Spaliło sie...

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Re: Spaliło sie...

Post autor: Gierek » śr sty 07, 2009 9:04 am

grzegorzh pisze:
Gierek pisze:Dobra... ile za papiery ?? :)21
A co? Chcesz zarejestrować Młottka na Disco II? To by był niezły czelendż ;)
No skoro Młottek I ma w papirach LandRołwer rocznik 1996 , czyli jedynka , to Młottek II co ma mieć :)21
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Spaliło sie...

Post autor: LR_Olek » śr sty 07, 2009 2:09 pm

Gierek pisze:
grzegorzh pisze:
Gierek pisze:Dobra... ile za papiery ?? :)21
A co? Chcesz zarejestrować Młottka na Disco II? To by był niezły czelendż ;)
No skoro Młottek I ma w papirach LandRołwer rocznik 1996 , czyli jedynka , to Młottek II co ma mieć :)21

ARO :)21

Awatar użytkownika
Ryszard Giedrojć
 
 
Posty: 986
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
Lokalizacja: Kozielec

Re: Spaliło sie...

Post autor: Ryszard Giedrojć » śr sty 07, 2009 5:21 pm

Może to dobry moment i miejsce, by spytać o główny wyłącznik prądu. Miałem to we wszystkich złomach i dopiero wymiękłem przy jeepie i defie, bo oba auta mają komputery. Jak już miałem te pstryczki, to z nich korzystałem. Komputer ponoć wyłączeń nie znosi. Może jednak warto coś takiego założyć, by odciąć prąd w stanie wyższej konieczności ?
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Spaliło sie...

Post autor: czesław&jarząbek » śr sty 07, 2009 6:42 pm

w td5 możesz śmiało zakładać.
jedynie pamięć radia się będzie gubić i alarm nie będzie działał.
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Spaliło sie...

Post autor: LR_Olek » śr sty 07, 2009 8:58 pm

czesław&jarząbek pisze:w td5 możesz śmiało zakładać.
jedynie pamięć radia się będzie gubić i alarm nie będzie działał.

tylko wtedy zradza sie dylemat...

gdzie go zalozyc...

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Spaliło sie...

Post autor: LR_Olek » śr sty 07, 2009 9:00 pm

czesław&jarząbek pisze:w td5 możesz śmiało zakładać.
jedynie pamięć radia się będzie gubić i alarm nie będzie działał.

tylko wtedy zradza sie dylemat...

gdzie go zalozyc...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Spaliło sie...

Post autor: czesław&jarząbek » śr sty 07, 2009 9:03 pm

w defekterze nie ma takiego dylematu.
obok ręcznego pod siedzeniem.
tuż przy aku.
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Spaliło sie...

Post autor: LR_Olek » śr sty 07, 2009 9:13 pm

czesław&jarząbek pisze:w defekterze nie ma takiego dylematu.
obok ręcznego pod siedzeniem.
tuż przy aku.

tyle to wiem,
w Serii tez nei bylo problemu,
ale w disco juz sie ten problem zradza...

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Spaliło sie...

Post autor: grzegorzh » czw sty 08, 2009 1:26 am

LR_Olek pisze:ale w disco juz sie ten problem zradza...
I jeszcze żeby był łatwo dostępny dla pilota i kierowcy i gasił silnik.
NX650 ;)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Spaliło sie...

Post autor: LR_Olek » czw sty 08, 2009 9:26 am

grzegorzh pisze:
LR_Olek pisze:ale w disco juz sie ten problem zradza...
I jeszcze żeby był łatwo dostępny dla pilota i kierowcy i gasił silnik.

albo dla kierowcy bez opcji gaszenia silnika,bo se szofer moze zgasic kluczykiem ...

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Spaliło sie...

Post autor: grzegorzh » czw sty 08, 2009 2:09 pm

LR_Olek pisze:
grzegorzh pisze:
LR_Olek pisze:ale w disco juz sie ten problem zradza...
I jeszcze żeby był łatwo dostępny dla pilota i kierowcy i gasił silnik.
albo dla kierowcy bez opcji gaszenia silnika,bo se szofer moze zgasic kluczykiem ...
Gaszenie musi być, coby BT przechodziło. Jak już dłubać to raz.
NX650 ;)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Spaliło sie...

Post autor: LR_Olek » czw sty 08, 2009 3:24 pm

grzegorzh pisze:Gaszenie musi być, coby BT przechodziło. Jak już dłubać to raz.

bt gdzie? :o

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Spaliło sie...

Post autor: grzegorzh » czw sty 08, 2009 4:18 pm

LR_Olek pisze:
grzegorzh pisze:Gaszenie musi być, coby BT przechodziło. Jak już dłubać to raz.
bt gdzie? :o
Na ten przykład na Ładodze.
"3. Główny wyłącznik prądu
Samochód musi być wyposażony w główny wyłącznik prądu. Wyłącznik musi być zamontowany na przewodzie
“+”, jeżeli samochód wyposażony jest w system “-” na masę, lub na przewodzie “-”, jeżeli system
jest z “+” na masę. Wyłącznik musi odcinać wszystkie systemy samochodu (akumulator, alternator lub
prądnicę, oświetlenie, alarm, zapłon, rozrusznik itd). Wyłącznik nie może generować iskry. Wyłącznik
musi być umieszczony w miejscu dostępnym dla każdego członka załogi. Wyłączenie prądu musi powodować
wyłączenie silnika, niezależnie od jego typu (zapłon samoczynny lub iskrowy – diesel lub benzyna)."
NX650 ;)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Spaliło sie...

Post autor: LR_Olek » czw sty 08, 2009 6:53 pm

oh jej... :)21

chodzi mi o domowa specyfikacje,a nie do konkretnego rajdu :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość