wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 11:57 am
po ostatnim wyjeździe kierownicę mam obróconą o 45 st niż powinna być ustawiona w stosunku do prostych kół - podczas kręcenia dochodzą stuki z steering boxa

(tak jakby coś przeskakiwało)
drogie BRAVO co robić wymieniać, reanimować, ustawiać?
Pytanko dodatkowe – w instrukcji do regulacji luzów na steering box'a mam narysowana śrubę z przeciwnakrętką – a w realu mam śrubę? z łbem w kwadrat – to normalne czy jakaś inwencja twórcza
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 12:14 pm
Droga Czytelniczko

A czego sie spodziewałaś w samochodzie z 58 wszystkiego funkiel nówka i orginał

Pociesze cię... przekłania nie kosztuje zylionów...a przy okazji mógłbyś poszukać od SII

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 12:25 pm
Tapeworm pisze:Droga Czytelniczko

A czego sie spodziewałaś w samochodzie z 58 wszystkiego funkiel nówka i orginał

Pociesze cię... przekłania nie kosztuje zylionów...a przy okazji mógłbyś poszukać od SII

Droga redakcjo -
ad 1. nie musi byc funkiel nówka byle nie napierdzielało
ad 2. ale wtedy musiałbym szukać też kierownicy do II-ki
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 12:33 pm
Droga Czytelniczko

ad.1 Popytam, popatrze, jutro znaczy się

ad.2 t y już kierownicy takiej niemasz

(klakson po środku)

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 12:38 pm
Tapeworm pisze:Droga Czytelniczko

ad.1 Popytam, popatrze, jutro znaczy się

ad.2 t y już kierownicy takiej niemasz

(klakson po środku)

ad 1 dzięki
ad 2 nie to od III-ki jest tak jak przekładnia - kiera od II-ki leży w olkowym garażu
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz maja 27, 2007 1:23 pm
JarekK pisze:po ostatnim wyjeździe kierownicę mam obróconą o 45 st niż powinna być ustawiona w stosunku do prostych kół
Przekladnia kierownicy byla nowa zakupiona w pewnym serwisie z Poznania o nazwie na M i wymieniona jakies 3 lata temu.
Najlepszym rozwiazaniem jest zainwestowanie w nowa przekladnie, ciekawe co zrobiles ze wybuchla...

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz maja 27, 2007 1:24 pm
Tapeworm pisze:Droga Czytelniczko

A czego sie spodziewałaś w samochodzie z 58 wszystkiego funkiel nówka i orginał

Teee..ale to auto to nie byla taka psujna kupa jak Twoja
Jakby JareK nie zaczal ulepszac jezdzacego auta to by bylo ok

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz maja 27, 2007 1:25 pm
JarekK pisze: kiera od II-ki leży w olkowym garażu
i jest nie do kupienia bo mi sie podoba
btw przekladnia tez lezy* od swojki i tez troche przeskakuje
*-albo juz ja wywalilem

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 3:45 pm
LR_Olek pisze:
Teee..ale to auto to nie byla taka psujna kupa jak Twoja
psujna kupa

Daj mi pare lat, zobaczysz wyprowadze ją na ludzi

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 4:24 pm
a tak przy okazji - ma ktoś jakieś info odnośnie zamontowania wspomagania kierownicy w serii?
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 4:53 pm
JarekK pisze:a tak przy okazji - ma ktoś jakieś info odnośnie zamontowania wspomagania kierownicy w serii?

A kysz szatanie

Gwaratuje ci, że wspomaganie ci się posuje i tyle będziesz z niego miał... pamietaj, że poza przekładnią, pumpa jeszcze musi być...kosztować cię to będzie muczos szelestos i śmiech na sali

Seria ze wspomaganiem

Znaczy się, moze od 90/110 podejdzie...tylko po co

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
cichy_SIII_109_SW
-

- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cichy_SIII_109_SW » ndz maja 27, 2007 5:44 pm
JarekK pisze:a tak przy okazji - ma ktoś jakieś info odnośnie zamontowania wspomagania kierownicy w serii?
Niestety, nie pomogę Ci, bo posiadam w swojej serii tylko system ABC - Absolutny Brak Czegokolwiek

Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania
"Stado Baranów"
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 5:47 pm
Tapeworm pisze:
...tylko po co

może żeby Aśka za jakiś czas nie wyglądała jak eNeRDowska sportsmenka

na razie są to takie luźne dywagacje

-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz maja 27, 2007 6:14 pm
Spróbuj podregulować. Według Mnie kontra musi być. A czy przypadkiem ta śruba o kwadratowym łbie nie jest od góry

.Bo to może być korek wlewu oleju do przekładni. Śruba regulacyjna jest po stronie odwrotnej do wąsa i żeby się do niej dostać trzeba zdemontować blachę wewnątrz błotnika

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 6:17 pm
Pepek pisze:Spróbuj podregulować. Według Mnie kontra musi być. A czy przypadkiem ta śruba o kwadratowym łbie nie jest od góry

.Bo to może być korek wlewu oleju do przekładni. Śruba regulacyjna jest po stronie odwrotnej do wąsa i żeby się do niej dostać trzeba zdemontować blachę wewnątrz błotnika

własnie też to zauwazyłem

dzięki - całość była tak zasyfiona błotem, że nic nie było widać
jak to jest korek od oleju to jaki i ile lać?
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz maja 27, 2007 6:50 pm
Olej to zwykła przekładniówka. Lej na full

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 8:44 pm
JarekK pisze:
może żeby Aśka za jakiś czas nie wyglądała jak eNeRDowska sportsmenka

moja Luba już mi zapowiedziała, że jak tylko prawko zrobi to będzie mi Serie podbierać

Wspomaganie w Serii to , zadkość, choć przyznam, ze widziałem jeden egzemplaż z...ale jak już mówiłem...muczos szelestos...i w zasadzie niema sensu

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » ndz maja 27, 2007 8:54 pm
Tapeworm pisze:
Wspomaganie w Serii to , zadkość, choć przyznam, ze widziałem jeden egzemplaż z...ale jak już mówiłem...muczos szelestos...i w zasadzie niema sensu

w sumie silnik mam z 90-tki

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz maja 27, 2007 10:34 pm
a pumpe masz

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn maja 28, 2007 6:51 am
JarekK pisze:Tapeworm pisze:
Wspomaganie w Serii to , zadkość, choć przyznam, ze widziałem jeden egzemplaż z...ale jak już mówiłem...muczos szelestos...i w zasadzie niema sensu

w sumie silnik mam z 90-tki

w sumie to "wojenne" 90tki nie mialy wspomagania...
-
bratek

- Posty: 387
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: bratek » pn maja 28, 2007 9:03 am
I Ty tak jeździsz?
Jak miałem trafionego relay unita to na kółku dawało 10 stopni luzu i byłem cały chory... 45 i napirza... zrób coś z tym, bo jak przestanie napirzać to możesz się obudzić (lub nie) w rowie, na drzewie, pod tirem etc...
Disco 3.9 LPG
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » pn maja 28, 2007 9:08 am
bratek pisze:I Ty tak jeździsz?
Jak miałem trafionego relay unita to na kółku dawało 10 stopni luzu
on chyba nie ma luzu, poprostu kiera mu się przekręciła o 45 stopni
Swoją drogą widzialem Serie z luzem na przekładni na 1,5 obrotu

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » pn maja 28, 2007 9:22 am
Tapeworm pisze:bratek pisze:I Ty tak jeździsz?
Jak miałem trafionego relay unita to na kółku dawało 10 stopni luzu
on chyba nie ma luzu, poprostu kiera mu się przekręciła o 45 stopni
dokładnie - coś przeskakuje w przekładni podczas kierownia i tak stopień po stopniu się 45 stopni zrobiło

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » pn maja 28, 2007 9:25 am
A tak cię jarek zapytam, odpowietrzenia mostów... masz orginalne grzybki, czy Olo coś zmotał

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » pn maja 28, 2007 9:42 am
Tapeworm pisze:A tak cię jarek zapytam, odpowietrzenia mostów... masz orginalne grzybki, czy Olo coś zmotał

hmmm nie mam materiału porównawczego, ale wyglądaja na oryginalne - za to przedni most ma dwa korki od wlewu oleju
wczoraj wziołem się za elektykę

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości