Disco III ileż można

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz lis 25, 2007 9:28 pm

Roch pisze:ma biedak zlosliwa odmiane landroverozy, tzw kryptolandroveroze ;]
sroze pierdzioze :lol:

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt lis 27, 2007 11:33 am

LR_Olek pisze:
mudder pisze:
GAZFAN pisze:w 20026 zamknąłem rok z 46 samochodami LR wydanymi do klientów. na dzis 200 rok mam juz 50 za soba.
Jakowes problemy to mniej wiecej 4 auta.
mało.
no to więc czyli mam jakiś pechowy model :roll:
nie probowales go wymienic? przeciez po ilustam naprawach "mozna" wymienic pojazd :)21
po iluś tam naprawach tej samej usterki a tu za każdym razem cuś innego wychodzi :)21

Obrazek
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » wt lis 27, 2007 1:18 pm

mudder pisze: po iluś tam naprawach tej samej usterki a tu za każdym razem cuś innego wychodzi :)21
Hmmmm, z informacji na angielskich forach wynika ze losowe bledy ECU wynikaja z zbyt niskiego napiecia w instalacji elektrycznej zaraz po uruchomieniu w niskiej temperaturze.... :-?

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt lis 27, 2007 1:32 pm

HiJack pisze:
mudder pisze: po iluś tam naprawach tej samej usterki a tu za każdym razem cuś innego wychodzi :)21
Hmmmm, z informacji na angielskich forach wynika ze losowe bledy ECU wynikaja z zbyt niskiego napiecia w instalacji elektrycznej zaraz po uruchomieniu w niskiej temperaturze.... :-?
to by się zgadzało bo właśnie stało się to po uruchomieniu auta z rana
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt lis 27, 2007 1:37 pm

a kontrolki gasną po kolejnych uruchomieniach wozu?
#noichuj

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt lis 27, 2007 1:49 pm

czesław&jarząbek pisze:a kontrolki gasną po kolejnych uruchomieniach wozu?
naturalnie. zdarzyło się tak tylko raz znaczy że naraz tyle :)21

a tak na marginesie już do nas wraki ściągają będą "tanie" części :)21 dla dresiarzy
http://www.allegro.pl/search.php?string ... ew=0&pay=0
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » wt lis 27, 2007 2:02 pm

mudder pisze: to by się zgadzało bo właśnie stało się to po uruchomieniu auta z rana
Akumulatory instalowane w D3 sa typu lead-calcium (olowiowo-wapniowe?) i jesli rozladuje sie je ponizej 60~70% mozna ja odratowac tylko porzez ladowanie odpowiednim prostownikiem - nawet dlugie przejazdy w samochodzie nie pomagaja powrocic do pelnego naladowania :-?
Moze sprobowac zakupic nowy aku -albo poprosic o wymiane w serwisie w ramach gwarancji?

Varta takowe sprzedaje - jako ze sa dostawcami LR dla D3....
http://www.varta-automotive.com/pmd/sea ... cation=PKW

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt lis 27, 2007 2:06 pm

hmm jest to pomysł zaraz dzwonie do ASO zanim mi fure wydadzą :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt lis 27, 2007 2:31 pm

mudder pisze:hmm jest to pomysł zaraz dzwonie do ASO zanim mi fure wydadzą :)21
klaniaj im sie nisko :)21 bo cie lubic nie beda

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt lis 27, 2007 3:19 pm

już mnie nie lubią :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
s0roman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 31, 2006 8:13 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: s0roman » śr gru 12, 2007 10:13 pm

To jest lajcik.

Większy dowcip jest jak pisze "transmission fault" , wyciagasz kluczyk ze stacyjki.....a silnik dalej pracuje.Dodatkowo obniża ci zawieszene, wyłacza wszystkie pedalskie HDS itd. a ja jadę w terenie z przyczępą.
Mój brat miał coś takiego w Ritmo 20 lat temu.
Już moja żona zgodziła się, żeby kupić nowego Defa a DIII tylko po asfalcie , gdzie assistance dojedzie.

P.S.To moje drugie DIII, 60000 , z salonu na gwarancji

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr gru 12, 2007 10:16 pm

s0roman pisze:Już moja żona zgodziła się, żeby kupić nowego Defa
nie bierz kontroli trakcji i abs'u
moja świeci błędami na parkingu pod obi, i jak tylko wiatr od geant'a na trzech stawach zawieje w strone auta
:)21
ale po zresetowaniu działa poprawnie
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
s0roman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 31, 2006 8:13 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: s0roman » śr gru 12, 2007 10:18 pm

ABS jest dla pedałów, ale naprawde sie zresetować?????

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr gru 12, 2007 10:19 pm

zatem jestem pedałem
:)21

daje sie resetować po zatrzymaniu i zgaszeniu motóra
#noichuj

Awatar użytkownika
s0roman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 31, 2006 8:13 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: s0roman » śr gru 12, 2007 10:21 pm

Kupuję.


ScześćBo

Roman

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr gru 12, 2007 10:28 pm

s0roman pisze:To jest lajcik.

Większy dowcip jest jak pisze "transmission fault" , wyciagasz kluczyk ze stacyjki.....a silnik dalej pracuje.Dodatkowo obniża ci zawieszene, wyłacza wszystkie pedalskie HDS itd. a ja jadę w terenie z przyczępą.
Mój brat miał coś takiego w Ritmo 20 lat temu.
Już moja żona zgodziła się, żeby kupić nowego Defa a DIII tylko po asfalcie , gdzie assistance dojedzie.

P.S.To moje drugie DIII, 60000 , z salonu na gwarancji
sprawdź wtyczkę od przyczepy bo to nie transmision fault powoduje takie objawy(praca silnika mimo wyciągnięcia kluczyka) tylko przebicie lub brak masy we wtyczce od przyczepy
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr gru 12, 2007 10:31 pm

s0roman pisze:Kupuję.


ScześćBo

Roman
ale abs/tc nie bierz.

mój sie resetuje puki co, ale...
ma zasadniczą i megazajebistą wadę.
jak sie zacipisz w lagrze to nie ruszysz na pycie i kołami nie zamielisz bo trytytki nie puszczają.
i to jest masakra.
zaś se musze jakieś arby pozakładać abo cuś...
#noichuj

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » czw gru 13, 2007 12:37 am

czesław&jarząbek pisze:zatem jestem pedałem
:)21
.... a fujjj :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw gru 13, 2007 8:42 am

ale nie ortodoksyjnym.
tacy kupują...nissany
:)21
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » czw gru 13, 2007 8:59 am

Czesiu, a rozkminiłeś wyłaczanie ABS przed wjazdem w teren? choc o wyłącza TC co jednak pomaga... :-?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » czw gru 13, 2007 10:25 am

Może trzeba poczekać na nowego Service Packa do DIII ? :D
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw gru 13, 2007 1:08 pm

GAZFAN pisze:Czesiu, a rozkminiłeś wyłaczanie ABS przed wjazdem w teren? choc o wyłącza TC co jednak pomaga... :-?
nie miałem czasu sie pobawić z tym

teraz testuje nastawy silnika euroII/130HCPU
:)21
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » czw gru 13, 2007 1:14 pm

I jak wyniki testu? :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw gru 13, 2007 4:22 pm

GAZFAN pisze:I jak wyniki testu? :)21
glowica mu poskoczy :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw gru 13, 2007 9:09 pm

niech skacze. mam trzy lata gwarancji.
:)21
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość