
skrzyń. A jak wiadomo w każdej skrzyni czy to automat czy manual zawsze znajdują się jakieś tulejki z koloru
Moderator: Jerry
Mijasz sie z prawda, przekladniowy GL-5 w starszych specyfikacjach nie smarowal kolorowych.Tbanderas pisze:do skrzyni lt77 i do r380 tylko i wyłącznie olej rover mtf i nic innego![]()
![]()
. atf nie smaruje metali kolorowych co powoduje szybkie zurzycie synchronizatorów, widaćto doskonale jak sie spuści atf z ze skrzyni manualnej ma piękny metaliczny odcień
cena za litr mtf i atf jest podobna więc nie ma co kombinować bo naprawa skrzyni kosztuje zylion
--------------------------------------------------------------------------------
do skrzyni lt77 i do r380 tylko i wyłącznie olej rover mtf i nic innego . atf nie smaruje metali kolorowych co powoduje szybkie zurzycie synchronizatorów, widaćto doskonale jak sie spuści atf z ze skrzyni manualnej ma piękny metaliczny odcień cena za litr mtf i atf jest podobna więc nie ma co kombinować bo naprawa skrzyni kosztuje zylion
_________________
czy rocznik 83 jest "młodszy", nie wiemjpi pisze: miłośc nie wytrzymała czasu czy też zamiana na nowszy
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości