dane techniczne disco + pare pytan

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » śr wrz 13, 2006 8:10 pm

LR_Olek pisze:
darkman pisze:
timo pisze:kolejne wazne pytanie: disco jest calowe czy metryczne? mam na mysli wszelkiego rodzaju gwinty, zarowno silnika jak i reszty auta, a takze rozmiary roznych tulejek itp barachla
mieszane,
Zacieka kup
:P
eee,jeszcze nie trafilem na calowe srubki w disco...
gdzie sa?
jak dobrze pamiętam te dwie długie śruby do łączące mocowanie sworznia centralnego z sierzantem fi nie metryczne mają coś koło 14,3 mm

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr wrz 13, 2006 8:13 pm

JarekK pisze:
LR_Olek pisze:
darkman pisze: mieszane,
Zacieka kup
:P
eee,jeszcze nie trafilem na calowe srubki w disco...
gdzie sa?
jak dobrze pamiętam te dwie długie śruby do łączące mocowanie sworznia centralnego z sierzantem fi nie metryczne mają coś koło 14,3 mm
to jeszcze ytak daleko nie zaszedlem... :D

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr wrz 13, 2006 8:16 pm

timo pisze:to nie jest porownywanie aut typu daily czy lt do defendera czy pajero. wszystkie te auta spelniaja w mniejszym lub wiekszym stopniu moje potrzeby i kazde z nich ma wady i zalety. najchetniej bym kupil tego vw lt, ale po pierwsze cena jest zaporowa, a po drugie po prostu ich nie ma. po drugie moje rozumowanie jest takie, ze z jednej strony lt ma te zalete, ze najlepiej pasuje do moich potrzeb, ale z drugiej strony pajero lub disco maja taka zalete, ze sa na tyle "cywilne", ze z powodzeniem moga zastapic osobowe auto w razie potrzeby. mowiac najprosciej kazde z nich w punktacji lacznej wypada podobnie - to, co traci w jednym miejscu, zyskuje w innym. zadnym z tych aut nie JEZDZILEM (w wiekszej ilosci), natomiast kilkoma JECHALEM.

sruby metryczne czy calowe maja znaczenie ze wzgledow seriwisowych. jak mi sie ukreci sruba metryczna, to albo ją bede mial, albo kupie w pierwszym lepszym sklepie. natomiast jak sie ukraci calowa, to bede stal i plakal. przyklad nie wyczerpuje tematu, ale mysle, ze obrazuje, o co mi chodzi.

wniosek prosty, jesli podoba ci sie lt,to kup lt wersje osobowa taka z siedzeniami.

teoria o calowych srubach i problemie wielkim jakos mnie nie przekonuje.
poruszam sie tez ostatnio troche mniej Seria i ona jest cala calowa i jakos nie mam problemu urywajacych sie znienacka srub

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » śr wrz 13, 2006 8:19 pm

LR_Olek pisze:
timo pisze:to nie jest porownywanie aut typu daily czy lt do defendera czy pajero. wszystkie te auta spelniaja w mniejszym lub wiekszym stopniu moje potrzeby i kazde z nich ma wady i zalety. najchetniej bym kupil tego vw lt, ale po pierwsze cena jest zaporowa, a po drugie po prostu ich nie ma. po drugie moje rozumowanie jest takie, ze z jednej strony lt ma te zalete, ze najlepiej pasuje do moich potrzeb, ale z drugiej strony pajero lub disco maja taka zalete, ze sa na tyle "cywilne", ze z powodzeniem moga zastapic osobowe auto w razie potrzeby. mowiac najprosciej kazde z nich w punktacji lacznej wypada podobnie - to, co traci w jednym miejscu, zyskuje w innym. zadnym z tych aut nie JEZDZILEM (w wiekszej ilosci), natomiast kilkoma JECHALEM.

sruby metryczne czy calowe maja znaczenie ze wzgledow seriwisowych. jak mi sie ukreci sruba metryczna, to albo ją bede mial, albo kupie w pierwszym lepszym sklepie. natomiast jak sie ukraci calowa, to bede stal i plakal. przyklad nie wyczerpuje tematu, ale mysle, ze obrazuje, o co mi chodzi.

wniosek prosty, jesli podoba ci sie lt,to kup lt wersje osobowa taka z siedzeniami.

teoria o calowych srubach i problemie wielkim jakos mnie nie przekonuje.
poruszam sie tez ostatnio troche mniej Seria i ona jest cala calowa i jakos nie mam problemu urywajacych sie znienacka srub
dokładnie! mi to wyszło dopiero jak chciałem pogrzebać :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr wrz 13, 2006 8:22 pm

JarekK pisze:
LR_Olek pisze:
timo pisze:to nie jest porownywanie aut typu daily czy lt do defendera czy pajero. wszystkie te auta spelniaja w mniejszym lub wiekszym stopniu moje potrzeby i kazde z nich ma wady i zalety. najchetniej bym kupil tego vw lt, ale po pierwsze cena jest zaporowa, a po drugie po prostu ich nie ma. po drugie moje rozumowanie jest takie, ze z jednej strony lt ma te zalete, ze najlepiej pasuje do moich potrzeb, ale z drugiej strony pajero lub disco maja taka zalete, ze sa na tyle "cywilne", ze z powodzeniem moga zastapic osobowe auto w razie potrzeby. mowiac najprosciej kazde z nich w punktacji lacznej wypada podobnie - to, co traci w jednym miejscu, zyskuje w innym. zadnym z tych aut nie JEZDZILEM (w wiekszej ilosci), natomiast kilkoma JECHALEM.

sruby metryczne czy calowe maja znaczenie ze wzgledow seriwisowych. jak mi sie ukreci sruba metryczna, to albo ją bede mial, albo kupie w pierwszym lepszym sklepie. natomiast jak sie ukraci calowa, to bede stal i plakal. przyklad nie wyczerpuje tematu, ale mysle, ze obrazuje, o co mi chodzi.

wniosek prosty, jesli podoba ci sie lt,to kup lt wersje osobowa taka z siedzeniami.

teoria o calowych srubach i problemie wielkim jakos mnie nie przekonuje.
poruszam sie tez ostatnio troche mniej Seria i ona jest cala calowa i jakos nie mam problemu urywajacych sie znienacka srub
dokładnie! mi to wyszło dopiero jak chciałem pogrzebać :)21
wniosek prosty....

BYLO NIE DOTYKAC !! :lol:

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » śr wrz 13, 2006 8:26 pm

LR_Olek pisze:
JarekK pisze:
LR_Olek pisze:
wniosek prosty, jesli podoba ci sie lt,to kup lt wersje osobowa taka z siedzeniami.

teoria o calowych srubach i problemie wielkim jakos mnie nie przekonuje.
poruszam sie tez ostatnio troche mniej Seria i ona jest cala calowa i jakos nie mam problemu urywajacych sie znienacka srub
dokładnie! mi to wyszło dopiero jak chciałem pogrzebać :)21
wniosek prosty....

BYLO NIE DOTYKAC !! :lol:
sąsiad, którego pognałem na drugi koniec Poznania do Moliego (po nakrętki) chyba myślał podobnie :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr wrz 13, 2006 8:36 pm

JarekK pisze:
LR_Olek pisze:
JarekK pisze: dokładnie! mi to wyszło dopiero jak chciałem pogrzebać :)21
wniosek prosty....

BYLO NIE DOTYKAC !! :lol:
sąsiad, którego pognałem na drugi koniec Poznania do Moliego (po nakrętki) chyba myślał podobnie :)21
to pikus,na drugi koniec poznania....
zobacz jak ja mam tam daleko... :cry:

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » śr wrz 13, 2006 9:03 pm

LR_Olek pisze:wniosek prosty, jesli podoba ci sie lt,to kup lt wersje osobowa taka z siedzeniami
jesli lt, to skrzyniowy lub doka. ale, jak moze zauwazyles, napisalem wczesniej, ze podaz lt w interesujacej mnie wersji jest niemal zerowa, a cena nielicznych pojawiajacych sie egzemplarzy horrendalna.

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » śr wrz 13, 2006 10:00 pm

Tak czytam,... i napiszcie mi o co tu chodzi ??
Ostatnio zmieniony czw wrz 14, 2006 12:00 pm przez Toroo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » śr wrz 13, 2006 10:09 pm

timo pisze:
cichy_SIII_109_SW pisze:najlepiej sie wprosic do zalogi na jakimś rajdzie i samemu ocenić
na rajdzie to raczej seryjnego auta nie zobacze. mnie interesuje seria, ewentualnie na wiekszych kolach. to auto ma chodzic przede wszystkim jako holownik duzej przyczepy + auto serwisowe (ruchomy warsztat, dostawa czesci i paliwa) w lekkim terenie typu pole i las.
Na większości rajdów jest tzw. trasa turystyczna dla "cywilnych" aut bez przeróbek.
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw wrz 14, 2006 6:37 am

timo pisze: ze podaz lt w interesujacej mnie wersji jest niemal zerowa, a cena nielicznych pojawiajacych sie egzemplarzy horrendalna.
wyolbrzymiasz problem,tak jak z calowymi srubami.
szukajcie az znajdziecie
poza tym co to znaczy cena horrendalna?
horrendalna wg. mnie to np. 200 000 w stosunku do posiadananych 5000

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » czw wrz 14, 2006 11:10 am

LR_Olek pisze:wyolbrzymiasz problem
a co tu jest do wyolbrzymiania? :o potrzebuje auto, ktore na rynku wtornym nie wystepuje. to jest fakt, ktory po prostu mozna stwierdzic. nie mozna go ani pomniejszyc, ani wyolbrzymic.
LR_Olek pisze:tak jak z calowymi srubami
z calowych srub nie robilem decydujacego kryterium wyboru auta, wiec nie uwazam, zebym cos wyolbrzymial. to byl po prostu jeden argument za lub przeciw LR
LR_Olek pisze:szukajcie az znajdziecie
szukam od dwoch lat. nie zamierzam kupic tego auta za kolejne 5, tylko teraz.
LR_Olek pisze:poza tym co to znaczy cena horrendalna?
np 20 000 euro, bo tyle nieraz wolaja za egzemplarze, ktore sie na ebayu pojawiaja. fakt, maja one bude kempingowa, wyposazenie wyprawowe itd, ktore ma spora wartosc, ale dla mnie jest zupelnie bezuzyteczne, wiec nie stanowi o wartosci auta i z mojego punktu widzenia nie usprawiedliwia wysokiej ceny.

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » czw wrz 14, 2006 11:23 am

Poszukaj Santany - to taki LR z metrowymi śrubami i mostami od patrola :wink:
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw wrz 14, 2006 11:35 am

i tani jest, o lakier sie nie musisz bać(maluj go tylko co roku warstwa na warstwe), są wersje z plandeką, lub bez(tzn plandeka była, ale już jej nie ma) :)21
przyczepę pociągnie, choć nie pamietam z czego ma silnik :-?
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » czw wrz 14, 2006 11:57 am

Ropniak - w poźniejszych wersjach chyba nawet Nissanowski 2.8 i 3.3
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw wrz 14, 2006 11:58 am

no, santana...
tani jest :noofka 25.000 euro
ni ma mostów od patrola
ma silnik od iveco 2.8TD
a palete lakierów ma bogatrzą nić defektor....
http://www.santana-deutschland.de/
ja tam bym sie z santany nie nasmiewał
8)

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw wrz 14, 2006 12:01 pm

miałem na myśli egzemplarze z lat 70tych :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » czw wrz 14, 2006 12:31 pm

W hiszpanii widziałem hybrydę, ale moz to była domowa przeróbka...
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » czw wrz 14, 2006 5:16 pm

timo pisze:to nie jest porownywanie aut typu daily czy lt do defendera czy pajero. wszystkie te auta spelniaja w mniejszym lub wiekszym stopniu moje potrzeby i kazde z nich ma wady i zalety. najchetniej bym kupil tego vw lt, ale po pierwsze cena jest zaporowa, a po drugie po prostu ich nie ma. po drugie moje rozumowanie jest takie, ze z jednej strony lt ma te zalete, ze najlepiej pasuje do moich potrzeb, ale z drugiej strony pajero lub disco maja taka zalete, ze sa na tyle "cywilne", ze z powodzeniem moga zastapic osobowe auto w razie potrzeby. mowiac najprosciej kazde z nich w punktacji lacznej wypada podobnie - to, co traci w jednym miejscu, zyskuje w innym. zadnym z tych aut nie JEZDZILEM (w wiekszej ilosci), natomiast kilkoma JECHALEM.

sruby metryczne czy calowe maja znaczenie ze wzgledow seriwisowych. jak mi sie ukreci sruba metryczna, to albo ją bede mial, albo kupie w pierwszym lepszym sklepie. natomiast jak sie ukraci calowa, to bede stal i plakal. przyklad nie wyczerpuje tematu, ale mysle, ze obrazuje, o co mi chodzi.
Jak mogę Ci doradzić to daj sobie spokój z Disco , narazisz się tylko na nie potrzebne koszta , jest to auto BARDZO awaryjne :)3 piszesz że auto będzie ci służyć jako ciągnik , rozważ zakup Pajero 2.8 td , jak kupisz zadbane auto z Niemiec to długo będzie ci służyć bezawaryjnie .
Pozdrawiam
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw wrz 14, 2006 5:53 pm

:)20
panu już podziękujemy...
#noichuj

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » czw wrz 14, 2006 5:57 pm

czesław&jarząbek pisze::)20
panu już podziękujemy...
jak zadko zgadzam sie z przedmówcą....
:lol: :wink:

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » czw wrz 14, 2006 6:03 pm

czesław&jarząbek pisze::)20
panu już podziękujemy...
Wiem wiem , uraziłem dumę ale taka jest smutna prawda i musicie nauczyć się z tym żyć , mam LR i zapewniam Was że wiem o czym piszę .
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw wrz 14, 2006 6:08 pm

igor909 pisze:
czesław&jarząbek pisze::)20
panu już podziękujemy...
Wiem wiem , uraziłem dumę ale taka jest smutna prawda i musicie nauczyć się z tym żyć , mam LR i zapewniam Was że wiem o czym piszę .
to jak jest taki zly,to go sprzedaj jak nie umiesz z tym zyc
my umiemy :D

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » czw wrz 14, 2006 6:15 pm

to jak jest taki zly,to go sprzedaj jak nie umiesz z tym zyc
my umiemy :D[/quote]
Jest to mój 3 Defender i bardzo go lubię :)2
Czodzi mi tylko o to że jest bardzo awaryjny i dlatego trzeba nauczyć się z tym żyć , mój jest jeszcze na gwarancji i ciągle stoi w serwisie , zresztą z tymi poprzednimi też tak było.
Chyba szanowne grono mi nie powie że LR są bezawaryjne ??
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » czw wrz 14, 2006 6:26 pm

Dodaję że jest trochę zliftowany ale boję się jeździć nim w teren bo ciągle wracam na lince , ostatnia naprawa to wycięte zęby w półosi i zardzewiała lewa główka piasty przedniego mostu , czasem siada pompa sprzęgła , czasami siada elektryka , blokuje mi się skrzynia , wszystko cieknie, brak blokad mostów , dobrze że jest wyciągarka . Ale po za tym SUPER :)2
A ja nadal jestem szczęśliwym i wiernym posiadaczem tylko już trochę nimi k...wa zmęczony :evil:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości