disco blacharka

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

sedes
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 22, 2007 2:27 pm

disco blacharka

Post autor: sedes » ndz kwie 22, 2007 2:48 pm

Witam


Zastanawiam sie nad kupnem discovery II 2003. Samochód ajest po wypadku. Jak wygląda kwestia naprawy blacharki aluminiowej? Czy możecie polecić jakieś zakłady które zajmują się takimi naprawami w połudmniowej i wschodniej Polsce? A może takie coś jest w stanie zrobić "zwykły" blacharz i lakiernik?


pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz kwie 22, 2007 3:46 pm

Naprawa blacharki aluminiowej polega głównie na wymianie :wink: ,a resztę zrobi Ci jakiś łebski blacharz
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Re: disco blacharka

Post autor: pbyra » ndz kwie 22, 2007 6:13 pm

sedes pisze:Witam


Zastanawiam sie nad kupnem discovery II 2003. Samochód ajest po wypadku. Jak wygląda kwestia naprawy blacharki aluminiowej? Czy możecie polecić jakieś zakłady które zajmują się takimi naprawami w połudmniowej i wschodniej Polsce? A może takie coś jest w stanie zrobić "zwykły" blacharz i lakiernik?


pozdrawiam
a skąd jesteś ???? ?? ??
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
Fazi
Posty: 1578
Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'

Post autor: Fazi » pn kwie 23, 2007 7:06 am

Ponieważ w temacie jest blacharka to podepnę zapytanie.
Kolega ostatnio przywiózł z Anglii Discovery 200-tkę (wersja europejska o dziwo), z zewnątrz niby ładna ale stan ramy jest fatalny !! Czy ramy są faktycznie tak podane na "rudą" ? czy to jednostkowy przypadek. Czy warto to naprawiać czy lepiej zmienić na inną ramę ? Czy rama z 300-tki i 200-tki jest taka sama ?
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL ;-)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn kwie 23, 2007 8:46 am

ramy są trwałe
czasem gdy auto było używane do slipowania łodzi, albo gdy stało większość życia w zaspie śnieżnej pod daczą w górach są pognite.
można łatkować, można wymienić-rama z rozebranego kosztuje grosze, ale sama przekładka może wygenerować koszt na zakupy uzupełniające.
200 a 300 ma parę różnic.
takie podstawowe to mocowanie silnika i skrzyni z reduktorem
#noichuj

Awatar użytkownika
GeoMan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: sob maja 07, 2005 1:47 pm
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: GeoMan » wt kwie 24, 2007 8:35 am

Ciekawa metoda napraw blacharskich. Stosował może ktoś??
http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... airduster/
Disco 300tdi, td5

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt kwie 24, 2007 10:30 am

czesław&jarząbek pisze:ramy są trwałe
czasem gdy auto było używane do slipowania łodzi, albo gdy stało większość życia w zaspie śnieżnej pod daczą w górach są pognite.
można łatkować, można wymienić-rama z rozebranego kosztuje grosze, ale sama przekładka może wygenerować koszt na zakupy uzupełniające.
200 a 300 ma parę różnic.
takie podstawowe to mocowanie silnika i skrzyni z reduktorem
Dobra a kombinacje typu zalozenie budy od 300Tdi na caly kompletny dol od 200Tdi albo co gorsza zalozenie gory RR Calssic na dol od Disco 200Tdi?

Omijam sprawy elektryczne, skupmy sie na samej mechanice czysto teoretycznie bo i tak moim idealem jest 109 na dole od 200Tdi :)
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » wt kwie 24, 2007 11:06 am

GeoMan pisze:Ciekawa metoda napraw blacharskich. Stosował może ktoś??
http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... airduster/
o co w tym chodzi??? :cry:
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt kwie 24, 2007 2:24 pm

Discotheque pisze:
Dobra a kombinacje typu zalozenie budy od 300Tdi na caly kompletny dol od 200Tdi albo co gorsza zalozenie gory RR Calssic na dol od Disco 200Tdi?

Omijam sprawy elektryczne, skupmy sie na samej mechanice czysto teoretycznie bo i tak moim idealem jest 109 na dole od 200Tdi :)
Masz jakas nowa wizje?

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt kwie 24, 2007 2:42 pm

LR_Olek pisze:
Discotheque pisze:
Dobra a kombinacje typu zalozenie budy od 300Tdi na caly kompletny dol od 200Tdi albo co gorsza zalozenie gory RR Calssic na dol od Disco 200Tdi?

Omijam sprawy elektryczne, skupmy sie na samej mechanice czysto teoretycznie bo i tak moim idealem jest 109 na dole od 200Tdi :)
Masz jakas nowa wizje?
Wizji to ja mam setki tylko gorzej z realizacja i funduszami :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Robical
Posty: 430
Rejestracja: sob paź 07, 2006 12:29 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Robical » wt kwie 24, 2007 4:18 pm

kondziu pisze:
GeoMan pisze:Ciekawa metoda napraw blacharskich. Stosował może ktoś??
http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... airduster/
o co w tym chodzi??? :cry:
Taaaaaaaaaa też jestem ciekaw :o
LAND ROVER DISCOVERY II 4,0V8, UAZ 469

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » wt kwie 24, 2007 7:36 pm

rysy na pewno nie znikły być może chodzi o małe wgnioty pod wpływem zaje...bistej różnicy temeratury blacha powraca do zapamiętanego kształtu. tylko jak to działa na żywotnosć lakieru to wole nie myśleć. :lol: i nie próbować. Wystarczyże mi ze starości sam złazi
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 24, 2007 9:26 pm

Discotheque pisze:
czesław&jarząbek pisze:ramy są trwałe
czasem gdy auto było używane do slipowania łodzi, albo gdy stało większość życia w zaspie śnieżnej pod daczą w górach są pognite.
można łatkować, można wymienić-rama z rozebranego kosztuje grosze, ale sama przekładka może wygenerować koszt na zakupy uzupełniające.
200 a 300 ma parę różnic.
takie podstawowe to mocowanie silnika i skrzyni z reduktorem
Dobra a kombinacje typu zalozenie budy od 300Tdi na caly kompletny dol od 200Tdi albo co gorsza zalozenie gory RR Calssic na dol od Disco 200Tdi?

Omijam sprawy elektryczne, skupmy sie na samej mechanice czysto teoretycznie bo i tak moim idealem jest 109 na dole od 200Tdi :)
1. realne/wykonalne/na poziomie DIY zaawansowanym
2. dupa nie ideał
#noichuj

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt kwie 24, 2007 10:29 pm

Się podepnę.

Ktos wie czym jest przyklejony aluminiowy płat dachu do poprzeczek stalowych w LR-ach?

Bo mnie się gówno rozkleiło i denerwuje...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 24, 2007 10:29 pm

blachowkrętami
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt kwie 24, 2007 10:31 pm

yyyy....

na to to sam wpadłem.

Chciałem profeszjonalnie zagrać :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 24, 2007 10:34 pm

profesjonalnie i fabrycznie jest balchowkrętami na gąbkowej uszczelce
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt kwie 24, 2007 10:36 pm

Po bokach tak.

Ale na srodku to jest przyglutowane czymś i to o to mi chodzi.

BTW.

Jade rano do typa poklajbować w smieciach.

Istnieje realna szansa, że zostaniesz w posiadaniu swoich nówków-kierunków.

Tak czy tak do 12.00 zadzwonie

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 24, 2007 10:38 pm

no
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt kwie 24, 2007 10:38 pm

niecierpie smerfów... blachowkrętów znaczy się :)21

ilekroć mam z nimi doczynienia to wcześniej czy później diaxem muszę waczyć :roll:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt kwie 24, 2007 10:41 pm

Bo się kupuje nierdzewne :)21

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt kwie 24, 2007 10:45 pm

powiedz to poprzedniemu właścicielowi :evil:
[cenzura] wymiana pompy wody bez zdejmowania osłony wiatraka :roll: :)3
bo niestestety kątówka mała nie jest i nie wszędzie wejdzie, a niechciałem ryzykować pocięcia chłodnicy
:-?
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
harris
 
 
Posty: 198
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 6:31 am
Lokalizacja: GKA<->WH

Post autor: harris » czw kwie 26, 2007 6:26 pm

jednym słowem stałes sie bezwiednie ofiarą druciarstwa poprzednika
jest dobrze, ale nie najgorzej jest

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw kwie 26, 2007 9:21 pm

harris pisze:jednym słowem stałes sie bezwiednie ofiarą druciarstwa poprzednika
wiesz co nawet mnie nie wku.wiaj cały samochód jest podokręcany tak, że długa laga i zapieranie się nogami o koło pozwalają odkręcić cokolwiek podspodem :evil:
ogółnie to muszę wszystko poodkręcać...wszystko pokolei i skręcić pożądnie i z głową :roll:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pt kwie 27, 2007 7:46 am

Discotheque pisze: moim idealem jest 109 na dole od 200Tdi :)
- ale masz fazę...
Bocian - sam pisałeś kiedyś, że siedziałeś w Serii i dostałeś ataku klaustrofobii... Tramwaj Ci nogi skrócił czy co? O szczelności nadwozia i innych nawet mi się nie chce pisać...


Ale tak w zasadzie to pomysł super. Ale chyba raczej dla kogoś o moich gabarytach.
Disco 3.9 LPG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość