Range Rover Classic 6.5 turbo diesel

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » sob kwie 12, 2008 10:10 am

Wąż pisze:
robert_smoldzino pisze:@bronco za kilka(nascie) lat wszyscy bedziemy jakies inne silniki wstawiac (jesli tylko ramy nam nie zgnija), bo nie bedzie wyjscia
ja mam silnik z serii II i robi :wink:
Warto poświęcić, trochę kasy i czasu... bo większość LRowych silników to naprawdę niezłe konstrukcje... po drobnym tuningu będą jeszcze lepsze :)23
nie zrozumiales przeslania ;]
za jakis czas nie bedziesz mial wyjscia i bedziesz musial do swojej serii wstawic jakis elektryczny, atomowy albo wodorowy silnik, korzystajac z gotowych kitów [np. 2,25petrol - 150kW nuklear swap kit for LR Series III 350.96 GBP (VAT not included)]. Ropa pojdzie z dymem, ludzie sie wk.rwia, ze cala planeta rzepakiem zasiana i umilknie klekot silnikow.

zaprawde, powiadam wam...
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » sob kwie 12, 2008 10:49 am

Wierze w bajki o biorafineriach :)21
optymistą jestem :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob kwie 12, 2008 12:08 pm

Rochu, nie myślałeś o żaglu, co by Wonrzuwi polecić ? :wink:
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » sob kwie 12, 2008 12:30 pm

predzej wajchę z drezyny ;]
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
Szymon Chlebowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Borzęcin koło Gdańska lub Warszawa - Marszałkowska

Post autor: Szymon Chlebowski » sob kwie 12, 2008 3:48 pm

A nie wiecie może, czy ten silnik jest z wtryskiem bezpośrednim czy ze wstępnymi komorami?
Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko zbyt słabe chęci

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Post autor: majch » ndz kwie 13, 2008 8:21 pm

Jakie zalety bedzie mial taki swap w porownaniu do swapu na 300tdi albo 200tdi ?
Wady ma dosc oczywiste... Masa i morderczy, dla ukladu przeniesienia napedu, moment obrotowy. Silniki w LR sa naprawde dobre, jest moc i moment w wiejtach i jest taniosc w dieslach, nie ma potrzeby wywazania otwartych drzwi.
No, takie tam moje 0,03 pln ;)
Druga sprawa... Hummer mial mosty? Wydaje mi sie, ze IS ale pewnosci nie mam bo generalnie nie przepadam za tym wynalazkiem, pytam z ciekawosci.

Pozdrawiam wszystkich,
majch.
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz kwie 13, 2008 11:03 pm

majch pisze: Wady ma dosc oczywiste... Masa i morderczy, dla ukladu przeniesienia napedu, moment obrotowy.
w 101 wytrzyma wszystko, tylko szkoda 101nki kasztanić hummerowskim motorem :)3
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz kwie 13, 2008 11:07 pm

Nie wiem co to znaczy IS ale piszą że ma reduktor (to w końcu norma :-) ale on też ma indywidualne reduktory kuł…. Co to znaczy? Do tego hamulce tarczowe na kołach i wale napędowym.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Post autor: majch » ndz kwie 13, 2008 11:09 pm

IS - Independent Suspension
IFS - Front
IRS - Rear

czyli niezalezne zawiesznie


Jesli chodzi o reduktory kol to pewnie zwolnice poprostu.
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz kwie 13, 2008 11:35 pm

Czyli miał mosty z blokadami i niezależne zawieszenie. Już lepiej kupić H1 niż próbować z dwóch dobrych samochodów zrobić jeden który będzie łączył wady obu.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Post autor: majch » pn kwie 14, 2008 9:53 am

Albo mosty albo niezalezne zawieszenie.
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 14, 2008 11:16 am

H1 ma niezależny zawias - są nawet na forum linki do filmików z nimi
i o ile się nie mylę ma torseny
LR Rendzi stajla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości