najczęściej jakoś sobie radzą w terenienivinny pisze: jak one się spisują w ciężkim terenie (przeprawy)
jak z awaryjnością i kosztami utrzymania?


Moderator: Jerry
najczęściej jakoś sobie radzą w terenienivinny pisze: jak one się spisują w ciężkim terenie (przeprawy)
jak z awaryjnością i kosztami utrzymania?
nivinny pisze:no lekkiego życia u mnie terenówka nie uświadczy- chyba bedę szukał samuraja już podszykowanego bo trwały i tanie części.
dzięki za odp
nivinny pisze:no lekkiego życia u mnie terenówka nie uświadczy- chyba bedę szukał samuraja już podszykowanego bo trwały i tanie części.
dzięki za odp
a co to są odpowiednie modyfikacjenivinny pisze: suke po odpowiednich modyfikacjach...
Wystartowacnivinny pisze:
a teraz powiedz mi co zrobić z defenderem żeby na rajdzie przeprawowo-sportowym dawał radę?
nie znam się, ale teoretycznie to chyba, to co opisałeś wyżej tez wystarczy (z małymi różnicami)nivinny pisze:lift i wzmocnione resory a najlepiej przerobić na springi
blokadka mostu
koła ok 30" powiedzmy simex
zmiana przełożeń
wzmocnienie wałów i mostów
snorkelek może jakaś klatka i śmiga się bez kompleksów
a teraz powiedz mi co zrobić z defenderem żeby na rajdzie przeprawowo-sportowym dawał radę?
części do defa w cenie samuraja się pewnie zmieszcząnivinny pisze:napewno w cenie
nivinny pisze:wiesz co kolego, kup se hulajnogę , i nie zawracaj gitary,
jak wiesz lepiej - to po co się pytasz
i nie porównuj defa z samim, bo tak samo możesz porównywać telewizor czarnobiały i kolor,
i ten i ten da się oglądać , a cz/b przecież sporo tańszy będzie, i zawsze można se nakładkę kolorową kupić
zależy czy chcesz pojeździć czy wygrywaćnivinny pisze:lift i wzmocnione resory a najlepiej przerobić na springi
blokadka mostu
koła ok 30" powiedzmy simex
zmiana przełożeń
wzmocnienie wałów i mostów
snorkelek może jakaś klatka i śmiga się bez kompleksów
a teraz powiedz mi co zrobić z defenderem żeby na rajdzie przeprawowo-sportowym dawał radę?
Flor pisze:zależy czy chcesz pojeździć czy wygrywaćnivinny pisze:lift i wzmocnione resory a najlepiej przerobić na springi
blokadka mostu
koła ok 30" powiedzmy simex
zmiana przełożeń
wzmocnienie wałów i mostów
snorkelek może jakaś klatka i śmiga się bez kompleksów
a teraz powiedz mi co zrobić z defenderem żeby na rajdzie przeprawowo-sportowym dawał radę?pojeździsz każdym defem na dobrych oponach oczywiście sprawnym, a jak chcesz coś więcej to zrobionego ani defa ani samuraja za 50k nie będziesz miał
lepiej popatrz w jakiej cenie są dobrze zbudowane auta ale nie takie które sie juz rozpadająnivinny pisze:
chyba trochę przesadzasz- za ten hajs to już ładną zmotkę kupisz popatrz chociażby na giełdę rajdy4x4x
pozdrawiam
nivinny pisze:wiesz co kolego, kup se hulajnogę , i nie zawracaj gitary,
jak wiesz lepiej - to po co się pytasz
i nie porównuj defa z samim, bo tak samo możesz porównywać telewizor czarnobiały i kolor,
i ten i ten da się oglądać , a cz/b przecież sporo tańszy będzie, i zawsze można se nakładkę kolorową kupić
nivinny pisze:dziękuję bardzo jesteś pomocny
masz menopauze czy andropauze?nivinny pisze:też się jarasz kłótniami i popisami na forach... to śmiało poużywaj sobie:)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość