wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pt lis 24, 2006 7:48 pm
Disco 200Tdi z automatyczna skrzynia biegow.
Czy cos takiego fabrycznie robiono?
I czy po ktoryms roku zaczeto montowac kratki wylotu powietrza na boczne szyby?
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pt lis 24, 2006 8:00 pm
1. nie. aczkolwiek pewności żadnej nie ma...
2. po 94

#noichuj
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pt lis 24, 2006 8:15 pm
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pt lis 24, 2006 8:16 pm
I kratki widac w lewym gornym rogu

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
scyzoryk73

- Posty: 2058
- Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
- Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami
Post
autor: scyzoryk73 » pt lis 24, 2006 8:21 pm
moja '92 ma kratki,
czyżby jakaś zmota

zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pt lis 24, 2006 8:22 pm
1. automat był w benzynie. popatrz jak są wyskalowane zegary...
2. takie kratki to ma każda.
jezeli nie ma ich twoja to oznacza, że:
-masz jednorożca
-cały świat jest w zmowie żeby cię szykanować
-przy klepaniu przystanku autobusowego na twoje disco coś się chłopakom pomyliło...

#noichuj
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pt lis 24, 2006 8:31 pm
Dobra to kolejna fotka
To to samo auto z automatem i o ile dobrze widze 200Tdi pod maska.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » pt lis 24, 2006 9:33 pm
Discotheque pisze:Disco 200Tdi z automatyczna skrzynia biegow.
No rozumiem, że Dynamika przez dużę
D 
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pt lis 24, 2006 9:58 pm
Discotheque pisze:Dobra to kolejna fotka
To to samo auto z automatem i o ile dobrze widze 200Tdi pod maska.
"sorry, ale...ni chooya"

jak z tego badziewnego zdjęcia potrafisz wyrokować o silniku to mp3 z odgłosem rozruchu powinieneś wysyłać sobie samemu...

ja tam nic nie widze...
tak jak napisałem na początku. 200tdi w automacie nie było, ale...
są rzeczy o których się nikomu nie śniło nawet...czasem udaje się je zobaczyć...np rrc z silnikiem v12 od jaga...
#noichuj
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pt lis 24, 2006 10:06 pm
OK
Nadal to samo auto przed rozbiorka, widac rurki od pompy do wtryskiwaczy.
A tu juz po przerobce, to zdaje sie jest dobry staruszek 200Tdi ino z pokrywa od 300Tdi i to na automacie.

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pt lis 24, 2006 10:51 pm
Zeby bylo smieszniej to auto z konca 94, ma silnik 200Tdi z kapa wygluszajaca od 300Tdi, automatyczna skrzynie ZF i mosty juz na 24 frezy. I to wsio fabrycznie.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
Namdan
-

- Posty: 966
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny
Post
autor: Namdan » sob lis 25, 2006 12:46 am
Cześć Bocian.
A skąd wiesz, że fabrycznie? Konwersja wiejta na tdi to sport narodowy angoli. Wygrywa ten, kto ostatni przyzna się, że takiej konwersji żałuje

Nazywam się Gordon, Gordon Shumway
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » sob lis 25, 2006 6:08 am
Discotheque pisze:Zeby bylo smieszniej to auto z konca 94, ma silnik 200Tdi z kapa wygluszajaca od 300Tdi, automatyczna skrzynie ZF i mosty juz na 24 frezy. I to wsio fabrycznie.
Bo to bylo w okresie zmiany 200 na 300.
I w fabryce na tasmie jechalo troche czesci ze starego, troche z nowego, a kreatywny robotnik montowal z tego co mu pod reke podeszlo - no i zmontowal cos takiego

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » sob lis 25, 2006 10:27 am
pezet pisze:Discotheque pisze:Zeby bylo smieszniej to auto z konca 94, ma silnik 200Tdi z kapa wygluszajaca od 300Tdi, automatyczna skrzynie ZF i mosty juz na 24 frezy. I to wsio fabrycznie.
Bo to bylo w okresie zmiany 200 na 300.
I w fabryce na tasmie jechalo troche czesci ze starego, troche z nowego, a kreatywny robotnik montowal z tego co mu pod reke podeszlo - no i zmontowal cos takiego

zawsze tak jest
+kilka razy w roku akcja pt "sprzątanie magazynu"
i w ten oto sposób trafia się auto z fabrycznie przebitym vinem z amerykanskiego 94 na kontynentalny 91

#noichuj
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » sob lis 25, 2006 10:28 am
Namdan pisze:
A skąd wiesz, że fabrycznie? Konwersja wiejta na tdi to sport narodowy angoli. Wygrywa ten, kto ostatni przyzna się, że takiej konwersji żałuje


dobre
ja się przyznaję do porażki...wracam pokornie do wi-ejtów

#noichuj
-
Namdan
-

- Posty: 966
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny
Post
autor: Namdan » sob lis 25, 2006 10:03 pm
Ja też

Nazywam się Gordon, Gordon Shumway
-
KrzyK
-

- Posty: 212
- Rejestracja: śr gru 08, 2004 12:03 pm
- Lokalizacja: Pisz
Post
autor: KrzyK » wt lis 28, 2006 8:15 pm
To czemu ja myślę o dieslu

LR Disco 3.5 V8i, 92', +2''
"I hate asfalt"
-
Biker
- jestem tu nowy...

- Posty: 96
- Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:17 pm
- Lokalizacja: Warszawa i okolice
Post
autor: Biker » wt lis 28, 2006 8:25 pm
KrzyK pisze:To czemu ja myślę o dieslu

Bo nie jeździłes?

300 TDI jest strasznym mułem. Generalnie nie jedzie.
`96 LR Disco 300 Tdi
-
misialek
-

- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Post
autor: misialek » wt lis 28, 2006 8:31 pm
Bo jak pokazuje ludowa mądrość benzyna (zwłaszcza duża) + gaz cieszy tylko firmy montujące instalacje i właścicieli stacji gazowych.
Ranger, XC70, XTZ660
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt lis 28, 2006 9:24 pm
Jak zawsze - tak i teraz - powtarzam, że mocna benzyna + automat to jest TO!.
Dlaczego więc zamieniłem taki zestaw na dyzla z manualem?
Oto jest pytanie....
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Broncosaurus

- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Post
autor: Broncosaurus » śr lis 29, 2006 10:07 am
po kilku dniach jazdy z v8 mam poważny kryzys czy moja dotychczasowa teoria z e defender to tylko z dislem ma jeszcze sens

OneTen
Discofery 300tdi
-
KrzyK
-

- Posty: 212
- Rejestracja: śr gru 08, 2004 12:03 pm
- Lokalizacja: Pisz
Post
autor: KrzyK » śr lis 29, 2006 10:14 pm
Wychodzi na to, że trzeba mieć dwa- V8 na krótkie i szybkie traski, a dyzel na długie
LR Disco 3.5 V8i, 92', +2''
"I hate asfalt"
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr lis 29, 2006 10:29 pm
na krótkie i szybkie traski trzeba mieć krótkie v8...np 90"
a na długie i szybkie trzeba mieć długie v8...np disco...

#noichuj
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » śr lis 29, 2006 10:31 pm
czesław&jarząbek pisze:na krótkie i szybkie traski trzeba mieć krótkie v8...np 90"
a na długie i szybkie trzeba mieć długie v8...np disco...

A do powolnego upalania co by pan polecił?

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości