Range Rover
Moderator: Jerry
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
Range Rover
Co wiecie o naprawie silnika VM w RR model 87? Chodzi mi o wymiane uszczelki piod chlowicami? Prosze o wyrazenie zdania na temat trego typu silnikow VM 2.4 Turbo Diesel. Zastanawiam sie nad kupnem modelu 3 dzwiowego z roku 87 z tym wlasnie silnikiem o przebiegu 200000km. Ale silnik ma walnieta uszczelke pod glowicami. Dzieki za odpowiedz i zycze wesolych swiat.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
Re: Range Rover
z doswiadczen /przykrych/ moich znajomych...rafalwicher pisze:Co wiecie o naprawie silnika VM w RR model 87? Chodzi mi o wymiane uszczelki piod chlowicami? Prosze o wyrazenie zdania na temat trego typu silnikow VM 2.4 Turbo Diesel. Zastanawiam sie nad kupnem modelu 3 dzwiowego z roku 87 z tym wlasnie silnikiem o przebiegu 200000km. Ale silnik ma walnieta uszczelke pod glowicami. Dzieki za odpowiedz i zycze wesolych swiat.
NIE KUPUJ
POzdrawiam
Norbert J. Zbróg
Ostatnio zmieniony czw gru 21, 2006 8:12 pm przez bert, łącznie zmieniany 1 raz.
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
Tak mowi wlascicielka tego samochodu a ona mysle ze z jakiegos wiarygodnego zrodla. Ten RR jest regularnie serwisowany.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
wymiana wuszelki pod glowicami robil to ktos kiedys?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
ale wlasicielem jest pewna starsza kobieta mysle ze ona nie wie jak to zrobic a wymiana? moze juz dosc sie najezdzila tym RRN2O pisze:jak by to byla tylko uszczelka to wlasciciel by nie sprzedawal i ja wymienił :lol:
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
no pewno masz racje ale wiesz w jakich okolicach moze kosztowac taki remont ??
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
Witam. cały problem w wymianie uszczelek polega na wyszlifowaniu głowic oraz( co bardzo ważne) plastrów które muszą być tak samo wyszlifowane. W innej wersji nie będziesz wstanie dobrze dociągnąć głowic. Zapytaj się też o jedną uszczelkę na wszystkie gary(podobno są).
Pozdrawiam Pepek
Pozdrawiam Pepek
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
tu jest dobry temat o VM http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... ght=diesel
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
Ale co dalej z takim silnikiem? moge sie spodziewac ze bedzie on cos wart?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
Re: RR
Zapodasz andorięrafalwicher pisze:Ale co dalej z takim silnikiem? moge sie spodziewac ze bedzie on cos wart?


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
da rade jechac z taka walnieta uszzcelka czy jest to zbyt niebezpieczne 1700km!? I jak jest z tymi glowicami tzreba je planowa przed zalozeniem czy wystarczy nowa uszczelka?Pepek pisze:Sładaliśmy z kumplem taki silnik po wybuchu uszczelki. Dla bezpieczeństwa zostały wymienione też pierścionki. Auto zrobiło z 30 tyś po czym pękł jeden z cylindrów. Ale nie wiem czy to była wina wcześniejszego przegrzania.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
VM
jesli nie VM w RR to jaki inny silnik? a moze jest mozliwa adaptacja do Range Rovera Clasic TDSa z BMW? szlyszal ktos cos o tym?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
jaka jest roznica pomiedzy silnikiem VM a 200tdi w RR
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
a wiec ktory silnik w RR najbardziej sie oplaca? psujacy sie diesel czy wir w baku V8ki?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
znaczy sie? 200 i 300TDi sa OK?Pepek pisze:Kazdy Tdi z landa :D
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość