Terenówka (SUV) do 30 000 zł

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

kordian
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: sob mar 29, 2008 2:22 pm

Post autor: kordian » pn mar 31, 2008 2:18 pm

ale czego konkretnie nie rozumiesz?

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » pn mar 31, 2008 2:58 pm

kordian pisze:ale czego konkretnie nie rozumiesz?
Tak.
Kordian, mimo, że mentorstwo niektórych wypowiedzi może Ci się wydawać trudne do zaakceptowania, to jest w nich dużo prawdy i informacji, których szukasz.
C&J napisał
czesław&jarząbek pisze:na srylandera do 30k to mało kogo stać...
bo, jak można wyczytać, auto jest
bardziej awaryjne od innych, ceny zgodne z pułką z której pochodzi auto
z serwisem problem, mało jest warsztatów ktore to naprawiają
czesław&jarząbek pisze:aczkolwiek jezdzi się przyjemnie.
Pytasz o zupełnie różne auta.
Freelander to niewielka osobówka, zawieszona wyżej nad ziemią.
A Jeep z mocnym silnikiem, to szybki pojazd, który jest SUV w oryginalnym znaczeniu tego słowa, znaczy się jeździ szybko na asfalcie i w miarę dobrze w terenie. Mówię tu o samochodach bez mutacji popromiennych, bo to nie o to chodzi.

Jeśli chcesz żeby samochód mało palił to zostań przy Mondeo.

Jest też Disco z V8, ale nie ma się co oszukiwać, nie jeździ tak jak Jeep ;)

Benzynowy duży silnik po prostu chleje i tyle. Dla upartych można go zagazować, jeśli jeździsz po mieście to myślę, że może wystarczyć.

Co do Disco, fajne auto, ale z Dieslem jeździ wolno, powtarzam wolno. Autostradą jedzie 136 i jak jest górka to zwalnia.

Co do przekładki, niech odpowiedzią będzie cytat ze strony Landserwisu (lr.pl)
Informujemy Szanownych Klientów naszego serwisu, że samochody wyprodukowane po 1995 roku z przełożoną kierownicą ze strony angielskiej na europejską NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE DO NAPRAWY I DIAGNOSTYKI W SERWISIE.

Nie wykonujemy również tego typu przeróbek.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 31, 2008 3:23 pm

standerus pisze:eeee ale o co chodzi?? :o
tez nie wiem

kordian
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: sob mar 29, 2008 2:22 pm

Post autor: kordian » pn mar 31, 2008 10:45 pm

Dzięki. Takiej właśnie odpowiedzi oczekiwałem, konkretnej i na temat. Jak na faceta przystało :)

Nie wiem, czy nie przeinaczyłeś trochę, bo dokładny cytat brzmiał:
kupuj freelandera, ładne auto, nie bardziej awaryjne od innych, ceny zgodne z pułką z której pochodzi auto, z serwisem problemu nie ma, pełno jest warsztatów ktore to naprawiają.
Być może chodziło o sarkazm, ironię, jak mi tłumaczono, ale jak wół jest napisane, że jest NIE bardziej awaryjne od innych, z serwisem NIE MA problemu itd.

Rozumiem teraz, że bez sensu było porównywanie Freelandera i Grand Cherokee. Natomiast tak, jak napisałem wcześniej, SZUKAM samochodu, który będzie jeździł zarówno po asfalcie (większość) jak i przez pole (nieco mniej), natomiast nie chcę przeprawiać się przez dżunglę ani przez rzekę wlewającą się do kabiny. Mając takie kryteria można porównać oba te samochody, który lepiej będzie się dla mnie sprawdzał.

Rozumiem, że powinienem bardziej szukać SUVa typu Grand Vitara, XC90 czy Freelander, bo one są bardziej szosowe z lekką nutą all(off) road'u.

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » pn mar 31, 2008 10:52 pm

kordian jak babcie drabcie coraz to nowe samochody wybierasz xc90 to już czad
jesli szukasz porady napisz dokładniej jak bedziesz uzytkowac samochód , ze więcej po czarnym a mniej po szarym to za mało
cyt:"cinzko będzie, kruca bomba cinzko bedzie"
:)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pn mar 31, 2008 10:53 pm

kordian pisze: Rozumiem, że powinienem bardziej szukać SUVa typu Grand Vitara, XC90 czy Freelander, bo one są bardziej szosowe z lekką nutą all(off) road'u.
O tym czy coś jest do off-roadu decydują umiejętności i determinacja łącznika :)21
Swojego czasu przeprowadziłem skromne badania i wyszło na to, że kierowcy polonezów zajeżdżają na wybranym błotnym odcinku dalej niż większość lekkich SUVów :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
konrad.w1
Posty: 468
Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: Jedlina Zdrój

Post autor: konrad.w1 » pn mar 31, 2008 10:55 pm

nie chcę przeprawiać się przez dżunglę ani przez rzekę wlewającą się do kabiny.


Rok temu tyż tak mówiłem...
Pewnie wielu tutaj tak się oszukiwało 8)
Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » pn mar 31, 2008 11:01 pm

żeby w disco było mokro nie trzeba przez rzekę ;)
:)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » wt kwie 01, 2008 5:18 am

jakos ostatnio na takie dywagację mam jednoą odpowiedź - forester, lub outback
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » wt kwie 01, 2008 9:09 am

kordian pisze:Nie wiem, czy nie przeinaczyłeś trochę, bo dokładny cytat brzmiał:
kupuj freelandera, ładne auto, nie bardziej awaryjne od innych, ceny zgodne z pułką z której pochodzi auto, z serwisem problemu nie ma, pełno jest warsztatów ktore to naprawiają.
Oczywiście, że przeinaczyłem ;)

Akurat Freelander nie ma opinii bezawaryjnego, dodatkowo wymaga warsztatu znającego się na LR i chcącego mieć z nim do czynienia.

Większość samochodów zawieszonych wyżej, z napędem na 4 koła, przejedzie przez pole.

Niektóre nie przejadą, bo kierowcę powstrzyma cena jaką zapłacił za swoje marzenie.

W niektórych nawet nic się nie urwie ;)

Jest multum samochodów, które spełnią Twoje kryteria.

Jeśli szukasz samochodu na codzień, z opcją w teren to bierz co Ci się podoba i gotowe. Zajrzyj tylko pod samochód i oceń czy z podwozia nie wiszą jakieś elementy, które na polu od razu odpadną, czy zderzaki i jakieś różne osłony nie zostaną zdjęte przy zawracaniu na polu i tyle.

Np. w ten sposób można wykluczyć Murano, rzut oka pod spód i widzisz, że przejazd przez pole to dla niego wyzwanie.

kordian
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: sob mar 29, 2008 2:22 pm

Post autor: kordian » wt kwie 01, 2008 6:40 pm

Hmmm, wynika z tego, co interesuje się dobrym SUVem :)

Fajne jest XC70, albo all-road audi, ale są trochę za niskie no i za drogie. Subaru jest również drogie i pewnie części ma kosztowne.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt kwie 01, 2008 6:57 pm

kordian pisze:Hmmm, wynika z tego, co interesuje się dobrym SUVem :)

Fajne jest XC70, albo all-road audi, ale są trochę za niskie no i za drogie. Subaru jest również drogie i pewnie części ma kosztowne.
w sumie nadal nie wiesz co chcesz
kordian pisze: Niestety nie zarobiłem jeszcze pierwszego miliona ani nie wskoczyłem na stanowisko prezesa, stąd mam dosyć ograniczone fundusze.
wiec kup gazika :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość