No skoro Młottek I ma w papirach LandRołwer rocznik 1996 , czyli jedynka , to Młottek II co ma miećgrzegorzh pisze:A co? Chcesz zarejestrować Młottka na Disco II? To by był niezły czelendżGierek pisze:Dobra... ile za papiery![]()

Moderator: Jerry
No skoro Młottek I ma w papirach LandRołwer rocznik 1996 , czyli jedynka , to Młottek II co ma miećgrzegorzh pisze:A co? Chcesz zarejestrować Młottka na Disco II? To by był niezły czelendżGierek pisze:Dobra... ile za papiery![]()
Gierek pisze:No skoro Młottek I ma w papirach LandRołwer rocznik 1996 , czyli jedynka , to Młottek II co ma miećgrzegorzh pisze:A co? Chcesz zarejestrować Młottka na Disco II? To by był niezły czelendżGierek pisze:Dobra... ile za papiery![]()
czesław&jarząbek pisze:w td5 możesz śmiało zakładać.
jedynie pamięć radia się będzie gubić i alarm nie będzie działał.
czesław&jarząbek pisze:w td5 możesz śmiało zakładać.
jedynie pamięć radia się będzie gubić i alarm nie będzie działał.
czesław&jarząbek pisze:w defekterze nie ma takiego dylematu.
obok ręcznego pod siedzeniem.
tuż przy aku.
I jeszcze żeby był łatwo dostępny dla pilota i kierowcy i gasił silnik.LR_Olek pisze:ale w disco juz sie ten problem zradza...
grzegorzh pisze:I jeszcze żeby był łatwo dostępny dla pilota i kierowcy i gasił silnik.LR_Olek pisze:ale w disco juz sie ten problem zradza...
Gaszenie musi być, coby BT przechodziło. Jak już dłubać to raz.LR_Olek pisze:albo dla kierowcy bez opcji gaszenia silnika,bo se szofer moze zgasic kluczykiem ...grzegorzh pisze:I jeszcze żeby był łatwo dostępny dla pilota i kierowcy i gasił silnik.LR_Olek pisze:ale w disco juz sie ten problem zradza...
grzegorzh pisze:Gaszenie musi być, coby BT przechodziło. Jak już dłubać to raz.
Na ten przykład na Ładodze.LR_Olek pisze:bt gdzie?grzegorzh pisze:Gaszenie musi być, coby BT przechodziło. Jak już dłubać to raz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość