jak odpalić td5??

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » śr lis 14, 2007 7:04 pm

a czym moja 110 sie rozni w kwestii traktowalności


no moze poza wiskoza, turbina, tarczowymi hamulcami, wspomaganiem i zawieszeniem
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr lis 14, 2007 7:10 pm

Broncosaurus pisze:a czym moja 110 sie rozni w kwestii traktowalności


no moze poza wiskoza, turbina, tarczowymi hamulcami, wspomaganiem i zawieszeniem
wszystkim co wymieniłeś, poza hamulcami, uwierz mi czasami kurwica mnie bierze i bym ściągnął kit tarczowy do Serii, ale to muczos szelestos :roll:
Jedyne co mnie przyprawia o kurwice to 4 bębny :evil: Piąty na wale jakoś mi nie podpada... działa idealnie :)21
Resztę jeśli się doprowadzi do stanu użyteczności ,to naprawdę wdzięczny samochód się robi :)2 zresztą sam oglądałeś przewagi montru na zmocie :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » śr lis 14, 2007 7:17 pm

ale w kwestii traktowalnosci?

wspomaganie sobie moge odlaczyc

zawieszenie takie znowu jakies słabe nie jest :)

tarcze tez nie

turbina - no moze

a serie II no toc to podstawa legendy jest - wiec jakby nawet 1 pieczatke zdobył to i tak jest to mistrzostwo swiata (a zdobył dużo)
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr lis 14, 2007 7:27 pm

90-110-def są bardziej wymagające jeśli chodzi o kulturę techniczną, ale też i osiągi mają... no ciut lepsze... wykrzyże też :wink: :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » śr lis 14, 2007 7:34 pm

dwa z cfiartką to ten sam blok co 2.5 D a u mnie w J19 to tylko turbinen dodały w solihulu i kute tłoki

w czym on sie od serii rozni

potem dopiero interkuleru i komputery przyszły i juz M'bwana nie naprawic w buszu
OneTen
Discofery 300tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość