Jak kupować Disco

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
QL
Posty: 718
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 8:42 am
Lokalizacja: slask/beskidy

podziekowanie + jak kupowac

Post autor: QL » sob lis 17, 2007 1:30 pm

1. odnosnie najlepszej metody jak kupowac Discovery:

-znajdujesz w ogloszeniach blisko misjsca zamieszkania
-ogladasz czy Ci sie podoba
-odkopujesz telefon do C&J
-dzwonisz do niego i nawiazujesz konszacht,
-jedziesz po C& J i wspolnie ogladacie po raz drugi
-stwierdzacie ze jest ok
-placisz
-zawozisz swoj nowy nabytek do C&J w celu zapodania niezbednych ingrediencji w zaleznosci od gustu i potrzeb

-no i jestes szczesliwym posiadaczem

Tak to wygladalo w moim wydaniu

2. C&J serdeczne dzieki <flaszka> przy kolejnych odwiedzinach nawet przed odbiorem sprzetu

3. mozecie powitac nowego uzytkownika LR Discovery na tym forum

4. Subaru Libero i tak sobie w ilosci 1 sztuki zostawie, bo poczuciem humoru ten samochodzik przebija wszystko inne co znam na 4 kolach :)

Pozdrowienia wszem i wobec.
Praca na warsztacie jest zdrowa. Spaceruje się w poszukiwaniu narzędzi które przed chwilą tu były...

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » śr lis 28, 2007 7:09 pm

Witam Koledzy,

Jako, że planuję zdradzic 3 Diamenty na rzecz Dyskoteki, mam kilka pytań (wielkie dzięki za wpisanie "poradnika dla kupującego" ;) dla autora - super pomysł):

1) Jak rzetelnie sprawdzic napędy? W Pajero było to proste 2H albo 4H + kontrola sprzęgiełek. Biegi zwykłe + reduktor to wiadomo, bo czuc i słychac. Ale jak przetestowac blokadę? Na logikę: włączyc, skręcic koła na maksa i obserwowac delikatny uślizg kół przy róznicy promienia skrętu przenich/tylnych?

2) Bo za tym: czy disco I ma blokadę na skrzyni normalnej ORAZ na reduktorze, czy TYLKO podczas jazdy na reduktorze?

3) Silnik. Czy jest sens testowac kompresję poprzez odłączenie świec żarowych (lub natychmiastową próbę odpalenia bez grzania)? Podobno przy temperaurze obecnej (koło zera) 2,5 tdi powinien palic bez problemów. Prawda to czy nie?

4) Przedmuchy: jak powinno byc prawidłowo po wyjęciu bagnetu albo odkręcenia korka oleju? Lekki wyziew przy rozgrzanym silniku, na biegu jałowym jest tolerancyjny czy nie?

5) Zbiornik wyrównawczy: rozumiem, że aboslutnie żadnego bąblowania ani zmiany poziomów przy dodawaniu gazu nie powinno byc. Potwierdzi ktoś?

Sorki za debilne dla niektórych pytania, ale wiem, że każde auto ma swoje bolączki i wolę nie udawac mądrego.
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr lis 28, 2007 7:17 pm

będziesz w pobliżu to wpadnij :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » śr lis 28, 2007 7:39 pm

Hehe, jakbym miał możliwośc to bym u Was był jutro o 8 ;). Chyba, że takiemu jednemu się nudzi w piątek o świcie i chce zrobic kurs dyskotekoznawczy "w kraj" :)

A wczoraj miałem piękne doświadczenie: otóż właściciel dyskoteki tak mi zachwalał swój produkt (pytałem, po co mu hak bez gałki, taki rolniczy):
"Panie, ten hak z tyłu to był potrzebny, jak mi się zepsuł traktor. Nie dośc, że polu terenówka pociągnęła to jeszcze przyczepę 4 tony zaciągnął na skup".

Po tym nastąpiła prezentacja w terenie (i tak sprzęt się okazał totalnym herbatnikiem, ale przejechac się zawsze fajnie): kolo zapiał reduktor i na pełnym ogniu wbił się w zaorane, zmarznięte pole. Kur..a o co chodzi?! Dojechaliśmy do jakiegoś dużego rowu, a ten dawaj, ogień i pod górę tak, że cały przedni zawias aż wybiło jak stracił grunt pod łapami.
Kolo ciągle się do mnie drze (urwany wydech był "ale to wczoraj Panie, jak się pan zdecydujesz to będzie zrobione cacy"), że "żadnych stuków i puków, układ napędowy chodzi jak marzenie...

Nic, tylko brac. Zwłaszcza jako zamiennik do gospdarstwa rolnego, a nuż kombajn zastrajkuje?
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: maruda » pt lis 30, 2007 11:16 am

HUSKYTEAM pisze:Witam Koledzy,

Jako, że planuję zdradzic 3 Diamenty na rzecz Dyskoteki, mam kilka pytań (wielkie dzięki za wpisanie "poradnika dla kupującego" ;) dla autora - super pomysł):

1) Jak rzetelnie sprawdzic napędy? W Pajero było to proste 2H albo 4H + kontrola sprzęgiełek. Biegi zwykłe + reduktor to wiadomo, bo czuc i słychac. Ale jak przetestowac blokadę? Na logikę: włączyc, skręcic koła na maksa i obserwowac delikatny uślizg kół przy róznicy promienia skrętu przenich/tylnych?

2) Bo za tym: czy disco I ma blokadę na skrzyni normalnej ORAZ na reduktorze, czy TYLKO podczas jazdy na reduktorze?

3) Silnik. Czy jest sens testowac kompresję poprzez odłączenie świec żarowych (lub natychmiastową próbę odpalenia bez grzania)? Podobno przy temperaurze obecnej (koło zera) 2,5 tdi powinien palic bez problemów. Prawda to czy nie?

4) Przedmuchy: jak powinno byc prawidłowo po wyjęciu bagnetu albo odkręcenia korka oleju? Lekki wyziew przy rozgrzanym silniku, na biegu jałowym jest tolerancyjny czy nie?

5) Zbiornik wyrównawczy: rozumiem, że aboslutnie żadnego bąblowania ani zmiany poziomów przy dodawaniu gazu nie powinno byc. Potwierdzi ktoś?

Sorki za debilne dla niektórych pytania, ale wiem, że każde auto ma swoje bolączki i wolę nie udawac mądrego.
1. nie słyszałem o przypadku żeby blokada nie działała
2. blokada działa niezależnie od tego czy jest albo nie jest włączona redukcja
3. to niepewna metoda
4. lekki zawsze jest dopuszczalny
5. żadnych bąbli
:roll:

robertsw
 
 
Posty: 220
Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
Lokalizacja: Głogów-Wschowa

Post autor: robertsw » ndz gru 30, 2007 11:44 am

Witam wszystkich.
Sprzedałem Freelanderka a sentyment do marki pozostał. Przymiezam się do zakupu Discovery i mam na oku taki oto samochodzik :
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3533093
Czy silnik TD5 daje radę? czy szukać coś w 300TDI czyli coś starszego i więcej kasy na pakiecik startowy zostanie.
Sprzedający jest z Wrocławia wiec autko przegonię przez serwis LR jak pozwoli oczywiście sprzedający.
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz gru 30, 2007 12:38 pm

robertsw pisze: Czy silnik TD5 daje radę?
ale ze co? :o

robertsw
 
 
Posty: 220
Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
Lokalizacja: Głogów-Wschowa

Post autor: robertsw » ndz gru 30, 2007 12:54 pm

Pytam tylko czy ten silnik jest awaryjny na pewno droższy w utrzymaniu od 300TDI i bardziej podatny na zgon jak dostanie paliwko gorszej jakości.
Jutro jadę go testować a tym czasem jadę do prac pycić Defenderem 1 km pod ziemią. :lol:
Miłego dnia życzę.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » ndz gru 30, 2007 10:55 pm

LR_Olek pisze:
robertsw pisze: Czy silnik TD5 daje radę?
ale ze co? :o
chyba komu ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » pn gru 31, 2007 12:59 am

albo czemu ?
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pn gru 31, 2007 1:02 am

jak?
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn gru 31, 2007 1:04 am

robertsw pisze: Jutro jadę go testować a tym czasem jadę do prac pycić Defenderem 1 km pod ziemią. :lol:
Miłego dnia życzę.
Wzajemnie :)2
KGHM w Nowy Rok pracuje ??

kandyd17
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: śr sty 30, 2008 11:18 pm

disco2 za 50tys?

Post autor: kandyd17 » czw sty 31, 2008 12:34 am

witam!

od pewnego czasu mam pewien problem ,który nie daje mi spać po nocach... mianowicie zakup (jak można łatwo było się domyśleć) terenówki. Mój wybór padł na dyskoteke 2 z roku 2001-2003.

Na początek może określę , czego chce od tego samochodu.
-ma być pakowny - 4 osoby plus 4 zestawy butli do nurkowania (łącznie 12 butli)plus oczywiście tony innego szpeju :) , musi wejść też (no może nie obok tych butli ) napęd paralotniowy (wysokość 130cm, szerokość 50cm)
-kupuje go z przeznaczeniem na dłuższe wyprawy paralotniowe (Maroko) i nurkowe (północna norwegia) więc kwestia paliwa (zużycie) jest ważna , wiem że samochód terenowy to nie smart (ale spalanie 10l ropy w trasie to max)

to teraz możecie powiedzieć - koleś kup sobie transita i jedź w czort

ale

-ważne jest też to aby można było przejechać przez tereny gdzie osobówka wymięka , nie mówię tutaj o terenie hymm.... złym , czy bardzo złym gdzie tylko mogą przejechać samochody full offroadowe ale raczej o zaoranym polu czy błotnistej drodze gruntowej w lesie

-i jeszcze... nie jestem fanem spędzania każdego wolnego czasu grzebiąc w garażu przy moim samochodzie ( mam kilka zajęć które i tak mi ten czas w 120% absorbują) więc dobrze by było żeby się nie psuł.... za często.

najważniejsze - kasa : chciałbym się zamknąć z kwotą 50tys zł. (ew. 60tys)

i tu rodzą się moje pytania.

1. czy warto dać tą kwotę za disco?
2. czy poza wyglądem jest jakaś różnica między disco2 z światłami standardowymi a tymi co są też w disco3
3. jaki przebieg powinien mieć model z 2002roku ( w starego dziadka Niemca , jeżdżącego tylko do kościoła nie wierzę :) , co będzie trzeba wymienić na początek gdy samochód ma przejechane 150000km? po jakim czasie disco zaczyna się sypać , tzn. czy samochód 6letni jest jak nowy? (moja honda accord z 2000 chodzi jak żyletka i nie zagląda do serwisu) czy może już trzeba liczyć się z pewnymi dolegliwościami
4. jakie różnice są pomiędzy modelami disco2 ??? tzn . spotkałem się z oznaczeniami XS - co one oznaczają
5. czy na jakieś ważne wyposażenie dodatkowe trzeba patrzeć wybierając disco? tzn. czy we wszystkich montowane były te same systemy jezdne?
6. jakie są Wasze odczucia jeżeli chodzi o spalanie , na internecie znalazłem średnią na trasie 8,8l (możliwe?)
7. czy kłopotem jest demontaż siedzeń w bagażniku , wydają mi się zbędne , czy montowane są w każdym disco?

a poniżej samochody które znalazłem na necie.
ten pierwszy to jest to czego bym chciał (niestety zagranicą jest więc odpada)
http://www.fp-gemballa.de/fpg/fpg/info. ... 10&pos=fpg

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4211317
-czy te 53000 km jest możliwe? bo coś mi się wydaje że o wiele za mało

http://moto.allegro.pl/item305703142_di ... acony.html

trochę wyszło tego posta... jak ktoś przeczytał to dzięki.... a jeszcze bardziej wdzięczny będę za odpowiedzi na moje pytania. a jakby ktoś znalazł na necie lub w realu disco warte uwagi to ma duży browar jak w banku :D :roll:

pozdrawiam
Adam

ps. wcześniej zastanawiałem się nad isuzu trooper (też duże auto ,ale pali jak smok podobno) czy są jakieś plusy japończyka w porównaniu brytyjskiego wynalazku?

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw sty 31, 2008 7:28 am

Witamy witamy :)

Gratulacje za post i za opisanie swoich potrzeb - łatwiej coś wtedy doradzić.

Do Twoich celów D2 wydaje się dobrym wyborem. Zakładam, że zostałby na standardowych kołach i zawieszeniu. Napęd na 4 i solidna konstrukcja wystarczą, żeby dojechać tam, gdzie osobowym, czy Transitem nie dojedziesz.

Zapakujesz dużo - jak założysz jeszcze kratę, to cięższe bety na spód, a lżejszymi ładujesz po dach. Są też różne pomysły na "wielopoziomowy" bagażnik.
Jak zabraknie miejsca - można wrzucić duży bagażnik na dach.

Siedzenia z bagażnika da się łatwo wymontować.

Slinki na dalsze wyjazdy td5 wydaje się najlepszy.
Automat czy manual - to już kwestia gustu.

Przebieg? Pewnie nigdy się nie dowiesz, jeżeli nie podepniesz do komputera (sprzedający niechętnie się godzą). Wskazanie licznika to loteria - lepiej z góry założyć że jest nieprawdziwe, a ważniejszy jest stan tech. (niedawno widzialem 3-letnie audi, sprowadzone z licznikiem 50 tys. Komputer pokazal... 350 tys!)

Istotna sprawa: Jak masz do dyspozycji 60 tys, to najwyżej za 50 kup auto, a resztę przeznacz na "pakiet startowy" (poszukaj), ewentualnie opony, bagażnik dachowy, zabudowę bagażnika i inne potrzeby.
Niezależnie od wieku i rodzaju auta, każde może być sprawne lub nie - zależy jak się o nie dba i przygotuje.

Dalej odsyłam do forum i poczytania - np. o zawieszeniu pneumatycznym, silniku td5 itd.

Powodzenia!
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw sty 31, 2008 10:39 am

do tych szpejów, butli, 4 osób i ich bagażu trzeba sprawnej poduchy, liczyłbym się z tym przy ogledzinach auta i z ewentualną wymianą penumatyki w sensie moze cześciowej regeneracji / siłowniki itd. lub konwersją na springi, ale to już troche mniej niz dysko 2 się robi, takie Disco 2- * ale jak dac konkretny dedykowany kit do konwersji to looz.(wówczas wzmocniony spring na tył)

Jesteś w stanie Adam podać jaki ciężar sprzętu sport i outdoor przewidujesz + poprawka camping/akomodacja ?

No nadal uważam, że D1 i D2 to bardziej auta w wersji wyprawowej 3 osobowe niż 5cio. 4 + sporo szpeju, to juz auto może mieć naprawdę ciężko.


*uwaga: malkontenci - nie napisałem, że złe :P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » czw sty 31, 2008 11:10 am

12 butli
4 skafandry
używasz "skrzydeł" z blachą na plecy

i całe ustrijtwo
tak ze 300 kg będzie na tylnej osi albo więcej
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw sty 31, 2008 12:50 pm

no plus 2 osoby tj. ok~140kg + worki osobiste, 80-100 kg, sprzęt campo ~30-40kg, jeśli jedzenie i gotowanie to dodatkowy ciężar.
potrzebny roof rack i max odciażenie tyłu podczas pakowania na wyjad/wypad/wyprawę.

BTW, Trooper palił mi 10 L dyzla z obciażeniem wypraw speleo czyli sporym 11-12/ 4 osoby.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sty 31, 2008 1:06 pm

darkman pisze:no plus 2 osoby tj. ok~140kg + worki osobiste, 80-100 kg, sprzęt campo ~30-40kg, jeśli jedzenie i gotowanie to dodatkowy ciężar.
potrzebny roof rack i max odciażenie tyłu podczas pakowania na wyjad/wypad/wyprawę.
morał z tego taki: szukaj pickupa :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw sty 31, 2008 1:42 pm

czekajta dziewczęta :P , niech się kolega podliczy z tymi kilogramami, to sie cos pokombinuje, ale wg mnie dysko nawet 2 to za małe auto jest na 4 osobowe wyprawy z ciężkim szpejem.
nawet sie skłaniam do hasła mojego znajomego i współwyprawowca, który na hamadzie rzucił hasło: a może by tak przyczepkę ciągnąć i autu ulzyć ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sty 31, 2008 1:51 pm

darkman pisze:czekajta dziewczęta :P , niech się kolega podliczy z tymi kilogramami, to sie cos pokombinuje, ale wg mnie dysko nawet 2 to za małe auto jest na 4 osobowe wyprawy z ciężkim szpejem.
nawet sie skłaniam do hasła mojego znajomego i współwyprawowca, który na hamadzie rzucił hasło: a może by tak przyczepkę ciągnąć i autu ulzyć ?
też kiedyś o tym myślałem i są dwa przeciw:
1/ dodatkowe kłopoty (większe prawdopodobieństwo z dodatkowym sprzętem) uszkodzenia czegoś a dokładniej w przyczepce
2/ potencjalny problem z manewrowaniem w ciaśniejszym terenie jak góry, las itp
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » czw sty 31, 2008 1:58 pm

to def110 moze by podolal?
tylko czy w tych pieniendzach sie zmiesci?
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw sty 31, 2008 2:01 pm

D2 też podoła, rzecz w tym że nie bedzie miodów przy tej ilości sprzętu.
w tej kasie Def baza tak +pakiet i osprzęt trzeba liczyć.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw sty 31, 2008 6:09 pm

ten pierwszy to nie wiem jaki masz przelicznik ale mi za cholerę nie zmieścisz sie w 50 tyś zł a nawet w 60 tyś.
drugi ma na oko z 200 koła jakechane. patrz mieszki od biegow i kiera. minimum 150koła.
trzeci nie jest pełna opcja jak pan sprzedawca napisał. są jeszcze w pełnej skórze, el reg foteli, el.szyberdachy. no i nie wiem co on tam za komputer znalazł moze atari albo commodore w bagażniku. no i ten trójstrefowy klimatronik. co to?
mimo wszystko moim zdaniem jest wart tej ceny ale jak jest 2002 rok a nie 2001 - sprawdź na szybach. no i albo jest po polerce albo po lakierze. ciężko ze zdjęć powróżyć.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw sty 31, 2008 6:25 pm

Aha - @kandyd17 - przypomniałem sobie, czego nie napisałem :)

Jak rozglądasz się za autem do kupienia, a nie masz w tej kwestii rozeznania, to trzeba skorzystać z dwóch źródeł:

1. zakup od osoby znanej w środowisku (nie anonimowej), moze nawet znanej na forum, siedzącej w temacie, znającej się na tych autach, potrafiącej doradzić - no i uczciwej (spróbowałaby Ta Osoba kogoś oszwabić, to miałaby za swoje :)21)
Musisz już sam tej osoby poszukać.

2. ewentualnie - od osoby, która go używa na bieżąco w kraju, dzieki czemu jest utrzymywany w jako-takim stanie technicznym.

Ja osobiscie odradzam kupowanie w ulicznych komisach, albo na allegro od "sprowadzaczy" - bo niestety zdecydowana większość tych aut ma zawyżoną cenę, niewiarygodny przebieg, zatajone wady etc.

No i truizm - pamiętaj, że nie istnieje coś takiego jak "okazja"!
Jeżeli auto ma być w dobrym stanie i nie zdrenować portfela w późniejszym użyciu - to musi mieć swoją cenę.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw sty 31, 2008 6:36 pm

Przez ciekawość 1-jak nowy w środowisku ma zakupić auto od osoby znanej w środowisku ??
2-jak wyczaić że auto używane na codzień



:)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość