Braki Range Roverów Classiców

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
zawo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 7:13 pm
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: zawo » pn lut 08, 2010 8:55 pm

Powiem Wam że można RRC kochać i nienawidzić. Czasami cieszy a czasami smuci. My mamy naszego i nigdy go nie sprzedamy!!!. Zachwyca i powiem Wam szokuje.
Jest niesamowity w terenie, potrafi wiele więcej niż się wydaje. Mamy 3.5 V8 i dalej motamy. Potrafi nagle zgasnąć i za 3 min odpala :)11 :o :D . Robi nam niezłe psikusy.
Osobiście: poszukaj a znajdziesz.
Oto nasz: Obrazek

Awatar użytkownika
grusiak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: pt mar 13, 2009 7:46 pm
Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: grusiak » wt lut 09, 2010 9:49 am

U mnie pod firma od dwóch miesięcy stoi ten i nie mogę znaleźć właściciela.

Obrazek

Benzynka z LPG i automatem. Chętnie by, go kupił.

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: GAZFAN » wt lut 09, 2010 11:09 am

Stoi gdzieś w sulejówku?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
grusiak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: pt mar 13, 2009 7:46 pm
Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: grusiak » wt lut 09, 2010 1:47 pm

Nie :)
W Warszawie na Bitwy Warszawskiej :) - Ochota.

Ale ale...ostatnio był na alledrogo biały RR do zwięcia pod Pruszkowem. Licytowałem nawet go, ale przegrałem :(

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: ignat36 » wt lut 09, 2010 2:10 pm

Widziałem, go ostatnio. Wymaga trochę roboty. Ma na sobie naklejki z jakiejś imprezy więc nie powinno być trudno dojść czyje to auto.
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
alfik
Posty: 1754
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: alfik » wt lut 09, 2010 2:25 pm

Ja już znalazłem dla siebie, teraz tylko szukam kasy :). No czy nie piękny:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vrklxfdl3hdd

Obrazek
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru

Awatar użytkownika
grusiak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: pt mar 13, 2009 7:46 pm
Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: grusiak » wt lut 09, 2010 7:33 pm

ignat36 pisze:Widziałem, go ostatnio. Wymaga trochę roboty. Ma na sobie naklejki z jakiejś imprezy więc nie powinno być trudno dojść czyje to auto.
Niestety nie takie proste ;)
Wrzuciłem już dawno mailika tu na forum, czyje to auto i niestety cisza...

a tu jaki ładny ze Szwajcarii

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=3

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: ignat36 » wt lut 09, 2010 11:32 pm

sprawdz z jakiej imprezy ( był na kilku edycjach tej samej ) i uderz do organizatora imprezy, myślę ze pomoże
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
Colicab
Posty: 2123
Rejestracja: sob lis 01, 2008 9:25 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: Colicab » śr lut 10, 2010 12:34 am

grusiak pisze:
ignat36 pisze:Widziałem, go ostatnio. Wymaga trochę roboty. Ma na sobie naklejki z jakiejś imprezy więc nie powinno być trudno dojść czyje to auto.
Niestety nie takie proste ;)
Wrzuciłem już dawno mailika tu na forum, czyje to auto i niestety cisza...

a tu jaki ładny ze Szwajcarii

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=3
ladny to by byl, jakby nie mial uszczelki do zrobienia :wink:
Nie jeżdżę w błocie bo można się zakopać
zbieram schematy i smieci na chomikuj.pl/offroad4x4

Awatar użytkownika
grusiak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: pt mar 13, 2009 7:46 pm
Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: grusiak » czw lut 11, 2010 9:53 am

Uszczelka to szczegół :)
Od bidy to na miejscu mozna ją wymienić ;) ...no chyba, ze głowica jest walnięta, to już problem...

A propos. Mam namiar na właścieciela RR o którym mówiłem. Ja niestety nie będę mógł go kupić, ale jak ktoś jest chętny, to zapraszam :)

Awatar użytkownika
zawo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 7:13 pm
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: zawo » czw lut 11, 2010 8:27 pm

Mamy ochote na dalsze motanie, teraz nadszedl czas na silnik. Chcemy wymienić na BMW V8, kupić kompletny. Moze macie jakies zdanie na temat takiej wymianki?
Mamy tylko ok 126KM - to troche za mało. I teraz pytanie: trzeba wymienić mosty?, może macie jakies inne propozycje silnikowe? Mamy wspaniałego mechanika ktory wloży co chcemy do niego.

Obrazek

Awatar użytkownika
Biker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:17 pm
Lokalizacja: Warszawa i okolice

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: Biker » czw lut 11, 2010 9:29 pm

Nie koszerny bedzię , coś jak P38 z TDSem :)21 Wszyscy też płaczą jakie to słabe mosty ma LR więc jak wsadzisz coś mocniejszego (pewnei ponad 200 KM?) pod maskę to szanse na wybuch wzrosną.

Pytanie do posiadaczy RRC. Jak ten sprzet reaguje na LPG? Pojeździłem trochę takim bez gazu i zapał mi ostygł. Pali jak smok, koszty powalają w ciągu roku eksploatacji wydam na paliwo chyba więcej niż zarabiam.
`96 LR Disco 300 Tdi

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: bert » czw lut 11, 2010 10:25 pm

kilka lat kulalem na kilku "klasikach" w gazie
gaznikowce pomiedzy 14-24 l gazu
wtrysk pomiedzy 18 - 26 l gazu
nie pisze tu o konkretnym terenie, bo to i po 35 l wciaga
Norbert J. Zbrog
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
Colicab
Posty: 2123
Rejestracja: sob lis 01, 2008 9:25 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: Colicab » pt lut 12, 2010 1:14 am

Biker pisze:Pytanie do posiadaczy RRC. Jak ten sprzet reaguje na LPG? Pojeździłem trochę takim bez gazu i zapał mi ostygł. Pali jak smok, koszty powalają w ciągu roku eksploatacji wydam na paliwo chyba więcej niż zarabiam.
jak Ci instalacji nie spartola, to bedzie smigal. Mi odpalal na gazie przy -20 i nigdy nic sie nie stalo. Portfel szczesliwszy, jak spalal 14l LPG na atekach w trasie
Nie jeżdżę w błocie bo można się zakopać
zbieram schematy i smieci na chomikuj.pl/offroad4x4

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: pezet » pt lut 12, 2010 5:54 am

Jest jeszcze ten do sprzedania:

Obrazek

za 24 tys funtów + vat :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

miki1968
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 10:05 pm
Lokalizacja: NOL, NO

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: miki1968 » sob mar 06, 2010 1:52 pm

Najpierw się przywitam. Wiem,że powinienem to zrobić gdzie indziej ( kogoś wcześniej za to objechaliście), ale co tam zaryzykuję tym bardziej, że nie wiem za bardzo jak znaleść na forum "wątek powitalny". Szukam RRC z benzyną. Co powiecie o znajdującym się na E-bay uk. białym o nr rej. FI 79MAA za 2.995 GBP. Może jechać po niego.

Mick
Posty: 503
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 8:33 pm
Lokalizacja: Swansea/Wales

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: Mick » sob mar 06, 2010 5:29 pm


Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: nowicjusz127 » sob mar 06, 2010 5:42 pm

piekny stożek pod bonnetem :)21
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

miki1968
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 10:05 pm
Lokalizacja: NOL, NO

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: miki1968 » sob mar 06, 2010 5:49 pm

To jest nie głupie, ale Moja zrobi tak:http://www.forum4x4.pl/posting.php?mode ... =8&t=63078#,

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: pezet » sob mar 06, 2010 5:53 pm

miki1968 pisze:To jest nie głupie, ale Moja zrobi tak:http://www.forum4x4.pl/posting.php?mode ... =8&t=63078#,
Że co?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

miki1968
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 10:05 pm
Lokalizacja: NOL, NO

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: miki1968 » sob mar 06, 2010 6:02 pm

Kłopoty z emotikonami. Chodziło mi o: "To jest nie głupie, ale Moja zrobi tak: :o :lol:"

Mick
Posty: 503
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 8:33 pm
Lokalizacja: Swansea/Wales

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: Mick » sob mar 06, 2010 6:08 pm

nowicjusz127 pisze:
piekny stożek pod bonnetem :)21
No co, z californi auto przeciez jest :)21

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: nowicjusz127 » sob mar 06, 2010 6:10 pm

Mick pisze:
nowicjusz127 pisze:
piekny stożek pod bonnetem :)21
No co, z californi auto przeciez jest :)21
no fakt.to wszystko tłumaczy :)21
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
Biker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:17 pm
Lokalizacja: Warszawa i okolice

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: Biker » ndz mar 07, 2010 6:53 pm

Ma po dobrej stronie kierownicę, trochę podrdzewiały ale chyba nie ma tragedii. W PL posucha na tego typu sprzęty. A jak jest to cena/stan tech. powala.
`96 LR Disco 300 Tdi

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: Braki Range Roverów Classiców

Post autor: dikson17 » ndz mar 07, 2010 9:09 pm

czy ktos wrzucal (lub wie) z was caly drive system z v8 z rr classica do 90ki? chodz mi o kit 3 calejaki dobrac, i waly, czy pasuja na dlugosc z 90?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości