Kontrola trakcji

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pt cze 22, 2007 9:48 pm

i zegarek na łapie szofera (i komóra w kieszeni)
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » wt cze 26, 2007 8:21 am

no cuz zgadzam sie z przedmówcami - dla mnie to zaleta, ale co ja wiem o prawdziwych terenoofkach z fuul elektroniką 8)

M&M
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 38
Rejestracja: śr sie 16, 2006 3:37 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: M&M » wt cze 26, 2007 12:10 pm

W nowym Defenderze 2007 tez w opcji razem z ABSem jest TC. W terenie TC "zastępuje" blokady dfrów w mostach, przyhamowując koła, które szybciej sie kręcą. Sygnał TC zbiera z czujników ABSu. W piachu, e którym testowałem tak wyposażonego defendera nawet to zdawało egzamin, choc wrazenie organoleprtyczne były dziwne, jakby miało za raz się coś urwać. :-) Jak długo to będzie działać, to już inna kwestia, ale pewnie da sie wyciąć cała te elektronikę i wstawić normalne blokady. Mozan tez kupić Defendera bez TC, choć nadal wiecej tam będzie elektroniki niż w poczciwym Aro ;-)
Ford Sierra 2.0 prawie jak terenówka, ale prawie...

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Koro » wt cze 26, 2007 2:02 pm

a jak se kupisz aro to blokade masz w standarcie ( tylny dyfer 100%) i TC nie potrzebne 8)

M&M
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 38
Rejestracja: śr sie 16, 2006 3:37 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: M&M » wt cze 26, 2007 2:29 pm

Na razie to mogę sobie szperę w tylny most ścierki wsadzić :-)
Ford Sierra 2.0 prawie jak terenówka, ale prawie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości