jak dobrze pamiętam te dwie długie śruby do łączące mocowanie sworznia centralnego z sierzantem fi nie metryczne mają coś koło 14,3 mmLR_Olek pisze:eee,jeszcze nie trafilem na calowe srubki w disco...darkman pisze:mieszane,timo pisze:kolejne wazne pytanie: disco jest calowe czy metryczne? mam na mysli wszelkiego rodzaju gwinty, zarowno silnika jak i reszty auta, a takze rozmiary roznych tulejek itp barachla
Zacieka kup
gdzie sa?
dane techniczne disco + pare pytan
Moderator: Jerry
to jeszcze ytak daleko nie zaszedlem...JarekK pisze:jak dobrze pamiętam te dwie długie śruby do łączące mocowanie sworznia centralnego z sierzantem fi nie metryczne mają coś koło 14,3 mmLR_Olek pisze:eee,jeszcze nie trafilem na calowe srubki w disco...darkman pisze: mieszane,
Zacieka kup
gdzie sa?

timo pisze:to nie jest porownywanie aut typu daily czy lt do defendera czy pajero. wszystkie te auta spelniaja w mniejszym lub wiekszym stopniu moje potrzeby i kazde z nich ma wady i zalety. najchetniej bym kupil tego vw lt, ale po pierwsze cena jest zaporowa, a po drugie po prostu ich nie ma. po drugie moje rozumowanie jest takie, ze z jednej strony lt ma te zalete, ze najlepiej pasuje do moich potrzeb, ale z drugiej strony pajero lub disco maja taka zalete, ze sa na tyle "cywilne", ze z powodzeniem moga zastapic osobowe auto w razie potrzeby. mowiac najprosciej kazde z nich w punktacji lacznej wypada podobnie - to, co traci w jednym miejscu, zyskuje w innym. zadnym z tych aut nie JEZDZILEM (w wiekszej ilosci), natomiast kilkoma JECHALEM.
sruby metryczne czy calowe maja znaczenie ze wzgledow seriwisowych. jak mi sie ukreci sruba metryczna, to albo ją bede mial, albo kupie w pierwszym lepszym sklepie. natomiast jak sie ukraci calowa, to bede stal i plakal. przyklad nie wyczerpuje tematu, ale mysle, ze obrazuje, o co mi chodzi.
wniosek prosty, jesli podoba ci sie lt,to kup lt wersje osobowa taka z siedzeniami.
teoria o calowych srubach i problemie wielkim jakos mnie nie przekonuje.
poruszam sie tez ostatnio troche mniej Seria i ona jest cala calowa i jakos nie mam problemu urywajacych sie znienacka srub
dokładnie! mi to wyszło dopiero jak chciałem pogrzebaćLR_Olek pisze:timo pisze:to nie jest porownywanie aut typu daily czy lt do defendera czy pajero. wszystkie te auta spelniaja w mniejszym lub wiekszym stopniu moje potrzeby i kazde z nich ma wady i zalety. najchetniej bym kupil tego vw lt, ale po pierwsze cena jest zaporowa, a po drugie po prostu ich nie ma. po drugie moje rozumowanie jest takie, ze z jednej strony lt ma te zalete, ze najlepiej pasuje do moich potrzeb, ale z drugiej strony pajero lub disco maja taka zalete, ze sa na tyle "cywilne", ze z powodzeniem moga zastapic osobowe auto w razie potrzeby. mowiac najprosciej kazde z nich w punktacji lacznej wypada podobnie - to, co traci w jednym miejscu, zyskuje w innym. zadnym z tych aut nie JEZDZILEM (w wiekszej ilosci), natomiast kilkoma JECHALEM.
sruby metryczne czy calowe maja znaczenie ze wzgledow seriwisowych. jak mi sie ukreci sruba metryczna, to albo ją bede mial, albo kupie w pierwszym lepszym sklepie. natomiast jak sie ukraci calowa, to bede stal i plakal. przyklad nie wyczerpuje tematu, ale mysle, ze obrazuje, o co mi chodzi.
wniosek prosty, jesli podoba ci sie lt,to kup lt wersje osobowa taka z siedzeniami.
teoria o calowych srubach i problemie wielkim jakos mnie nie przekonuje.
poruszam sie tez ostatnio troche mniej Seria i ona jest cala calowa i jakos nie mam problemu urywajacych sie znienacka srub

wniosek prosty....JarekK pisze:dokładnie! mi to wyszło dopiero jak chciałem pogrzebaćLR_Olek pisze:timo pisze:to nie jest porownywanie aut typu daily czy lt do defendera czy pajero. wszystkie te auta spelniaja w mniejszym lub wiekszym stopniu moje potrzeby i kazde z nich ma wady i zalety. najchetniej bym kupil tego vw lt, ale po pierwsze cena jest zaporowa, a po drugie po prostu ich nie ma. po drugie moje rozumowanie jest takie, ze z jednej strony lt ma te zalete, ze najlepiej pasuje do moich potrzeb, ale z drugiej strony pajero lub disco maja taka zalete, ze sa na tyle "cywilne", ze z powodzeniem moga zastapic osobowe auto w razie potrzeby. mowiac najprosciej kazde z nich w punktacji lacznej wypada podobnie - to, co traci w jednym miejscu, zyskuje w innym. zadnym z tych aut nie JEZDZILEM (w wiekszej ilosci), natomiast kilkoma JECHALEM.
sruby metryczne czy calowe maja znaczenie ze wzgledow seriwisowych. jak mi sie ukreci sruba metryczna, to albo ją bede mial, albo kupie w pierwszym lepszym sklepie. natomiast jak sie ukraci calowa, to bede stal i plakal. przyklad nie wyczerpuje tematu, ale mysle, ze obrazuje, o co mi chodzi.
wniosek prosty, jesli podoba ci sie lt,to kup lt wersje osobowa taka z siedzeniami.
teoria o calowych srubach i problemie wielkim jakos mnie nie przekonuje.
poruszam sie tez ostatnio troche mniej Seria i ona jest cala calowa i jakos nie mam problemu urywajacych sie znienacka srub
BYLO NIE DOTYKAC


sąsiad, którego pognałem na drugi koniec Poznania do Moliego (po nakrętki) chyba myślał podobnieLR_Olek pisze:wniosek prosty....JarekK pisze:dokładnie! mi to wyszło dopiero jak chciałem pogrzebaćLR_Olek pisze:
wniosek prosty, jesli podoba ci sie lt,to kup lt wersje osobowa taka z siedzeniami.
teoria o calowych srubach i problemie wielkim jakos mnie nie przekonuje.
poruszam sie tez ostatnio troche mniej Seria i ona jest cala calowa i jakos nie mam problemu urywajacych sie znienacka srub
BYLO NIE DOTYKAC![]()

Tak czytam,... i napiszcie mi o co tu chodzi 

Ostatnio zmieniony czw wrz 14, 2006 12:00 pm przez Toroo, łącznie zmieniany 1 raz.
- cichy_SIII_109_SW
-
- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Na większości rajdów jest tzw. trasa turystyczna dla "cywilnych" aut bez przeróbek.timo pisze:na rajdzie to raczej seryjnego auta nie zobacze. mnie interesuje seria, ewentualnie na wiekszych kolach. to auto ma chodzic przede wszystkim jako holownik duzej przyczepy + auto serwisowe (ruchomy warsztat, dostawa czesci i paliwa) w lekkim terenie typu pole i las.cichy_SIII_109_SW pisze:najlepiej sie wprosic do zalogi na jakimś rajdzie i samemu ocenić
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania 
"Stado Baranów"

"Stado Baranów"
wyolbrzymiasz problem,tak jak z calowymi srubami.timo pisze: ze podaz lt w interesujacej mnie wersji jest niemal zerowa, a cena nielicznych pojawiajacych sie egzemplarzy horrendalna.
szukajcie az znajdziecie
poza tym co to znaczy cena horrendalna?
horrendalna wg. mnie to np. 200 000 w stosunku do posiadananych 5000
a co tu jest do wyolbrzymiania?LR_Olek pisze:wyolbrzymiasz problem

z calowych srub nie robilem decydujacego kryterium wyboru auta, wiec nie uwazam, zebym cos wyolbrzymial. to byl po prostu jeden argument za lub przeciw LRLR_Olek pisze:tak jak z calowymi srubami
szukam od dwoch lat. nie zamierzam kupic tego auta za kolejne 5, tylko teraz.LR_Olek pisze:szukajcie az znajdziecie
np 20 000 euro, bo tyle nieraz wolaja za egzemplarze, ktore sie na ebayu pojawiaja. fakt, maja one bude kempingowa, wyposazenie wyprawowe itd, ktore ma spora wartosc, ale dla mnie jest zupelnie bezuzyteczne, wiec nie stanowi o wartosci auta i z mojego punktu widzenia nie usprawiedliwia wysokiej ceny.LR_Olek pisze:poza tym co to znaczy cena horrendalna?
- cichy_SIII_109_SW
-
- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- cichy_SIII_109_SW
-
- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
no, santana...
tani jest :noofka 25.000 euro
ni ma mostów od patrola
ma silnik od iveco 2.8TD
a palete lakierów ma bogatrzą nić defektor....
http://www.santana-deutschland.de/
ja tam bym sie z santany nie nasmiewał

tani jest :noofka 25.000 euro
ni ma mostów od patrola
ma silnik od iveco 2.8TD
a palete lakierów ma bogatrzą nić defektor....
http://www.santana-deutschland.de/
ja tam bym sie z santany nie nasmiewał

- cichy_SIII_109_SW
-
- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Jak mogę Ci doradzić to daj sobie spokój z Disco , narazisz się tylko na nie potrzebne koszta , jest to auto BARDZO awaryjnetimo pisze:to nie jest porownywanie aut typu daily czy lt do defendera czy pajero. wszystkie te auta spelniaja w mniejszym lub wiekszym stopniu moje potrzeby i kazde z nich ma wady i zalety. najchetniej bym kupil tego vw lt, ale po pierwsze cena jest zaporowa, a po drugie po prostu ich nie ma. po drugie moje rozumowanie jest takie, ze z jednej strony lt ma te zalete, ze najlepiej pasuje do moich potrzeb, ale z drugiej strony pajero lub disco maja taka zalete, ze sa na tyle "cywilne", ze z powodzeniem moga zastapic osobowe auto w razie potrzeby. mowiac najprosciej kazde z nich w punktacji lacznej wypada podobnie - to, co traci w jednym miejscu, zyskuje w innym. zadnym z tych aut nie JEZDZILEM (w wiekszej ilosci), natomiast kilkoma JECHALEM.
sruby metryczne czy calowe maja znaczenie ze wzgledow seriwisowych. jak mi sie ukreci sruba metryczna, to albo ją bede mial, albo kupie w pierwszym lepszym sklepie. natomiast jak sie ukraci calowa, to bede stal i plakal. przyklad nie wyczerpuje tematu, ale mysle, ze obrazuje, o co mi chodzi.

Pozdrawiam
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
to jak jest taki zly,to go sprzedaj jak nie umiesz z tym zyc
my umiemy
[/quote]
Jest to mój 3 Defender i bardzo go lubię
Czodzi mi tylko o to że jest bardzo awaryjny i dlatego trzeba nauczyć się z tym żyć , mój jest jeszcze na gwarancji i ciągle stoi w serwisie , zresztą z tymi poprzednimi też tak było.
Chyba szanowne grono mi nie powie że LR są bezawaryjne
my umiemy

Jest to mój 3 Defender i bardzo go lubię

Czodzi mi tylko o to że jest bardzo awaryjny i dlatego trzeba nauczyć się z tym żyć , mój jest jeszcze na gwarancji i ciągle stoi w serwisie , zresztą z tymi poprzednimi też tak było.
Chyba szanowne grono mi nie powie że LR są bezawaryjne

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Dodaję że jest trochę zliftowany ale boję się jeździć nim w teren bo ciągle wracam na lince , ostatnia naprawa to wycięte zęby w półosi i zardzewiała lewa główka piasty przedniego mostu , czasem siada pompa sprzęgła , czasami siada elektryka , blokuje mi się skrzynia , wszystko cieknie, brak blokad mostów , dobrze że jest wyciągarka . Ale po za tym SUPER 
A ja nadal jestem szczęśliwym i wiernym posiadaczem tylko już trochę nimi k...wa zmęczony

A ja nadal jestem szczęśliwym i wiernym posiadaczem tylko już trochę nimi k...wa zmęczony

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości