Zawieszenie Discovery 3

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Maq » czw mar 24, 2011 6:07 pm

Karolek_C pisze:(...)początkowo taki był plan kupić S-kę na sprężynach i auto później liftować, jednak nie mogłem znaleźć S-ki na sprężynach w automacie (...)
Też miałem taki biznesplan, tylko ja chciałem "S" z automatem, xenonem i pakietem zimowym. A łatwiej Yeti znaleźć niż taką wersję, więc mam pneumatykę i się cieszę :roll:

I tej wersji się będę trzymał do końca :)21
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: SzczesnyLR » czw mar 24, 2011 9:39 pm

update trzeba robić :)2
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: GAZFAN » pt mar 25, 2011 9:25 am

Maq pisze: "S" z automatem, xenonem
Nie ma S z xenonem seryjnie. widziałem wydumki.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: HiJack » pt mar 25, 2011 9:25 pm

Zalezy gdzie :wink:
W UK, do MY2006 wszystkie S-ki mialy Xenony jako standard.
Potem pojawilo sie XS...

A'propos zawieszenia - tu ladne zdjecia goscia ktory podniosl sprezynowca i zalozyl 33' MT-ki :)21
http://www.disco3.co.uk/forum/topic63575.html
D3 :)21
One wife, livid

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Salata123 » pt mar 25, 2011 9:31 pm

a najładniejsze jest zeszlifował zaciski hamulcowe żeby weszły felgi :)3 :)3 :)3
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: SzczesnyLR » pt mar 25, 2011 11:58 pm

Salata123 pisze:a najładniejsze jest zeszlifował zaciski hamulcowe żeby weszły felgi :)3 :)3 :)3
a co ?
miał szlifować felgi ? :)21
przecież jak by ruszył to w innym miejscu będzie obcierać
bez sensu :)21
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Salata123 » sob mar 26, 2011 12:28 am

jeszcze niech sobie klocki zeszlifuje, mniej zacisk będzie musiał zebrać :)21 :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: SzczesnyLR » sob mar 26, 2011 12:38 am

jak tak
to i tarcze :)21
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Salata123 » sob mar 26, 2011 12:55 am

jak tak
to jeszcze podetnie jarzma żeby zacisk niżej siedział :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
awja
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 5:19 pm

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: awja » sob mar 26, 2011 2:05 am

e tam znawcy ,on tylko zmniejszal mase bo to ciezki samochod przeca :)21 MACIEK HTM

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Damian » sob mar 26, 2011 11:58 am

Salata123 pisze:jak tak
to jeszcze podetnie jarzma żeby zacisk niżej siedział :)21
od paru lat mam zdjęte ok. 1mm z rogu zacisków, żeby właśnie felgę zmieścić
wytłumacz mi proszę w jaki sposób może to wpływać na trwałość/bezpieczeństwo
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Salata123 » ndz mar 27, 2011 10:42 pm

Damian.. :o

Nie rozumiesz

to tak jak byś odkręcał/dokręcał wał napędowy w np. disco I kluczem metrycznym "14" zamiast 9/16... :)3


podcieranie dupy szkłem :)3
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: N2O » ndz mar 27, 2011 10:44 pm

To raczej jakbyś podcinał gałąź na której siedzisz.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Salata123 » ndz mar 27, 2011 10:46 pm

awja pisze:e tam znawcy ,on tylko zmniejszal mase bo to ciezki samochod przeca :)21 MACIEK HTM
ukryte kilogramy są np. w dachu, tfu tfu pierdzielone ciężarki :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Damian » ndz mar 27, 2011 11:53 pm

Salata123 pisze:Damian.. :o

Nie rozumiesz

to tak jak byś odkręcał/dokręcał wał napędowy w np. disco I kluczem metrycznym "14" zamiast 9/16... :)3


podcieranie dupy szkłem :)3
w życiu
musiałem zdjąć 1mm na trzech wystających "żeberkach" góry zacisku, żeby felga miała miejsce
w żaden sposób nie wpływa to na bezpieczeństwo i wytrzymałość zacisku, który jest odlewem o grubości kilkudziesięciu mm
nawet jeśli te marne 1mm miały mieć jakiś wpływ to i tak w tym miejscu nie działają żadne siły
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: SzczesnyLR » pn mar 28, 2011 8:05 am

Damian pisze:
Salata123 pisze:Damian.. :o

Nie rozumiesz

to tak jak byś odkręcał/dokręcał wał napędowy w np. disco I kluczem metrycznym "14" zamiast 9/16... :)3


podcieranie dupy szkłem :)3
w życiu
musiałem zdjąć 1mm na trzech wystających "żeberkach" góry zacisku, żeby felga miała miejsce
w żaden sposób nie wpływa to na bezpieczeństwo i wytrzymałość zacisku, który jest odlewem o grubości kilkudziesięciu mm
nawet jeśli te marne 1mm miały mieć jakiś wpływ to i tak w tym miejscu nie działają żadne siły
a mniejsza powierzchnia odprowadzania ciepła ?? :roll:
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Salata123 » pn mar 28, 2011 9:00 am

Damian pisze:
Salata123 pisze:Damian.. :o

Nie rozumiesz

to tak jak byś odkręcał/dokręcał wał napędowy w np. disco I kluczem metrycznym "14" zamiast 9/16... :)3


podcieranie dupy szkłem :)3
w życiu
musiałem zdjąć 1mm na trzech wystających "żeberkach" góry zacisku, żeby felga miała miejsce
w żaden sposób nie wpływa to na bezpieczeństwo i wytrzymałość zacisku, który jest odlewem o grubości kilkudziesięciu mm
nawet jeśli te marne 1mm miały mieć jakiś wpływ to i tak w tym miejscu nie działają żadne siły

Dalej nie rozumiesz :)16


Swoim postępowaniem doszedłeś do celu jaki sobie założyłeś. - tak
Dróg do osiągnięcia celu jest wiele. - tak
Ty nie wybrałeś najlepszej. - tak

Oczywiście masz prawo uważać zgoła inaczej ale to oznaczało by, że doszedłeś do pewnego momentu w rozwoju, będącego Twoim kresem możliwości... ale nie sądzę, bo wyglądasz na inteligentnego faceta :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Damian » pn mar 28, 2011 9:24 am

Sałat, merytorycznie proszę, bo na razie gadasz jak polityk. Marny.
SzczesnyLR pisze:a mniejsza powierzchnia odprowadzania ciepła ?? :roll:
ciepło mają odprowadzać tarcze, porządne i nowe swoją drogą
a nawet jeśli zacisk ma też za zadanie odprowadzać ciepło, to nie zmniejszyłem jego możliwości w tej kwestii
poniżej widać owe żeberka na zacisku, które kosmetycznie zeszlifowałem - przypominam - o 1mm

Obrazek
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Maq » pn mar 28, 2011 10:16 am

GAZFAN pisze:
Maq pisze: "S" z automatem, xenonem
Nie ma S z xenonem seryjnie. widziałem wydumki.
LR2 małżonki to fabryczne "S" z xenonami. I innymi fabrycznymi pierdołami, które powodują że jest lepiej wyposażony od mojego LR3 "SE" :roll:
LR2 - jej
LR3 - jego

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: GAZFAN » pn mar 28, 2011 10:20 am

LR 2 może być.. pisałem o LR3.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Maq » pn mar 28, 2011 10:32 am

A tak BTW tematu, dlaczego wieść gminna niesie iż nie można wstawić sprężyn zamiast pneumatyki? Motacze zamieniają zawias niezależny na sztywne mosty, a tu się nie da sprężyny zainstalować?
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Salata123 » pn mar 28, 2011 10:32 am

Damian:

Szlifując zacisk zmniejszasz jego powierzchnię którą ciepło może oddawać.

Wcześniej pisałeś, że w tym miejscu nie działają żadne siły - w wielkim błędzie jesteś. Działają.

jeśli się z tym nie zgadzasz, nie ma mowy o rzeczowej rozmowie bo z kim i o czym? Tu nie potrzeba technicznej wiedzy wystarczy odrobinkę wyobraźni... :)2

a teraz do rzeczy: Damian, zapytałeś jak szlifowanie zacisku morze wpłynąć na trwałość i bezpieczeństwo.

Zbierając zacisk o 1mm w miejscu gdzie to opisałeś, że zrobiłeś, nie wpłynie to na trwałość i bezpieczeństwo w stopniu takim byś mógł to odczuć.

Ale problem jest gdzie indziej.
najtaniej nie znaczy najlepiej

inaczej
Czy rozwiązać Twój problem można było w inny sposób? Można było.
A czy tak by sposób w jaki to zrobisz nie naruszał elementarnych zasad bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku? Można było.

A teraz pytanie: Czemu nie rozwiązałeś tego inaczej?
uwaga, odpowiedź: bo miało być tanio... (wprowadź inną jeśli się z tą nie zgadzasz)

no i było, ale jak widać wyrzuty sumienia przez pięć lat dręczą :)21 Próbujesz na siłę znaleźć poklask dla swojego lekkomyślnego, nieodpowiedzialnego działania. Próbuj dalej :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Damian » pn mar 28, 2011 10:39 am

Sałat, ale Ty pitolisz :D

ten zacisk niestety ma taką konstrukcję, że większość felg nie chce na niego wejść
zwolennikiem dystansów nie jestem

to zdjęcie 1mm jest praktykowane od wielu lat np. wśród australijskich tujociarzy
mniej więcej jest to tuning na poziomie podcięcia tylnych błotników w disko

podszlifowanie tych wytłoczeń w żaden sposób nie wpłynie na oddawanie ciepła
weź chłopie złap sobie zacisk nawet po ostrej jeździe i sprawdź jego temperaturę
przy okazji - nie łap tarczy, poparzysz się :lol:

a ta inna odpowiedź: nie, nie miało być tanio, tylko brak było (i jest nadal) stalówek w PL w rozmiarze 15x8 które wejdą na ten specyficzny (nawet dla toyoty) zacisk

tak więc - nie pitol :)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Salata123 » pn mar 28, 2011 10:54 am

australijścy tujociarze...
a marcin powiedział, że jego tata powiedział...
a kupa jest dobra bo miliony much...

Zagotowałeś kiedyś płyn hamulcowy? A może słyszałeś, że zdarza się? A może wiesz od czego może się zagotować będąc w zimnym zacisku? A może od pompy hamulcowej? A może to tarcie cieczy o przewód doprowadza ciecz do tak ekstremalnie wysokich temperatur powyżej 200 stopni? Bo przecież nie zimny zacisk... :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie Discovery 3

Post autor: Salata123 » pn mar 28, 2011 10:56 am

Damian pisze:[...]
a ta inna odpowiedź: nie, nie miało być tanio, tylko brak było (i jest nadal) stalówek w PL w rozmiarze 15x8 które wejdą na ten specyficzny (nawet dla toyoty) zacisk
[...]
znaczy tanio miało być... :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość