kilka pytań o D2

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o D2

Post autor: standerus » pt lip 16, 2010 10:06 am

pamejudd pisze:Pamietam o pakiecie ;-)


Domyslam sie, ze chodzi glownie o jakies paski, widoczne usterki i inne duperele? Jesli tak, to chyba jego wartosc zalezy tez od stanu auta, a za te siedem to juz spodziewam sie czegos nie-do-konca-rupieciowego (zreszta mam na oku jednego co wyglada na fajny).


TRAWOLT: to jest moj plan wyjsciowy. Chetnie bym kupil jakas trzysetke bez wiekszej ilosci rdzy, ale nie spotkalem jeszcze...
Piszesz ze masz 7tyś ojro, za to chyba kupisz d2 niezakatowaną.
Weź tylko pod uwagę jedno - wszelkie części do d2, jak nazwa wskazuje są 2x droższe niż do 1 :lol:
Pakiet startowy to może być zawiecha, hamulce, ace, abs, problemy z silnikiem, gnijąca buda etc.
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o D2

Post autor: standerus » pt lip 16, 2010 10:07 am

brodafidela pisze:
standerus pisze:Późnej się nie da tak łatwo difflocka wcisnąć?
bo?
jak wieść niesie do 2001 masz wyjście do difflocka i cały mechanizm w srodku, ponoć później już tego nie ma, więc chyba cały reduktor do wymiany?
Ale ja się nie znam, tak słyszałem
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: kilka pytań o D2

Post autor: pamejudd » pt lip 16, 2010 10:47 am

Damian: akurat te wieksze kola mnie nie ciesza - za szerokie troche. No i felgi jakies takie nie teges... Delikatnie wygladaja w porownaniu z seria w D1. Cos mi mowi ze na start kola bede musial wymienic na jakies bardziej rolnicze.

[Swoja droga moja dziewoja jak jej disco pierwszy raz pokazalem, rzucila: "to one wszystkie maja takie male kolka"? :) ]




Standerus: no juz jak bede D2 kupowal to chyba po to, zeby nie miec gnijacej budy... Problem jest tylko w tym, ze Td5 czesto dostaja czerwona plakietke (nie wiem od czego zalezy ze jedne dostaja czerwona, a inne zolta mimo takiego samego silnika), a to w Niemcowni oznacza, ze moge miec ban na wjazd do wlasnego miasta.

PS: a propos plakietki , czytalem ze mozliwe jest uzyskanie lepszej lategorii poprzez jakies zmiany w ukladzie wydechowym. Niestety, nie znam niemieckiego na tyle zeby dowiedziec sie o konkrety, wiec jesliby ktos mial jakies informacje na ten temat, to chetnie przyjme np. na priv.
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o D2

Post autor: Damian » pt lip 16, 2010 1:20 pm

pamejudd pisze:Damian: akurat te wieksze kola mnie nie ciesza - za szerokie troche. No i felgi jakies takie nie teges... Delikatnie wygladaja w porownaniu z seria w D1. Cos mi mowi ze na start kola bede musial wymienic na jakies bardziej rolnicze.
:)9
seryjne koła za szerokie? Średnica to niecałe 31 cali średnicy, szerokość 235 lub 255 w opcji
jak zrozumiałem, chcesz jeździć w terenie, więc pewnie założysz lift zawieszenia - możesz spokojnie wpakować 265/75R16, auto będzie dobrze wyglądać i dobrze jeździć

felgi może i wyglądają pedalsko, ale są wystarczająco mocne

nie kombinuj za bardzo, bo może się okazać, że w pełni seryjne auto spokojnie wystarczy do Twoich potrzeb
a jeśli zamierzasz je modyfikować do terenu do kup 300tdi, na D2 kasy Ci nie starczy (zresztą i tak te 7k z pakietem to za mało)
pamejudd pisze:Problem jest tylko w tym, ze Td5 czesto dostaja czerwona plakietke (nie wiem od czego zalezy ze jedne dostaja czerwona, a inne zolta mimo takiego samego silnika), a to w Niemcowni oznacza, ze moge miec ban na wjazd do wlasnego miasta.

PS: a propos plakietki , czytalem ze mozliwe jest uzyskanie lepszej lategorii poprzez jakies zmiany w ukladzie wydechowym. Niestety, nie znam niemieckiego na tyle zeby dowiedziec sie o konkrety, wiec jesliby ktos mial jakies informacje na ten temat, to chetnie przyjme np. na priv.
głupi Ci faszyści...
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o D2

Post autor: standerus » pt lip 16, 2010 1:38 pm

pamejudd pisze:Damian: akurat te wieksze kola mnie nie ciesza - za szerokie troche. No i felgi jakies takie nie teges... Delikatnie wygladaja w porownaniu z seria w D1. Cos mi mowi ze na start kola bede musial wymienic na jakies bardziej rolnicze.

[Swoja droga moja dziewoja jak jej disco pierwszy raz pokazalem, rzucila: "to one wszystkie maja takie male kolka"? :) ]




Standerus: no juz jak bede D2 kupowal to chyba po to, zeby nie miec gnijacej budy... Problem jest tylko w tym, ze Td5 czesto dostaja czerwona plakietke (nie wiem od czego zalezy ze jedne dostaja czerwona, a inne zolta mimo takiego samego silnika), a to w Niemcowni oznacza, ze moge miec ban na wjazd do wlasnego miasta.

PS: a propos plakietki , czytalem ze mozliwe jest uzyskanie lepszej lategorii poprzez jakies zmiany w ukladzie wydechowym. Niestety, nie znam niemieckiego na tyle zeby dowiedziec sie o konkrety, wiec jesliby ktos mial jakies informacje na ten temat, to chetnie przyjme np. na priv.
Dobrze ci Damian pisze
Będziesz chciał i tak większe koła i lift.
Skoro mieszkasz w Niemcowni, może warto rozpatrzyć używanie polskiego auta? problem plakietki by ci odpadł.
Gnijąca buda to na wyrost, po prostu pojawia się rdza tu i ówdzie. Dodatkowo lubią lać szyberdachy etc. Jest na co kasę wydać :lol:
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: kilka pytań o D2

Post autor: pamejudd » pt lip 16, 2010 2:07 pm

standerus pisze: Skoro mieszkasz w Niemcowni, może warto rozpatrzyć używanie polskiego auta? problem plakietki by ci odpadł.
Gnijąca buda to na wyrost, po prostu pojawia się rdza tu i ówdzie. Dodatkowo lubią lać szyberdachy etc. Jest na co kasę wydać :lol:
Polskie auto tez musialbym oplakietkowac. Ekologija panie, ekologija...


...psia ich mac.



Co do kol, to mysle glownie o zalozeniu solidnych opon, jesli felgi sa wytrzymale. Wolalbym nie za szerokie, bo chyba sa lepsze np. w bloto (takie mam przynajmniej doswiadczenie z MTB). 265 to juz troche za duzo raczej (?).

Auto ma robic glownie za dlugodystansowa wyprawowke, ktora mozna sie od czasu do czasu potaplac dla funu. Do tej pory mialem forestera na kapciach A/T i o ile na suchym jest super, o tyle sie wkopalismy pare razy na wyjazdach zima/wczesna wiosna (ach, belgijskie bloto - miodzio).
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o D2

Post autor: standerus » pt lip 16, 2010 2:19 pm

bo ja wiem?
265/75 to dużo?
235/85 sobie załóż...
jakoś nie wydaję się mi to za szerokie do tak ciężkiego i szerokiego auta.
A w jakim sensie te koła nie wytrzymałe są? bo nie kumam.
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: kilka pytań o D2

Post autor: pamejudd » pt lip 16, 2010 2:35 pm

Nie mowie ze nie sa wytrzymale :) Slyszalem tylko ze te seryjne w D1 sa bardzo pancerne. Te z D2 wygladaja z kolei na ...ummm... delikatniejsze :)
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: kilka pytań o D2

Post autor: gri74 » pt lip 16, 2010 6:10 pm

to mity jakieś ...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o D2

Post autor: standerus » pt lip 16, 2010 6:24 pm

pamejudd pisze:Nie mowie ze nie sa wytrzymale :) Slyszalem tylko ze te seryjne w D1 sa bardzo pancerne. Te z D2 wygladaja z kolei na ...ummm... delikatniejsze :)
Ja to mało wiem ale to chyba jakieś mity są.
Swoim disco ostro je.b.a.łem po krzorach i kamieniach, choć oczywiście do extremy to nawet nie stałem obok, ale podobnie swoimi dwójkami jeździ kilku znajomych. Urwane zderzaki tył i przód, wyrwane uszczelki szyby przedniej, wyrolowane auto, skasowane satelity i półosie, pognieciona blacha, urwane kinetyki artystycznie dekomponujące przestrzeń tyłu, wybuchnięte opony, reduktory, strzelone paski, rzyganie olejem na wszystkie strony i na koniec brak kompresji i rozdupcony silnik - wszystko było, ale nie słyszałem aby komuś felga pękła...
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: kilka pytań o D2

Post autor: pamejudd » pt lip 16, 2010 6:29 pm

A ja wlasnie gdzies czytalem ze sie felga wygla (albo pekla) w dwojce, ale chyba nie tutaj na forum, bo nie moge znalezc. Jak znajde gdzies to zalinkuje. O mocnych kolach w disco tez nie pamietam gdzie czytalem... Za duzo tego jak na raz :)


Osiagnalem dzisiaj sukces motywacyjny. Pokazalem kobicie Pajero, a ona tylko: "a czy jest rownie dobry w terenie jak LR?" :-)
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: kilka pytań o D2

Post autor: gri74 » pt lip 16, 2010 6:34 pm

no niestety , takie sa uroki internetu i wszelakich for :lol:
nic konkretnego sie nie można dowiedzieć, bo raz jest białe, a raz czarne
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: kilka pytań o D2

Post autor: sbb » pt lip 16, 2010 6:47 pm

gri74 pisze: nic konkretnego sie nie można dowiedzieć, bo raz jest białe, a raz czarne
najważniejsze zeby pamejudd nie uwierzył, że białe jest białe a czarne jest czarne :)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: kilka pytań o D2

Post autor: pamejudd » pt lip 16, 2010 8:13 pm

Wali mnie czarne i biale, ja i tak chce zielone :P
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o D2

Post autor: Damian » pt lip 16, 2010 9:10 pm

pamejudd pisze:A ja wlasnie gdzies czytalem ze sie felga wygla (albo pekla) w dwojce, ale chyba nie tutaj na forum, bo nie moge znalezc. Jak znajde gdzies to zalinkuje. O mocnych kolach w disco tez nie pamietam gdzie czytalem... Za duzo tego jak na raz :)
bo ogólnie społeczeństwu się wydaje, że w teren to musi być super mocna felga ważąca tonę
a nie musi
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: kilka pytań o D2

Post autor: dikson17 » pt lip 16, 2010 9:45 pm

pamejudd pisze:Wali mnie czarne i biale, ja i tak chce zielone :P
moze przez thc ubzdurales sobie z ta felga ?? :roll:
Nawet jak napisane gdzies bylo na forum to tylko pojedynczy przypadek :wink:

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

Re: kilka pytań o D2

Post autor: herflikd » sob lip 17, 2010 7:42 pm

sie wezne i podepne pod ten wontek ups wątek ...

mozecie mi powiedziec jakie zmiany zostaly wprowadzone w aucie land rover discovery 2 po roku 2002 (po face liftingu - oprocz zmian w oczkach i innych dupsow malo istotnych) - co jest wedlug Was najwazniejsze a co bylo porazka po face liftingu?

dzieki
D2 TD5 Było

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: kilka pytań o D2

Post autor: pamejudd » sob lip 17, 2010 9:24 pm

dikson17 pisze: Nawet jak napisane gdzies bylo na forum to tylko pojedynczy przypadek :wink:

Uspokoilista mnie, chopoki.


Ide zatankowac etanol...
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
brodafidela
 
 
Posty: 8529
Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
Lokalizacja: kraków

Re: kilka pytań o D2

Post autor: brodafidela » pn lip 19, 2010 1:20 pm

standerus pisze:
brodafidela pisze:
standerus pisze:Późnej się nie da tak łatwo difflocka wcisnąć?
bo?
jak wieść niesie do 2001 masz wyjście do difflocka i cały mechanizm w srodku, ponoć później już tego nie ma, więc chyba cały reduktor do wymiany?
Ale ja się nie znam, tak słyszałem
Mam z 2001 i nie miałem bebechów do diff locka - musiałem dokładać.
II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: kilka pytań o D2

Post autor: wojtek_kom » pn lip 19, 2010 2:15 pm

pamejudd pisze:Wali mnie czarne i biale, ja i tak chce zielone :P
Zielone się psujom :)21
Nissan-y

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o D2

Post autor: standerus » pn lip 19, 2010 7:44 pm

moje resztki są 2001 i bebechy mają, pewnie jak to u nich, w połowie roku zmiana
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: kilka pytań o D2

Post autor: pamejudd » czw lip 22, 2010 2:34 pm

wojtek_kom: ja wiem ze sie psujom. Poza tym sa w ogole dretwe i wiesniaki nimi jezdzom... :)


Trafilem na artykul gdzie koles wspomina o urywaniu sie piatego kola w landkach:

"Tylnie większe drzwi noszą koło zapasowe, które nie urywa się na wybojach, jak to bywa w Land Roverach,"

(zrodlo: http://kilometr.com/art-t.html ).

Czy ktos wie o co chodzi? Na forum nie trafilem na zadna wzmianke, ale moze nikt sie nie chcial chwalic... Ewentualnie, autor artykulu konfabuluje.
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: kilka pytań o D2

Post autor: Damian » czw lip 22, 2010 2:45 pm

chodzi o zawiasy tylnych drzwi, po założeniu w miejsce seryjnego zapasu większego, cięższego emteka na stalowej feldze zawiasy potrafią się opuszczać i drzwi mają luz
a Reweda na swojej stronce się myli, bo toyota po roku z 33x12,50 na mangelsie na zapasie też dostała opuszczenia zawiasów :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
vip
Posty: 588
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:38 am
Lokalizacja: Siedlce

Re: kilka pytań o D2

Post autor: vip » sob sie 07, 2010 9:10 pm

jak ktoś zainteresowany to mam na zbyciu bebechy do difflocka...
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: kilka pytań o D2

Post autor: pamejudd » ndz sie 08, 2010 12:54 am

MAsz na mysli "linkage kit" czy sam diff-lock?
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości