amster123 pisze:16 kgmajch pisze: Hi-lift ? Też tylko do lansu, waży pewnie koło 10kg więc spalanie zwiększa radykalnie.
napisy na oponach zamalować
a po co? wystarczy odworcic opone na druga strone
Moderator: Jerry
amster123 pisze:16 kgmajch pisze: Hi-lift ? Też tylko do lansu, waży pewnie koło 10kg więc spalanie zwiększa radykalnie.
napisy na oponach zamalować
A jakby w teren pojechał? To mu robić nie będą. Za każdym razem przekładać?LR_Olek pisze: a po co? wystarczy odworcic opone na druga strone
amster123 pisze:A jakby w teren pojechał? To mu robić nie będą. Za każdym razem przekładać?LR_Olek pisze: a po co? wystarczy odworcic opone na druga strone
Sam się orientujLR_Olek pisze: bialymi napisami do srodka odwrocic, orientuj sie
Dajesz lewą na prawą stronę i odwrotnie. Wtedy napis jest od wewnątrz a kierunek ten sam. Gorzej jak napisy po obu stronachamster123 pisze:Sam się orientujLR_Olek pisze: bialymi napisami do srodka odwrocic, orientuj sie![]()
Jak odwróci to w błocie mu nie będą robiły, a jak zamaluje to przed wyjazdem w teren zmyje i znowu będzie miał białe.
Nie wiesz że te z białymi napisami lepiej w błocie robią
Piotrul pisze: Dajesz lewą na prawą stronę i odwrotnie. Wtedy napis jest od wewnątrz a kierunek ten sam. Gorzej jak napisy po obu stronach
amster123 pisze:Sam się orientujLR_Olek pisze: bialymi napisami do srodka odwrocic, orientuj sie![]()
Jak odwróci to w błocie mu nie będą robiły, a jak zamaluje to przed wyjazdem w teren zmyje i znowu będzie miał białe.
Nie wiesz że te z białymi napisami lepiej w błocie robią
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość