Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: N2O » wt lis 13, 2012 11:09 pm

Śmieszy mnie jak w niektórych samochodach ludziom nie chce się odkręcić elementów które zdecydowanie przeszkadzają w jakiejś czynności naprawczej, a w efekcie przez to schodzi się3 razy dłużej i więcej kurew idzie.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: SzczesnyLR » wt lis 13, 2012 11:28 pm

masz rację w D3 mam czas operacyjny zdjęcia budy ok. 5-6 h
ale w p38 deska żyje własnym życiem
lepiej nie ruszać :)21
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Flytier » śr lis 14, 2012 12:59 am

SzczesnyLR pisze:w temacie, to drzewiej silniki klap nawiewu w P38 bez rozbierania deski , tfu... :)21
No karwa, nie wiem kto wymyslił tak gówniany dostęp :)11 :)21 .

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: N2O » śr lis 14, 2012 1:13 am

W P38 to trzeba uważać przy dokręcaniu wkrętów, bo większość plastików deski jest z takiego materiału, że plastik pęka przy nawet lekkim dokręceniu. Od paru lat zbieram się do wymiany o-ringów, ale jeszcze nie było dostatecznej motywacji.
:lol:

Ja np w patrolu 160'ce wolę wyjąć silnik do wymiany sprzęgła niż targać skrzynię - jak się dobrze uwinąć, to wyjęcie silnika zajmuje mniej niż godzinę, włożenie podobnie.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Flytier » śr lis 14, 2012 1:36 am

N2O pisze:W P38 to trzeba uważać przy dokręcaniu wkrętów, bo większość plastików deski jest z takiego materiału, że plastik pęka przy nawet lekkim dokręceniu. Od paru lat zbieram się do wymiany o-ringów, ale jeszcze nie było dostatecznej motywacji.
:lol:
Najlepiej nie przykręcać. Potem jest łatwiej wyjąć :wink: :)21 .

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Jaką najbardziej niedostępną część wymienialiście...

Post autor: Flytier » śr lis 14, 2012 1:43 am

Najbardziej niedostępną część, to może i nie, ale proporcje między nakładem pracy, a elementem wymagającym wymiany, to tak 8) .
W P38 jebnęły mi dwie szpilki mocujące/unieruchamiające łapę sprzęgła w cenie tak na oko 2 zł.
By wymienić, zrzut skrzyni i wybebeszenie kabiny od środka :evil: :)21 .
Ja pier...ole :)16 :)21 .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości