disco blacharka
Moderator: Jerry
disco blacharka
Witam
Zastanawiam sie nad kupnem discovery II 2003. Samochód ajest po wypadku. Jak wygląda kwestia naprawy blacharki aluminiowej? Czy możecie polecić jakieś zakłady które zajmują się takimi naprawami w połudmniowej i wschodniej Polsce? A może takie coś jest w stanie zrobić "zwykły" blacharz i lakiernik?
pozdrawiam
Zastanawiam sie nad kupnem discovery II 2003. Samochód ajest po wypadku. Jak wygląda kwestia naprawy blacharki aluminiowej? Czy możecie polecić jakieś zakłady które zajmują się takimi naprawami w połudmniowej i wschodniej Polsce? A może takie coś jest w stanie zrobić "zwykły" blacharz i lakiernik?
pozdrawiam
- pbyra
-
- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Re: disco blacharka
a skąd jesteśsedes pisze:Witam
Zastanawiam sie nad kupnem discovery II 2003. Samochód ajest po wypadku. Jak wygląda kwestia naprawy blacharki aluminiowej? Czy możecie polecić jakieś zakłady które zajmują się takimi naprawami w połudmniowej i wschodniej Polsce? A może takie coś jest w stanie zrobić "zwykły" blacharz i lakiernik?
pozdrawiam



TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
skype: pawelbyra
gg: 4793104
Ponieważ w temacie jest blacharka to podepnę zapytanie.
Kolega ostatnio przywiózł z Anglii Discovery 200-tkę (wersja europejska o dziwo), z zewnątrz niby ładna ale stan ramy jest fatalny
Czy ramy są faktycznie tak podane na "rudą" ? czy to jednostkowy przypadek. Czy warto to naprawiać czy lepiej zmienić na inną ramę ? Czy rama z 300-tki i 200-tki jest taka sama ?
Kolega ostatnio przywiózł z Anglii Discovery 200-tkę (wersja europejska o dziwo), z zewnątrz niby ładna ale stan ramy jest fatalny

Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL 

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
ramy są trwałe
czasem gdy auto było używane do slipowania łodzi, albo gdy stało większość życia w zaspie śnieżnej pod daczą w górach są pognite.
można łatkować, można wymienić-rama z rozebranego kosztuje grosze, ale sama przekładka może wygenerować koszt na zakupy uzupełniające.
200 a 300 ma parę różnic.
takie podstawowe to mocowanie silnika i skrzyni z reduktorem
czasem gdy auto było używane do slipowania łodzi, albo gdy stało większość życia w zaspie śnieżnej pod daczą w górach są pognite.
można łatkować, można wymienić-rama z rozebranego kosztuje grosze, ale sama przekładka może wygenerować koszt na zakupy uzupełniające.
200 a 300 ma parę różnic.
takie podstawowe to mocowanie silnika i skrzyni z reduktorem
#noichuj
Ciekawa metoda napraw blacharskich. Stosował może ktoś??
http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... airduster/
http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... airduster/
Disco 300tdi, td5
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Dobra a kombinacje typu zalozenie budy od 300Tdi na caly kompletny dol od 200Tdi albo co gorsza zalozenie gory RR Calssic na dol od Disco 200Tdi?czesław&jarząbek pisze:ramy są trwałe
czasem gdy auto było używane do slipowania łodzi, albo gdy stało większość życia w zaspie śnieżnej pod daczą w górach są pognite.
można łatkować, można wymienić-rama z rozebranego kosztuje grosze, ale sama przekładka może wygenerować koszt na zakupy uzupełniające.
200 a 300 ma parę różnic.
takie podstawowe to mocowanie silnika i skrzyni z reduktorem
Omijam sprawy elektryczne, skupmy sie na samej mechanice czysto teoretycznie bo i tak moim idealem jest 109 na dole od 200Tdi

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
o co w tym chodzi???GeoMan pisze:Ciekawa metoda napraw blacharskich. Stosował może ktoś??
http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... airduster/

Masz jakas nowa wizje?Discotheque pisze:
Dobra a kombinacje typu zalozenie budy od 300Tdi na caly kompletny dol od 200Tdi albo co gorsza zalozenie gory RR Calssic na dol od Disco 200Tdi?
Omijam sprawy elektryczne, skupmy sie na samej mechanice czysto teoretycznie bo i tak moim idealem jest 109 na dole od 200Tdi
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Wizji to ja mam setki tylko gorzej z realizacja i funduszamiLR_Olek pisze:Masz jakas nowa wizje?Discotheque pisze:
Dobra a kombinacje typu zalozenie budy od 300Tdi na caly kompletny dol od 200Tdi albo co gorsza zalozenie gory RR Calssic na dol od Disco 200Tdi?
Omijam sprawy elektryczne, skupmy sie na samej mechanice czysto teoretycznie bo i tak moim idealem jest 109 na dole od 200Tdi

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
Taaaaaaaaaa też jestem ciekawkondziu pisze:o co w tym chodzi???GeoMan pisze:Ciekawa metoda napraw blacharskich. Stosował może ktoś??
http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... airduster/

LAND ROVER DISCOVERY II 4,0V8, UAZ 469
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
1. realne/wykonalne/na poziomie DIY zaawansowanymDiscotheque pisze:Dobra a kombinacje typu zalozenie budy od 300Tdi na caly kompletny dol od 200Tdi albo co gorsza zalozenie gory RR Calssic na dol od Disco 200Tdi?czesław&jarząbek pisze:ramy są trwałe
czasem gdy auto było używane do slipowania łodzi, albo gdy stało większość życia w zaspie śnieżnej pod daczą w górach są pognite.
można łatkować, można wymienić-rama z rozebranego kosztuje grosze, ale sama przekładka może wygenerować koszt na zakupy uzupełniające.
200 a 300 ma parę różnic.
takie podstawowe to mocowanie silnika i skrzyni z reduktorem
Omijam sprawy elektryczne, skupmy sie na samej mechanice czysto teoretycznie bo i tak moim idealem jest 109 na dole od 200Tdi
2. dupa nie ideał
#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
wiesz co nawet mnie nie wku.wiaj cały samochód jest podokręcany tak, że długa laga i zapieranie się nogami o koło pozwalają odkręcić cokolwiek podspodemharris pisze:jednym słowem stałes sie bezwiednie ofiarą druciarstwa poprzednika

ogółnie to muszę wszystko poodkręcać...wszystko pokolei i skręcić pożądnie i z głową

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
- ale masz fazę...Discotheque pisze: moim idealem jest 109 na dole od 200Tdi
Bocian - sam pisałeś kiedyś, że siedziałeś w Serii i dostałeś ataku klaustrofobii... Tramwaj Ci nogi skrócił czy co? O szczelności nadwozia i innych nawet mi się nie chce pisać...
Ale tak w zasadzie to pomysł super. Ale chyba raczej dla kogoś o moich gabarytach.
Disco 3.9 LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość