Strona 1 z 5
Range Rover
: czw gru 21, 2006 7:56 pm
autor: rafalwicher
Co wiecie o naprawie silnika VM w RR model 87? Chodzi mi o wymiane uszczelki piod chlowicami? Prosze o wyrazenie zdania na temat trego typu silnikow VM 2.4 Turbo Diesel. Zastanawiam sie nad kupnem modelu 3 dzwiowego z roku 87 z tym wlasnie silnikiem o przebiegu 200000km. Ale silnik ma walnieta uszczelke pod glowicami. Dzieki za odpowiedz i zycze wesolych swiat.
: czw gru 21, 2006 7:58 pm
autor: maristez
z kąd wiesz ze to tylko uszczelka pod głowicą?
: czw gru 21, 2006 8:10 pm
autor: N2O
jak by to byla tylko uszczelka to wlasciciel by nie sprzedawal i ja wymienił

Re: Range Rover
: czw gru 21, 2006 8:10 pm
autor: bert
rafalwicher pisze:Co wiecie o naprawie silnika VM w RR model 87? Chodzi mi o wymiane uszczelki piod chlowicami? Prosze o wyrazenie zdania na temat trego typu silnikow VM 2.4 Turbo Diesel. Zastanawiam sie nad kupnem modelu 3 dzwiowego z roku 87 z tym wlasnie silnikiem o przebiegu 200000km. Ale silnik ma walnieta uszczelke pod glowicami. Dzieki za odpowiedz i zycze wesolych swiat.
z doswiadczen /przykrych/ moich znajomych...
NIE KUPUJ
POzdrawiam
Norbert J. Zbróg
RR
: czw gru 21, 2006 8:11 pm
autor: rafalwicher
Tak mowi wlascicielka tego samochodu a ona mysle ze z jakiegos wiarygodnego zrodla. Ten RR jest regularnie serwisowany.
RR
: czw gru 21, 2006 8:14 pm
autor: rafalwicher
wymiana wuszelki pod glowicami robil to ktos kiedys?
: czw gru 21, 2006 8:15 pm
autor: N2O
policz sobie cene tych aluminiowych głowic... 4, ktore prawdopodobnie sa pękniete/pokrzywione
: czw gru 21, 2006 8:16 pm
autor: rafalwicher
N2O pisze:jak by to byla tylko uszczelka to wlasciciel by nie sprzedawal i ja wymienił :lol:
ale wlasicielem jest pewna starsza kobieta mysle ze ona nie wie jak to zrobic a wymiana? moze juz dosc sie najezdzila tym RR
: czw gru 21, 2006 8:20 pm
autor: N2O
daj sobie spokój z przegrzanym VM-em, koszt naprawy moze przewyzszyc wartosc samochodu, myslisz ze nie byla w warsztacie skoro mowi ze to uszczelka pod glowica ? zabili ja cena i pewnie chce sprzedac..

RR
: czw gru 21, 2006 8:24 pm
autor: rafalwicher
no pewno masz racje ale wiesz w jakich okolicach moze kosztowac taki remont ??
: czw gru 21, 2006 8:27 pm
autor: N2O
poszukaj w dziale jeep, tam byl chyba ten sam silnik

: czw gru 21, 2006 8:32 pm
autor: Pepek
Witam. cały problem w wymianie uszczelek polega na wyszlifowaniu głowic oraz( co bardzo ważne) plastrów które muszą być tak samo wyszlifowane. W innej wersji nie będziesz wstanie dobrze dociągnąć głowic. Zapytaj się też o jedną uszczelkę na wszystkie gary(podobno są).
Pozdrawiam Pepek
: czw gru 21, 2006 8:35 pm
autor: N2O
RR
: czw gru 21, 2006 9:17 pm
autor: rafalwicher
Ale co dalej z takim silnikiem? moge sie spodziewac ze bedzie on cos wart?
Re: RR
: czw gru 21, 2006 9:21 pm
autor: klucz13
rafalwicher pisze:Ale co dalej z takim silnikiem? moge sie spodziewac ze bedzie on cos wart?
Zapodasz andorię

: czw gru 21, 2006 9:38 pm
autor: Pepek
Sładaliśmy z kumplem taki silnik po wybuchu uszczelki. Dla bezpieczeństwa zostały wymienione też pierścionki. Auto zrobiło z 30 tyś po czym pękł jeden z cylindrów. Ale nie wiem czy to była wina wcześniejszego przegrzania.
: czw gru 21, 2006 9:42 pm
autor: rafalwicher
Pepek pisze:Sładaliśmy z kumplem taki silnik po wybuchu uszczelki. Dla bezpieczeństwa zostały wymienione też pierścionki. Auto zrobiło z 30 tyś po czym pękł jeden z cylindrów. Ale nie wiem czy to była wina wcześniejszego przegrzania.
da rade jechac z taka walnieta uszzcelka czy jest to zbyt niebezpieczne 1700km!? I jak jest z tymi glowicami tzreba je planowa przed zalozeniem czy wystarczy nowa uszczelka?
: czw gru 21, 2006 9:46 pm
autor: Pepek
Z walniętą uszczelką nie radzę. W tym silniku bezapelacyjnie planować
VM
: czw gru 21, 2006 9:46 pm
autor: rafalwicher
jesli nie VM w RR to jaki inny silnik? a moze jest mozliwa adaptacja do Range Rovera Clasic TDSa z BMW? szlyszal ktos cos o tym?
: czw gru 21, 2006 9:48 pm
autor: krzyś
Widze że kolega mooocno odporny na odradzanie
Ten silnik to wieeeeeeelka mina, i dam se głowe uciąć przy samych jajcach ze to nie jest TYLKO uszczelka.
a co do pytania to KONIECZNIE TRZEBA PLANOWAĆ gowice.
Czesiek powiedz koledze

Re: VM
: czw gru 21, 2006 9:48 pm
autor: krzyś
rafalwicher pisze:jesli nie VM w RR to jaki inny silnik? a moze jest mozliwa adaptacja do Range Rovera Clasic TDSa z BMW? szlyszal ktos cos o tym?
wszystko jest możliwe. tylko te koszta

RR
: czw gru 21, 2006 9:49 pm
autor: rafalwicher
jaka jest roznica pomiedzy silnikiem VM a 200tdi w RR
: czw gru 21, 2006 9:50 pm
autor: Pepek
Kazdy Tdi z landa

RR
: czw gru 21, 2006 9:51 pm
autor: rafalwicher
a wiec ktory silnik w RR najbardziej sie oplaca? psujacy sie diesel czy wir w baku V8ki?
RR
: czw gru 21, 2006 9:53 pm
autor: rafalwicher
Pepek pisze:Kazdy Tdi z landa :D
znaczy sie? 200 i 300TDi sa OK?