G4 vs Camel Trophy
Moderator: Jerry
Zeby nie zakladac nowego watku:
W 1987 w CT jechaly RRC.
Przypuszczam ze z silnikami 200, ale zastanawia mnie, czemu byly tak nisko zawieszone?
Nawet na rownej drodze tylne kolo chowa sie w nadkole.
Zadnego liftu nie dali w taki extrem?
A drugie pytanie techniczne:
Po sciagnieciu z Youtube filmow z CT, mam je w jakims dziwnym formacie, ktorego rozszerzenie nawet nie chce sie wyswietlic.
Otwiera to FLV Player, ale mam pytanie - jak skonwertowac toto w jakis format typu avi czy wmv?
Chce je posklejac i zrobic dluzsze filmy z poszczegolnych edycji CT.
W 1987 w CT jechaly RRC.
Przypuszczam ze z silnikami 200, ale zastanawia mnie, czemu byly tak nisko zawieszone?
Nawet na rownej drodze tylne kolo chowa sie w nadkole.
Zadnego liftu nie dali w taki extrem?
A drugie pytanie techniczne:
Po sciagnieciu z Youtube filmow z CT, mam je w jakims dziwnym formacie, ktorego rozszerzenie nawet nie chce sie wyswietlic.
Otwiera to FLV Player, ale mam pytanie - jak skonwertowac toto w jakis format typu avi czy wmv?
Chce je posklejac i zrobic dluzsze filmy z poszczegolnych edycji CT.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
No to zajebiscie - nigdy bym sie nie domyslilgruszkin pisze:mozna je przekonwertowac konwerterem.

Z tego co pokazuja, to chyba luz RR. Jeepy byly w pierwszej edycji.gruszkin pisze:a w 1987 nie jechaly peepy czasem??gdzies mialem stronke z bardzo dokladna specyfikacja wszystkich aut z CT jak znajde to wkleje
http://www.youtube.com/watch?v=dFHqlNZKh-E
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Ja robie tak, ze wklejam adres strony w ta strone:
http://keepvid.com/
i pojawia sie download, ale zapisac mozna tylko w flv.
http://keepvid.com/
i pojawia sie download, ale zapisac mozna tylko w flv.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
istnieje domniemanie że tdi były intensywnie testowane przed ujawnieniemjogibabuu pisze:wlasnie sie wyzej wypowiedziales, wprawdzie nic sensownego nie wniosles, ale jednak cos tam chlapnalesczesław&jarząbek pisze:nie wiem, nie wypowiadam sie
natomiast nic mi sie nigdy nie obiło o uszy w temacie v8 camel
#noichuj
w zależności od edycji i sprzętu z jakiego korzystano - Kalimantan nawet do 360kg....Marcin-Kraków pisze:A ja mam pytanie do zapalencow CT.
Ile wazyly te auta ? I jak sadzcie ile mialy kg na samym bagazniku ?
Pytam czysto z ciekawosci, bo napewno lekkie nie byly.
pamiętaj natomiast że ori camelka ma bagażnik montowany do klatki wew, nie do dachu....
zresztą 360kg nie jest jakimś ekstremum... jesi jedzie się autem gdzieś dalej...
pezet pisze:Zeby nie zakladac nowego watku:
W 1987 w CT jechaly RRC.
Przypuszczam ze z silnikami 200, ale zastanawia mnie, czemu byly tak nisko zawieszone?
Nawet na rownej drodze tylne kolo chowa sie w nadkole.
Zadnego liftu nie dali w taki extrem?
A drugie pytanie techniczne:
Po sciagnieciu z Youtube filmow z CT, mam je w jakims dziwnym formacie, ktorego rozszerzenie nawet nie chce sie wyswietlic.
Otwiera to FLV Player, ale mam pytanie - jak skonwertowac toto w jakis format typu avi czy wmv?
Chce je posklejac i zrobic dluzsze filmy z poszczegolnych edycji CT.
nie - miały v8.
filmów troszkę mam, jakby ktos cos....
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Bardziej chodzilo mi nie o montaz a wlasnie o kg, ktore sa umieszczone dosc wysoko i bardzo zmieniaja zachowanie auta.świerszcz pisze: w zależności od edycji i sprzętu z jakiego korzystano - Kalimantan nawet do 360kg....
pamiętaj natomiast że ori camelka ma bagażnik montowany do klatki wew, nie do dachu....
A Cala waga pojazdu ? Jak sadzicie ? Miecilo sie to w 3,5 t ?
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
pewnie nie.Marcin-Kraków pisze:Bardziej chodzilo mi nie o montaz a wlasnie o kg, ktore sa umieszczone dosc wysoko i bardzo zmieniaja zachowanie auta.świerszcz pisze: w zależności od edycji i sprzętu z jakiego korzystano - Kalimantan nawet do 360kg....
pamiętaj natomiast że ori camelka ma bagażnik montowany do klatki wew, nie do dachu....
A Cala waga pojazdu ? Jak sadzicie ? Miecilo sie to w 3,5 t ?
W zeszłym roku spotkałem się z ludźmi z Camel Trophy.
Dzieliłem z nimi domek.
Dzięki Świerszczu za to
Z Arnoldem piłem do rana, gdzie nasza szklanka odrywała lakier z autka.
Zadawałem Im milion pytań.
Oni naprawdę nie wiedzieli czy mieli blokady, jakie wyciągary itp itd.
Byli zafascynowani przygodą.
I chyba o to w tym wszystikm chodzi
Dzieliłem z nimi domek.

Dzięki Świerszczu za to







Z Arnoldem piłem do rana, gdzie nasza szklanka odrywała lakier z autka.
Zadawałem Im milion pytań.
Oni naprawdę nie wiedzieli czy mieli blokady, jakie wyciągary itp itd.
Byli zafascynowani przygodą.

I chyba o to w tym wszystikm chodzi

Toroo pisze:W zeszłym roku spotkałem się z ludźmi z Camel Trophy.
Dzieliłem z nimi domek.![]()
Dzięki Świerszczu za to![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Z Arnoldem piłem do rana, gdzie nasza szklanka odrywała lakier z autka.
Zadawałem Im milion pytań.
Oni naprawdę nie wiedzieli czy mieli blokady, jakie wyciągary itp itd.
Byli zafascynowani przygodą.![]()
I chyba o to w tym wszystikm chodzi
bo to stare zgredy były



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość