wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz lis 25, 2007 9:28 pm
Roch pisze:ma biedak zlosliwa odmiane landroverozy, tzw kryptolandroveroze ;]
sroze pierdzioze

-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt lis 27, 2007 11:33 am
LR_Olek pisze:mudder pisze:GAZFAN pisze:w 20026 zamknąłem rok z 46 samochodami LR wydanymi do klientów. na dzis 200 rok mam juz 50 za soba.
Jakowes problemy to mniej wiecej 4 auta.
mało.
no to więc czyli mam jakiś pechowy model

nie probowales go wymienic? przeciez po ilustam naprawach "mozna" wymienic pojazd

po iluś tam naprawach tej samej usterki a tu za każdym razem cuś innego wychodzi

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
HiJack
-

- Posty: 284
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa.......................UK
Post
autor: HiJack » wt lis 27, 2007 1:18 pm
mudder pisze:
po iluś tam naprawach tej samej usterki a tu za każdym razem cuś innego wychodzi
Hmmmm, z informacji na angielskich forach wynika ze losowe bledy ECU wynikaja z zbyt niskiego napiecia w instalacji elektrycznej zaraz po uruchomieniu w niskiej temperaturze....

-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt lis 27, 2007 1:32 pm
HiJack pisze:mudder pisze:
po iluś tam naprawach tej samej usterki a tu za każdym razem cuś innego wychodzi
Hmmmm, z informacji na angielskich forach wynika ze losowe bledy ECU wynikaja z zbyt niskiego napiecia w instalacji elektrycznej zaraz po uruchomieniu w niskiej temperaturze....

to by się zgadzało bo właśnie stało się to po uruchomieniu auta z rana
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » wt lis 27, 2007 1:37 pm
a kontrolki gasną po kolejnych uruchomieniach wozu?
#noichuj
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt lis 27, 2007 1:49 pm
czesław&jarząbek pisze:a kontrolki gasną po kolejnych uruchomieniach wozu?
naturalnie. zdarzyło się tak tylko raz znaczy że naraz tyle
a tak na marginesie już do nas wraki ściągają będą "tanie" części

dla dresiarzy
http://www.allegro.pl/search.php?string ... ew=0&pay=0
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
HiJack
-

- Posty: 284
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa.......................UK
Post
autor: HiJack » wt lis 27, 2007 2:02 pm
mudder pisze:
to by się zgadzało bo właśnie stało się to po uruchomieniu auta z rana
Akumulatory instalowane w D3 sa typu lead-calcium (olowiowo-wapniowe?) i jesli rozladuje sie je ponizej 60~70% mozna ja odratowac tylko porzez ladowanie odpowiednim prostownikiem - nawet dlugie przejazdy w samochodzie nie pomagaja powrocic do pelnego naladowania
Moze sprobowac zakupic nowy aku -albo poprosic o wymiane w serwisie w ramach gwarancji?
Varta takowe sprzedaje - jako ze sa dostawcami LR dla D3....
http://www.varta-automotive.com/pmd/sea ... cation=PKW
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt lis 27, 2007 2:06 pm
hmm jest to pomysł zaraz dzwonie do ASO zanim mi fure wydadzą

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt lis 27, 2007 2:31 pm
mudder pisze:hmm jest to pomysł zaraz dzwonie do ASO zanim mi fure wydadzą

klaniaj im sie nisko

bo cie lubic nie beda
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt lis 27, 2007 3:19 pm
już mnie nie lubią

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
s0roman
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 8:13 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: s0roman » śr gru 12, 2007 10:13 pm
To jest lajcik.
Większy dowcip jest jak pisze "transmission fault" , wyciagasz kluczyk ze stacyjki.....a silnik dalej pracuje.Dodatkowo obniża ci zawieszene, wyłacza wszystkie pedalskie HDS itd. a ja jadę w terenie z przyczępą.
Mój brat miał coś takiego w Ritmo 20 lat temu.
Już moja żona zgodziła się, żeby kupić nowego Defa a DIII tylko po asfalcie , gdzie assistance dojedzie.
P.S.To moje drugie DIII, 60000 , z salonu na gwarancji
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr gru 12, 2007 10:16 pm
s0roman pisze:Już moja żona zgodziła się, żeby kupić nowego Defa
nie bierz kontroli trakcji i abs'u
moja świeci błędami na parkingu pod obi, i jak tylko wiatr od geant'a na trzech stawach zawieje w strone auta

ale po zresetowaniu działa poprawnie

#noichuj
-
s0roman
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 8:13 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: s0roman » śr gru 12, 2007 10:18 pm
ABS jest dla pedałów, ale naprawde sie zresetować?????
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr gru 12, 2007 10:19 pm
zatem jestem pedałem
daje sie resetować po zatrzymaniu i zgaszeniu motóra
#noichuj
-
s0roman
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 8:13 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: s0roman » śr gru 12, 2007 10:21 pm
Kupuję.
ScześćBo
Roman
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » śr gru 12, 2007 10:28 pm
s0roman pisze:To jest lajcik.
Większy dowcip jest jak pisze "transmission fault" , wyciagasz kluczyk ze stacyjki.....a silnik dalej pracuje.Dodatkowo obniża ci zawieszene, wyłacza wszystkie pedalskie HDS itd. a ja jadę w terenie z przyczępą.
Mój brat miał coś takiego w Ritmo 20 lat temu.
Już moja żona zgodziła się, żeby kupić nowego Defa a DIII tylko po asfalcie , gdzie assistance dojedzie.
P.S.To moje drugie DIII, 60000 , z salonu na gwarancji
sprawdź wtyczkę od przyczepy bo to nie transmision fault powoduje takie objawy(praca silnika mimo wyciągnięcia kluczyka) tylko przebicie lub brak masy we wtyczce od przyczepy
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr gru 12, 2007 10:31 pm
s0roman pisze:Kupuję.
ScześćBo
Roman
ale abs/tc nie bierz.
mój sie resetuje puki co, ale...
ma zasadniczą i megazajebistą wadę.
jak sie zacipisz w lagrze to nie ruszysz na pycie i kołami nie zamielisz bo trytytki nie puszczają.
i to jest masakra.
zaś se musze jakieś arby pozakładać abo cuś...
#noichuj
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » czw gru 13, 2007 12:37 am
czesław&jarząbek pisze:zatem jestem pedałem
.... a fujjj

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw gru 13, 2007 8:42 am
ale nie ortodoksyjnym.
tacy kupują...nissany

#noichuj
-
GAZFAN
-

- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GAZFAN » czw gru 13, 2007 8:59 am
Czesiu, a rozkminiłeś wyłaczanie ABS przed wjazdem w teren? choc o wyłącza TC co jednak pomaga...

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69

-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » czw gru 13, 2007 10:25 am
Może trzeba poczekać na nowego Service Packa do DIII ?

Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw gru 13, 2007 1:08 pm
GAZFAN pisze:Czesiu, a rozkminiłeś wyłaczanie ABS przed wjazdem w teren? choc o wyłącza TC co jednak pomaga...

nie miałem czasu sie pobawić z tym
teraz testuje nastawy silnika euroII/130HCPU

#noichuj
-
GAZFAN
-

- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GAZFAN » czw gru 13, 2007 1:14 pm
I jak wyniki testu?

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » czw gru 13, 2007 4:22 pm
GAZFAN pisze:I jak wyniki testu?

glowica mu poskoczy

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość