Liftujemy

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Liftujemy 2": OME czy PROCOMP (jesli cena nieistotna)

Full OME
40
47%
Full PROCOMP 9000
9
10%
Inne lub mieszane
28
33%
Podkladki i inne cuda.
9
10%
 
Liczba głosów: 86

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » śr sie 23, 2006 1:00 am

aa
skoro jestesmy juz przy oponach i lifcie , to czy wejda mi 245/75/r16 do nie liftowanego rendza?? koles z gdanska od opon powiedzial mi ze wejda, bo ponoc jego kolega takie mial

wiem ze juz temat opon byl, ale glownie do dyskotek a do rr classica nic konkretnego nie moglem znalezc.

z gory dzieki

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr sie 23, 2006 8:27 am

wejdą
#noichuj

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » śr sie 23, 2006 10:08 am

dzieki Czesław, oto chodzilo (konkretna odpowiedz)
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 23, 2006 10:23 am

Hi

Jak już ten temat jest wyciągnięty to może ktoś z doświadczonych :D napisał by coś motaniu w disco tył na przód i na tyf z defa chyba 130.

Da się tak jakiś czas pojeżdzić?
Czy amory trzeba analogicznie?

:D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr sie 23, 2006 10:52 am

TRAWOLT pisze:coś motaniu w disco na tyf z defa chyba 130.
legendy ludowe...
stopień wykonalności na poziomie DIY zerowy
wykonalność meotodami inwazyjnymi nieuzasadniona ekonomicznie

słyszałeś że dzwonią...ale jeszcze zupełnie nie wiesz czym...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 23, 2006 11:15 am

czesław&jarząbek pisze:
TRAWOLT pisze:coś motaniu w disco na tyf z defa chyba 130.
legendy ludowe...
stopień wykonalności na poziomie DIY zerowy
wykonalność meotodami inwazyjnymi nieuzasadniona ekonomicznie

słyszałeś że dzwonią...ale jeszcze zupełnie nie wiesz czym...
:)21
więc może szefunio by coś maznął
:)21
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr sie 23, 2006 11:17 am

nie
bo nie.
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr sie 23, 2006 11:19 am

TRAWOLT pisze:
czesław&jarząbek pisze:
TRAWOLT pisze:coś motaniu w disco na tyf z defa chyba 130.
legendy ludowe...
stopień wykonalności na poziomie DIY zerowy
wykonalność meotodami inwazyjnymi nieuzasadniona ekonomicznie

słyszałeś że dzwonią...ale jeszcze zupełnie nie wiesz czym...
:)21
więc może szefunio by coś maznął
:)21
idz do sklepu i se kup normalne... 8)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 23, 2006 11:42 am

LR_Olek pisze:
TRAWOLT pisze:
czesław&jarząbek pisze: legendy ludowe...
stopień wykonalności na poziomie DIY zerowy
wykonalność meotodami inwazyjnymi nieuzasadniona ekonomicznie

słyszałeś że dzwonią...ale jeszcze zupełnie nie wiesz czym...
:)21
więc może szefunio by coś maznął
:)21
idz do sklepu i se kup normalne... 8)
Ja wiem że najlepsze OME co nie Panie Olku :D

Może uzasadnię czemu tak a nie inaczej:
- mam ci ja BFG AT 245/70/16 które wygladają jak szosowe więc należy zmienić - chyba się zgodziśz.
- mam wielką ochotę kupić od razu 235/85/16 ale te nie wejdą bez liftu - chyba się zgodzisz
- kupywanie nowych mniejszych a później większych opon jest bez sensu - chyba się zgodzisz
- kpl. nowych opon ok 2500 kpl OME ok 4000 - chyba się zgodzisz
- jednorazowy wydatek 6-7 tys to sporo (np. żona), więc lepiej rozłożyć takie cos w czasie - chyba się zgodzisz
- podkładki są be - chyba się zgodzisz
- więc uważam że ponieważ oponki już trzeba zmienić to narazie zmotać coś z zawiechą i kupić dobre oponki, a zawiechę za jakiś czas zrobić żeby było OK - chyba nie jest to zła kombinacja ??
:)21
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » śr sie 23, 2006 11:49 am

podkladki nie sa takie znowu bee.
zalezy ile tym autem chcesz wozic i jakiego komfortu oczekujesz.
ja tam juz mialem rozne kombinacje sprezyn, oprocz ome i takie mam wnioski....
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 23, 2006 11:49 am

czesław&jarząbek pisze:nie
bo nie.
:)21
może chociaż na pw miałbyś gest :)21
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 23, 2006 11:59 am

jogibabuu pisze:podkladki nie sa takie znowu bee.
zalezy ile tym autem chcesz wozic i jakiego komfortu oczekujesz.
ja tam juz mialem rozne kombinacje sprezyn, oprocz ome i takie mam wnioski....
już kiedyś o tym pisałem ale co mi tam: będąc raz po coś tam w serwisie LR w stolicy z ciekawości zapytałem o podkładki i usłyszałem że mają ale nie dają do reki tylko sami spawają do sprężyn :o koszt 800 :o odpuściłem
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr sie 23, 2006 12:05 pm

TRAWOLT pisze:
jogibabuu pisze:podkladki nie sa takie znowu bee.
zalezy ile tym autem chcesz wozic i jakiego komfortu oczekujesz.
ja tam juz mialem rozne kombinacje sprezyn, oprocz ome i takie mam wnioski....
już kiedyś o tym pisałem ale co mi tam: będąc raz po coś tam w serwisie LR w stolicy z ciekawości zapytałem o podkładki i usłyszałem że mają ale nie dają do reki tylko sami spawają do sprężyn :o koszt 800 :o odpuściłem
e-tam, to przecież możesz sobie zamówić gdziekolwiek i przykrecić też gdziekolwiek :roll: :P w sumie to jestem przeciw, ale nawet za jesli ktoś kombinuje wariant budget - to i tak krok w stronę ewolucji
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 23, 2006 12:11 pm

darkman pisze:
TRAWOLT pisze:
jogibabuu pisze:podkladki nie sa takie znowu bee.
zalezy ile tym autem chcesz wozic i jakiego komfortu oczekujesz.
ja tam juz mialem rozne kombinacje sprezyn, oprocz ome i takie mam wnioski....
już kiedyś o tym pisałem ale co mi tam: będąc raz po coś tam w serwisie LR w stolicy z ciekawości zapytałem o podkładki i usłyszałem że mają ale nie dają do reki tylko sami spawają do sprężyn :o koszt 800 :o odpuściłem
e-tam, to przecież możesz sobie zamówić gdziekolwiek i przykrecić też gdziekolwiek :roll: :P w sumie to jestem przeciw, ale nawet za jesli ktoś kombinuje wariant budget - to i tak krok w stronę ewolucji
:)2
ale mając na uwadze różne opinie, a nawet te na forum gdzie jest więcej przeciwników niż zwolenników podkładek stąd pytanie o kombinacje sprężyn o których mi się coś obiło ale co i jak w szczegółach nie wiem bo każdy tę więlką tajemnicę trzyma dla siebie :)21
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr sie 23, 2006 12:22 pm

TRAWOLT pisze:już kiedyś o tym pisałem ale co mi tam: będąc raz po coś tam w serwisie LR w stolicy z ciekawości zapytałem o podkładki i usłyszałem że mają ale nie dają do reki tylko sami spawają do sprężyn :o koszt 800 :o odpuściłem
to nie zadne podkładki tylko kawał rury ciętej z metra i po chamsku przyspawanej do sprężyny [ :o ]
ale...
skoro gawiedź oczekuje taniości to...taniość dostaje

porządne podkładki się przykręca pod dolne miski spręzyn, albo wkłada w górę sprężyny tylnej
nic się nie spawa!

ta wiedza tajemna której poszukujesz to prastara, ubiegłowieczna metoda taniego liftu
tył na przód, do tyłu HD+podkładki
powiedzmy że da się zmieścić w tysiaku...
przy dzisiejszych cenach markowych sprężyn +2" nie warto się babrać...
#noichuj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 23, 2006 12:36 pm

czesław&jarząbek pisze: to nie zadne podkładki tylko kawał rury ciętej z metra i po chamsku przyspawanej do sprężyny [ :o ]
ale...
skoro gawiedź oczekuje taniości to...taniość dostaje

porządne podkładki się przykręca pod dolne miski spręzyn, albo wkłada w górę sprężyny tylnej
nic się nie spawa!
właśnie o to chodzi, że mnie bardzo zdziwiła koncepcja spawania do sprężyn dlatego jakiś czas temu o tym wspomniałem bo w necie widziałem właśnie takie przykręcane. I nie ma to nic do taniości ponieważ wówczas pytałem z czystej ciekawości co mają. A i nie zmienia to faktu że więcej jest przeciwników podkładek.
czesław&jarząbek pisze:ta wiedza tajemna której poszukujesz to prastara, ubiegłowieczna metoda taniego liftu
tył na przód, do tyłu HD+podkładki
powiedzmy że da się zmieścić w tysiaku...
przy dzisiejszych cenach markowych sprężyn +2" nie warto się babrać...
o dzięki Ci miłosierny :)21

teraz mam koncepta naświetlone i trzeba będzie wybierać/kombinować :)2 :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr sie 23, 2006 12:37 pm

TRAWOLT pisze:
LR_Olek pisze:
TRAWOLT pisze: więc może szefunio by coś maznął
:)21
idz do sklepu i se kup normalne... 8)
Ja wiem że najlepsze OME co nie Panie Olku :D

Może uzasadnię czemu tak a nie inaczej:
- mam ci ja BFG AT 245/70/16 które wygladają jak szosowe więc należy zmienić - chyba się zgodziśz.
- mam wielką ochotę kupić od razu 235/85/16 ale te nie wejdą bez liftu - chyba się zgodzisz
- kupywanie nowych mniejszych a później większych opon jest bez sensu - chyba się zgodzisz
- kpl. nowych opon ok 2500 kpl OME ok 4000 - chyba się zgodzisz
- jednorazowy wydatek 6-7 tys to sporo (np. żona), więc lepiej rozłożyć takie cos w czasie - chyba się zgodzisz
- podkładki są be - chyba się zgodzisz
- więc uważam że ponieważ oponki już trzeba zmienić to narazie zmotać coś z zawiechą i kupić dobre oponki, a zawiechę za jakiś czas zrobić żeby było OK - chyba nie jest to zła kombinacja ??
:)21
lepiej najpierw kupic normalna zawieche...
odczekac kapke i kupic opony...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 23, 2006 1:03 pm

najlepiej dać do warsztatu i niech od razu zrobią wszystko :D
ale.. :cry:

ja muszę zacząć od opon bo te się nie kwalifikują do niczego - ostatnio jak troszkę popadało to o mało znaków na wysepce nie po kasowałem tak fajnie hamowały i skręcały, że już nie wspomnę jak na mazurach kapcia złapałem to tylko dętka ratowała bo dziury zakleić się nie dało, a piep.. zapas na dziwiach się w chińskie s wygiął - pierwszy raz w życiu widziałem tak wypaczoną oponę. :)3
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » śr sie 23, 2006 2:33 pm

a ja i tak twierdze ze normalnie obciazone auto na fabrycznych sprezynach z podkladkami czy bez wybiera najlepiej - zadne tam ome, ks, ironamany, blueshity nie daja takiego komfortu...
oczywicie po dolozeniu zelastwa to sie zmienia, choc tak jak misiu napisal ze tyl na przod, tyl hd z podkladkami do jakieegos tam obciazenia robi i w terenie i na asfalcie mozna zachowac komfort...
tak tez mam teraz i jestem zadowolony :)
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 23, 2006 5:05 pm

i nie boisz się tak wprost napisać toć Cię zlinczują :)21

a tak na poważnie to jest chyba pierwsza pozytywna opinnia wypowiedziana na forum która jest różna od: tylko OME, KS, PORCOMP itp
:)2
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr sie 23, 2006 5:07 pm

TRAWOLT pisze: PORCOMP itp
:)2
hihihi
porcomp to taki warzywniczy lift? :o :)23

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 23, 2006 5:09 pm

Ty się ciesz że nie napisałem POPCORN :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr sie 23, 2006 5:16 pm

TRAWOLT pisze:i nie boisz się tak wprost napisać toć Cię zlinczują :)21
nie zlinczują, bo obowiązują stosunki feudalne:
*wszystkie zwierzęta są równe, ale lwy są równiejsze*

poza tym:
-cała Brenna i przyległości z tych podkładek Jogiego polewa, to by się nudno zrobiło :P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » śr sie 23, 2006 5:21 pm

a widzisz misiu ze wsi pod zamkiem,
juz nie mam podkladek i czasami tego zaluje, choc nie jest tak zle.
w kadym razie do ks hd i ironman hd nie wroce, moze kiedys ome jak bede mial kaprys i gest pieniezny :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr sie 23, 2006 5:31 pm

to sołectwo Q jest. no! :lol:

to co masz z tyłu, bo się zgubiłem ? utwardzone, ale co ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości