Nowy Def

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt cze 24, 2008 9:41 pm

maristez pisze:
Muchozol pisze: a tu gdzie mieszkam najblizszy serwis majacy pojecie o marce, to chyba ze 200 km od domu ...




:)21
60 km. cottbus
noo...w niemcach to umio naserwisować
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » wt cze 24, 2008 9:50 pm

w nrd
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt cze 24, 2008 9:56 pm

a kakaja rażnica?
i to pasterz i to pasterz
jeden i drugi lata w skajowych majtach i jodłuje
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » wt cze 24, 2008 11:02 pm

czesław&jarząbek pisze:"w całym tym burdelu..." nie należy zapominać o jednym:
wcześniejsze wersje wcale nie były lepsze.
60 lat tradycji w produkcji badziewia :)21
nie należy też liczyć na to iż następne cokolwiek wniosą w temacie jakości...
Polecam monografie czołgu Churchill, tradycja robienia badziewia i poprawiania go w miarę produkcji jest u herbaciarzy starsza niż LR :)21

efekt końcowy zazwyczaj jest niezły, ale pierwsi użytkownicy muszą mieć mocną psyche :)21

W trakcie wojny to było zrozumiałe, ale dziś... płacić ponad 100tyś, za bycie kierowcą testowym... tylko u brytoli :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » śr cze 25, 2008 7:22 am

czesław&jarząbek pisze:
noo...w niemcach to umio naserwisować
:)21
no kolega serwisuje L200 w niemcach, za samo podjescie do Pana klienta już warto tam jechać.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
KrzyK
 
 
Posty: 212
Rejestracja: śr gru 08, 2004 12:03 pm
Lokalizacja: Pisz

Post autor: KrzyK » śr cze 25, 2008 8:02 am

Trochę się podłamałem tymi negatywnymi opiniami o nowym defie.
W takim razie kto pokusi się odpowiedzieć na moje rozterki:
Załóżmy, że chcę do końca mojego lajfa, czyli ok. 20-30 roczków jeździć defem, do pracy, w pracy ( w terenie ), na rajdy i wyprawy-
którego defa kupić?- nowego?, TD5, 300 czy 200?
LR Disco 3.5 V8i, 92', +2''
"I hate asfalt"

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » śr cze 25, 2008 8:10 am

HiJack pisze:
nowicjusz127 pisze:.....RRy maja niezle td6 tdv8 i troche petroli.
Cos mi sie zdaje ze TDV8 to TDV6+jescze jedno V, a to przeciez silnik z wspolpracy PSA+Ford... 8)
TD6,TD4,TDV8 to BMW
TD5-bmw pomoglo w projekcie
TDV6-Volvo
nowy TD4 2,2l to juz psa niestety
aha no i TDV8 to bi turbo wiec troszke sie rozni od TDV6 tak dla Twojej wiedzy

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr cze 25, 2008 8:38 am

KrzyK pisze:Trochę się podłamałem tymi negatywnymi opiniami o nowym defie.
W takim razie kto pokusi się odpowiedzieć na moje rozterki:
Załóżmy, że chcę do końca mojego lajfa, czyli ok. 20-30 roczków jeździć defem, do pracy, w pracy ( w terenie ), na rajdy i wyprawy-
którego defa kupić?- nowego?, TD5, 300 czy 200?
nowego.
rok modelowy 2009 możliwie najbliżej końca rocznika zamówić, a odebrać po nowym roku.
od MY10 będzie na terenie chujni europejskiej w nowych wozach obowiązkowy abs/tc...a to nie jest dobre kung fu jak dowodzi mój przypadek.
przez 3 lata gwarancji zdążysz zaprzyjaznić sie z serwisem i sobie go ponaprawiać na resztę życia.
ważne żeby zabezpieczyć antykorozyjnie póki bedzie nowe i czyste.
może i przepisy podatkowe się do tego czasu coś zmienią i będzie można SW odliczyć...abo cuś...

ja naprawdę jestem z tego auta zadowolony w sumie.
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr cze 25, 2008 8:50 am

nowicjusz127 pisze:
HiJack pisze:
nowicjusz127 pisze:.....RRy maja niezle td6 tdv8 i troche petroli.
Cos mi sie zdaje ze TDV8 to TDV6+jescze jedno V, a to przeciez silnik z wspolpracy PSA+Ford... 8)
TD6,TD4,TDV8 to BMW
TD5-bmw pomoglo w projekcie
TDV6-Volvo
nowy TD4 2,2l to juz psa niestety
aha no i TDV8 to bi turbo wiec troszke sie rozni od TDV6 tak dla Twojej wiedzy
eee...coś mieszasz...

po mojemu prosto i jasno:
2.5d/2.5td leyland
200/300 tdi land rover
td5 land rover w czasach bmw ale bez udziału projektowego
v8 do p38 i dII włącznie rover/land rover [projekt buick/mercury marine]
rekin do 2004 diesle i benzyny bmw
rekin od 2004 benzyny jaguara
rekin diesel v8 jaguar/ford/psa
dIII benzyna jaguar, diesel jaguar/ford/psa
sport diesle i benzyny jak w dużym rendzu od 2004
srylander stary benzyny rover, 2.0tcie rover, 2.0td4 bmw
srylander II diesel psa. benzyna nie wiem.
defender MY07 ford

po co se życie utrudniać i umysł zaśmiecać. poza wszystkim to i tak nie ma zadnego wpływu na...lot rakiety...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » śr cze 25, 2008 8:57 am

nowicjusz127 pisze: TD5-bmw pomoglo w projekcie
TDV6-Volvo
nowy TD4 2,2l to juz psa niestety
aha no i TDV8 to bi turbo wiec troszke sie rozni od TDV6 tak dla Twojej wiedzy
Chociaz to nie na temat, akurat tu sie nie zgodze.
Znam jednego Anglika ktory pracuje w fabryce Forda w Degenham gdzie te silniki buduja....
TDV6 to ten sam silnik ktorego wersje bi-turbo Ford, ehem, Tata :wink: wklada do Jaguara XK, a znajdziesz go takze w Citroenie C6 (brrrr...). TDV8 to dokladnie ten sam silnik + V (policz sobie pojemnosci 2.7/6x8 i wyjdzie Ci pojemnosc silnika TDV8).
Tak na marginesie dowiedzialem sie ze przyszlym roku mozna bedzie kupic Disco3 z silnikiem TDV6 3.0 bi-turbo, a RR dostanie wiekszy 4.4 TDV8 8)

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Post autor: majch » śr cze 25, 2008 9:20 am

czesław&jarząbek pisze:
KrzyK pisze:Trochę się podłamałem tymi negatywnymi opiniami o nowym defie.
W takim razie kto pokusi się odpowiedzieć na moje rozterki:
Załóżmy, że chcę do końca mojego lajfa, czyli ok. 20-30 roczków jeździć defem, do pracy, w pracy ( w terenie ), na rajdy i wyprawy-
którego defa kupić?- nowego?, TD5, 300 czy 200?
nowego.
rok modelowy 2009 możliwie najbliżej końca rocznika zamówić, a odebrać po nowym roku.
od MY10 będzie na terenie chujni europejskiej w nowych wozach obowiązkowy abs/tc...a to nie jest dobre kung fu jak dowodzi mój przypadek.
przez 3 lata gwarancji zdążysz zaprzyjaznić sie z serwisem i sobie go ponaprawiać na resztę życia.
ważne żeby zabezpieczyć antykorozyjnie póki bedzie nowe i czyste.
może i przepisy podatkowe się do tego czasu coś zmienią i będzie można SW odliczyć...abo cuś...

ja naprawdę jestem z tego auta zadowolony w sumie.
MY09 to ten sprzedawany obecnie? bo juz sie calkiem pogubilem
Jak to jest z tym jeczacym reduktorem i skrzynia? To jakies nowe wynalazki czy sprawdzone zelazo ?
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr cze 25, 2008 9:28 am

ten teraz potocznie nazywany jest MY07 od daty wprowadzenia do produkcji.
rocznik 2009 jak podpowiada logika będzie mozna kupić...za rok
:)21

reduktor jest ten co był, skrzynia to getrag i jest nowością w lr. nie mam zdania. u mnie działa. na wyspie ponoć masowo się sypią.
póki co się nie przypierdalam.
aczkolwiek jak ktoś jest matołem to może ją sobie skatować...
#noichuj

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Post autor: majch » śr cze 25, 2008 9:36 am

Gratuluje temu misiu co wiesza cenniki na stronie landrover.pl jest MY09, TD5, Tdi czyli k*rwa wszystko to czego nie maja w salonach :)21
No dobra, czyli trzeba polatac jeszcze roczek dyskoteka.
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » śr cze 25, 2008 10:08 am

panowie mniejsza o wiekszosc.praktycznie w kazdym znajduje znaczki BMW lub Volvo.poza tymi gdzie znajduje znaczki Forda :D
co do opinii Czeslawa tu sie zgadza.w czasie gwarancji mozna ponaprawiac wszystko co sie sypie i pod warunkiem normalnej eksploatacji cieszyc sie autem
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 9:16 pm przez nowicjusz127, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Muchozol
Posty: 694
Rejestracja: sob paź 25, 2003 5:10 am

Post autor: Muchozol » śr cze 25, 2008 11:59 am

maristez pisze:
Muchozol pisze: a tu gdzie mieszkam najblizszy serwis majacy pojecie o marce, to chyba ze 200 km od domu ...




:)21
60 km. cottbus
a o tym nie pomyslalem :D
z tym ze majac juz troche do czynienia ze szkopskimi serwisami, to oprocz fajnego podejscia do klienta, wala skuchy nie gorsze od Polakow
:)21

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr cze 25, 2008 12:30 pm

nowicjusz127 pisze:
HiJack pisze:
nowicjusz127 pisze:.....RRy maja niezle td6 tdv8 i troche petroli.
Cos mi sie zdaje ze TDV8 to TDV6+jescze jedno V, a to przeciez silnik z wspolpracy PSA+Ford... 8)
TD6,TD4,TDV8 to BMW
TD5-bmw pomoglo w projekcie
TDV6-Volvo
nowy TD4 2,2l to juz psa niestety
aha no i TDV8 to bi turbo wiec troszke sie rozni od TDV6 tak dla Twojej wiedzy
Bradzisz tak ciut ciut.... na szczescie niewiele...
:)21
TDV8 to rozwiniecie TDV6.
Bi turbo powiadasz... zgadza sie. a TDV6 2,7 z Jaga to ile ma turbin?
To tak dla Twojej wiedzy.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr cze 25, 2008 12:35 pm

czesław&jarząbek pisze:
nowicjusz127 pisze:
HiJack pisze: Cos mi sie zdaje ze TDV8 to TDV6+jescze jedno V, a to przeciez silnik z wspolpracy PSA+Ford... 8)
TD6,TD4,TDV8 to BMW
TD5-bmw pomoglo w projekcie
TDV6-Volvo
nowy TD4 2,2l to juz psa niestety
aha no i TDV8 to bi turbo wiec troszke sie rozni od TDV6 tak dla Twojej wiedzy
eee...coś mieszasz...

po mojemu prosto i jasno:
2.5d/2.5td leyland
200/300 tdi land rover
td5 land rover w czasach bmw ale bez udziału projektowego
v8 do p38 i dII włącznie rover/land rover [projekt buick/mercury marine]
rekin do 2004 diesle i benzyny bmw
rekin od 2004 benzyny jaguara
rekin diesel v8 jaguar/ford/psa
dIII benzyna jaguar, diesel jaguar/ford/psa
sport diesle i benzyny jak w dużym rendzu od 2004
srylander stary benzyny rover, 2.0tcie rover, 2.0td4 bmw
srylander II diesel psa. benzyna nie wiem.
defender MY07 ford

po co se życie utrudniać i umysł zaśmiecać. poza wszystkim to i tak nie ma zadnego wpływu na...lot rakiety...
:)21
Mini poprawka.
Sport ma też TDV6 PSA
F2 benzyna 3,2 Ford(Volvo - i6)
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr cze 25, 2008 12:37 pm

HiJack pisze:
nowicjusz127 pisze: TD5-bmw pomoglo w projekcie
TDV6-Volvo
nowy TD4 2,2l to juz psa niestety
aha no i TDV8 to bi turbo wiec troszke sie rozni od TDV6 tak dla Twojej wiedzy
Chociaz to nie na temat, akurat tu sie nie zgodze.
Znam jednego Anglika ktory pracuje w fabryce Forda w Degenham gdzie te silniki buduja....
TDV6 to ten sam silnik ktorego wersje bi-turbo Ford, ehem, Tata :wink: wklada do Jaguara XK, a znajdziesz go takze w Citroenie C6 (brrrr...). TDV8 to dokladnie ten sam silnik + V (policz sobie pojemnosci 2.7/6x8 i wyjdzie Ci pojemnosc silnika TDV8).
Tak na marginesie dowiedzialem sie ze przyszlym roku mozna bedzie kupic Disco3 z silnikiem TDV6 3.0 bi-turbo, a RR dostanie wiekszy 4.4 TDV8 8)
Też mini poprawka.
TDV6 bi turbo jezdzi w SType i XF. XK nie ma diesla.
Wejdzie 3.0 za dwa lata.
i do RR wejdzie benzyna 500KM.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Jaaareeek ! » śr cze 25, 2008 3:30 pm

czesław&jarząbek pisze: rok modelowy 2009 możliwie najbliżej końca rocznika zamówić, a odebrać po nowym roku.
no ja bym z tym zamawianiem był ostrożny.

trza brać stockowe, przynajmniej rok wcześniej zaczniesz naprawiać
:)21

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr cze 25, 2008 3:33 pm

:)21

Aha, MY07 oznacza rok modelu co nie zawsze (a właściwie często) nie ma nic wspólnego z datą produkcji...
MY09 można zamówić z roku produkcji 08. jak sobie stryjenka uważa :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » śr cze 25, 2008 5:18 pm

Ja tam się nie znam na defach - a silnikach tym bardziej, ale mignęło mi gdzieś kiedyś w telewizorze, że jakaś firma - chyba w niemcowni - na specjalne życzenie i za worek pieniędzy, montuje do wyprawowych LR stare silniki diesla bez elektroniki -> domniemywam że 200-tki.

A co do jakości wykonania, to może być tak jak z naszymi Warszwami i Nysami: prze wiele lat produkcji, maszyny były tak zużyte, że tłoczyły blachy "z grubsza", a wstępnie zmontowane auto jechało na miejsce, gdzie panowie młotkowi, napierdalali tu i tam, żeby części spasować :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » śr cze 25, 2008 5:31 pm

Niekoniecznie muszą montować 200tkę, mam w defie 300tkę z początku produkcji i jedyna elektronika to przerywacz kierunkowskazów :D .
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Post autor: majch » śr cze 25, 2008 7:20 pm

No dobra, a ten MY09 bedzie sie czyms roznil od MY07 ?
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » śr cze 25, 2008 7:42 pm

Sie dorzuce z opinia - nie jestem uzytkownikiem i nie bede :)
Auto generalnie mi sie podoba z bryly, nowy w srodku jest fajny, mam do niego tylko dwa ale:
- ergonomia i pozycja za kierownica po prostu masakra, siedze pokrzywiony i wale drzwiami w lewy lokiec
- predkosc podrozna jakby jezdzil na max 160kmh, i mozna nim spokojnie podrozowac 140kmh to byloby ok.

Jakosc wykonania bez komentarza bo teraz nie ma firmy ktorej nie zdarzaja sie wpadki wiec tu akurat raz jest lepeij raz gorzej.

Z tych dwoch powodow uwazam ze na turystyczno/wyprawowy samochod XXIw (pomijam wszelkie trudnodostpne HZJ, 200Tdi,300Tdi i tym podobne niezniszczalne wynalazki wszystkich firm) jest Y61.
Ma mocne podwozie z pancernym ukladem napedowym, jest w miare duzy, komfort podrozowania po czarnym jest jak najbardziej OK. Ma silnik 3,0Di ktorego opinia jest nadszarpnieta ale po 2004r jakos nie ma juz tylu przypadkow wybuchow. Mysle ze do turlania sie rodzinnego, terenowego, wyprawowego w amatorkim wydaniu auto jest OK.

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » śr cze 25, 2008 8:02 pm

A D3 nie jest takim autem?? Bo wyspiarze srają ze szczęścia na jego temat :-?
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość