Strona 1 z 4
Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: ndz kwie 29, 2007 9:35 am
autor: harakiri
A moze ktos wie jaka jest filozofia immo. Czasem moge odpalic od razu, a czasem dopiero po chwili.
: ndz kwie 29, 2007 9:46 am
autor: darkman
filozofia jest taka jak tu:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=22279
w td5 pewnie podobnie tyle, że sterownik/pudełeczko może być pod siedzeniem, ale improwizuję -

więc może ktoś wywalał już w td5.
: ndz kwie 29, 2007 12:15 pm
autor: czesław&jarząbek
improwizujesz i to mocno...
zupełnie inny system jest w td5. trzeba cierpliwie poczekać aż mu się windows załaduje i można jechać...

: ndz kwie 29, 2007 3:52 pm
autor: LR_Olek
harakiri
kupiles zle auto
albo po prostu nie pasujesz do jego ideologii
albo po prostu generujesz zbyt duzo bledow

: ndz kwie 29, 2007 8:16 pm
autor: klucz13
Kompletnie inna bajka

jest to mozliwe ale ja nie znam czynnosci doprowadzających do tego

: ndz kwie 29, 2007 8:44 pm
autor: czesław&jarząbek
klucz13 pisze: jest to mozliwe ale ja nie znam czynnosci doprowadzających do tego

imo jest wpisane w sterownik motóra-muszą się widzieć
zamota z tym jest spora.
: ndz kwie 29, 2007 8:50 pm
autor: klucz13
czesław&jarząbek pisze:klucz13 pisze: jest to mozliwe ale ja nie znam czynnosci doprowadzających do tego

imo jest wpisane w sterownik motóra-muszą się widzieć
zamota z tym jest spora.
I kosztowna

: ndz kwie 29, 2007 8:58 pm
autor: darkman
eee, to własciwie po co blokować, olać to i tyle, cierpliwością ciepłą.
: ndz kwie 29, 2007 9:06 pm
autor: klucz13
darkman pisze:eee, to własciwie po co blokować, olać to i tyle, cierpliwością ciepłą.
Bywają kłopoty z komunikacją : transponder - pętla,pętla - komputer,komputer - pompa

: ndz kwie 29, 2007 9:34 pm
autor: harakiri
LR_Olek pisze:harakiri
kupiles zle auto
albo po prostu nie pasujesz do jego ideologii
albo po prostu generujesz zbyt duzo bledow

Przesiadka z Suzuki SJta 413 na td5 bylaby szokiem dla kazdego. Nie jestem wyjatkiem. Poprosze o troche tolerancji. Powinienem moze przejsc jakies ogniwo posrednie np Vitara. Co do immo to Czeslaw ma duzo racji . Pewna bezwladnosc utrudnia zorientowanie sie co ma wplyw na dzialanie. Moj td5 to automat. Immo sprzezone z dzwignia zmiany przelozen. Wystarczy, ze nie jest dokladnie w pozycji "P" i juz uruchamiam immo zamiast silnika. Manual mam po niemiecku a w tym jezyku to znam tylko zwrot ze "Stawki" : junge polnische Banditen" wiec bede was koledzy pytal o rozne rzeczy...Generalnie auto bardzo mi sie podoba.
: ndz kwie 29, 2007 9:39 pm
autor: klucz13
harakiri pisze:. Moj td5 to automat. Immo sprzezone z dzwignia zmiany przelozen. Wystarczy, ze nie jest dokladnie w pozycji "P" i juz uruchamiam immo zamiast silnika. Manual mam po niemiecku a w tym jezyku to znam tylko zwrot ze "Stawki" : junge polnische Banditen" wiec bede was koledzy pytal o rozne rzeczy...Generalnie auto bardzo mi sie podoba.
Automat tylko nie daje prądu na pozycję zapłon i rozrusznik , dlatego włącza się immo.
Re: Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: sob maja 12, 2007 4:35 pm
autor: borty
harakiri pisze:A moze ktos wie jaka jest filozofia immo. Czasem moge odpalic od razu, a czasem dopiero po chwili.
Nie wiem jaka jest filozofia, ale ogladałemschemat elektryczny systemów sterujacych i odechciało mi sie zgłębiać. Moje doświadczenie (Td5 automat) jest takie:
1.naucz się otwierać disco kodem (kluczem w zamku) - przećwicz kilkakrotnie - to jest podstawowe narzędzie na immo.
2.Obserwuj miejsca w których masz kłopoty - ja zlokalizowałem dwie stacje benzynowe, mój najlepszy wiejski dom towarowy, oraz 10 metrów chodnika wzdłuż mojego domu, pozostałe 15 metrów jest wolne od przypadłości.
W tych miejscach miewam kłopoty z odpaleniem.
Z opowiadań zanm stację w okolicy Krakowa z której często LRy na lawecie są dowożone do słynnego serwisu.
3. BCU - jest na grodzi poniżej przedniej szyby po prawej stronie- jeżeli szyba przecieka, możesz mieć tam zawilgocenie o którym nawet nie wiesz, bo nie leje się mocno, a BCU nie lubi wilgoci i w końcu odmówi współpracy.
4. Stan akumulatora też miewa znaczenie, obejrzyj klemy, sprawdź napięcie akumulatora, napięcie ładowania itd
5. Cierpliwość jest lekarstwem na wszystko, a zanim zaczniesz wycinać cokolwiek postaraj się z tym zapoznać. Niektóre rozwiązania docenia sie po roku lub później.
osobiście cieszę się ze nie wyrzuciłem miechów i nie wsadziłem sprężyn jak miałem taki zamiar.

Re: Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: sob maja 12, 2007 7:10 pm
autor: maristez
BORTY pisze:
osobiście cieszę się ze nie wyrzuciłem miechów i nie wsadziłem sprężyn jak miałem taki zamiar.

własnie zauważyłem ze jest jakaś psychoza z tymi poduchami. kazdy prawie co do mnie przyjedzie to zaraz płacze ze auto na poduchach. poszedl mit i tyle a ludzie to łapią. w p38 owszem lubi sie pitolic ale jakoś pare disk miałem i w jednym był problem tylko.
Re: Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: sob maja 12, 2007 9:24 pm
autor: LR_Olek
maristez pisze:jakoś pare disk miałem i w jednym był problem tylko.
a ile czasu nimi jezdziles?
tydzien czy dwa?
poza tym ile km?
bo ze miales nie onacza ze jezdziles jak kazdy normalny uzytkownik

Re: Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: sob maja 12, 2007 9:42 pm
autor: klucz13
LR_Olek pisze:
bo ze miales nie onacza ze jezdziles jak kazdy normalny uzytkownik

Normalny użytkownik je naprawia a potem czasami jeździ

: sob maja 12, 2007 9:57 pm
autor: LR_Olek
a portoryk je kupuje i sprzedaje...
Re: Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: ndz maja 13, 2007 5:58 am
autor: maristez
LR_Olek pisze:maristez pisze:jakoś pare disk miałem i w jednym był problem tylko.
a ile czasu nimi jezdziles?
tydzien czy dwa?
poza tym ile km?
bo ze miales nie onacza ze jezdziles jak kazdy normalny uzytkownik

marudzisz. nieraz i z 15 tyś zrobie autem zanim sprzedam. poza tym każdemu polecam samemu sie przekonać jak sie jeździ na sprężynie i na poduszce. i myśle ze to jest wiecej niż ty. w tym tygodniu zrobiłem ok 1800 km

Re: Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: ndz maja 13, 2007 3:30 pm
autor: LR_Olek
maristez pisze: w tym tygodniu zrobiłem ok 1800 km

taaa.... jakbym musial jechac tak daleko po chomiki jak ty po swoj "towar" to by mi sie nie chcialo

: ndz maja 13, 2007 4:27 pm
autor: maristez
kartoflami je karm.
: ndz maja 13, 2007 10:01 pm
autor: LR_Olek
wole ziemniakami

: pn maja 14, 2007 9:13 am
autor: Karolek_C
Witam,
wracając do problemu immo w TD5 to miałem analogiczną przypadłość, przeżywałem załamkę z tym nieodpalenie, auto wylądowało w Piorunującym Serwisie, ale tam na złość odpalało mimo, że zostawiłem je nawet na kilka dni
I co się okazało - najzwyklejsza pierdoła - należy wymienić bateryjke w kluczyku (koszt poniżej 10zł) i po sprawie, gdyż immo jest sprzęgnięte z tą cholerną bateryjką - mimo, że auto (alarm) otworzysz,to potrafi już czasem być za słaba dla immo - taki żart angielskiej myśli technicznej.
Bateryjkę wymieniłem i odpukać problem zniknął

serio serio, więc polecam najpierw tą tanią "naprawę"
Jeśli bateryjka jest za słaba to objawia się to tym, że po wyłączeniu z pilota alarmu i otwarciu drzwi dioda immo miga jak szalona przez kilkanaście sekund - to znak, że baterka chce być nowa

Re: Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: wt paź 20, 2009 10:37 am
autor: selim
Tą baterie to się po prostu wymienia
czy jest jakieś drugie dno ?
Re: Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: wt paź 20, 2009 11:13 am
autor: sys-kom
jest firma w barlinku , oni rozwalają komputery ,
napweno można i w td5 usunąć imo , ale sam tego nie zrobisz , chyba że jesteś elektronikiem i wiesz troszke o programowaniu
Re: Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: wt paź 20, 2009 11:17 am
autor: selim
Ja, chce tylko baterie w pilocie wymienić
nic więcej
Re: Jak zablokowac immobiajzer w td5?
: wt paź 20, 2009 11:20 am
autor: gostcomp
to wymieniaj
przecia nikt ci nie broni
