steering box - seria III

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

steering box - seria III

Post autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 11:57 am

po ostatnim wyjeździe kierownicę mam obróconą o 45 st niż powinna być ustawiona w stosunku do prostych kół - podczas kręcenia dochodzą stuki z steering boxa :)21 (tak jakby coś przeskakiwało)
drogie BRAVO co robić wymieniać, reanimować, ustawiać?

Pytanko dodatkowe – w instrukcji do regulacji luzów na steering box'a mam narysowana śrubę z przeciwnakrętką – a w realu mam śrubę? z łbem w kwadrat – to normalne czy jakaś inwencja twórcza

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 12:14 pm

Droga Czytelniczko :)21
A czego sie spodziewałaś w samochodzie z 58 wszystkiego funkiel nówka i orginał ?? :)21
Pociesze cię... przekłania nie kosztuje zylionów...a przy okazji mógłbyś poszukać od SII :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 12:25 pm

Tapeworm pisze:Droga Czytelniczko :)21
A czego sie spodziewałaś w samochodzie z 58 wszystkiego funkiel nówka i orginał ?? :)21
Pociesze cię... przekłania nie kosztuje zylionów...a przy okazji mógłbyś poszukać od SII :wink:
Droga redakcjo -
ad 1. nie musi byc funkiel nówka byle nie napierdzielało
ad 2. ale wtedy musiałbym szukać też kierownicy do II-ki

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 12:33 pm

Droga Czytelniczko :)21
ad.1 Popytam, popatrze, jutro znaczy się :)21
ad.2 t y już kierownicy takiej niemasz ?? (klakson po środku) :-?
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 12:38 pm

Tapeworm pisze:Droga Czytelniczko :)21
ad.1 Popytam, popatrze, jutro znaczy się :)21
ad.2 t y już kierownicy takiej niemasz ?? (klakson po środku) :-?
ad 1 dzięki
ad 2 nie to od III-ki jest tak jak przekładnia - kiera od II-ki leży w olkowym garażu

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: steering box - seria III

Post autor: LR_Olek » ndz maja 27, 2007 1:23 pm

JarekK pisze:po ostatnim wyjeździe kierownicę mam obróconą o 45 st niż powinna być ustawiona w stosunku do prostych kół

Przekladnia kierownicy byla nowa zakupiona w pewnym serwisie z Poznania o nazwie na M i wymieniona jakies 3 lata temu.
Najlepszym rozwiazaniem jest zainwestowanie w nowa przekladnie, ciekawe co zrobiles ze wybuchla... :o

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz maja 27, 2007 1:24 pm

Tapeworm pisze:Droga Czytelniczko :)21
A czego sie spodziewałaś w samochodzie z 58 wszystkiego funkiel nówka i orginał ?? :)21
Teee..ale to auto to nie byla taka psujna kupa jak Twoja :)21

Jakby JareK nie zaczal ulepszac jezdzacego auta to by bylo ok :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz maja 27, 2007 1:25 pm

JarekK pisze: kiera od II-ki leży w olkowym garażu

i jest nie do kupienia bo mi sie podoba :D

btw przekladnia tez lezy* od swojki i tez troche przeskakuje :roll:





*-albo juz ja wywalilem :)

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 3:45 pm

LR_Olek pisze: Teee..ale to auto to nie byla taka psujna kupa jak Twoja :)21
psujna kupa :)20
Daj mi pare lat, zobaczysz wyprowadze ją na ludzi 8) :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 4:24 pm

a tak przy okazji - ma ktoś jakieś info odnośnie zamontowania wspomagania kierownicy w serii?

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 4:53 pm

JarekK pisze:a tak przy okazji - ma ktoś jakieś info odnośnie zamontowania wspomagania kierownicy w serii?
:o A kysz szatanie :)21
Gwaratuje ci, że wspomaganie ci się posuje i tyle będziesz z niego miał... pamietaj, że poza przekładnią, pumpa jeszcze musi być...kosztować cię to będzie muczos szelestos i śmiech na sali :)20 Seria ze wspomaganiem :)3 :roll:
Znaczy się, moze od 90/110 podejdzie...tylko po co ?? :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » ndz maja 27, 2007 5:44 pm

JarekK pisze:a tak przy okazji - ma ktoś jakieś info odnośnie zamontowania wspomagania kierownicy w serii?
Niestety, nie pomogę Ci, bo posiadam w swojej serii tylko system ABC - Absolutny Brak Czegokolwiek :lol:
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 5:47 pm

Tapeworm pisze: ...tylko po co ?? :wink:
może żeby Aśka za jakiś czas nie wyglądała jak eNeRDowska sportsmenka :)21
na razie są to takie luźne dywagacje :)21

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz maja 27, 2007 6:14 pm

Spróbuj podregulować. Według Mnie kontra musi być. A czy przypadkiem ta śruba o kwadratowym łbie nie jest od góry ?? .Bo to może być korek wlewu oleju do przekładni. Śruba regulacyjna jest po stronie odwrotnej do wąsa i żeby się do niej dostać trzeba zdemontować blachę wewnątrz błotnika :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 6:17 pm

Pepek pisze:Spróbuj podregulować. Według Mnie kontra musi być. A czy przypadkiem ta śruba o kwadratowym łbie nie jest od góry ?? .Bo to może być korek wlewu oleju do przekładni. Śruba regulacyjna jest po stronie odwrotnej do wąsa i żeby się do niej dostać trzeba zdemontować blachę wewnątrz błotnika :wink:
własnie też to zauwazyłem :oops: dzięki - całość była tak zasyfiona błotem, że nic nie było widać
jak to jest korek od oleju to jaki i ile lać?

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz maja 27, 2007 6:50 pm

Olej to zwykła przekładniówka. Lej na full :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 8:44 pm

JarekK pisze: może żeby Aśka za jakiś czas nie wyglądała jak eNeRDowska sportsmenka :)21
:)20 moja Luba już mi zapowiedziała, że jak tylko prawko zrobi to będzie mi Serie podbierać :)21
Wspomaganie w Serii to , zadkość, choć przyznam, ze widziałem jeden egzemplaż z...ale jak już mówiłem...muczos szelestos...i w zasadzie niema sensu :)
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 8:54 pm

Tapeworm pisze: Wspomaganie w Serii to , zadkość, choć przyznam, ze widziałem jeden egzemplaż z...ale jak już mówiłem...muczos szelestos...i w zasadzie niema sensu :)
w sumie silnik mam z 90-tki :roll:

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 10:34 pm

a pumpe masz ?? :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn maja 28, 2007 6:51 am

JarekK pisze:
Tapeworm pisze: Wspomaganie w Serii to , zadkość, choć przyznam, ze widziałem jeden egzemplaż z...ale jak już mówiłem...muczos szelestos...i w zasadzie niema sensu :)
w sumie silnik mam z 90-tki :roll:
w sumie to "wojenne" 90tki nie mialy wspomagania...

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pn maja 28, 2007 9:03 am

I Ty tak jeździsz?
Jak miałem trafionego relay unita to na kółku dawało 10 stopni luzu i byłem cały chory... 45 i napirza... zrób coś z tym, bo jak przestanie napirzać to możesz się obudzić (lub nie) w rowie, na drzewie, pod tirem etc...
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn maja 28, 2007 9:08 am

bratek pisze:I Ty tak jeździsz?
Jak miałem trafionego relay unita to na kółku dawało 10 stopni luzu
on chyba nie ma luzu, poprostu kiera mu się przekręciła o 45 stopni :wink:
Swoją drogą widzialem Serie z luzem na przekładni na 1,5 obrotu :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pn maja 28, 2007 9:22 am

Tapeworm pisze:
bratek pisze:I Ty tak jeździsz?
Jak miałem trafionego relay unita to na kółku dawało 10 stopni luzu
on chyba nie ma luzu, poprostu kiera mu się przekręciła o 45 stopni :wink:
dokładnie - coś przeskakuje w przekładni podczas kierownia i tak stopień po stopniu się 45 stopni zrobiło :)21

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn maja 28, 2007 9:25 am

A tak cię jarek zapytam, odpowietrzenia mostów... masz orginalne grzybki, czy Olo coś zmotał ?? :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pn maja 28, 2007 9:42 am

Tapeworm pisze:A tak cię jarek zapytam, odpowietrzenia mostów... masz orginalne grzybki, czy Olo coś zmotał ?? :)21
hmmm nie mam materiału porównawczego, ale wyglądaja na oryginalne - za to przedni most ma dwa korki od wlewu oleju
wczoraj wziołem się za elektykę :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości