series III

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

series III

Post autor: tymon4x4 » pn lip 09, 2007 1:14 am

na co zwracac uwage przy zakupie , bo wybieram sie do anglii mam tam coś niby nagranego .
Wiem ze to bezyna i krótki .
Czy ciezko bedzie przezucic go na normalną strone ?
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn lip 09, 2007 6:51 am

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


ale sprawdz czy jezdzi,czy nic nie cieknie,czy biegi sie zmieniaja czy reduktor nie wyskakuje,czy ma przedni wal, czy jest sprawny i to tyle, ciesz sie zakupem.
czy jest sens przywozic i robic przekladke, nie wiem...
jest tyle samo przeciwnikow co wielbicieli.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn lip 09, 2007 6:54 am

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


ale sprawdz czy jezdzi,czy nic nie cieknie,czy biegi sie zmieniaja czy reduktor nie wyskakuje,czy ma przedni wal, czy jest sprawny i to tyle, ciesz sie zakupem.
czy jest sens przywozic i robic przekladke, nie wiem...
jest tyle samo przeciwnikow co wielbicieli.

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn lip 09, 2007 8:27 am

ramę ostukaj, jak ci młotek w niej zostanie, to wiesz... :wink: weź przyrząd do mierzenia kompresji, to pozwoli ci określić ile silnika zostało(powinno być coś na poziomie 9), wycieki być muszą, sprawdź w miarę możliwosci gródź przednią, rdzewieje na potęgę. A co do przekładki, t nie jest z tym tak, źle tylko dawce trzeba znaleźć... zadzwoń wcześnije do moliego, albo LS powini mieć jakieś uzywki na stanie
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » pn lip 09, 2007 10:10 am

Gratulacje !!
Jak byś nie sprawdzał i tak wszystkiego nie zobaczysz więc:
1. rama, rama, rama i jeszcze raz rama !!
2. silnik jak napisał @Tape kompresja i jak jest na gnojówkę to warto przyjrzeć sie pompie wtryskowej
3. zawieszenie resory i amory (moje resory były napęczniałe od rdzy że aż sie pogięły)
4. stan kul jest dość ważny
5. pochwa mostu pod tacą akumulatora lubi być skorodowana od kapiącego kwasu, zajrzyj pod blaszki na moście które stykają się z odbojnicą bo tam lubi wypaść dziura w moście.
6. chłodnica lubi sobie cieknąć na dole co jest widoczne dopiero po dobrym nagrzaniu silnika.
7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)
I tak można mnożyć .....
Jak masz jakieś inne pytania to na priva
pozdro
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » pn lip 09, 2007 10:27 am

Tymek gamoniu - najpierw garaż musisz skończyć :evil: :)21
.... prześlij te cholerne zdjęcia i wymiary :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » pn lip 09, 2007 10:28 am

Ptak pisze: 7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)

pozdro
Nowy to 120 PLN. Kupowałem w zeszłym tygodniu.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » pn lip 09, 2007 12:09 pm

auto jest jezdzace z tego co wiem , jest po naprawie hamulców i podobno w 100% sprawne technicznie , auto tam do kupienia jest za 5 tys pln za transport we własnym zakresie powiedzieli mi ze wyjdzie w granicach 1 tys ( tylko bym musiał sam nim jechac a tego sie obawiam ze mogłoby byc niewesoło :)21 ) a za ich transport do mnie pod dom około 2 tys pln . Czekam własnie na zdjecia bo auto nie jest nigdzie ogłaszane na zadnej gieldzie internetowej .
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » pn lip 09, 2007 12:21 pm

za swb serie w benzynie to ~900£ to sporo pieniedzy, mozna trafic naprawde ladny egzemplarz ale... jesienia, teraz ceny wszystkich lr ida w UK w gore z racji sezonu, ja za swojego dalem 100£ bo wymagal 3 dni pracy, to jest anglia, tu rzecz uzywana nie ma wartosci (prawie) trzeba tylko dobrze poszukac, zerknij na www.lro.com i na angielskiego ebaya ale na Boga poczekaj przynajmniej do polowy sierpnia, juz bedzie taniej (najtaniej jest przed Bozym Narodzeniem i zaraz po, potem wszystko w gore idzie)
poza tym jak maja Ci go przewiezc to bierz takiego bez przegladu (MoT) a reszte sam wydlubiesz jak umiesz

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn lip 09, 2007 4:54 pm

Jerry pisze:
Ptak pisze: 7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)

pozdro
Nowy to 120 PLN. Kupowałem w zeszłym tygodniu.
A z tego mojego nic się nie dało zrobić ?? Czy poszedłeś na wygodę z kierunkami ??
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » pn lip 09, 2007 7:01 pm

Posklejałem stary i nowy oryginał mam w pudełku bo mi go żal mątować :)21 :)21
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » wt lip 10, 2007 10:04 am

Pepek pisze:
Jerry pisze:
Ptak pisze: 7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)

pozdro
Nowy to 120 PLN. Kupowałem w zeszłym tygodniu.
A z tego mojego nic się nie dało zrobić ?? Czy poszedłeś na wygodę z kierunkami ??
Biorac pod uwage moje palce zdecydowalem sie pojsc na latwizne :)21
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cichy_SIII_109_SW » czw lip 19, 2007 10:09 am

tymon4x4 pisze:auto jest jezdzace z tego co wiem , jest po naprawie hamulców i podobno w 100% sprawne technicznie , auto tam do kupienia jest za 5 tys pln za transport we własnym zakresie powiedzieli mi ze wyjdzie w granicach 1 tys ( tylko bym musiał sam nim jechac a tego sie obawiam ze mogłoby byc niewesoło :)21 ) a za ich transport do mnie pod dom około 2 tys pln . Czekam własnie na zdjecia bo auto nie jest nigdzie ogłaszane na zadnej gieldzie internetowej .
Wziąłbym "ich" transport. Jeszcze dużo czasu minie, zanim odkryjesz wszystkie "patenty ułatwiające" jazdę... I jak wyżej sprawdź ramę, gródź i napedy, czy nie stukają. A po zakupie ciesz się jazdą :lol:
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość