Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Moderator: Jerry
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
To ile taki seryny land rover z 99 powinien kosztowac niby?
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
wg. eurotaxu to z 9k 

- pamejudd
-
- Posty: 1420
- Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
- Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Najdrozszy na mobilach to 9900 w tej chwili.
Bez katalizatora i filtra czasteczek, czyli z nadzieja na eksport.
Cena w euro
Bez katalizatora i filtra czasteczek, czyli z nadzieja na eksport.
Cena w euro

130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org
wolvesahead.org
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Za 13letnia terenkow?
Prosze... Milosc do marki chyba ma swoje granice.

Prosze... Milosc do marki chyba ma swoje granice.

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
ja podałem w zł
- pamejudd
-
- Posty: 1420
- Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
- Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Wiem, dlatego ja doscislilem walutegruszkin pisze:ja podałem w zł

Tak dla info kolejnych poszukujacych, wierzacych w sprowadzony MY 2004 za 25000 zeta

130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org
wolvesahead.org
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
b. jaskrawy przykład to toyka hdj80
na zachodzie można kupić egzemplarze z 1,5 mln przebiegu/po służbach/lepiankę (lub wszystko naraz) w cenie 4-5k ojro
te egzemplarze po odpicowaniu kosztują w PL 30-35 tys. zł
ładne, zadbane, od prywatnych użytkowników nie schodzą poniżej 10k ojro, a raczej trzeba celować w okolice 15k ojro
m.in. stąd słaba renoma w PL tego pojazdu
na zachodzie można kupić egzemplarze z 1,5 mln przebiegu/po służbach/lepiankę (lub wszystko naraz) w cenie 4-5k ojro
te egzemplarze po odpicowaniu kosztują w PL 30-35 tys. zł
ładne, zadbane, od prywatnych użytkowników nie schodzą poniżej 10k ojro, a raczej trzeba celować w okolice 15k ojro
m.in. stąd słaba renoma w PL tego pojazdu
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
No dobra, ale mowimy o LR.
Zwyklej malej terenoweczke, ktora nigdy nie miala (i nie mogla ) sie rownac z LC. Niegrzeszacej zreszta bezawaryjnoscia (
) O ile w przpadku LC (ktorego niespacjalnie lubie) taka rozbieznosc cenowa jest uzasadniona to w przypadku Disco (ktorego bardzo lubie) no prosze.... litosci.
Zwyklej malej terenoweczke, ktora nigdy nie miala (i nie mogla ) sie rownac z LC. Niegrzeszacej zreszta bezawaryjnoscia (

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
- brodafidela
-
- Posty: 8529
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
- Lokalizacja: kraków
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Ale o co z tą litością ?Wojtek_W pisze:No dobra, ale mowimy o LR.
Zwyklej malej terenoweczke, ktora nigdy nie miala (i nie mogla ) sie rownac z LC. Niegrzeszacej zreszta bezawaryjnoscia () O ile w przpadku LC (ktorego niespacjalnie lubie) taka rozbieznosc cenowa jest uzasadniona to w przypadku Disco (ktorego bardzo lubie) no prosze.... litosci.

II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
No sie nie unos.
Chodzi mi tylko o to,ze Disco (czy Patrol) to nie LC. I mowienie, ze 22k za strucla z 99 roku to okazja zycia.

Chodzi mi tylko o to,ze Disco (czy Patrol) to nie LC. I mowienie, ze 22k za strucla z 99 roku to okazja zycia.

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Cena faktycznie z dupy wzięta zważywszy, że Disco jest prawdopodobnie po niemieckich służbach
Jakoś nie mogę oprzeć się wrażeniu że wnętrze jest przekładane (za bogate). Wszystkie Disco w tym kolorku jakie widziałem to właśnie były niemieckie demobile z dość specyficznym wnętrzem (sporo uchwytów na sprzęt)

Fortune favours the brave
- brodafidela
-
- Posty: 8529
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
- Lokalizacja: kraków
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Nikt nie pisze, że to okazja życia - tylko że przyzwoita cena - jesli fura jest zadbana i nie skatowana a licznik cofnęli góra o 50 tys.Wojtek_W pisze:No sie nie unos.![]()
A kto sie unosi ?
Chodzi mi tylko o to,ze Disco (czy Patrol) to nie LC. I mowienie, ze 22k za strucla z 99 roku to okazja zycia.
Jak jest skatowana - to cena taka se.
---
Ale ile niby ma być warty tego typu SUV limuzyna z wodotryskami typu ACE, TC, SRS, ABS, poduchy, elektryka, klima, etc... Lata lecą ale zawsze jest odniesienie do ceny zakupu nowego.
-----
I tu sie okazuje DII to popieprzone auto zakupowo do offroadu.

Kupując go płacisz I raz za te elektroniczne popierdółki typu j/w ACE, TC, SRS, poduchy, etc a potem płacisz jeszcze II raz żeby to wszystko po kolei amputować

II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.
- pamejudd
-
- Posty: 1420
- Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
- Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Caliph pisze:Cena faktycznie z dupy wzięta zważywszy, że Disco jest prawdopodobnie po niemieckich służbachJakoś nie mogę oprzeć się wrażeniu że wnętrze jest przekładane (za bogate). Wszystkie Disco w tym kolorku jakie widziałem to właśnie były niemieckie demobile z dość specyficznym wnętrzem (sporo uchwytów na sprzęt)
Wojtek chyba pisal o innym, nie tym po-policyjnym

@Broda: nie wiem jak tobie, ale mnie TC jeszcze robi


Co do reszty pelna zgoda

130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org
wolvesahead.org
- brodafidela
-
- Posty: 8529
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
- Lokalizacja: kraków
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Sie świecą amigosypamejudd pisze: @Broda: nie wiem jak tobie, ale mnie TC jeszcze robiNawet z blokadami
Co do reszty pelna zgoda

Poduch nie mam, ACE robi - jak przestanie - założe normalne drązki i tyż bedzie.
Takie auto

II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Caliph pisze:Cena faktycznie z dupy wzięta zważywszy, że Disco jest prawdopodobnie po niemieckich służbachJakoś nie mogę oprzeć się wrażeniu że wnętrze jest przekładane (za bogate). Wszystkie Disco w tym kolorku jakie widziałem to właśnie były niemieckie demobile z dość specyficznym wnętrzem (sporo uchwytów na sprzęt)
O tym wlasnie mowie.
A tu mi jeszcze mowia,ze to okazja zycia.

To 22 dla mnie normalna w miare cena. Ja sie "czepiam" tylko tego, ze mi tu mowia,ze na dobre disco trzeba by bylo wydac 10k ojro.pamejudd pisze:
Byl przywolany pare stron temu. Ze zdjec wyglada na OK auto, cena zajebiscie atrakcyjna i wskazuje albo na mine, albo na deal zycia (ze wskazaniem na opcje no. 1).
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Wiem pamejudd, ja nawiązuje do tego

Faktycznie troche wątek zakłóciłemjuur pisze:Witam,
http://moto.gratka.pl/tresc/land-rover- ... cc8bed31,1
137 tys km i ten lakier pod oklejeniem powinien wystarczyć... ale może ktoś to widział?
pozdrawiam,
jurek,

Fortune favours the brave
- pamejudd
-
- Posty: 1420
- Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
- Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
@Wojtek_W: jesli juz tak chwalisz LC i akceptujesz bez zadlawienia jej ceny, tlumaczac to niezajebliwoscia, to ciekawi mnie co napiszesz o cenach defow w dobrym stanie i roznicy pomiedzy cenami ich, a disko w zblizonym roczniku (i o podobnej kondycji) 
@broda: no, i gra
Ja przymuszony koniecznoscia zdecydowalem sie na stabilizator ghetto stajla: zaspawany tlok. Pustynna robota, ale trzyma od 15 kkm 

@broda: no, i gra


130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org
wolvesahead.org
- pamejudd
-
- Posty: 1420
- Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
- Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Caliph pisze:Wiem pamejudd, ja nawiązuje do tegoFaktycznie troche wątek zakłóciłemjuur pisze:Witam,
http://moto.gratka.pl/tresc/land-rover- ... cc8bed31,1
137 tys km i ten lakier pod oklejeniem powinien wystarczyć... ale może ktoś to widział?
pozdrawiam,
jurek,
Nie no, ten to pasc. Nawet felg stalowych nie ma, bo pewnie autor oklejenia uznal ze alusy lepiej wygladaja

130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org
wolvesahead.org
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
pamejudd pisze:@Wojtek_W: jesli juz tak chwalisz LC i akceptujesz bez zadlawienia jej ceny, tlumaczac to niezajebliwoscia, to ciekawi mnie co napiszesz o cenach defow w dobrym stanie i roznicy pomiedzy cenami ich, a disko w zblizonym roczniku (i o podobnej kondycji)
Ja nie chwalilem LC. No moze chwalilem, ale na pewno nie niezajebliwoscia. Potwierdzalem tylko uzasadniona rozbieznosc w cenach. A co do roznic miedzy Defem a Disco? Mysle, ze podobnie mozna porownywac LC i Patrola. W wielu dziedzinach sa przynajmniej niegorsze, ale nie maja jednego: "legendy" i za ta legende sie placi. Juz do kupujacego nalezy decyzja czy warto.
10k ojro za disco to tak jakby za seryjnego patrola y61 (nie gu4) dawac 60k zlotych. Deal zycia to moze i jest, ale dla sprzedajacego.

Def mi sie zawsze podobal, ale kuzyn dostal sluzbowego i ostatnio jezdzilem 2 dni dlugim. Dzieki. Postoje.

Ja sie nie mieszcze w srodku
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
- pamejudd
-
- Posty: 1420
- Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
- Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Wojtek, ale nikt nikomu nie kaze kupowac golca za 9k euro: moze kupic za 3k 
W czym problem?

W czym problem?
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org
wolvesahead.org
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
za jakieś dwa tygodnie bede miał sensowną dwójkę "w komis". nie dziewica ale ogarnięta i bez mrocznej przeszłości. pełna wersja poza automatem-patyk niestety.
no i różowa
no i różowa

#noichuj
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
na pedały?czesław&jarząbek pisze:za jakieś dwa tygodnie bede miał sensowną dwójkę "w komis". nie dziewica ale ogarnięta i bez mrocznej przeszłości. pełna wersja poza automatem-patyk niestety.
no i różowa
bez sensu:(
jest LR DISCO 1996 byl Swift 1.3 powered by 500W RMS - dorastam? 

Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?
Szanowni forumowicze,
Mam pytanie, co sądzicie o tym Disco:
http://otomoto.pl/land-rover-discovery- ... 54573.html
Zakładając że mechanicznie jest OK, do ilu warto się potargować?
Pozdrawiam!
Mam pytanie, co sądzicie o tym Disco:
http://otomoto.pl/land-rover-discovery- ... 54573.html
Zakładając że mechanicznie jest OK, do ilu warto się potargować?

Pozdrawiam!
Re: Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?

do ilu warto się potargować ?
jak sobie możesz w ogóle wyobrażać, że Disco w niższej cenie niż skorodowany anglik do przekładki, może być
"mechanicznie ok".
Pomijam już fakt, że wygląda gorzej niż kontener na gruz.

łoś też człowiek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości