series III
Moderator: Jerry
series III
na co zwracac uwage przy zakupie , bo wybieram sie do anglii mam tam coś niby nagranego .
Wiem ze to bezyna i krótki .
Czy ciezko bedzie przezucic go na normalną strone ?
Wiem ze to bezyna i krótki .
Czy ciezko bedzie przezucic go na normalną strone ?
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
ramę ostukaj, jak ci młotek w niej zostanie, to wiesz...
weź przyrząd do mierzenia kompresji, to pozwoli ci określić ile silnika zostało(powinno być coś na poziomie 9), wycieki być muszą, sprawdź w miarę możliwosci gródź przednią, rdzewieje na potęgę. A co do przekładki, t nie jest z tym tak, źle tylko dawce trzeba znaleźć... zadzwoń wcześnije do moliego, albo LS powini mieć jakieś uzywki na stanie

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
Gratulacje 
Jak byś nie sprawdzał i tak wszystkiego nie zobaczysz więc:
1. rama, rama, rama i jeszcze raz rama
2. silnik jak napisał @Tape kompresja i jak jest na gnojówkę to warto przyjrzeć sie pompie wtryskowej
3. zawieszenie resory i amory (moje resory były napęczniałe od rdzy że aż sie pogięły)
4. stan kul jest dość ważny
5. pochwa mostu pod tacą akumulatora lubi być skorodowana od kapiącego kwasu, zajrzyj pod blaszki na moście które stykają się z odbojnicą bo tam lubi wypaść dziura w moście.
6. chłodnica lubi sobie cieknąć na dole co jest widoczne dopiero po dobrym nagrzaniu silnika.
7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)
I tak można mnożyć .....
Jak masz jakieś inne pytania to na priva
pozdro

Jak byś nie sprawdzał i tak wszystkiego nie zobaczysz więc:
1. rama, rama, rama i jeszcze raz rama

2. silnik jak napisał @Tape kompresja i jak jest na gnojówkę to warto przyjrzeć sie pompie wtryskowej
3. zawieszenie resory i amory (moje resory były napęczniałe od rdzy że aż sie pogięły)
4. stan kul jest dość ważny
5. pochwa mostu pod tacą akumulatora lubi być skorodowana od kapiącego kwasu, zajrzyj pod blaszki na moście które stykają się z odbojnicą bo tam lubi wypaść dziura w moście.
6. chłodnica lubi sobie cieknąć na dole co jest widoczne dopiero po dobrym nagrzaniu silnika.
7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)
I tak można mnożyć .....
Jak masz jakieś inne pytania to na priva
pozdro
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz
auto jest jezdzace z tego co wiem , jest po naprawie hamulców i podobno w 100% sprawne technicznie , auto tam do kupienia jest za 5 tys pln za transport we własnym zakresie powiedzieli mi ze wyjdzie w granicach 1 tys ( tylko bym musiał sam nim jechac a tego sie obawiam ze mogłoby byc niewesoło
) a za ich transport do mnie pod dom około 2 tys pln . Czekam własnie na zdjecia bo auto nie jest nigdzie ogłaszane na zadnej gieldzie internetowej .

UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:
za swb serie w benzynie to ~900£ to sporo pieniedzy, mozna trafic naprawde ladny egzemplarz ale... jesienia, teraz ceny wszystkich lr ida w UK w gore z racji sezonu, ja za swojego dalem 100£ bo wymagal 3 dni pracy, to jest anglia, tu rzecz uzywana nie ma wartosci (prawie) trzeba tylko dobrze poszukac, zerknij na www.lro.com i na angielskiego ebaya ale na Boga poczekaj przynajmniej do polowy sierpnia, juz bedzie taniej (najtaniej jest przed Bozym Narodzeniem i zaraz po, potem wszystko w gore idzie)
poza tym jak maja Ci go przewiezc to bierz takiego bez przegladu (MoT) a reszte sam wydlubiesz jak umiesz
poza tym jak maja Ci go przewiezc to bierz takiego bez przegladu (MoT) a reszte sam wydlubiesz jak umiesz
A z tego mojego nic się nie dało zrobićJerry pisze:Nowy to 120 PLN. Kupowałem w zeszłym tygodniu.Ptak pisze: 7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)
pozdro


Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
Biorac pod uwage moje palce zdecydowalem sie pojsc na latwiznePepek pisze:A z tego mojego nic się nie dało zrobićJerry pisze:Nowy to 120 PLN. Kupowałem w zeszłym tygodniu.Ptak pisze: 7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)
pozdroCzy poszedłeś na wygodę z kierunkami

Disco 300 ES
- cichy_SIII_109_SW
-
- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Wziąłbym "ich" transport. Jeszcze dużo czasu minie, zanim odkryjesz wszystkie "patenty ułatwiające" jazdę... I jak wyżej sprawdź ramę, gródź i napedy, czy nie stukają. A po zakupie ciesz się jazdątymon4x4 pisze:auto jest jezdzace z tego co wiem , jest po naprawie hamulców i podobno w 100% sprawne technicznie , auto tam do kupienia jest za 5 tys pln za transport we własnym zakresie powiedzieli mi ze wyjdzie w granicach 1 tys ( tylko bym musiał sam nim jechac a tego sie obawiam ze mogłoby byc niewesoło) a za ich transport do mnie pod dom około 2 tys pln . Czekam własnie na zdjecia bo auto nie jest nigdzie ogłaszane na zadnej gieldzie internetowej .

Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania 
"Stado Baranów"

"Stado Baranów"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość