 8 tysi... najczęściej wychodzi kole czwórki
trzy jak zrobisz blachę to co ma mieć tą tendencję, a DII w wieku przeciętnej 300 tki też rudą grzeszyć będzie
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bandzior » pn maja 20, 2013 1:35 pm

zapomniałeś dodać że z angielskiego dawcy możesz sprzedać niepotrzebne klamory :)21
ostatnio kupiona d2 z ładną budą wyszła 8tyś zł z transportem pod dom. motor z całym osprzętem poszedł za 3,5 tysia, skrzynia 2tysie i zostaje jeszcze sporo drobiazgów(mosty,wały zawias itp.) które tez za jakies tam pieniądze z czasem opierdzielisz. a i jeszcze starą budę na złom sprzedasz, ale tu już nie wiem ile płacą bo z reguły mam stałych odbiorców za posprzątanie placu :)21
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: bert » pn maja 20, 2013 5:54 pm

podsumujmy
w wątku o tym, że ktoś naprawia starą dwusetkę (co ważne posiadając ją już od dawna, zatem jak mniemam doinwestowaną i "znaną" z każdej strony) sugerujesz, że należy oddać ja na złom ( bo się "nieopłaca" dać 4 do 8 tysi za jej remont ?) Następnie, jak piszesz, należało by nabyć zajeżdżoną DII (skoro ktoś zajeździł motor to resztę pewnie też mu się udało nadszarpnąć).
Zatem kupujemy ową rozdupconą DII zapewne z pierwszych lat produkcji zatem "bez reduktora", stosownie przechodzoną za jakieś no powiedzmy fartneło się 15 tysi. Wiadomo, że kupując pojazd niejeżdżący poddajemy się kolejnej loterii co do stanu pozostałych podzespołów. Razem z tą DII nabywamy "pakiet elektroniki" który ochoczo i notorycznie dupcy się w każdym samochodzie zielonego jajka faktycznie "robiącym w terenie".
Dalej idą Twoim tokiem myślenia kupujemy do tego powyższego zestawu starą 300 tkę z angolowni, że niby po to by te interkulery mieć i rurki od wszelkich pompek i klim za jakieś 5 klocków ( mając nadzieję płoną, że mimo wieku potrzebne nam części będą OK). Do tego kupujemy nowe konieczne np: linke gazu itp
Dodając do tego konieczność zakręcenia się za takimi sprzętami (no chyba, że masz wysoko wyspecjalizowany szrot - komis na podwórku albo przez płot - ale to się często nie zdarza), ich transport z punktu nabycia do punktu "przeróbki" (wszak DII ma mieć padnięty motur), rejestrację tej DII (lub przerejestrowania) co daje nam do kupy lekko licząc jakieś 2 do 5 tysi
to mamy już
ca 20 do 28 tysi
do tego mechanik który za taką usługę pobierze kwotę szacunkowo koło 5 - 8 tysi w zależności od lokalizacji "geszeftu warstatowego"...

nadal nie widzę sensu...
sorka ale... może dlatego, że nie żyję z warsztatu :)21

EDYTA
PS spytam wprost, za ile sprzedasz chętnemu do takiego zakupu, jeżdżącą sprawną DII bez niedomagań z silnikiem 300
Ostatnio zmieniony pn maja 20, 2013 6:47 pm przez bert, łącznie zmieniany 1 raz.
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
brodafidela
 
 
Posty: 8529
Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
Lokalizacja: kraków

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: brodafidela » pn maja 20, 2013 6:01 pm

bandzior pisze:żeby wrócic z dalekiej wyprawy do domu na własnych kołach :)21
A ta daleka to gdzie ?
II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Remont podłogi disco 200 - fachowo i profesjonalnie

Post autor: jpi » pn maja 20, 2013 7:23 pm

jako, że bryka jeździ bez zarzutu, nie jest już topiona i używana dosyć rzadko to skłaniam się do pozostawienia dołu

tylko ta podłoga :)11
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość