Strona 1 z 1
series III
: pn lip 09, 2007 1:14 am
autor: tymon4x4
na co zwracac uwage przy zakupie , bo wybieram sie do anglii mam tam coś niby nagranego .
Wiem ze to bezyna i krótki .
Czy ciezko bedzie przezucic go na normalną strone ?
: pn lip 09, 2007 6:51 am
autor: LR_Olek
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ale sprawdz czy jezdzi,czy nic nie cieknie,czy biegi sie zmieniaja czy reduktor nie wyskakuje,czy ma przedni wal, czy jest sprawny i to tyle, ciesz sie zakupem.
czy jest sens przywozic i robic przekladke, nie wiem...
jest tyle samo przeciwnikow co wielbicieli.
: pn lip 09, 2007 6:54 am
autor: LR_Olek
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ale sprawdz czy jezdzi,czy nic nie cieknie,czy biegi sie zmieniaja czy reduktor nie wyskakuje,czy ma przedni wal, czy jest sprawny i to tyle, ciesz sie zakupem.
czy jest sens przywozic i robic przekladke, nie wiem...
jest tyle samo przeciwnikow co wielbicieli.
: pn lip 09, 2007 8:27 am
autor: Tapeworm
ramę ostukaj, jak ci młotek w niej zostanie, to wiesz...

weź przyrząd do mierzenia kompresji, to pozwoli ci określić ile silnika zostało(powinno być coś na poziomie 9), wycieki być muszą, sprawdź w miarę możliwosci gródź przednią, rdzewieje na potęgę. A co do przekładki, t nie jest z tym tak, źle tylko dawce trzeba znaleźć... zadzwoń wcześnije do moliego, albo LS powini mieć jakieś uzywki na stanie
: pn lip 09, 2007 10:10 am
autor: Ptak
Gratulacje

Jak byś nie sprawdzał i tak wszystkiego nie zobaczysz więc:
1. rama, rama, rama i jeszcze raz rama

2. silnik jak napisał @Tape kompresja i jak jest na gnojówkę to warto przyjrzeć sie pompie wtryskowej
3. zawieszenie resory i amory (moje resory były napęczniałe od rdzy że aż sie pogięły)
4. stan kul jest dość ważny
5. pochwa mostu pod tacą akumulatora lubi być skorodowana od kapiącego kwasu, zajrzyj pod blaszki na moście które stykają się z odbojnicą bo tam lubi wypaść dziura w moście.
6. chłodnica lubi sobie cieknąć na dole co jest widoczne dopiero po dobrym nagrzaniu silnika.
7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)
I tak można mnożyć .....
Jak masz jakieś inne pytania to na priva
pozdro
: pn lip 09, 2007 10:27 am
autor: Maqlinka
Tymek gamoniu - najpierw garaż musisz skończyć

.... prześlij te cholerne zdjęcia i wymiary

: pn lip 09, 2007 10:28 am
autor: Jerry
Ptak pisze:
7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)
pozdro
Nowy to 120 PLN. Kupowałem w zeszłym tygodniu.
: pn lip 09, 2007 12:09 pm
autor: tymon4x4
auto jest jezdzace z tego co wiem , jest po naprawie hamulców i podobno w 100% sprawne technicznie , auto tam do kupienia jest za 5 tys pln za transport we własnym zakresie powiedzieli mi ze wyjdzie w granicach 1 tys ( tylko bym musiał sam nim jechac a tego sie obawiam ze mogłoby byc niewesoło

) a za ich transport do mnie pod dom około 2 tys pln . Czekam własnie na zdjecia bo auto nie jest nigdzie ogłaszane na zadnej gieldzie internetowej .
: pn lip 09, 2007 12:21 pm
autor: robert_smoldzino
za swb serie w benzynie to ~900£ to sporo pieniedzy, mozna trafic naprawde ladny egzemplarz ale... jesienia, teraz ceny wszystkich lr ida w UK w gore z racji sezonu, ja za swojego dalem 100£ bo wymagal 3 dni pracy, to jest anglia, tu rzecz uzywana nie ma wartosci (prawie) trzeba tylko dobrze poszukac, zerknij na
www.lro.com i na angielskiego ebaya ale na Boga poczekaj przynajmniej do polowy sierpnia, juz bedzie taniej (najtaniej jest przed Bozym Narodzeniem i zaraz po, potem wszystko w gore idzie)
poza tym jak maja Ci go przewiezc to bierz takiego bez przegladu (MoT) a reszte sam wydlubiesz jak umiesz
: pn lip 09, 2007 4:54 pm
autor: Pepek
Jerry pisze:Ptak pisze:
7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)
pozdro
Nowy to 120 PLN. Kupowałem w zeszłym tygodniu.
A z tego mojego nic się nie dało zrobić

Czy poszedłeś na wygodę z kierunkami

: pn lip 09, 2007 7:01 pm
autor: Ptak
Posklejałem stary i nowy oryginał mam w pudełku bo mi go żal mątować

: wt lip 10, 2007 10:04 am
autor: Jerry
Pepek pisze:Jerry pisze:Ptak pisze:
7. przełącznik zespolony na kolumnie kierownicy lubi mieć ułamane ząbki i kierunkowskazy nie wracają (nowy oryginał to 400pln)
pozdro
Nowy to 120 PLN. Kupowałem w zeszłym tygodniu.
A z tego mojego nic się nie dało zrobić

Czy poszedłeś na wygodę z kierunkami

Biorac pod uwage moje palce zdecydowalem sie pojsc na latwizne

: czw lip 19, 2007 10:09 am
autor: cichy_SIII_109_SW
tymon4x4 pisze:auto jest jezdzace z tego co wiem , jest po naprawie hamulców i podobno w 100% sprawne technicznie , auto tam do kupienia jest za 5 tys pln za transport we własnym zakresie powiedzieli mi ze wyjdzie w granicach 1 tys ( tylko bym musiał sam nim jechac a tego sie obawiam ze mogłoby byc niewesoło

) a za ich transport do mnie pod dom około 2 tys pln . Czekam własnie na zdjecia bo auto nie jest nigdzie ogłaszane na zadnej gieldzie internetowej .
Wziąłbym "ich" transport. Jeszcze dużo czasu minie, zanim odkryjesz wszystkie "patenty ułatwiające" jazdę... I jak wyżej sprawdź ramę, gródź i napedy, czy nie stukają. A po zakupie ciesz się jazdą
