Range Rover

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt gru 22, 2006 9:03 pm

Pepek pisze:
Tapeworm pisze:
Pepek pisze:Ja osobiście jestem fanem 200tki w każdej postaci.
A masz cos takiego pod maską ?? :wink:
Witam na razie dobijam 2.5 wolnossący ale trochę pojeżdziłem różnymi landkami i ten typ silnika Mi odpowiada.
Jeśli chodzi o jazdę, to się zgadzam...ale jako że tylko nim jeździłeś, a nie grzebałeś w nim to ujmę to tak "inglisz dżołk"...jest upierdliwy w pracach warsztatowych :roll: ale niezamienił bym go na nic innego :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pt gru 22, 2006 9:46 pm

Jasne, 2.8TD z patrola jest super, mosty rr rowniez zajebiste... Jakie jeszcze masz pomysly?

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » pt gru 22, 2006 9:58 pm

No patrol ma super szustke w rzedzie a RR ma niepowtarzalne nadwozie tak ze taka kombinacja w RR wedlug mnie byla by idealna. Ale jak to zrobic?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Re: RR

Post autor: Tapeworm » pt gru 22, 2006 10:37 pm

rafalwicher pisze:2.8TD z patrola w RR no to jest cos czego mi trzeba. Moze znasz namiary na goscia tak zeby wiedzial jak to zrobic? Ja widzialem RR z silnikiem, skrzynka, mostami od patrola ale to nie bylo to co mosty RR. Nichce powiedziec ze Patrol ma kiepskie mosty ale troche to sie nie trzymalo kupy:)
:o 2.8T z patrola nie ma wogóle dołu...w terenie non stop na turbinie :)3
Po tym co gadałem z właścicielami to jego żywotność jest "problematyczna" :wink:
A mosty RRa ?? sory ale co ty widzisz w nich cudownego?... podaj jeden celny argumet, tylko jeden... :roll:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt gru 22, 2006 10:57 pm

mosty... chyba tylko wykrzyż
a silnik z patrola ? to juz TDS BMW jest lepszy :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: RR

Post autor: krzyś » pt gru 22, 2006 10:57 pm

Tapeworm pisze:
rafalwicher pisze:2.8TD z patrola w RR no to jest cos czego mi trzeba. Moze znasz namiary na goscia tak zeby wiedzial jak to zrobic? Ja widzialem RR z silnikiem, skrzynka, mostami od patrola ale to nie bylo to co mosty RR. Nichce powiedziec ze Patrol ma kiepskie mosty ale troche to sie nie trzymalo kupy:)
:o 2.8T z patrola nie ma wogóle dołu...w terenie non stop na turbinie :)3
Po tym co gadałem z właścicielami to jego żywotność jest "problematyczna" :wink:
A mosty RRa ?? sory ale co ty widzisz w nich cudownego?... podaj jeden celny argumet, tylko jeden... :roll:
bo są od RR-a :)21

..no..

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » pt gru 22, 2006 11:04 pm

no wiec skoro TDS jest lepszy od 6 z nisana to moze sie ktos orietuje jaka jest roznica na skrzyni pomiedzy clasikiem a rr. A widzilem kiedys ze do RR wsadzasja 3.1TD z Isuzu.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » sob gru 23, 2006 1:38 am

mosty,mosty, rr klasik dysko1 w tym grzebalem i posiada to karzdy wie iz slabawe ale dobre do naprawy i kule wymienne sa, czego o japoni nieznajdzie, jak sie dyfry powymienia na 4 satelity lub blokady to robi, jak mialbym wymieniac to raczej toyota mocnijsza od nissana (moje zdanie) aldo jak to robiom za wielkom wodom dana 60 conajmniej. pozdrowionka....
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob gru 23, 2006 11:02 am

Tapeworm pisze:
Pepek pisze:
Tapeworm pisze: A masz cos takiego pod maską ?? :wink:
Witam na razie dobijam 2.5 wolnossący ale trochę pojeżdziłem różnymi landkami i ten typ silnika Mi odpowiada.
Jeśli chodzi o jazdę, to się zgadzam...ale jako że tylko nim jeździłeś, a nie grzebałeś w nim to ujmę to tak "inglisz dżołk"...jest upierdliwy w pracach warsztatowych :roll: ale niezamienił bym go na nic innego :)21
Jestem niestety mechanikiem i też mam okazje pogrzebać. :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob gru 23, 2006 2:34 pm

Pepek pisze:
Tapeworm pisze:
Pepek pisze: Witam na razie dobijam 2.5 wolnossący ale trochę pojeżdziłem różnymi landkami i ten typ silnika Mi odpowiada.
Jeśli chodzi o jazdę, to się zgadzam...ale jako że tylko nim jeździłeś, a nie grzebałeś w nim to ujmę to tak "inglisz dżołk"...jest upierdliwy w pracach warsztatowych :roll: ale niezamienił bym go na nic innego :)21
Jestem niestety mechanikiem i też mam okazje pogrzebać. :D
Dlaczego odrazu niestety? Landki lubią mechaników :)21
A jeśli chcesz poznać rożnicę upierdliwości prac serwisowych to weź stoper i na czas zmień rozrząd w 200 i 300tdi... różnica będzie .... znaczna :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Re: RR

Post autor: darkman » sob gru 23, 2006 6:54 pm

rafalwicher pisze:no wiec skoro TDS jest lepszy od 6 z nisana to moze sie ktos orietuje jaka jest roznica na skrzyni pomiedzy clasikiem a rr. A widzilem kiedys ze do RR wsadzasja 3.1TD z Isuzu.
no pewnie zasadnicza, jak sprecyzujesz pytanie to chętniej będzie się nad nim pochylić :P

skrzynia do wyboru
classic:
-4biegowa połączona ze skrzynia rozdzielczą / lata 60te koncówka 66-68/samoczynna blokada, rozdzielne układy smarowania
-3biegowa skrzynia automatyczna/od 82r
-LT77, 5biegowa / od 83r
-rozdzielcza BW od 88/89r+ blokada wisco centralnego dyfra
-R380 ręczna/od 94r/synchronizacja wstecznego
no i tak do 96r sobie było z grubsza

rr czyli co ? NRR P38A ?

od 94r - 4biegowy automat ZF 4HP24 z reduktorem Borg Warner;
-5ka manualna R380

masz zatem na myśli różnicę pomiędzy, którymi skrzyniami ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » pn gru 25, 2006 2:27 pm

darkman pisze:
rafalwicher pisze:no wiec skoro TDS jest lepszy od 6 z nisana to moze sie ktos orietuje jaka jest roznica na skrzyni pomiedzy clasikiem a rr. A widzilem kiedys ze do RR wsadzasja 3.1TD z Isuzu.
no pewnie zasadnicza, jak sprecyzujesz pytanie to chętniej będzie się nad nim pochylić :P

skrzynia do wyboru
classic:
-4biegowa połączona ze skrzynia rozdzielczą / lata 60te koncówka 66-68/samoczynna blokada, rozdzielne układy smarowania
-3biegowa skrzynia automatyczna/od 82r
-LT77, 5biegowa / od 83r
-rozdzielcza BW od 88/89r+ blokada wisco centralnego dyfra
-R380 ręczna/od 94r/synchronizacja wstecznego
no i tak do 96r sobie było z grubsza

rr czyli co ? NRR P38A ?

od 94r - 4biegowy automat ZF 4HP24 z reduktorem Borg Warner;
-5ka manualna R380

masz zatem na myśli różnicę pomiędzy, którymi skrzyniami ?
Chodzi mi dokladnie o to czy jest mozliwe wlozenie do Range Rover Clasic silnika TDS z nowszego modelu range. Pyam ktora skrzynka z Range Rovera Clasica pasuje do silnika TDS z nowszego modelu?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Post autor: Piotr alias Kongo » czw gru 27, 2007 7:51 pm

Witam wszystkich miłośników samochodów 4x4! I nie tylko :D
uff...
co się stało, to się nie od stanie. A ja i tak się cieszę :P
a co się stało to w skrócie opowiem...kupiłem rr rocznik 89 z silnikiem VM i nawet udało mi się za niego przepłacić!!!!....
...ruszyłem w trasę, udano się przejechać 400km i AWARIA :)3. pojawił się wyciek pod uszczelka głowicy na wysokości 2 głowicy licząc od przedniego zderzaka. średni ubytek 1l płynu na 100km podczas powrotu do domu.
wiem wiem zaraz posypia się komentarz e stylu
...Ten silnik należy czytać DEZEL a jego konstruktor nazywał się DEBEL zatwierdzający jego montaż do Jeepa był jego kuzynem i nazywał się POJEBEL - Szczere współczucie dla posiadaczy dziecka tej Rodziny....
....
da się z vm żyć
nie jest lekko, ale się da...
ITP ITD

po wnikliwym przestudiowaniu postów na forum wiem:)
SZKODA ZE DOPIERO TERAZ GLUPKU :lol:

- regeneracja silnika nie ma sensu (wymiana uszczelki, regeneracja jednej głowicy), wszelkie czynności mające na celu zaoszczędzeniu na naprawie. nie chce rozwiać tego wątku ze względu na duża ilość wcześniejszych postów na ten temat.
- jeśli nowy silnik to 200lub 300tdi od dyskoteki. I tu nasuwają mi się pytania:
który silnik w lepszy w sensie żywotności silnika i kosztów adaptacji?
jak kupić (przydałaby się instrukcja pt. kupuje silnik :D /czym się kierować/kto pomoże kupić silnik by znów nie nazywać siebie FRAJEr POMPKA
czy kupować u nas czy sprowadzać
-trzecie pytanie bardziej dotyczy kwestii prawnych. zakładając ze facet sprzedał mi auto z wada ukryta(wyciek pojawił się po przejechaniu 400km), czy są sposoby na odzyskanie kasy za auto, czy ktoś próbował w podobnej sytuacji odzyskać kasę na drodze sadowej?

Na koniec pozwolę sobie przytoczyć kolejny cytat znaleziony na forum:
Normalny człowiek, zwykły samochód w takim stanie już dawno by utopił w bagnie, ale ja uwielbiam tego syfa, chyba każdy z was rozumie....

zapraszam do dyskusji, albo raczej proszę o porady

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 27, 2007 7:51 pm

To dopiero wsadziłeś kij w mrowisko. Nie dość że VM to jeszcze czy 200,czy 300 :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw gru 27, 2007 7:59 pm

200 tańsza i podejdzie do twojej skrzyni, 300 droższa i wypadałoby zakupic wraz ze skrzynią.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 27, 2007 7:59 pm

Napisz coś więcej o tym rędzyku. Jaka skrzynia ?? I jaką kasę chcesz jeszcze zainwestować , bo może się lepiej zastanowić i przeznaczyć na dawcę co by kasę odzyskać :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Post autor: Piotr alias Kongo » czw gru 27, 2007 8:08 pm

kasy umoczyłem tyle, ze polowy nie odzyskam....napewno ramka tylnej szyby zdrowa i jeszcze pare czesc zdrowych sie znajdzie :D

skrzynia manualna jesli o to pytacie.

czlowiek zdawal sobie sprawe, ze nie kupuje tico ani innej osobowki. ale tez nie nastawial sie na wieksze wydatki w pierwszych miesiacach uzytkowania.

jesli zakup silłnika uratuje RR to moze sie kasa jakas znajdzie. Wierze głeboko.

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » czw gru 27, 2007 8:09 pm

Pepek pisze:To dopiero wsadziłeś kij w mrowisko. Nie dość że VM to jeszcze czy 200,czy 300 :D
Niech kupi 200-tę, bo jak sie przesiądzie do mocniejszego ( 300-ty ) to go pierwszy lepszy fotoradar capnie :D . Jeździć to trzeba umić :)2
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw gru 27, 2007 8:17 pm

daj jakies foty co kupiłeś za wiele?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 27, 2007 8:18 pm

I ty Dudku przeciwko Mnie :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Post autor: Piotr alias Kongo » czw gru 27, 2007 8:19 pm

Niech kupi 200-tę, bo jak sie przesiądzie do mocniejszego ( 300-ty ) to go pierwszy lepszy fotoradar capnie :D . Jeździć to trzeba umić :)2[/quote]

ja bym powiedzial...kupic RR to trzeba umiec :lol:

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 27, 2007 8:30 pm

Powiem tak: kupujesz silnik(loteria) + zestaw chłodnic, jeden wydatek
- drugi, może większy niż pierwszy montaż tego zestawu.
Jak sam tego nie robisz koszta mogą zaboleć
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Piotr alias Kongo
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 27, 2007 1:01 pm
Lokalizacja: Wwa/Tarchomin/Natolin

Post autor: Piotr alias Kongo » czw gru 27, 2007 9:01 pm

Kupuje zestaw (silnik 200setka, chlodnica, dzwony i inne detale) z anglika sprowdzonego na czesci przy wsparciu fachowcow. ile moge na nim zrobic przy optymistycznym wariancie?
czy lepiej sciagnac cale auto czy kupic u nas silnik??
czego moge sie spodziewac po 200setce, co sie sypie i jakie koszta napraw na pierwsze pol roku???
Mam pewne dane co do kosztu zakupu i robocizny (slyszalem, ze trzeba przełozyc chlodnice na nowa strone, zrobic nowe mocowania, przerabiac klime??? - to na pozniej)
czy mozecie okreslic rzad wielkosci wydatkow zwiazanych z cala operacja/dla weryfikacji posiadanych przezemnie info/.

chcialbym uzywac RR do codziennej jazdy w pozniejszym etapie zloty, wyprawy.

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 27, 2007 9:10 pm

Proszę o inny zestaw pytań :D
Przebiegi zależy od jazdy i stanu technicznego
Zakup musisz przemyśleć co Ci się lepiej opłaci
Awarie to koło fortuny, Twój się sypnął po 400km
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw gru 27, 2007 9:12 pm

Napisz coś o samym aucie, jaka cena, jaki stan blacharski/wnętrza itp.
Range Rover V8 Outsourcing IT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość