co robić po głebokim nurkowaniu

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz cze 03, 2007 5:04 pm

Jesteś pewien co do tego atf w skrzyni manualnej ?? Coś mi się niechce wierzyć w to ,że jest olej który nie smaruje kolorów a jest przeznaczony do
skrzyń. A jak wiadomo w każdej skrzyni czy to automat czy manual zawsze znajdują się jakieś tulejki z koloru
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz cze 03, 2007 7:30 pm

Tbanderas pisze:do skrzyni lt77 i do r380 tylko i wyłącznie olej rover mtf i nic innego !! !! !! . atf nie smaruje metali kolorowych co powoduje szybkie zurzycie synchronizatorów, widaćto doskonale jak sie spuści atf z ze skrzyni manualnej ma piękny metaliczny odcień :lol: cena za litr mtf i atf jest podobna więc nie ma co kombinować bo naprawa skrzyni kosztuje zylion
Mijasz sie z prawda, przekladniowy GL-5 w starszych specyfikacjach nie smarowal kolorowych.

Fabryka wyraznie zaleca stosowanie do LT77 oleju ATF a do R380 MTF lub jako zamiennik ATF.

Problem nie w kolorze ale w tym ze skrzynie LT i R maja wlasne pompy oleju i smarowanie gornego walka poprzez kanaliki, wszystkie koszyczki pod zebatkami sa rowniez smarowane z centralnego ukladu zasilanego przez pompe. Dlatego olej musi byc rzadki, stosowalem pelen syntetyk i skrzynia wyraznie lepiej i stabilniej temperaturowo pracuje, jednak nawet syntetyk jest zbyt gesty aby jezdzic na nim zima. Chyba ze poszerzysz kanaliki na synchronizatorach ale to juz zabawa.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » ndz cze 03, 2007 9:21 pm

Tapeworm pisze:A ja sie nieśmiało zapytam czym by tu zalać skrzynie w Serii :roll:
oczywiście zalewałem ją już z 10 razy...tylko tak mnie naszło, że może nie leje co trzeba :)21
mlekiem
i daj psu (kotu)
lub chomikowi
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz cze 03, 2007 9:39 pm

zrozumiałem 8)
Mleko z trocinami :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » ndz cze 03, 2007 11:30 pm

--------------------------------------------------------------------------------

do skrzyni lt77 i do r380 tylko i wyłącznie olej rover mtf i nic innego . atf nie smaruje metali kolorowych co powoduje szybkie zurzycie synchronizatorów, widaćto doskonale jak sie spuści atf z ze skrzyni manualnej ma piękny metaliczny odcień cena za litr mtf i atf jest podobna więc nie ma co kombinować bo naprawa skrzyni kosztuje zylion
_________________
:lol: Jakbys rozebrał kiedykolwiek automatyczną skrzynkę to byś zobaczył metale kolorowe :)1
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn cze 04, 2007 11:00 am

czy do mostów zamiast elf w80/90
może być mobil 80/90
to samo ale które lepsze

dzisiaj wymieniam :cry:

LandRadek
 
 
Posty: 209
Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: LandRadek » pn cze 04, 2007 11:49 am

Aaaaa....Hipol to już nie łaska? 8)

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » pn cze 04, 2007 12:32 pm

Lepszy klijent :D
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » śr cze 13, 2007 6:41 pm

oleje wymienione (w mostach)

zlałem coś o konsystencji normalnego z małymi zagęszczeniami, koloru ciemny brąz z dodatkiem zieleni, bardzo miła i szybka praca

polecam nowym :D :D
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr cze 13, 2007 6:52 pm

jpi pisze: polecam nowym :D :D
powiedział weteran :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » śr cze 13, 2007 7:42 pm

powiedział weteran :)21[/quote]

nowy powiedział nowym co by się nie bali grzebać i nie przejmowali się uszczypliwościami pierników :D :D

Tapeworm - taki ładny lr a Ty chcesz go sprzedać, czyżby miłośc nie wytrzymała czasu czy też zamiana na nowszy

ps

na serio niezły :)2
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr cze 13, 2007 8:21 pm

jpi pisze: miłośc nie wytrzymała czasu czy też zamiana na nowszy
czy rocznik 83 jest "młodszy", nie wiem :)21
sprzedaż jest podyktowana rachunkiem ekonomicznym, oraz tym, że nie potrafię rozdzielić pasji na dwa samochody :roll:
Poza tym lepiej czuje Serie, tylko diesla chce do niej wstawić, bo zapach gnojówki jest dla mnie jak afrodyzjak :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości