Przebudowa dyskoteki I do off road'u

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: LR_Olek » czw mar 08, 2012 9:40 pm

pojara90 pisze:Przy najbliższej okazji zrobię mu sesję zdjęciową.

BTW Dziwi mnie trochę wasze niedowierzanie, myślałem ,że to nie jest ewenement.
ewenement=to ten pomnik
czy
ewenement=to niedowierzanie

danyplus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 06, 2012 12:14 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: danyplus » pt mar 09, 2012 10:06 am

sgt_raffie pisze:zwolnice rozwolnice - przeca na tym zdjeciu ich nie ma...chyba ze sie schowaly :-?

Kolego danyplus. Wypowiadam nieczęsto na tym forum ale CHLOPIE, zmień ekspertów. Poczytaj forum potem porównaj do swojego posta i go zweryfikuj bo coś się zajączkuje. Nie staram się być złośliwym, po prostu tak jest. Jak już kupiłeś disco to zrób tak jak koledzy radza. Zacznij jeździć i szybciutko zwyryfikujesz co Ci będzie potrzebne. Bo możemy rzucić stertą pomysłów z rękawa, pytanie czy choćby połowa Ci sie przyda.
Skąd jesteś wogóle? Umów sie z jakąś ekipa co jeździ, nich Ci ktoś pokaże co taki seryjny Diskacz potrafi a jak dojdziesz do tego że Cię sprzęt hamuje, wtedy kombinuj.
Bardzo dziękuję za konstruktywną odpowiedź ( i zrobienie dla mnie wyjątku )w przeciwieństwie do pozostałej większości...
" ekspertów " tak jak i teraz zaznaczyłem cudzysłowem bo nie były to opinie osób które znam i mogę powiedzieć że są dla mnie autorytatywni, jednakże pytałem w kilku zakładach ( warsztatach ) i ich argumentacja do mnie trafiła " ... przy dwudziestoletnich egzemplarzach w większości zdrowe ramy, przestronne nadwozie ( również w większości nie zgnite - utlenione ), niezłe właściwości terenowe, dobry dostęp do części zamiennych ( w miarę tanie ) wystarczy żeby się dla relaksu pobawić i odstresować... "
Oczywiście nic nie zastąpi własnych doświadczeń ale tych jeszcze nie mam a nabrać tych właściwych zachowań i odpowiedniego podejścia samemu jest trudno i od tego powinna właśnie być rada znawców...
Każda z decyzji pociąga za sobą jakieś konsekwencje i moje pytanie uważam że jest jak najbardziej na miejscu...
Np. zmień opony na 235/85R16 - pamiętaj tylko przy tym że trzeba ciąć nadkola ale lepiej na tak wysokich kołach będzie latał w błocie i zwiększa się prześwit... itd. itp.
Jest naprawdę wiele spraw do przemyślenia i wiele takich konkretnych informacji przydało by się mi i wielu takim jak ja.
A tak poza tym to chyba lepiej zadać głupie pytanie niż pisać 20 potów w wątku nie na temat... widać zwolnice czy nie !! ??
Sorki za mądralowanie się ale żeby przeczytać jedną dwie rozsądne odpowiedzi trzeba to wyselekcjonowąć z setki spamu...
Pzdr

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Wojtek_W » pt mar 09, 2012 10:12 am

OK, to czekamy na fotorelacje z budowy. Powodzenia! :)2 :)21

Szczegolnie urzeklo mnie polaczenie slow "reklaks" i "odstresowac" w zestawieniu z LR. :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

danyplus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 06, 2012 12:14 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: danyplus » pt mar 09, 2012 10:30 am

Wojtek_W pisze:OK, to czekamy na fotorelacje z budowy. Powodzenia! :)2 :)21

Szczegolnie urzeklo mnie polaczenie slow "reklaks" i "odstresowac" w zestawieniu z LR. :)21
Z budowy czego ?? Bo tutaj chyba trudno jest się dowiedzieć co zrobić żeby było dobrze... znikome ilości przydatnych informacji w przeciwieństwie do rozbudowanej loży szyderców...
A ja głupi myślałem że takie fora i społeczności istnieją po to żeby się integrować i pomagać... :oops:
Miłego dnia...

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Wojtek_W » pt mar 09, 2012 10:33 am

To teraz na powaznie.
Generalnie jest (generalnie :)21 ), ale Ty zadajesz pytanie. Ludzie Ci odpowiadaja, a pozniej stwierdasz,ze i tak znasz odpowedz , bo eksperci Ci polecili disco. Co innego zostaje jak pociagnac łacha? :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pamejudd » pt mar 09, 2012 11:00 am

Wojtek: napisz koledze wprost ze wtopil ze parcha nie kupil :)21
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
pinc6x6
 
 
Posty: 2747
Rejestracja: pn lut 18, 2008 8:34 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pinc6x6 » pt mar 09, 2012 11:07 am

a ja tam lubię to Forum :D
merytoryczne to mam w USA i RFN i tam łacha drzeć nie wolno :)21

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Wojtek_W » pt mar 09, 2012 11:07 am

Mnie tam wcale nie chodzi o jakas nienawisc rasowa. :)21
Moi dooooobrzy koledzy maja LR (inna sprawa,ze te konkretne egzemplarze dostarczaja nam duzo rozrywki :)21 ) i uwazam,ze to calkiem fajne auta. Ale nie oszukumy sie... do przepraw prkatycznie kazda inna, rasowa terenowka nadaje sie lepiej.
Oczywiscie nie ma zamiaru nikomu nic narzucac. 8)
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Maqlinka » pt mar 09, 2012 12:26 pm

Warto by było jeszcze, żeby kolega @danyplus przybliżył nam swoja wizje przeprawy .... bo może się okazać, że niepotrzebnie pianę bijemy.


:)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Koro » pt mar 09, 2012 12:28 pm

danyplus pisze:[ Bo tutaj chyba trudno jest się dowiedzieć co zrobić żeby było dobrze... znikome ilości przydatnych informacji w przeciwieństwie do rozbudowanej loży szyderców...
A ja głupi myślałem że takie fora i społeczności istnieją po to żeby się integrować i pomagać... :oops:
Miłego dnia...
Nie szukałeś sam tylko oczekujesz info na tacy to raz
Discovery I jest popularnym autem terenowym wiec informacji na praktycznie każdy temat jest tu full to dwa.
( całe tematy: nawet przyklejone "jakie koła do disco", "jak wywalic immo.." itd)
a trzy to fakt że takich kolesi od pytań jest wysyp od czasów wejścia do UE ( disco trafiło pod strzechy) i naprawdę nikomu sie nie chce odpisywać po raz 100 tysięczny że "235/85 wejdzie jak dasz +2 cale"...
lepieja energie wytracić na to by pokazać ci głupotę twojego pytanie - jest szansa że wyciągniesz wnioski 8)

P.S. szybko łapiesz foszki - nie spodoba Ci sie tu.
Może klinikia to miejsce dla ciebie??? :)21

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16845
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Kabal » pt mar 09, 2012 12:36 pm

Koro, daj koledze szansę, dawno nikt nas nie zwyzywał od bandy zakompleksionych debili, reperujących swoje ego poniżaniem rządnych naprawy świata jednostek. Kolega danyplus oczekuje podanego na tacy procesu przebudowy swojego auta, uszytego na miarę jego potrzeb, które to potrzeby powinieneś w lot rozgryźć i rozpisać koledze proces modyfikacji na etapy z dokładnym cennikiem oraz wskazać najtańsze źródło, najlepszych części. No. A spróbuj go wprowadzić w błąd :)11
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pamejudd » pt mar 09, 2012 1:03 pm

Koro pisze: Może klinikia to miejsce dla ciebie??? :)21
Akurat na LK focherzy sa szybko pacyfikowani ;-)



@Dani: chopoki maja racje, ze gdybys natrudzil sie nieco, poczytawszy tego foruma, to zyskalbys wiecej niz po prostu zadajac pytanie :)

Tu naprawde czasami ktos cos napisal do rzeczy ;-)
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

danyplus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 06, 2012 12:14 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: danyplus » pt mar 09, 2012 2:52 pm

Widzę że wystarczy lekko stuknąć w stół i echo się niesie...

Nie, nie, daleki jestem od fochów i tego podobnych zachowań na co dowodem są dalsze wpisy i czytanie wątku.
Poszukiwania wiadomości zamiast rozwiać moje wątpliwości raczej je pogłębiły...
Znacznie skuteczniejsze i bezpieczniejsze jest uzyskanie informacji od praktyków a nie od przypadkowych znawców tematu...
Nikogo nie starałem się i nie staram obrazić a tylko subiektywnie wyrażam to co widzę i czytam.... zaprzeczycie że jest tu bałagan i zdecydowana większość pisze nie na temat ?? !!
Czy chciałbym wszystko dostać na talerzu... ? NIE ! Absolutnie, wystarczy mi kierunek tj zostało to wskazane...
" ...
sgt_raffie pisze: Skąd jesteś wogóle? Umów sie z jakąś ekipa co jeździ, nich Ci ktoś pokaże co taki seryjny Diskacz potrafi a jak dojdziesz do tego że Cię sprzęt hamuje, wtedy kombinuj.
... "
Wystarczy troszkę chęci...
Koro pisze:
danyplus pisze:[ Bo tutaj chyba trudno jest się dowiedzieć co zrobić żeby było dobrze... znikome ilości przydatnych informacji w przeciwieństwie do rozbudowanej loży szyderców...
A ja głupi myślałem że takie fora i społeczności istnieją po to żeby się integrować i pomagać... :oops:
Miłego dnia...
Nie szukałeś sam tylko oczekujesz info na tacy to raz
Discovery I jest popularnym autem terenowym wiec informacji na praktycznie każdy temat jest tu full to dwa.
( całe tematy: nawet przyklejone "jakie koła do disco", "jak wywalic immo.." itd)
a trzy to fakt że takich kolesi od pytań jest wysyp od czasów wejścia do UE ( disco trafiło pod strzechy) i naprawdę nikomu sie nie chce odpisywać po raz 100 tysięczny że "235/85 wejdzie jak dasz +2 cale"...
lepieja energie wytracić na to by pokazać ci głupotę twojego pytanie - jest szansa że wyciągniesz wnioski 8)

P.S. szybko łapiesz foszki - nie spodoba Ci sie tu.
Może klinikia to miejsce dla ciebie??? :)21
Myślę że czytanie ze zrozumieniem ma przed sobą przyszłość...
Nie przypominam sobie żebym pytał czy taka opona wejdzie... ?? Zapytanie tyczyło bardziej za i przeciw a decyzję podejmę sam co bardziej mi odpowiada i będzie potrzebne - dyskusja...

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16845
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Kabal » pt mar 09, 2012 3:00 pm

Dalej nie napisałeś skąd jesteś, jak zamierzasz użytkować auto (przeprawa ma tutaj dość szeroką definicję), czy tylko w teren, czy do wszystkiego... Disco to wdzięczne auto, ale jego uniwersalność i angielski rodowód sprawia, że ma też swoje ograniczenia. Przed Tobą weekend, to w sam raz, żeby przeczytać kawałek forum. Będziesz wiedział chociaż o co pytać :wink: dzięki temu unikniesz wielu nieporozumień. Jednej drogi nie ma, każdy robi auto na miarę swoich oczekiwań/możliwości finansowych. Oczekujesz porad, a nikt tutaj nie wie do czego to auto, w jakim stanie, jaki masz budżet na modyfikacje itd itp.
Zawsze możemy Ci poradzić - najlepsze zawieszenia to Ohlins, Fox, blokady ARB, lub w przypadku disco używane MD, a opony to Simex, ale nie dla każdego, nie na każdą kieszeń...
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40596
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Mroczny » pt mar 09, 2012 3:02 pm

najlepsza winda to star, klatkę rób zgodną z załącznikiem J, metromierze dubluj, jajecznica na drezno-wrocław jest parszywa

:)21

Awatar użytkownika
ulrich
Posty: 419
Rejestracja: wt paź 20, 2009 8:46 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: ulrich » pt mar 09, 2012 3:04 pm

danyplus pisze:Witam serdecznie,
Przeszukując forum nie napotkałem na zebrane gdzieś wskazówki dot. przeróbek do terenu...
Od czego zacząć żeby nie robić czegoś dwa razy lub zupełnie bez sensu.
Przebudowa a raczej poprawki usprawniające auto w terenie bez drastycznych rozwiązań typu usunięcie tyłu pojazdu, skracanie ramy itp. raczej przeprawowo-turystycznie po okolicy :)
Za wszystkie sugestie i podpowiedzi z góry dziękuję
Daniel
Podobno ma być: przeprawowo - turystycznie po okolicy.
Discovery II

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16845
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Kabal » pt mar 09, 2012 3:06 pm

Przy odpowiednim budżecie może być turystycznie na Ohlinsie :)21 kto bogatemu zabroni
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
ulrich
Posty: 419
Rejestracja: wt paź 20, 2009 8:46 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: ulrich » pt mar 09, 2012 3:09 pm

turystycznie i po okolicy to może nic nie trzeba przerabiać
tylko po prostu jeździć
Discovery II

danyplus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 06, 2012 12:14 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: danyplus » pt mar 09, 2012 3:52 pm

ulrich pisze:turystycznie i po okolicy to może nic nie trzeba przerabiać
tylko po prostu jeździć
Wydaje mi się że przydała by się zmiana opon na szersze, obecnie jest 205 standardowe i dość mocno się kopie w piasku...
Szerszy rozstaw też się przyda więc i felgi ET-25, szukam jeszcze informacji za i przeciw zastosowaniu opon 265/70R16 ( nadkola będą cięte ).
Okolice Legionowa - było pytanie skąd jestem.
A co do przeznaczenia - bez rajdów, na początku trzeba się nauczyć jazdy w terenie i samochodu a później coraz głębiej... piaseczek, błotko, podtapianie... Bardziej czy da radę niż jak szybko...

Awatar użytkownika
ulrich
Posty: 419
Rejestracja: wt paź 20, 2009 8:46 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: ulrich » pt mar 09, 2012 4:07 pm

Wedlug mnie to zacznij od opon. Do Disco I 265/70 wejdzie chyba bez lifta, (do dwójki wejdzie spokojnie ). Lepiej od razu założ przyzwoite opony i bedziesz miał spokój. Myśle o oponach MT. Jak kupisz AT to pare razy sie wkleisz bedziesz zaraz kombinował zeby zmienic na MT .
Discovery II

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Koro » pt mar 09, 2012 4:08 pm

danyplus pisze:Widzę że wystarczy lekko stuknąć w stół i echo się niesie...
Myślę że czytanie ze zrozumieniem ma przed sobą przyszłość...
taaa.... 8)
wyjasnij prosze co wiesz o czytaniu ze zrozumieniem. Bo ja sie przyznaje że rozumiem twoje posty coraz mniej...

np: zrozum pierwszą odpowiedz na twoje "wyjątkowe"pytanie

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pamejudd » pt mar 09, 2012 4:28 pm

Koro pisze:
danyplus pisze:Widzę że wystarczy lekko stuknąć w stół i echo się niesie...
Myślę że czytanie ze zrozumieniem ma przed sobą przyszłość...
taaa.... 8)
wyjasnij prosze co wiesz o czytaniu ze zrozumieniem. Bo ja sie przyznaje że rozumiem twoje posty coraz mniej...

np: zrozum pierwszą odpowiedz na twoje "wyjątkowe"pytanie


Danyplus jest chyba z okolic Wawy wiec moze po prostu wezcie go na jakies upalanie, niech przeczolgaja z kumplem to disco w terenie i wtedy beda wiedziec co kupic, zamiast smecic na forumie :)21
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: Koro » pt mar 09, 2012 4:54 pm

eee... w Wawie odchodzi sie od jezdzenia w teren :)21
za to duże opony i bagaznik dachowy ( konieczne halogeny i rejestracja) zajebiście wyglądają na parkingu przed marketem 8)

danyplus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 06, 2012 12:14 pm

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: danyplus » pt mar 09, 2012 5:02 pm

Koro pisze:eee... w Wawie odchodzi sie od jezdzenia w teren :)21
za to duże opony i bagaznik dachowy ( konieczne halogeny i rejestracja) zajebiście wyglądają na parkingu przed marketem 8)
Na czarne to mam 2oo

Awatar użytkownika
pamejudd
 
 
Posty: 1420
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Wioska obok wioski obok Stuttgartu

Re: Przebudowa dyskoteki I do off road'u

Post autor: pamejudd » pt mar 09, 2012 5:08 pm

Koro pisze:eee... w Wawie odchodzi sie od jezdzenia w teren :)21
za to duże opony i bagaznik dachowy ( konieczne halogeny i rejestracja) zajebiście wyglądają na parkingu przed marketem 8)

Karwa, a ja zdjalem ostatnio kurnik a do Wawy mam jechac... Jak ja sie tam pokaze? :)21
130 300Tdi '97, Ghost RS 5700 '05
wolvesahead.org

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość