Komu cieknie.... wtryskiwacz

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 20, 2008 3:57 pm

Discotheque pisze:Kat wtrysku sam z siebie sie nie przestawia.
sam z siebie to ja tam nie wiem
ale wystarczy robiąc rozrząd przestawić o ząbek na pompie i już
ale to zazwyczaj połączone jest z dymieniem

nie wiem nie znam się
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt cze 20, 2008 6:24 pm

TRAWOLT pisze: Wiechu ja tam się nie znam ale ...
słaby dół wynika z tego, że turbina dopiero od tych 2000 daje power
oraz to, że masz założone opony 32"

innymi słowy disco, bez reduktora na 32" pod górkę nie startuje jak odrzutowiec :D
oczywiście, ale jeździł lepiej, a Darkowy def to w ogóle jeździ jak wściekły
:wink: :roll:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 20, 2008 6:50 pm

Wiechu pisze:oczywiście, ale jeździł lepiej, a Darkowy def to w ogóle jeździ jak wściekły
:wink: :roll:
z tym, że jeżdził lepiej to Ci nie mogę nic podpowiedzieć, bo nie mam pomysła
a przecież Tobie o filtrach, .ujowym paliwie, kończących się łożyskach czy nie odbijających hamulcach mówić nie muszę
btw. mam wrażenie, że rendżyk mi dećko osłabł po zmianie filtra powietrza, wcześniej był włożony troszkę mniejszy niż jest pucha i chyba miał lepszy przepływ czy cholera wie o co biega :o

natomiast co do Darekowego defa to zmieniał silnik z tego co wiem to raz
dwa ma inny reduktor, więc nie bardzo można to tak bezpośrednio porównywać z disco
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » pt cze 20, 2008 6:53 pm

trzy, to chyba nie jeden silnik zmienial... :roll:
a cztery to to ze wazy z 500 kg mniej... :)
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pt cze 20, 2008 6:57 pm

Wyciagnij i wyczyść interkuler może pomoże. A druga rada to przyjrzyj się wydechowi a w szczególności katalizatorowi. Lubi się zapchać i cięzko wtedy z mocą :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 20, 2008 6:59 pm

Pepek pisze:Wyciagnij i wyczyść interkuler może pomoże. A druga rada to przyjrzyj się wydechowi a w szczególności katalizatorowi. Lubi się zapchać i cięzko wtedy z mocą :D
o właśnie :D
a z tymi egrami też coś było czy źle kojarzę ?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pt cze 20, 2008 7:08 pm

Zaślepić, zutylizować. Katalizator wyciąc i sprzedać, i cieszyć się niczym nie skrępowaną mocą :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 20, 2008 7:10 pm

no tak powodów gorszego przyspieszania może być tysiąc
ale nie ma to nic wspólnego z tym, że coś mu tam dzwoni w silniku
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 20, 2008 7:13 pm

a właśnie czy ja dobrze kojarzę, że kiedyś ktoś coś pisał
o cykających wtryskiwaczach jak są nieszczelne
czy coś w ten deseń?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pt cze 20, 2008 7:50 pm

Nieszczelność dosyć łatwo można wyczaić, robi się olejowo-sadzowa obwódka. Co do dzwonienia to są różne szkoły. Jedna mówi głośniej radio i poczekać aż dzwonienie przejdzie w łomot. Łatwiej zlokalizować :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt cze 20, 2008 9:47 pm

katalizator wywaliłem na "dzień dobry", czyli jakiś czas już temu :wink:

wywaliłem ic
lekko zaolejony na wejściu i wyjściu. turbina ma lekki luz na ośce, ale kręci się lekko i cichutko. Łopatki napędzające, nie mam pojęcia w jakim są stanie.
Te które widać, są ok.
Na pierwszym wtryskiwaczu ( jeśli pierwszy to ten od strony wisko ) pojawił się delikatnie olej. Dokładnie to pod stopką dociskającą. Minimalna ilość, ale jednak.
Czym ic skutecznie przepłukać od wewnątrz ? Benzyna ekstrakcyjna da radę ?
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 20, 2008 9:54 pm

Wiechu pisze:Na pierwszym wtryskiwaczu ( jeśli pierwszy to ten od strony wisko ) pojawił się delikatnie olej. Dokładnie to pod stopką dociskającą. Minimalna ilość, ale jednak.
i gubi ciśnienie na cylindrze :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt cze 20, 2008 10:13 pm

Przeplucz srodkiem do mycia silnikow CRC, wyczysci aluminium do golego.

Zeby silnik tracil kompresje przez wtryskiwacz na bank bys to uslyszal :)21

Samo zaolejenie nie spowoduje spadku mocy, wtrsykiwacz moze jeszcze glosno pracowac jak zablokujesz mu odplyw zbyt mocno dociagajac koncowke odplywu na wtrysku. U mnie dociagniecie "majstra" skonczylo sie blokada magistrali i wymiana calutkiej na nowke sztuke. Sprawdz jeszcze klape na turbinie po wczesniejszym odlaczeniu silownika czy nie jest zablokowana na pozycji otwartej, wtedy za chiny ludowe turbina nie osiagnie prawidlowego cisnienia.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 20, 2008 10:19 pm

Discotheque pisze:Zeby silnik tracil kompresje przez wtryskiwacz na bank bys to uslyszal :)21
no przecie mu dzwoni :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt cze 20, 2008 10:32 pm

TRAWOLT pisze:
Discotheque pisze:Zeby silnik tracil kompresje przez wtryskiwacz na bank bys to uslyszal :)21
no przecie mu dzwoni :roll: :D
Slyszales kiedys jak pracuje duuuuuzy kompresor? :)21 No to jak uslyszysz ten dzwiek to bedziesz wiedzial na bank ze Ci kompresja zwiewa.

A propo LR to twarda sztuka, po pozarze silnika jaki mi zafundowal poprzedni wlasciciel, nadpalila sie i skruszyla swieca zarowa. 25km do domu auto jechalo z wykrecona jedna swieca zarowa :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 20, 2008 10:37 pm

Discotheque pisze:Slyszales kiedys jak pracuje duuuuuzy kompresor? :)21
a to zależy z jakim silnikiem :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt cze 20, 2008 10:42 pm

czy przy nieszczelnym wtryskiwaczu, da się ręką wyczuć przedmuch ?
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt cze 20, 2008 10:46 pm

Wiechu pisze:czy przy nieszczelnym wtryskiwaczu, da się ręką wyczuć przedmuch ?
Jezeli mowimy o nieszczelnosci kompresji to tak. Cisnienie ma jedna droge i cudow nie ma, albo dmucha albo nie dmucha.

Jeszcze dodam ze w 300tdi jak podcieka koncowka to da sie ja latwo spolerowac dotrzec. W 200tdi niestety juz nie ma za co chwycic iglicy.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt cze 20, 2008 10:49 pm

Wiechu, muszę się z Toba zgdzić: sprawa jest złożona.
:roll: :D

koncepcji kupa, no i kupa :P
trzeba eliminować po kolei - rozumie sie, że wtryski zamówiłeś ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » pt cze 20, 2008 10:49 pm

[quote="Discotheque"]Przeplucz srodkiem do mycia silnikow CRC, wyczysci aluminium do golego.

a potem sprawdź czy jest szczelna

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt cze 20, 2008 11:08 pm

Wtrysków jeszcze nie zamawiałem. Są dostępne na miejscu, po cenie angielskiej, więc dobre i to. :wink:

Szczelność ic żeby zbadać, to chyba wodą trzeba by go zalać ?

No nic...
jak starczy mi czasu, to jeszcze raz sam te wtryski wywalę i przejżę jutro.



...jak nie urok to sraczka, tydzień do urlopu a ten mi tutaj taki numer.
:evil:
...studząc zapędy szyderców, nissan też mi kiedyś odmówił współpracy. Na 3 dni przed wyjazdem do skandynawii :wink:
łoś też człowiek

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: TadeuszK » pt cze 20, 2008 11:15 pm

"Szczelność ic żeby zbadać, to chyba wodą trzeba by go zalać ?"

powietrzem ..... się korkuje i niewielkim ciśnieniem bada jak jest dziura/nieszczelność to będzie widać ...... kiedyś nawet na tym forumie było o tym - ic podobno ma typowe miejsca w których powstają nieszczelności

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » sob cze 21, 2008 2:26 pm

ic szczelny, umyty
dla pewności, odpalę auto i bez niego się przejadę.

Wyjąłem wtryskiwacz...
złożony na starych uszczelkach, widać gołym okiem że puszczał...
:x

mam już nowe, założę i dam znać czy coś się zmieniło
to jak w końcu ?
przetłoczeniem do głowicy, czy do wtrysku ?
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » sob cze 21, 2008 5:11 pm

tak żeby rozpylało :D
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » sob cze 21, 2008 8:39 pm

Podkladka tak przetloczeniem zeby wewnetrzne przetloczenie bylo ku wtryskowi a zewnetrzne od strony gniazda glowicy.



A CRC do mycia silnikow niczym nie zaszkodzi IC. Nie ma tam zadnych zracych srodkow ani lugow.

http://multisort.pl/product/717.Srodek; ... 00;ml.html
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości