Zmota realna czy nierealna, czyli jak poprawic fabryke LR

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
hojek
 
 
Posty: 121
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 5:20 pm
Lokalizacja: TARNOWSKIE GÓRY

Zmota realna czy nierealna, czyli jak poprawic fabryke LR

Post autor: hojek » czw mar 15, 2007 10:52 pm

Dzien dobry lub dobry wieczor.

Chodzi pogloska ze mosty i skrzynia w Disco nie naleza do najwytrzymalszych, w przeciwienstwie do mostow patrola czy g-klasy. Moze dalo by rade wstawic mosty od patorla do disco, bedzie to lepsze rozwiazanie niz np kupywac drogie maxidrive lub podobne? Albo skrzynie? Probowal juz ktos cos takiego ?

...a chodzi mi jeszze po glowie jeden pomysl jak by tak silnik np z patrola 3.3td wlozyc lub inny ciekawy niezniszczalny diesel.
Wiem ze takie przerobkowe pytania to raczej do dzialu UAZ czy SAM sie nadaja, a co koledzy z pod znaku LR na takie wizje powiedza?

Tarsus

Post autor: Tarsus » czw mar 15, 2007 11:01 pm

Taaa, pogloska glosi ze kaczki tez olatuja do cieplych krajow, a tym czasem jakos nie chca... na rozsadnych gumach i z tym silniczkiem nic nie pozrywasz spoko bez paniki.
Maksidrajwy Aerbe i inne ustrojstwa, spoko, jak masz zbedna kaske albo zalezy ci na difflokach. Jesli nie olej i lej olej i smigaj bez strachu.
U mnie jezdzi disko na 37 gumach, upierdolony po dach w blocie. Gadalem z typem i mowi ze mosty oryginaly ... takich plotek widzisz to mozna sluchac :)21

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » czw mar 15, 2007 11:03 pm

Tarsus pisze:Taaa, pogloska glosi ze kaczki tez olatuja do cieplych krajow, a tym czasem jakos nie chca... na rozsadnych gumach i z tym silniczkiem nic nie pozrywasz spoko bez paniki.
Maksidrajwy Aerbe i inne ustrojstwa, spoko, jak masz zbedna kaske albo zalezy ci na difflokach. Jesli nie olej i lej olej i smigaj bez strachu.
U mnie jezdzi disko na 37 gumach, upierdolony po dach w blocie. Gadalem z typem i mowi ze mosty oryginaly ... takich plotek widzisz to mozna sluchac :)21
:)21 taa chcial kolega a ... tylko LR :)21
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Tarsus

Re: Zmota realna czy nierealna, czyli jak poprawic fabryke L

Post autor: Tarsus » czw mar 15, 2007 11:10 pm

hojek pisze:
...a chodzi mi jeszze po glowie jeden pomysl jak by tak silnik np z patrola 3.3td wlozyc lub inny ciekawy niezniszczalny diesel.
Wiem ze takie przerobkowe pytania to raczej do dzialu UAZ czy SAM sie nadaja, a co koledzy z pod znaku LR na takie wizje powiedza?
Tdi jest ciekawy i niezniszczalny, skrzynie sa ok, nie rozumiem kolegi wogole bo nie powiedzial czego mu brakuje, albo co sie popsulo... czy moze tak tylko kolega sobie spekuluje niewinnie wieczorowa pora :)21

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: Zmota realna czy nierealna, czyli jak poprawic fabryke L

Post autor: Toroo » czw mar 15, 2007 11:10 pm

hojek pisze: ...a chodzi mi jeszze po glowie jeden pomysl jak by tak silnik np z patrola 3.3td wlozyc lub inny ciekawy niezniszczalny diesel.
:)21 Dobre :)20

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 15, 2007 11:26 pm

"...ziew..."

bo jezdzić to trza umić

to jest przygotowany samochód:
http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2006/lands ... edited.jpg
nic nie widać,
nie ma pedalskich migotek,
szary jest i pogiety, ale ma motór, mosty, mechanika, klatkę i objedzie każdą najbardziej maderfakierską, jarmarczną zmotę na mostach z zaniemoga, reduktorze z robura i nadwoziu z kotłowni osiedlowej...
#noichuj

Tarsus

Post autor: Tarsus » pt mar 16, 2007 12:56 am

Ja bym poprawil fabryke - wymienil nakretki i sruby z aluminiowych na stalowe i rozmiary z imperialnych na metryczne. Dzisiaj cale sasrane miasto zlazilem zeby kupic porzadny klucz 9/16 zeby nie skatowac poddajacej sie juz nakretki z aluminium - a jak znalazlem to wydalem na niego 7funtow!
Poza tym LR chyba spoko jest :)21

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmota realna czy nierealna, czyli jak poprawic fabryke L

Post autor: pezet » pt mar 16, 2007 6:32 am

hojek pisze:Dzien dobry lub dobry wieczor.

...
Mosty to jeszcze moge zrozumiec - bo ostatnio slysze tu i tam, ze sie byly rozpierdaczyly, ale silnik ?? ??

Jedyne co mi sie podoba w silniku od patrola to... fajny dzwiek.
Ale niezawodnosc :-? ...

Co jak co, ale silnik w diskaczu - jak mu piasku w cylindry zamiast oleju nie nasypiesz - przezyje cala reszte.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Zmota realna czy nierealna, czyli jak poprawic fabryke L

Post autor: JarekK » pt mar 16, 2007 8:21 am

pezet pisze: Jedyne co mi sie podoba w silniku od patrola to... fajny dzwiek.
Ale niezawodnosc :-? ...
miałem oba więc mogę się wypowiadać :)21
3,3td ciężki więcej pali bardziej "dynamiczny" - ikarusa bierze spoko :)21
2,5TDI mniej pali, mniej "dynamiczny", mniejszy klekot
jeśli chodzi o niezniszczalność to moim zdaniem oba (pod warunkiem prawidłowej obsługi) są nie do zarznięcia i tu różnicy żadnej nie widzę
a zj.ebać to jak się chce można wszystko :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 16, 2007 8:22 am

ale ta wasza "dynamika" nie bierze sie z motóra tylko przełożenia mostów
#noichuj

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pt mar 16, 2007 8:24 am

czesław&jarząbek pisze:ale ta wasza "dynamika" nie bierze sie z motóra tylko przełożenia mostów
no właśnie kiedyś też nad tym myślałem bo i koni podobnie i moment podobny - całeż ycie się człowiek uczy

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » pt mar 16, 2007 8:40 am

co do silnika to koleś zassał wody z błotem i jeszcze 4 tys km zrobił zanim padł a kumpel miał gr i ... głowica sru w powietrze i teraz stoi od paru miesięcy bo koszty go jedzą :lol:
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pt mar 16, 2007 8:50 am

kondziu pisze:co do silnika to koleś zassał wody z błotem i jeszcze 4 tys km zrobił zanim padł a kumpel miał gr i ... głowica sru w powietrze i teraz stoi od paru miesięcy bo koszty go jedzą :lol:
ale my nie piszemy o 2,8 (zwanym potocznie bezgłowicowym :)21 ) a o 3,3 a to duuza równica jest

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 16, 2007 8:51 am

JarekK pisze: duuza równica jest
niespecjalnie
i kasują za parking pod schroniskiem
ale...
pstrągi niezmiennie dobre

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » pt mar 16, 2007 8:56 am

JarekK pisze:
kondziu pisze:co do silnika to koleś zassał wody z błotem i jeszcze 4 tys km zrobił zanim padł a kumpel miał gr i ... głowica sru w powietrze i teraz stoi od paru miesięcy bo koszty go jedzą :lol:
ale my nie piszemy o 2,8 (zwanym potocznie bezgłowicowym :)21 ) a o 3,3 a to duuza równica jest
się dowartościowało towarzycho własnej adoracji :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pt mar 16, 2007 8:59 am

Bartas pisze: się dowartościowało towarzycho własnej adoracji :)21
tak czekałem aż się zjawisz :)21

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » pt mar 16, 2007 9:05 am

JarekK pisze:
Bartas pisze: się dowartościowało towarzycho własnej adoracji :)21
tak czekałem aż się zjawisz :)21
no bo farmazonie o sztruclach klepiecie jak przekupki na targu :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pt mar 16, 2007 9:08 am

Bartas pisze:
JarekK pisze:
Bartas pisze: się dowartościowało towarzycho własnej adoracji :)21
tak czekałem aż się zjawisz :)21
no bo farmazonie o sztruclach klepiecie jak przekupki na targu :)21
taaa, raczej przeglądasz forum LR czując podświadomą cheć posiadania tego najbardziej kultowego i niezawodnego samochodu :)21 :)21

PS
kumpel co ma jeeepa dokupuje dyskoteke 2-kę - nie udało mi się wyperswadować mu tego pomysłu

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » pt mar 16, 2007 9:14 am

JarekK pisze:taaa, raczej przeglądasz forum LR czując podświadomą cheć posiadania tego najbardziej kultowego i niezawodnego samochodu :)21 :)21

PS
kumpel co ma jeeepa dokupuje dyskoteke 2-kę - nie udało mi się wyperswadować mu tego pomysłu
Jareczku ja kocham wszystkie 4x4 i tak uważam, że najbardziej ortodoksyjni użytkownicy LR-a są cool w porównaniu fali Tojociarzy :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
hojek
 
 
Posty: 121
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 5:20 pm
Lokalizacja: TARNOWSKIE GÓRY

Post autor: hojek » pt mar 16, 2007 7:04 pm

Jak sie raz zapytalem czy disco nadaje sie na przeprawowke prawie wszyscy odpowiedzieli i odpowiadaja.
"Disco na prawidziwa przeprawowke nie da rady, slabe mosty skrzynia i za ciezki, lepszy patrol"

... a teraz z odpowiedzi wnioskuje ze wszystko wytrzymuje tak samo jak w patrolach i innych. :)2 :)2 :wink:

Tarsus

Post autor: Tarsus » pt mar 16, 2007 9:34 pm

Podnosi mi sie cos jak slysze takie pierdoleie. Powiedz doczego potrzebujesz auto i wtedy sie pomysli... a tak to o czym wogole jest ten temat? :evil:

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt mar 16, 2007 9:48 pm

Tarsus pisze:Podnosi mi sie cos jak slysze takie pierdoleie. Powiedz doczego potrzebujesz auto i wtedy sie pomysli... a tak to o czym wogole jest ten temat? :evil:
że disco na przeprawę się nie nadaje, ale koszerne musi być

:)21
LR Rendzi stajla :)

Tarsus

Post autor: Tarsus » pt mar 16, 2007 10:05 pm

Zaden samochod puki koszerny na przeprawe sie nie nadaje, ale sa jeszcze ludzie ktorzy mysla inaczej. A pozniej to juz tylko zmoty i niema znaczenia co sie przerabia.... :o

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt mar 16, 2007 10:13 pm

Tarsus pisze:...niema znaczenia co sie przerabia.... :o
hmm....

:)21
LR Rendzi stajla :)

Tarsus

Post autor: Tarsus » pt mar 16, 2007 10:47 pm

a co, moze nie? widzialem trabanta monstrtrucka i jezdzilpoinnych autach leciutkoi pewnie wblotku tezby fajnie poszedl, czy znaczy toze trabant to dobra nerenowka? A moze ze mosty z trabanta robia dobrze w terenie...

Jest kilka regol ktore pomagaja wybrac ssamochod pod motanie, jak dlugosc czy masa czy inne rzeczy, ale generalnie na koniecnajedno wychodzi...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości