czesław&jarząbek pisze:
jeżeli zachodzi domniemanie suchości w kuli można wlać 0.36 litra oleju w140.
----------------------------------------------------------
Chłopaki, nie wiem ile jest tego oleju w obudowie zwrotnicy, bo nie mam jak tego sprawdzic, cos tam musi jednak byc bo po odkreceniu korka widac, ze w srodku jest mokra kula od oleju.
Pytanie jest takie: Czy 360ml, to ilosc oleju, ktora "wchodzi pod sam korek"?
Czy wlaściwy poziom to kula zalana do pełna, czy też jakoś inaczej nalezy dokonac tego pomiaru.
Mam jeszcze jedno pytanie: Posiadam w warsztacie olej Hipol 95w140 ale w klasie gl-5. Czy bedzie to wlasciwy olej do zwrotnicy?
Pytam, bo jak wiadomo istnieja sporne opinie co do celowosci stosowania gl-5 tam gdzie wystepuja stopy kolorowe.
Niestety nie wiem, czy panewki sworzni zwrotnic w Defenderze sa wykonane z fosforobrązów czy tez z czegos niewrażliwego na klase gl-5 ?
Swoja drogą to anglicy strasznie dali d..y w tem temacie. Jak moja zwrotnica załapie luzów, to poza naprawą nie zapomne nawiercic, nagwintować i wstawić na spodzie korka do zlewania tegoz oleju.