Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

FUX
 
 
Posty: 1380
Rejestracja: wt sie 05, 2008 5:15 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: FUX » śr lip 03, 2013 1:46 pm

Mam z tyłu różna wysokość od podłoża do krawędzi nadkola. Różnica od 0,5-1cm
Poziomnica także pokazuje nierówność.
Co padło, a jeżeli nie, to czy tak ma być?
SALLAAA

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: czesław&jarząbek » śr lip 03, 2013 8:35 pm

kalibracje trza zrobić.
#noichuj

FUX
 
 
Posty: 1380
Rejestracja: wt sie 05, 2008 5:15 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: FUX » śr lip 03, 2013 8:53 pm

Już mnie serwis zaznajomił. Jakieś ingerencje w zawias robili, tulejki idrążki zmienili no i zapomnieli :)21 zrobić.
Jutro awanturka.
SALLAAA

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: dikson17 » czw lip 04, 2013 1:42 am

nie zapomnij tez zrobic zbieznosci

FUX
 
 
Posty: 1380
Rejestracja: wt sie 05, 2008 5:15 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: FUX » czw lip 04, 2013 7:46 am

Si. Grazie.
SALLAAA

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: krism » pt lip 05, 2013 6:59 pm

FUX pisze:Już mnie serwis zaznajomił. Jakieś ingerencje w zawias robili, tulejki idrążki zmienili no i zapomnieli :)21 zrobić.
Jutro awanturka.
co ty robisz temu disco ja mojego zlewam (fakt wymienilem ostatnio olej) i jezdze, mam 140 ponad jakos w extremie i nic sie nie kalibruje!
Tak naprawde to znajoma pozyczyla go jej znajomemu (na mysl o wyjezdzie ponoc mazda zachorowala na engine typu blow up ) na chorwacje wiec zakladam nic nie rozkalibrowal.

FUX
 
 
Posty: 1380
Rejestracja: wt sie 05, 2008 5:15 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: FUX » pt lip 05, 2013 7:04 pm

Ja nie zlewam.
Jeszcze musi trochę mojej nogi wytrzymać... :)21
SALLAAA

FUX
 
 
Posty: 1380
Rejestracja: wt sie 05, 2008 5:15 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: FUX » sob lip 06, 2013 10:27 am

Kolega ma RRS i taki problem.
Hamowanie juz od 100 kmh, lekkie hamowanie powoduje silne drżenie podskakiwanie kierownicy. Pow. 140 kmh szarpanie i targanie kierownicą. Subjektywnie przychodzi to od przodu auta. Zawieszenia. Kół, hamulców. Podobno wymieniono wszystko z przodu. I... nic. Po 5 tys. km. znow identyczne objawy.
Sprawa b. nieprzyjemna. Jezdze b. duzo po autostradach. i 160-180 kmh to standard. Ale! przy 100kmh tez juz robi sie cieplo przy hamowaniu!!!
Krotko: felling jak w żuku.

Macie pomysła, co mu doradzić?
Bryka na gwarancji.
SALLAAA

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: krism » sob lip 06, 2013 10:31 am

tarcze hamulcowe

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: GAZFAN » sob lip 06, 2013 11:50 am

FUX pisze:Kolega ma RRS i taki problem.
Hamowanie juz od 100 kmh, lekkie hamowanie powoduje silne drżenie podskakiwanie kierownicy. Pow. 140 kmh szarpanie i targanie kierownicą. Subjektywnie przychodzi to od przodu auta. Zawieszenia. Kół, hamulców. Podobno wymieniono wszystko z przodu. I... nic. Po 5 tys. km. znow identyczne objawy.
Sprawa b. nieprzyjemna. Jezdze b. duzo po autostradach. i 160-180 kmh to standard. Ale! przy 100kmh tez juz robi sie cieplo przy hamowaniu!!!
Krotko: felling jak w żuku.

Macie pomysła, co mu doradzić?
Bryka na gwarancji.
Mamy pomysła a nawet pewność.
Porada: dobry serwis.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

FUX
 
 
Posty: 1380
Rejestracja: wt sie 05, 2008 5:15 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: FUX » sob lip 06, 2013 11:54 am

Znaczy autoryzację masz i wysłać do Ciebie, czy inna pomysła?
Człek mobilny; RP, Niemcy, etc.
SALLAAA

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: GAZFAN » pn lip 08, 2013 8:30 am

Nie mamy autoryzacji...
Nie robimy napraw w ramach napraw gwarancyjnych...
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

FUX
 
 
Posty: 1380
Rejestracja: wt sie 05, 2008 5:15 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: FUX » pn lip 08, 2013 9:09 am

A co byś polecił do zakupienia, żeby się nie gięło?
Okazało się, że tarcze mu wymienili i kilka kkm było ok.
Później znowu to samo...
SALLAAA

Awatar użytkownika
kapec
Posty: 2293
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 7:14 am
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: kapec » pn lip 08, 2013 3:47 pm

FUX pisze:A co byś polecił
Przywyknac. Ja tak mam w busie. 4 komplety tarcz i klockow, kilka, max kilkanascie tysi i znow to samo. Tarcze i klocki rozne - ate, brembo, bosh, wsio sie gnie.
Kapec, disco 300TDi '97,

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: dikson17 » wt lip 09, 2013 12:33 am

FUX pisze:A co byś polecił do zakupienia, żeby się nie gięło?
Okazało się, że tarcze mu wymienili i kilka kkm było ok.
Później znowu to samo...
jedz do warsztatu. sprawdz porzadnie wszystkie wahacze, przekladnie i piasty. z powietrza problem sie nie bierze

Awatar użytkownika
K9discoland
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 75
Rejestracja: wt maja 05, 2009 1:31 pm
Lokalizacja: UK/West Sussex

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: K9discoland » sob lip 20, 2013 9:21 pm

Witam
Orientujecie się jakie w miarę największe AT-ki zmieszczą się w serii 3 ?
Albo gdzie można zaopatrzyć się w jakieś ciekawe akcesoria-zabaweczki do Disco 3 ?
Poszukuję egzemplarza na sprężynkach, jednak ciężki temat ... aczkolwiek w ostateczności może być i na poduszkach ...
Czy ktoś przerabiał temat takiego niby lifciku :
http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-DI ... 2482332%26
Chciałbym sobie nieco zmotać i przygotować w bardziej extremalne warunki :)2
Pozdro
JGC 4.7 5,5"
XJ 4.0 6,5"
Disco tdV6 oczekujący

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: Maq » pn lip 22, 2013 7:30 am

K9discoland pisze:Witam
Orientujecie się jakie w miarę największe AT-ki zmieszczą się w serii 3 ?
Albo gdzie można zaopatrzyć się w jakieś ciekawe akcesoria-zabaweczki do Disco 3 ?
Poszukuję egzemplarza na sprężynkach, jednak ciężki temat ... aczkolwiek w ostateczności może być i na poduszkach ...
Czy ktoś przerabiał temat takiego niby lifciku :
http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-DI ... 2482332%26
Chciałbym sobie nieco zmotać i przygotować w bardziej extremalne warunki :)2
Pozdro
Ja mam 265/70R18. Tył trochę przyciera o takie plastykowe przetłoczenie w nadkolu, ale tylko w dość extremalnych sytuacjach. Mi się to zdarzyło możne ze 3 razy w ciągu 2 lat użytkowania.

Taki zestaw z linku też mam, ale trochę lepszy. Pomiędzy oczkami mam śrubę rzymską i możliwość płynnej regulacji wysokości zawieszenia.
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
K9discoland
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 75
Rejestracja: wt maja 05, 2009 1:31 pm
Lokalizacja: UK/West Sussex

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: K9discoland » wt lip 23, 2013 3:27 pm

Maq pisze: Ja mam 265/70R18. Tył trochę przyciera o takie plastykowe przetłoczenie w nadkolu, ale tylko w dość extremalnych sytuacjach. Mi się to zdarzyło możne ze 3 razy w ciągu 2 lat użytkowania.

Taki zestaw z linku też mam, ale trochę lepszy. Pomiędzy oczkami mam śrubę rzymską i możliwość płynnej regulacji wysokości zawieszenia.
Ooo to ciekawe bardzo ! A gdzie taki zestawik można zanabyć ? A oponki masz kolego AT-ki czy jakieś inne?
JGC 4.7 5,5"
XJ 4.0 6,5"
Disco tdV6 oczekujący

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: Maq » czw lip 25, 2013 12:23 pm

K9discoland pisze:
Maq pisze: Ja mam 265/70R18. Tył trochę przyciera o takie plastykowe przetłoczenie w nadkolu, ale tylko w dość extremalnych sytuacjach. Mi się to zdarzyło możne ze 3 razy w ciągu 2 lat użytkowania.

Taki zestaw z linku też mam, ale trochę lepszy. Pomiędzy oczkami mam śrubę rzymską i możliwość płynnej regulacji wysokości zawieszenia.
Ooo to ciekawe bardzo ! A gdzie taki zestawik można zanabyć ? A oponki masz kolego AT-ki czy jakieś inne?
W tym wątku http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=8&t=86062 wrzuciłem zdjęcie tego przycierającego przetłoczenia. Opony TOYO OP/AT.

Zestaw do liftu ściągał znajomy w kilku egzemplarzach, nie mam papierów więc tak na szybko nie odpowiem. Spróbuję się coś dowiedzieć.
LR2 - jej
LR3 - jego

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: Maq » czw lip 25, 2013 12:30 pm

Znalazłem: http://store.toddcosuspensions.com/lr3adrihesel.html

Wydaje mi się, że mam te nakrętki kontrujące z obydwóch stron, ale to jest szczegół. Nakrętkę można dołożyć, być może ja sam dołożyłem i nie pamiętam.
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
K9discoland
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 75
Rejestracja: wt maja 05, 2009 1:31 pm
Lokalizacja: UK/West Sussex

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: K9discoland » czw lip 25, 2013 5:56 pm

Maq pisze:Znalazłem: http://store.toddcosuspensions.com/lr3adrihesel.html

Wydaje mi się, że mam te nakrętki kontrujące z obydwóch stron, ale to jest szczegół. Nakrętkę można dołożyć, być może ja sam dołożyłem i nie pamiętam.
Dziękówa :)2 napewno można bo w Jeepach trackbary też mam na śrubach rzymskich do regulacji :wink: dobry patent do pneumatycznej zawieszki w Disco
JGC 4.7 5,5"
XJ 4.0 6,5"
Disco tdV6 oczekujący

FUX
 
 
Posty: 1380
Rejestracja: wt sie 05, 2008 5:15 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: FUX » śr sie 13, 2014 2:03 pm

Opony do dIV potrzebne do jazdy całorocznej asfaltowo-terenowej.
Brać toto, co na pierwszym montażu, GY czy inne propozycje.
Żadnych miszelinów czy innych takich za zylion zeta.

Jeżeli z całorocznymi nic ciekawego nie wymyślicie, to coś na lato i jakie zimówki.
SALLAAA

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: Maq » pn sie 18, 2014 3:14 pm

Ja mam Toyo Open Country AT. Chwalę.

Bardzo ciche, przyzwoite w terenie. Zrobiłem na nich jakieś 50 tys km, wytrzymają jeszcze z 15-20.

Nie używałem zimą, bo mam zimówki. Na forum są szaleńcy, którzy jeżdżą na takich oponach cały rok i też chwalą.
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
niedz
 
 
Posty: 170
Rejestracja: sob sty 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: niedz » czw wrz 11, 2014 8:14 pm

Śmigam na GG AT, lato, zima, szosa, teren, fabryczny rozmiar w 18"
Disco3 wiejt 4.4
ex MB 300GD

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Disco 4 2.7 vs. 3.0-eksploatacja, zmiany...

Post autor: LR_Olek » sob wrz 20, 2014 10:43 pm

K9discoland pisze:Witam
Orientujecie się jakie w miarę największe AT-ki zmieszczą się w serii 3 ?
Albo gdzie można zaopatrzyć się w jakieś ciekawe akcesoria-zabaweczki do Disco 3 ?

to dwa rozne auta

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości