Strona 1 z 1
Torsen w Dyskotece
: pt kwie 27, 2007 10:40 am
autor: Koziol
Witam,
Wlasnie zamontowalem torseny w obu mostach i mam pytanie - czy to normalne, ze przy przyspieszaniu Dysko zaczyna sciagac lekkw w lewo, a przy hamowaniu lekko w prawo? Oczywiscie biore pod uwage, ze po rozpieciu drazkow cos sie rozregulowalo (nie mialem czasu tego posprawdzac) ale na wszelki wypadek pytam czy to nie jest jakas standardowa przypadlosc Torsena w przednim moscie? Ma ktos jakies doswiadczenia w tym temacie?
: pt kwie 27, 2007 11:25 am
autor: jogibabuu
cos masz spi.......

: pt kwie 27, 2007 11:48 am
autor: bratek

to je git patent !
Zamiast męczyć się kręceniem fajerą - wystarczy tylko pedałować
chcesz w lewo - dajesz w palnik, chcesz w prawo - dajesz po heblach...
rewelka

Ja chce takie do Serii - gdzie i za ile taki set można zamontować?
: pt kwie 27, 2007 1:28 pm
autor: Koziol
bratek pisze:
to je git patent !
Zamiast męczyć się kręceniem fajerą - wystarczy tylko pedałować
chcesz w lewo - dajesz w palnik, chcesz w prawo - dajesz po heblach...
rewelka

Ja chce takie do Serii - gdzie i za ile taki set można zamontować?
Lozo szydercow! Macie jakies pomysly skad to sie bierze czy tak bedziecie ze mnie łacha ciagneli? Ja wiem, to wszystko z powodu zadrosci, ze udalo mi sie tanio kupic takie zajebiste Torseny

: pt kwie 27, 2007 1:37 pm
autor: Koziol
jogibabuu pisze:cos masz spi.......

Na to juz sam wpadlem, piszac tutaj mialem nadzieje na rozwiazanie a nie potwierdzenie

: pt kwie 27, 2007 1:59 pm
autor: Discotheque
Nie, po zalozeniu Torsenow nic nie ma sie prawa zmienic w prowadzeniu.
Niedawno znajomy zalozyl tez w Disco i jezdzi normalnie.
Sprawdz gume i mocowanie wahaczy do ramy, i silentbloki mocujace most do przednich wahaczy. Rozne zachowanie przy przyspieszaniu i hamowaniu na to wskazuje.
Duzo dales za Truetracki?
: pt kwie 27, 2007 2:01 pm
autor: Pepek
Też bym odstawiał gumy na radiusach
: pt kwie 27, 2007 2:05 pm
autor: Koziol
Discotheque pisze:...Sprawdz gume i mocowanie wahaczy do ramy, i silentbloki mocujace most do przednich wahaczy. Rozne zachowanie przy przyspieszaniu i hamowaniu na to wskazuje.
Duzo dales za Truetracki?
No i to jest konkretna odpowiedz:-). Sprawdze czy cos sie nie ruszylo przy grzebaniu. Truetracki kupilem w USA i sciagnalem przez znajomego za darmo... wyszlo po 620USD za sztuke:-)
: pt kwie 27, 2007 2:21 pm
autor: bratek
Koziol pisze: zajebiste Torseny

no ja właśnie z uznaniem, nie dość, że torseny to jeszcze z dostosowaniem dla inwalidy (zgłaszałeś do NFZ? może coś dopłacą)
A tak serio - to Guru przemówił i zdziwiłbym się gdyby nie miał racji...
: pt kwie 27, 2007 2:31 pm
autor: Koziol
bratek pisze:Koziol pisze: zajebiste Torseny

no ja właśnie z uznaniem, nie dość, że torseny to jeszcze z dostosowaniem dla inwalidy (zgłaszałeś do NFZ? może coś dopłacą)
A tak serio - to Guru przemówił i zdziwiłbym się gdyby nie miał racji...
No dobra, wybaczam i zycze udanego weekendu. Jade wyminic sprezyny i amory - weekend zapowiada sie pracowicie ale o to przeciez chodzi

: pt kwie 27, 2007 5:56 pm
autor: LR_Olek
ja stawiam na wybite gumy w panhardzie
: pn maja 07, 2007 11:58 am
autor: Koziol
No i dupa blada... jezeli chodzi o przod to wymienione wszystkie gumy przy radiusach i ciagle to samo. To znaczy jest troche lepiej ale ciagle sciaga.... Jak myslicie, czy moze to byc spowodowane luzami przy mocowaniu tylnego mostu? Nic innego juz mi do glowy nie przychodzi.... Jezeli chodzi o gumy w panhardzie to jakos logicznie mi to nie pasuje bo on ma tylko zabezpieczac most przed przesuwaniem lewo-prawo....
: pn maja 07, 2007 12:05 pm
autor: dudek
panhard to raczej bujanie czyli także może być ściąganie a radiusy to szarpanie
: pn maja 07, 2007 12:31 pm
autor: Discotheque
Podjedz na pierwsza lepsza stacje i za 90zl sprawdz mu geometrie i po klopocie, od razu wez auto na szarpaki i wyjdzie czy faktycznie nie masz luzu na mocowaniu mostu.
Mi tak disco jezdzilo jak poluzowala sie nakretka z przodu po prawej trzymajaca wahacz do ramy. Poluzowala sie tylko o 4 obroty a efektem bylo plywanie wozu w zaleznosci czy dodawalem gaz czy odejmowalem.
Jak skreca w lewo przy przyspieszaniu to szukaj luzu po prawej stronie z przodu, albo mocowanie do ramy albo silentbloki w moscie prawy przod.
: pn maja 07, 2007 12:46 pm
autor: dudek
Ja cztery dni temu wymieniałem gumy na wachaczach. Wyrobiły się tak, jak znak LR. Efektem tych wyrobień było szarpanie a nie sciąganie ale możesz mieć rację. Na pewno geometria dużo wyjaśni

: wt maja 08, 2007 9:56 pm
autor: Koziol
No i pojechalem na sprawdzenie geometrii.... byla rozbieznosc o pol stopnia (podobno to duzo). Gosc ustawil jak nalezy, wyjechalem.... lepiej ale nadal sciaga. Dwonie z reklamacja i gosc mi mowi, ze jezeli przez jakis czas jezdzilem z rozbieznym przodem to zjechaly sie opony (faktycznie bylo to widac) wiec teraz trzeba zamienic kola miejscami. Zamienilem przekladajac przednie na tyl (bo tylne idealnie kwadratowe) i co?????????????
ZAJEBISCIE JEST
W zyciu bym nie przypuszczal, ze pol stopnia rozbieznosci moze az tak wnerwiac... z drugiej strony czlowiek to glupi jest - skoro przed wymiana dyfrow bylo ok, nie robilem nic poza rozpieciem drazkow i rozkreceniem przedniego mostu to logiczne bylo ze TAM trzeba szukac a nie wymieniac wszystkie gumy w wahaczach:-) Z drugiej strony objawy byly takie jakby faktycznie przedni most skrecal nie trzymany przez wahacze....
Dobrze, ze nie zabralem sie za wymiane pozostalych gum w tyle

: wt maja 08, 2007 11:09 pm
autor: Discotheque
Koziol pisze:
Dobrze, ze nie zabralem sie za wymiane pozostalych gum w tyle

No to wisisz mi piwo

: śr maja 09, 2007 11:10 am
autor: Koziol
Nie ma problemu ale z drugiej strony moze niepotrzebnie wymienialem przednie?
