Strona 1 z 1
Wyłącznik kierunkowskazu
: pt kwie 13, 2007 12:00 pm
autor: Zelmer
Witam
LR Discovery 300TDi. Na wałku kierownicy znajduje sie plasikowy element (tulejka z podebraniami - taki jakby zabierak - który łączy się z wyłącznikiem zespolonym) który wyłącza kierunkowskaz po wyprostowaniu kierownicy. Niestety u mnie się on połamał. Nikt w serwisach do których dzwoniłem nie potrafi mi odpowiedzieć czy jest to element wchodzący w skład przełacznika zespolonego czy też jest to element kierownicy. Niestety nie odnaleźli tego jako osobnej części, nie mają akurat w magazynie ani kierownicy ani przełącznika żeby sprawdzić. Wiem że da się bez tego obejść, ale wolałbym się bez tego nie obchodzić. A może da sie zastosować element z jakiegoś innego pojazdu? - raczej wątpię. Co z tym zrobić?
: pt kwie 13, 2007 12:26 pm
autor: Discotheque
W 200Tdi jest to calkiem osobny element ale "nalezacy" do kierownicy nie do zespolu przelacznikow.
: pt kwie 13, 2007 12:27 pm
autor: andziasss
Oups. Z 200ty to możnaby pokombinować z LDV/Andorią, ale 300ta ma inaczej raczej. Są tacy co wiedzą.
Re: Wyłącznik kierunkowskazu
: pt kwie 13, 2007 7:05 pm
autor: LR_Olek
Zelmer pisze: A może da sie zastosować element z jakiegoś innego pojazdu? - raczej wątpię. Co z tym zrobić?
Da sie zastosowac element z czlowieka i po kazdym skrecie pamietac o wylaczeniu kierunku.

: pt kwie 13, 2007 8:37 pm
autor: Discotheque
Zdejmij kierownice, idz do warsztatu ktory spawa plastiki i niech Ci doloza taki cycek i sprawa zalatwiona.
: pt kwie 13, 2007 8:56 pm
autor: LR_Olek
albo samemu zalac super glue albo innym pancernym klejem.
btw: juz w dawnych czasach w Seriach byly montowane powroty kierunkowskazow,takim pieknym gustownym gumowym koleczkiem sterowane

Re: Wyłącznik kierunkowskazu
: pt kwie 13, 2007 9:28 pm
autor: czesław&jarząbek
Zelmer pisze:Witam
LR Discovery 300TDi. Na wałku kierownicy znajduje sie plasikowy element (tulejka z podebraniami - taki jakby zabierak - który łączy się z wyłącznikiem zespolonym) który wyłącza kierunkowskaz po wyprostowaniu kierownicy. Niestety u mnie się on połamał. Nikt w serwisach do których dzwoniłem nie potrafi mi odpowiedzieć czy jest to element wchodzący w skład przełacznika zespolonego czy też jest to element kierownicy. Niestety nie odnaleźli tego jako osobnej części, nie mają akurat w magazynie ani kierownicy ani przełącznika żeby sprawdzić. Wiem że da się bez tego obejść, ale wolałbym się bez tego nie obchodzić. A może da sie zastosować element z jakiegoś innego pojazdu? - raczej wątpię. Co z tym zrobić?
-cysta bez erbegów
diwajs za sto-coś zł netto genuin nowy
-cysta z erbegiem
diwajs za...siedemset-coś zł genuin nowy
suplement:
diwajs erbegowy opakowany w pudełko lr-genuin na nalepce z numerem katalogowym lr ma napisane: "made in poland"
suplement II:
user tego forum o kryptonimie bucz ma diwajs bezerbegowy w nadplanie

Re: Wyłącznik kierunkowskazu
: wt kwie 17, 2007 1:30 pm
autor: harris
czesław&jarząbek pisze:
suplement:
diwajs erbegowy opakowany w pudełko lr-genuin na nalepce z numerem katalogowym lr ma napisane: "made in poland"
Faurecia Grójec?
Re: Wyłącznik kierunkowskazu
: wt kwie 17, 2007 8:11 pm
autor: klucz13
harris pisze:czesław&jarząbek pisze:
suplement:
diwajs erbegowy opakowany w pudełko lr-genuin na nalepce z numerem katalogowym lr ma napisane: "made in poland"
Faurecia Grójec?
Może też świdnica

: wt kwie 17, 2007 8:58 pm
autor: czesław&jarząbek
nie mam pojęcia
żadnych znaków firmowych nie ma
: wt kwie 17, 2007 9:08 pm
autor: klucz13
Bo niektóre genuiny nie mogą nosić znaków producenta a produkcja jest ograniczona tylko i wyłącznie do ilości sztuk zamówionych . Objęte jest to tajemnicą handlową a niedotrzymanie jej grorozi zzaaajjjjjjjjeeeeeeebbbbbbbistymi karami