Range Rover

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

Range Rover

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 7:56 pm

Co wiecie o naprawie silnika VM w RR model 87? Chodzi mi o wymiane uszczelki piod chlowicami? Prosze o wyrazenie zdania na temat trego typu silnikow VM 2.4 Turbo Diesel. Zastanawiam sie nad kupnem modelu 3 dzwiowego z roku 87 z tym wlasnie silnikiem o przebiegu 200000km. Ale silnik ma walnieta uszczelke pod glowicami. Dzieki za odpowiedz i zycze wesolych swiat.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw gru 21, 2006 7:58 pm

z kąd wiesz ze to tylko uszczelka pod głowicą?

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw gru 21, 2006 8:10 pm

jak by to byla tylko uszczelka to wlasciciel by nie sprzedawal i ja wymienił :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Range Rover

Post autor: bert » czw gru 21, 2006 8:10 pm

rafalwicher pisze:Co wiecie o naprawie silnika VM w RR model 87? Chodzi mi o wymiane uszczelki piod chlowicami? Prosze o wyrazenie zdania na temat trego typu silnikow VM 2.4 Turbo Diesel. Zastanawiam sie nad kupnem modelu 3 dzwiowego z roku 87 z tym wlasnie silnikiem o przebiegu 200000km. Ale silnik ma walnieta uszczelke pod glowicami. Dzieki za odpowiedz i zycze wesolych swiat.
z doswiadczen /przykrych/ moich znajomych...
NIE KUPUJ
POzdrawiam
Norbert J. Zbróg
Ostatnio zmieniony czw gru 21, 2006 8:12 pm przez bert, łącznie zmieniany 1 raz.
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 8:11 pm

Tak mowi wlascicielka tego samochodu a ona mysle ze z jakiegos wiarygodnego zrodla. Ten RR jest regularnie serwisowany.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 8:14 pm

wymiana wuszelki pod glowicami robil to ktos kiedys?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw gru 21, 2006 8:15 pm

policz sobie cene tych aluminiowych głowic... 4, ktore prawdopodobnie sa pękniete/pokrzywione
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 8:16 pm

N2O pisze:jak by to byla tylko uszczelka to wlasciciel by nie sprzedawal i ja wymienił :lol:
ale wlasicielem jest pewna starsza kobieta mysle ze ona nie wie jak to zrobic a wymiana? moze juz dosc sie najezdzila tym RR
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw gru 21, 2006 8:20 pm

daj sobie spokój z przegrzanym VM-em, koszt naprawy moze przewyzszyc wartosc samochodu, myslisz ze nie byla w warsztacie skoro mowi ze to uszczelka pod glowica ? zabili ja cena i pewnie chce sprzedac.. :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 8:24 pm

no pewno masz racje ale wiesz w jakich okolicach moze kosztowac taki remont ??
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw gru 21, 2006 8:27 pm

poszukaj w dziale jeep, tam byl chyba ten sam silnik :)
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 21, 2006 8:32 pm

Witam. cały problem w wymianie uszczelek polega na wyszlifowaniu głowic oraz( co bardzo ważne) plastrów które muszą być tak samo wyszlifowane. W innej wersji nie będziesz wstanie dobrze dociągnąć głowic. Zapytaj się też o jedną uszczelkę na wszystkie gary(podobno są).
Pozdrawiam Pepek
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw gru 21, 2006 8:35 pm

RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 9:17 pm

Ale co dalej z takim silnikiem? moge sie spodziewac ze bedzie on cos wart?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: RR

Post autor: klucz13 » czw gru 21, 2006 9:21 pm

rafalwicher pisze:Ale co dalej z takim silnikiem? moge sie spodziewac ze bedzie on cos wart?
Zapodasz andorię :)2
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 21, 2006 9:38 pm

Sładaliśmy z kumplem taki silnik po wybuchu uszczelki. Dla bezpieczeństwa zostały wymienione też pierścionki. Auto zrobiło z 30 tyś po czym pękł jeden z cylindrów. Ale nie wiem czy to była wina wcześniejszego przegrzania.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 9:42 pm

Pepek pisze:Sładaliśmy z kumplem taki silnik po wybuchu uszczelki. Dla bezpieczeństwa zostały wymienione też pierścionki. Auto zrobiło z 30 tyś po czym pękł jeden z cylindrów. Ale nie wiem czy to była wina wcześniejszego przegrzania.
da rade jechac z taka walnieta uszzcelka czy jest to zbyt niebezpieczne 1700km!? I jak jest z tymi glowicami tzreba je planowa przed zalozeniem czy wystarczy nowa uszczelka?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 21, 2006 9:46 pm

Z walniętą uszczelką nie radzę. W tym silniku bezapelacyjnie planować
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

VM

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 9:46 pm

jesli nie VM w RR to jaki inny silnik? a moze jest mozliwa adaptacja do Range Rovera Clasic TDSa z BMW? szlyszal ktos cos o tym?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » czw gru 21, 2006 9:48 pm

Widze że kolega mooocno odporny na odradzanie :)21

Ten silnik to wieeeeeeelka mina, i dam se głowe uciąć przy samych jajcach ze to nie jest TYLKO uszczelka.

a co do pytania to KONIECZNIE TRZEBA PLANOWAĆ gowice.

Czesiek powiedz koledze :)21

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: VM

Post autor: krzyś » czw gru 21, 2006 9:48 pm

rafalwicher pisze:jesli nie VM w RR to jaki inny silnik? a moze jest mozliwa adaptacja do Range Rovera Clasic TDSa z BMW? szlyszal ktos cos o tym?
wszystko jest możliwe. tylko te koszta :)21

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 9:49 pm

jaka jest roznica pomiedzy silnikiem VM a 200tdi w RR
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw gru 21, 2006 9:50 pm

Kazdy Tdi z landa :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 9:51 pm

a wiec ktory silnik w RR najbardziej sie oplaca? psujacy sie diesel czy wir w baku V8ki?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw gru 21, 2006 9:53 pm

Pepek pisze:Kazdy Tdi z landa :D
znaczy sie? 200 i 300TDi sa OK?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość